April 2012 mama's deel I

Discussie in 'De mama's' gestart door juultjeT, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.195
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Fidel: hmm grappig dat Willemijn dat ook doet s' avonds. Veel plezier vanavond neem je haar mee? Zielig altijd die last van krampjes?

Ano: heb ik er over heen gelezen mag je vader worden geopereerd?

Tam: nog kunnen bijslapen vanmiddag?

Chell: hopelijk komt Mila weer haar oude tijd, maar besef dat zelfs tot 7u slapen luxe is:)

Hier is de spiraal geplaatst. Men wat een pijn deed het:(. Over 6wk echo om te kijken of hij nog goed zit dan zijn we weer voor 5 jaar klaar. Maandag 16u afspraak bij osteopaat

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Fidel: Das minder dat je meisje zo'n last heeft van krampjes.
    Veel plezier morgen.

@ Vruchtje: Nee heb niet meer kunnen slapen, maar heb wel op de bank gelegen.
    Dat is minder dat het zo'n pijn deed:( hopelijk zit ie goed ben je er voorlopig vanaf

Hier hebben we net het huis versiert, want Danian wordt morgen 3 jaar, dus het hele weekend druk.
    Morgenvroeg komen mijn zusje en haar vriend, morgen middag vrienden en zondagmiddag familie.
    Het lijkt mooi weer te worden kunnen we mooi buiten zitten we hebben niet zo'n groot huis, dus buiten is meer ruimte.
    Morgen vroeg ook nog 2 taarten bij de Hema halen, 1 met Thomas de trein erop en 1 met Winnie de Pooh.
    Maylin heeft vandaag weer grotere flessen gedronken, dus misschien dat ze daarom vannacht ook wakker werd.
    Rond 20.45 uur krijgt ze weer de laatste en dan wachten we het weer af.
    Het voordeel is dat ik manlief er vannacht uit kan sturen als ze wel komt;)
    Manlief is even naar zijn broer, hij en zijn vrouw(en kinderen)hebben vandaag de sleutel van hun nieuwe huis gekregen en ze komen vlakbij ons wonen, dus hij is even aan het kijken.
    Ik heb ook een afspraak bij de osteopaat gemaakt voor woensdagmiddag.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.195
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Veel plezier morgen met het vieren van Danian zijn verjaardag. Wat geven jullie hem als cadeau? Hopelijk een goeie nacht voor jullie. Fijn dat Maylin ook voor alle zekerheid wordt nagekeken door een osteopaat.

Misschien raar vraagje: maar als jullie kindje veel slaapt overdag of s avonds ben je dan weleens bang dat ze na de laatste fles of s nachts niet meer wilt slapen. Ik heb dat namelijk wel stom hè of niet

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tamtam vandaag minder benauwd in jullie kamer? ik hoop dat jij en maylin en danian beter slapen vannacht.

sab het sporten komt vanzelf geniet lekker van je kleintje.

chelleke lastig met die flessen, hoe komt het dat ze hem niet goed leeg drinkt bij vl?

afvallen veel van mijn kilo's zijn van voor die tijd:ben gestopt met roken 5 jaar geleden 20 kilo aangekomen, ik wilde zwanger worden 15 kilo afgevallen zwanger geworden 15 kilo aankomen bevallen 15 kilo afgevallen en sinds dien 2 kilo aangekomen.

fidel wat vervelend he die krampjes, hier vanavond ook kramp wat cynababy gegeven en daarna gewiegd op mijn armen en toen viel hij prompt in slaap.

vruchtje men deed het zo veel pijn dat spiraaltje, ik twijfel nog of ik het wel of niet ga doen, wil al een week bellen maar van binnen twijfel ik nog waardoor ik nog niet geveld heb.
    veel succes bij de osteopaat ik hoop dat het helpt.

tamtam veel plezier dit weekend.
    veel succes bij de osteopaat ik hoop dat het helpt.

hier een heerlijke dag gehad na 19.00 had viktor duidelijk last van kramp even wiegen op zijn buik en toen viel hij vredig in slaap en hij slaapt nog steeds. verder heel de dag een mega vrolijk mannetje.
    we hebben net nog kraambezoek gehad van de buren en volgens hun te grote kleding maat 68, ik reageerde al van mmm dit pakje is ook 62\68 toen schrokken ze van hoe snel hij groeit:D

zometeen komt een vriend wat drinken maar na de volgende voeding gaat viktor lekker naar bed.
    dus bij de volgende voeding geef ik hem beneden in bed in zijn pyama en dan gaat hij daarna lekker slapen.

groetjes wendy

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    dat heb ik ook, als hij na 19.00 gaat slapen ben ik bang dat hij niet wilt slapen na 21.00 en ik leg hem 21.00 juist in zijn bed. de rest van de dag maakt mij niet uit maar de slaap van 19.00 naar 21.00 vind ik risico nu slaapt hij ook sinds 20.00:(

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Vruchtje: Wij geven hem een waterbaan met van die bootjes cadeau.
    Ik herken het ook wel een beetje.
    Ze ligt tot de laatste fles beneden en meestal doet ze hazenslaapjes, maar als ze wel is wat langer slaapt heb ik de neiging om haar wakker te maken, omdat ik bang ben dat ze dan na de laatste fles niet slaapt, maar het gaat nog steeds goed.

@ Miss Geul: Fijn dat Viktor ondanks de krampjes wel vrolijk was.

7. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hier nacht 2 met weinig slaap.
    Maylin kwam om 3.00 uur speen gegeven, maar om 3.45 uur hoorde ik haar weer, dus fles gegeven. Zelfs Danian was al wakker. Ik kon niet meer slapen tot 5.30 uur toen viel ik weer in slaap tot 6.00 uur toen was Maylin weer wakker.
    Heb manlief met haar naar beneden gestuurd, maar ben al te wakker. Danian is ook nog steeds wakker. Zal er wel mee te maken hebben dat hij jarig is. Hij blijft wel netjes op zijn kamer. Waarom Maylin weer zo vroeg kwam, ze had gisteren meer dan genoeg gedronken. Ik ga er maar van uit dat het tijdelijk is. Door het weer of een sprongetje weet het anders ook niet.
    Vanmiddag maar ff liggen.

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Tamtam gefeliciteerd met jullie zoontje. Ik wens jullie een hele fijne dag!! Het weer zit in ieder geval mee!!

9. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wat baken van je slechte nacht zeg!

Hier ook niet zo een mooie nacht, wel van Jonas maar ben gister 2x van mijn paard gevallen en toch wel wat last van. Blegh

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.195
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Tamtam: gefeliciteerd met Danian. Vermoeiend weer zo een nacht, maar natuurlijk dat het tijdelijk is positief blijven. Danian was vast vroeg wakker door verjaardag spanning:). Je hebt in ieder geval prachtig weer om in tuin te zitten

sab: oei vervelend 2x van je paard gevallen. Hoe kan dat sloeg ze op hol? Fijn dat Jonas wel goed slaapt

Hier was Y ook vroeger dan we gewend zijn 5:30 om 6 uur ging zij dus ik ook verder slapen totdat finn 7:10 wakker werd prima dus! Y slapen nog even lekker

Ziet er qua weer heerlijk uit wordt een heerlijk tuindagje. Manlief heeft vroege dienst dus is nu werken voordeel is dat hij vanmiddag bijtijds thuis is

11. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Half 6 is al snel vroeg hè als je beter gewend bent hihi.

Midnight gaf hele vernijnige bokken die ik echt niet kon uit zitten, hup terug erop en nog eens :( Miss dat ik wat teveel gevraagd heb van hem omdat het pas de 2dex was dat ik er weer op zat..

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Sorry meiden, maar ik heb weer niet bijgelezen.
    Tis hier momenteel erg hectisch. Sorry!!

Gisteren ben ik 1,5 uur eerder naar huis gegaan, want het ging erg slecht met Sanne.
    De artsen hadden ook aangeraden om snel bij Sanne langs te komen, want ze ging hard achteruit.

We hebben de kids naar mijn vader gebracht en naar het ziekenhuis gereden.
    Daar hoorden we dat ze momenteel stabiel is, maar zeker niet buiten levensgevaar. Ze wordt nu ook in slaap gehouden, maar ze hoort ons wel.

De chemokuur gaat wel door, want zodra ze stoppen of minderen gaat ze ook dood. De Leukemie is al zodanig ver dat ze de zwaarste kuur moet volgen helaas.

Ik mocht helaas niet bij haar komen (wat ik al van te voren wist), want ben nog steeds niet volledig hersteld van de verkoudheid.
    We hebben een tekening meegenomen die Jonna heeft gemaakt. Jeroen heeft die haar Sanne gegeven en haar verteld wat er op de tekening staat en dat ze snel beter moet worden zodat ze weer bij ons kan komen logeren en met Jonna kan spelen.

Het is gewoon niet eerlijk dit! Een kind van 12 dat zo vecht voor haar leven.
    We zitten in een enorme sneltrein dat geen remmen heeft. Het is gewoon afwachten wanneer de trein is uitgereden.

Maar we hebben hoop en sturen haar al onze liefde en aandacht om haar te helpen.
    Ze is een enorme vechter en ze kan het!!

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Jeetje Ankje ben er stil van....weet ook niet wat ik moet zeggen.
    Heel veel sterkte de komende tijd

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.195
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ankje: ook ik ben er stil van:(. Sterkte hopelijk gebeurd er een wonder en wordt het arme meisjes beter. Zielig voor haar en alle mensen dicht om haar heen. Heel jammer dat je nog niet van je verkoudheid af bent. Digitale knuffel voor jou

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tamtam wat een leuk cadeau.
    gefeliciteerd met danian.
    wel vervelend zo een gebroken nacht.

sab oei 2 keer gevallen moest je zo wennen aan het paard rijden?
    heb je jezelf na laten kijken daarna?
    doe je wel voorzichtig met jezelf?

vruchtje fijn dat y weer verder is gaan slapen vannacht.
    het weer ziet er zeker heerlijk uit.

ankje wow wat heftig ik hoop dat ze snel opknapt.
    maar het klinkt zeker ernstig wel balen dat je net nu verkouden bent dan kan haar niet zien en geen knuffel geven.

hier een gebroken nacht\ochtend, gister kwam een vriend wat drinken die ging 00.20 weg om 1.15 lag ik in bed 3.30 kwam viktor borst gegeven en daarna 5.30 kwam viktor weer, in bed weer de borst gegeven, 7.30 kwam hij weer weer in bed de borst gegeven, 9.30 kwam hij weer nou toen was ik het zat en heb ik hem in bed genomen met als gevolg dat ij om 10.00 en 11.00 weer kwam(ik wou uitslapen want ik ben zo moe en vandaag een verjaardag.) nu ligt hij weer in zijn bed en ik zit boven want ja nu ben ik wel wakker.....

zometeen naar de stad een cadeau kopen, naar de slijter voor mijn vriend bier halen en voor mij alcohol vrije rose bier.

en dan eind van de middag naar die verjaardag mijn buurjongen is 6 geworden. we blijven daar ook eten dus weetniet hoe vroeg ik vanavond in bed lig.

groetjes wendy

16. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    Ja ik denk dat ook wel eens maar tot nu toe is het nog niet voorgekomen dat Amco 's nachts slecht sliep en slaapt nochtans veel overdag.

17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Afvallen, ik weeg nu 63, wil er graag nog 4 kg af, ben ik weer onder de 60. Vorige keer viel ik langzaam af, en acht, opzich niet erg. Erbij eten lukt me echt niet, zwaarder wordt ik eigenlijk niet.
    Voor mn zwangerschappen was ik ook nog nooit boven de 55kg geweest.
    Hier trouwens tijdens zwangerschappen beide keren 20kg bijgekomen...

Ankje, wat gaat het hard, die Leukemie! Hopelijk knapt ze heel snel een beetje op!

Fidel, vervelend die krampjes! Voelt Willemijn zich al beter? En hebben jullie haar meegenomen?

Vruchtje, oje, deed het zoveel pijn? Ik wil er ook een laten zetten...
    Kaj slaapt tot nu toe altijd na zn laatste fles, dus ben er niet zo heel bang voor.

Tamtam, gefeliciteerd! Heeft Danian tot nu toe een leuke verjaardag? Lekker buitenzitten?
    Finn is de 23ste juli jarig, op zn eerste verjaardag heerlijk buiten kunnen zitten, vorig jaar was het koud en nat, ben benieuwd wat het dit jaar wordt!
    Finn krijgt ook een waterbaan van ons:)

Miss Geul, poe, dat was een rommelig nachtje. Vandaag al een beetje bij kunnen komen?

Hier weer een goede nacht achter de rug...beide jongens geslapen van 19.30 tot 7u. Vandaag kan Kaj zn draai niet helemaal vinden..hazenslaapjes, huilerig, pieperig..
    Misschien last van de warmte? Of gewoon zn dagje niet?
    Nu liggen beide jongens even te slapen..wel lekker even zo...
    Verder vandaag niets doen, misschien nog even ijsje halen, even kijken.

18. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    vruchtje
    het is 9 zwanger zijn en 9 maanden ontzwangeren... Met geduld bereik je uiteindelijk je doel, anders weet je dat je in ieder geval heel erg je best hebt gedaan.

Hoe is het in het ziekenhuis gegaan? nog last gehad van het spiraaltje? Ik lees dat het pijn heeft gedaan... Spijtig... Uhm, is het spiraaltje in die 6 weken wel veilig? Wanneer mag je gaan vrijen?

Wennen aan KDV, je hebt het al eerder meegemaakt met Finn... Ik zou het wel kunnen begrijpen dat de eerste keer achter laten heel moeilijk voor je is... Maar na verloop van tijd zal je wel aan gewend zijn...

Als Neva overdag slaapt/ of niet slaapt, ze komt over het algemeen vroeg in de ochtend tussen 04.00- 05.30 uur... Dat is haar ritme denk ik gewoon... Zij slaapt daarna gewoon weer in... Laatste fles krijgt zij btw tussen 23.00- 24.00 uur....

miss geul
    Je hebt eergisteren Viktor om 19.30 uur in bed gelegd, tot 21.00 uur heeft hij lopen rommelen... Wat doet hij zoal? En waarom baker je hem niet meteen in? Ben je aan het afbouwen met inbakeren?

Wat goed van je dat je een manier heb weten te vinden voor Viktor om krampen mee op te vangen... Op zijn buik wiegen...

:$62/68, komt Neva met maat 50/56

zware ochtend heb je vandaag gehad, vanavond maar vroeg gaan slapen als iedereen met je mee werkt.

anoniempjuh
    Kon ik maar jou voorbeeld aannemen, 3x per week gaan sporten... Gelukkig haal ik mijn pony half juli weer uit Amersfoort... In augustus werken, dan hoop ik dat de kilo's er daarna eraf schieten...

chelleke
    gisterochtend had Mila om 07.00 uur al haar eerste fles, hoe laat heeft zij de avond ervoor dan de fles gekregen? (ik lees het al) Het is toch vrij normaal als baby's een nacht door slapen dat zij rond die tijd komen? 09.00 uur is dan net kiele kiele, er mag echt niet langer dan 10 uur tussen voedingen gaan zitten...

Hoe is het gisteren verder gegaan met flessen geven 5x200ml?

aankomen/ afvallen
    Ach, ik denk dat jullie niet mogen klagen... Hier is iemand dat ruim 20 kilo is aangekomen... Ik woog voor zwangerschap 53 kilo, tot bevalling 78 kilo... na bevalling 68 kilo, kwam ik weer 1 kilo aan... Nu weeg ik 68.8kg... Dat is nog 15.8 kilo boven mijn normale gewicht... Ik ben al blij als ik onder de 60 kilo uit mag komen...

fidel
    hoe gaat het nu met je meisje? nog steeds last van de krampjes van gisteren? Heb je haar nog mee genomen naar je zus?

Hoe was het feest bij de speeltuin, 30 jarig bestaan... Das tegenwoordig wel lang voor een speeltuin...

tamtam
    Wat een leuke foto op facebook van Danian... Hij vond zijn cadeau zeker geweldig... Leuk tevreden jongeman zo op de foto...

Ondanks druk weekend, denk ook aan jezelf... Besteed daar ook je tijd aan... Heb je vanmiddag nog even kunnen liggen?

Hoe gaat het met Maylin en grotere flessen drinken? Komt zij nou 's nachts? Wat minder dat Maylin vannacht ook weer is gekomen en Danian zo vroeg wakker was... Was Danian nerveus voor zijn verjaardag? Misschien kan Maylin niet tegen warmte...

Gefeliciteerd met Danian... Gefeliciteerd met zwanger, schoonzus en hun nieuwe woning.

ankje
    phoe, wat zal moeilijk en zwaar voor je zijn dat Sanne snel achteruit gaat... En dan durf je nog je excuus aan te bieden ook, doe normaal... Je hebt wel andere dingen aan je hoofd dan zwangerschapspagina...

Heel veel sterkte toegewenst, ik ben net als anderen er stil van....

2012mama
    een dagje niets doen kan ook weleens lekker zijn...

Hier 's ochtends vroeg schoonvader op de stoep... Hij heeft zijn zoon geholpen om schuur op te ruimen... Mijn schoonmoeder kwam later bij ons langs... Neva heeft tot 10 uur geslapen, daarna enorme honger... Om 15.00 uur gaan winkelen, verder rustig dag en avond...

Onze goede vrienden hebben te horen gekregen dat zij het huis dat zij op het oog hebben, kunnen kopen....

Onze kleine nichtje heeft de waterpokken, schoonzus viert morgen haar verjaardag maar wij doen er verstandig aan om niet langs te gaan... Ik denk dat wij woensdag langsgaan, op haar verjaardag, tenzij nichtje nog steeds de waterpokken heeft... Wij nemen in ieder geval maandag contact op met huisarts want Neva is gisteren nog met grote nicht in aanraking geweest...

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ 2012mama: We hebben een leuke dag gehad. Danian is flink verwent en we hebben heerlijk buiten gezeten. Het is idd altijd maar afwachten wat het weer rond deze tijd doet.
    Kan best zijn dat Kaj last van de warmte heeft.

@ Sefanja: Ja ik heb vanmiddag nog even kunnen liggen.
    Het gaat goed met de flessen en ze komt idd nu weer 's nachts. Het kan zijn dat ze last heeft van de warmte.
    Kan goed zijn dat Danian nerveus was normaal is hij nooit zo vroeg wakker.
    Goed van je dat je niet op visite gaat zou ik ook even niet doen. Verstandig dat je de HA even belt.

Danian ligt op bed hij wilde vanmiddag ook niet slapen, dus ik denk dat hij meteen is gaan slapen.
    Je kunt nu toch merken dat hij geen speen meer heeft dan sliep hij toch wat makkelijker in.
    Hij is flink verwent en morgen komt er nog meer.
    Ik heb vandaag Maylin toch een extra klein flesje tussendoor gegeven, want misschien wil ze toch 6 flessen.
    Ze was ontzettend aan het vechten tegen haar slaap en erg huilen daardoor, maar ze ligt nu lekker bij manlief te slapen.
    Wil haar tegen 20.45 uur weer de laatste fles geven.

20. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    ik hoop dat ze vannacht door slaapt...
    Hier is Neva de avond huilerig... Eerst van de honger, nu denk ik moeheid en krampjes

Deel Deze Pagina