April 2012 mama's deel I

Discussie in 'De mama's' gestart door juultjeT, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Mis Geul: keil leuke foto's zeg!!! Ook een spaar rekening geopend bij de ABN Amro bank;)... heb t speelkleed nl ook van de fabeltjeskrant... leuk he!

2. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    #2302 sefanja, 3 jul 2012
    Laatst bewerkt: 3 jul 2012
    tamtam Dat is een nette groei ontwikkeling...
    Het is altijd weer naar om te zien dat je kleine meid moet huilen om prikjes... Gelukkig weten zij op latere leeftijd niet dat het pijn heeft gedaan en dat zij erom gehuild hebben... Verder nog last van haar prikjes?

ik lees huilerig en verhoging, hopelijk is zij snel weer beter, dit geldt ook voor Y.

vruchtje Dat is ook een nette groei ontwikkeling, net als bij Maylin... Heeft Jouw meissie nog last van haar prikken gehad?

de Reactie van je kleine meid kan door prikken komen... Geen trek hebben doordat zij zich niet lekker voelt... huilerig door de prikken...

ik zou een zetpil geven voor het slapen gaan...

2012mama Was de koffie lekker bij je moeder? Hebben jullie altijd zo'n goed contact? Vind je het fijn om even kindloos te zijn?

mijn schoonmoeder belde vanavond, wij hadden het van de week over Neva en mij. Dat ik af en toe ook tijd voor mijzelf moet nemen.. mijn schoonmoeder vertelde dat zij di en vrijdag vrij zou zijn... Ik vind het moeilijk, maar Neva wordt vrijdag door schoonmoeder opgehaald zodat ik op zoek kan gaan voor paardenstal voor mijn lieve merrie...Ze zegt; je ziet haar wel weer verschijnen... lekker is dat, nietwaar? ;):) kan ik alvast wennen...

Morgen wordt een spannende wen dag bij gastouder.... Kaj en Finn, heel plezier...

juultje Je had ons verteld dat je wilde beginnen met afbouwen, maar niet wist hoe en wanneer te beginnen...

misschien is deze site wat voor jou
    inbakeren.nl - inbakeren afbouwen

chelleke lekker gezwommen? wat een leuke foto's van MIla

miss geul gaat viktor ook weleens mee naar school?
    "smelt smelt" foto's

unox Ze horen toch door te betalen kolven onder werktijd? Heb jij enige idee waar het gesprek over zal gaan?

vrijwilliger? heb jij daar wel de tijd voor?

Wat fijn dat Ventje weer wat vrolijker is... Als jij het weet over de last van de prikjes, wil jij het mij vertellen? Neva krijgt volgende week haar tweede prikjes.

fidel ik heb ziekenhuis kolf gebruikt.. medela symphony elektrisch, nou schijnt handkolf beter te zijn...

was het gezellig met oma? veel plezier morgen met je moeder... Een goede afleiding voor je nervositeit.

toi toi toi voor je vriend, laat het gesprek goed gaan... Bereid hij zich er ook op voor?

*smelt smelt* foto's

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sefanja: ze heeft wel last denk combinatie van osteopaat en prikjes. Temperatuur net was 37,7 ietsje verhoging dus normaal heeft ze vrij laag 36,4/36,5. Ze slaapt nu lekker bij me. Kan dus geen kant op. Maar ja alles voor je meisje

Begrijpelijk dat je het lastig vindt Neva mee te geven aan je schoonmoeder. Van mij hoeven mijn kids ook liever niet weg. Maar soms is het even goed of nodig. Kan je alvast wennen voor als je straks weer aan het werk mag

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Mooie foto's allemaal!!

Difrax ik heb ook al 2 nieuwe flessen gekregen, met een knuffeltje erbij, super service

5. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Vruchtje; het houdt in dat je een interne scholing doet van 1 tot 1,5 jaar en je dan adviezen kan geven aan voedende moeders en zwangeren. Je geeft dan voorlichtingen en je bent op door jezelf aangegeven tijden beschikbaar voor mail- en telefooncontact voor moeders die problemen ervaren rondom het voeden. Lijkt me best leuk. Nog maar even over nadenken. Mocht ik het halve jaar vol kunnen maken dan zou ik op zijn vroegst in oktober kunnen beginnen. Maar goed; ik heb melk in de vriezer liggen... daar kan Ventje mee doen tot ie 18 is geloof ik ;)

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Unox: klinkt echt leuk. Voelt ook goed denk ik om andere mensen te kunnen helpen:)

7. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    petje af als jij dat erbij gaat doen.. Daar gaat veel tijd in zitten

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Unox: succes morgen. Fijn dat je mannetje weer wat lekkerder in zijn vel zit.

@ Fidel: Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent hoe is hij zelf eronder?
    Mooie foto's

@ Chelleke: Dat is idd netjes van Difrax

@ Miss Geul: Fijn dat het beter met je productie gaat. Lekker vooruitzicht dus genieten van je mannetje morgen.
    Ook al zulke mooie foto's

@ Vruchtje: Ik heb Maylin net een zetpil gegeven.

Hier dus een ziek meisje. Ze had net 38,4, dus een zetpil gegeven.
    Ze dronk ook bijna niet maar 65 cc en dat kwam er ook weer uit.
    Ik weet nu niet goed wat ik moet doen haar gewoon zelf laten komen of om een bepaalde tijd wakker maken?

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ tamtam: Je moet doen waar jij je zelf goed bij voelt, maar ik denk dat je haar gerust kunt laten slapen totdat ze zelf komt voor haar flesje... Als je t zelf te lang vind duren moet je haar gewoon wakker maken hoor, deed ik met Mila ook een periode. Moet wel kijken dat de koorts niet te hoog wordt want dan hebben ze wel echt vocht nodig..... anders probeer je gewoon wat lauw water mocht ze straks niet willen eten.. dan krijgt ze iig genoeg vocht binnen en dat is t belangrijkste.... die voeding is bijzaak als die er net weer zo hard uit komt dan heeft t voeden geen zin maar krijgt ze wel te weinig vocht binnen... ik zou dat gewoon proberen... mocht ze niet willen "eten", dan geef je haar gewoon wat lauw water. ligt niet te zwaar en vult niet maar zorgt wel dat je kindje genoeg vocht binnen krijgt om de koorts te remmen... succes en hopelijk heb je een fijne nacht

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @tamtam: Ik heb dat advies van onze kinderarts gekregen, vocht is belangrijker dan voeding :) succes

11. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Thanks voor het advies.
    Ze heeft de laatste fles net gehad, dus dan kan ik gewoon wachten tot vannacht en als ze dan niet wil drinken lauw water geven.
    Ik zal vannacht toch wat onrustiger slapen, dus als het me te lang duurt ga ik zo wie zo wel even kijken.

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    KAn ik me helemaal voorstellen tamtam.. ik zou ook slechter slapen als ik wist dat mijn meisje niet fit was... sterkte en hopelijk een rustige nacht. enige troost is dat Mila bij de prikjes ook koorts had 38.5 om 18:00u en om 23:00u had mevrouw 37.1 en was alles voer.... komt goed

13. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik probeer de prikjes altijd zo vroeg mogelijk op de dag.. dan heeft ie er overdag het meeste last van en dan is in de avond het ergste geweest. Dat bleek de eerst vaccinatie ook zo te zijn, benieuwd hoe het donderdag is. De eerste prik kreeg hij om 10.30, nu krijgt hij er donderdag een om 8.30.

We hopen maar dat Maylin snel weer opknapt Tamtam! Heeft ze er de vorige keer veel last van gehad?

14. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    chelleke ja zeker leuk kleed en inderdaad ook die spaarrekening, ik zag hem bij jou volgens mij ook op fb

sefanja, viktor ging tot kortgeleden altijd mee naar school, ik zit in een kantoorgebouw en dus met de kinderwagen in de vergaderzaal waar de les ook was, lag hij in de hoek en ik kon les volgen, als hij honger had hydrofieldoek erover heen en drinken maar;)

maar hij is nu te vaak wakker en met zijn blije gezicht lijd hij de klas af, hij is intressanter dan de lesstof:D

lastig je kind ergens achter laten dat herken ik wel.

unox die melk is maar een paar maanden goed he.
    veel succes donderdag met de prikjes.

tamtam net doen als toen ze gewoon ziek was denk ik.
    toen heb je het ook goed opgelost.

hier lijkt mijn productie te groeien, kolfde net 100cc uit 1 borst dus ik ben happy.

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Tamtam, vervelend dat Maylin koots heeft..slaapt ze nu?
    Ik zou Maylin zelf laten komen.

Juultje, ja was best even lekker hoor, alleen thuis, maar wel erg raar.
    Even nieuwsgierig, waarom afbouwen met inbakeren?

Chelleke, fijn dat Mila toch nog in de box inslaap viel!
    Mooi meisje hebben jullie!

Vruchtje, Finn was vaak 1a 2 dagen van slag. Daarna kwam de verbetering. Hopelijk bij Yara ook!
    Heb je Yara een zetpil gegeven, ik zou het iig voor de nacht hebben gedaan.

Sefanja, ja heb een erg goede band met mijn familie. Kom om de dag daar ongeveer.
    Even kindloos is soms wel lekker idd..
    Jij dus vrijdag even kindloos..alvast succes!

Unox, wat vervelend dat je in discussie moet over die kolftijd. Benieuwd wat eruit komt.

Fidel, success voor jullie morgen! Hopelijk komt er iets uit!
    Jullie ook al zon mooi meisje!

Miss Geul, stoer ventje hoor!

Difrax, hier ook al een keer 2 nieuwe flessen gekregen..super service!

Hier lekker gewerkt, vond het erg leuk weer! Nu het weekend weer.
    Mijn mannetjes lagen heerlijk te slapen toen ik thuis kwam. Kaj had alleen om 19.30 maar 80 gedronken, dus ben
    bang dat hij vanavond komt, das al erg lang geleden een nachtvoeding.
    Nouja, we zien wel. Ga hem niet wakker maken, weet zeker dat hij zich wel meld als er iets is...

16. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Stom dag difrax een superservice heeff.. Als die flessen nou in een keer goed waren hadden ze die niet zo hard nodig... *bijdehante opmerkingenmodus uit*

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Als ik er de tijd niet voor heb, of de energie, dan begin ik er ook niet aan natuurlijk. Dat lijkt me vanzelfsprekend...

18. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik ook... Heb zo geen in in de discussie. Denk dat ik er okk niet een ga voeren.. Als ze een voorstel doen dan zal ik er over nadenken. HelAs hebben we geen personeelsvereniging ofzo. De beroepsvereniging kan hier verder ook weinig aan doen. Ik kan het hoogstens tot de arveidsrechter laten komen maar daar maak je je niet populair mee zeker niet in een bedrijf met minder dan 10 werknemers..

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Unox: nogmaals succes vandaag

Tamtam: hoe is het met Maylin?

Miss g: grappig dat viktor de klas afleid:)

2012: hier ook zo een hechte familieband. Fijn hè....kaj nog voor flesje ? gekomen ?

Hoe is het met de rest?

Hier weer een super nacht. 22:00 laatste flesje en 8 uur wakker. Finn ook 7:30 wakker heerlijk dus:)

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Vruchtje: Hoe is het met Y?

@ Unox: Vorige keer had ze iets verhoging ze heeft er nu dus meer last van.

@ 2012mama: Is Kaj vannacht nog gekomen?

Vannacht om 1.00 uur bij Maylin wezen kijken sliep ze rustig.
    Om 4.45 uur toch maar wakker gemaakt voor een fles 165 cc gedronken en temperatuur was 37.0.
    Nu is ze net wakker en had ze 37.9 hopelijk zakt dat snel weer.
    Vanmiddag gaat Danian naar de opvang gaat hij trakteren ik moet om 14.00 uur bij de osteopaat zijn met Maylin.
    Ben erg benieuwd wat hij zegt.

Deel Deze Pagina