wauw wat een prachtige foto's!!!echt mooie baby's allemaal!!!! ik doe ff mee bij de osteopaat was alles goed, hij heeft niks kunnen ontdekken, dus alles is prima met Daan kom straks terug nu ff gtst kijken. ow en juul bedankt voor je knuffel!!
chelleke leuk is dat he als ze zo genieten. fidel wat een gave foto. ankje leuke foto's, en wat plan je dat netjes na elkaar die voedingen en het slapen gaan. ano fijn dat alles goed was met daan. en wat een leuke foto's sab wat een gave foto's nou net vk gebeld, viktor ligt al heel de avond heel onrustig veel huilen willen drinken en in 5 minuten de borst los laten en dan na een uurtje weer willen drinken.hij voelt ook echt klammig veel aan het snotteren. maar de vk denkt niet dat het door de navelstreng komt maar ik moet wel zijn temp in de gaten houden, eten geven als hij erom vraagt en zijn temp bij iedere luier controleren, dus dat word denk ik een lange nacht ben ik bang voor. de vk denkt dat het krampjes zijn want hij trappelt ook veel en blijkbaar willen ze vaak drinken bij krampjes omdat ze niet veel drinken wegens de kramp. op deze momenten voel ik me zo machteloos en onzeker
Ano Ow, wat een gave foto! En die lach!!! Tis je gelukt om het op de foto te krijgen. Ilona heeft ook lach stuipjes tis me alleen nog niet gelukt om het op de foto te krijgen Miss Geul Thx voor het compliment! Ben ook erg blij dat we een goed ritme erin hebben. Ik zou ook denken dat het krampjes zijn hoor. Als ze krampjes hebben laten ze snel de tepel los. Ze kunnen namelijk niet 2 dingen tegelijk. Ze zijn dan helemaal geconcentreerd bij de krampjes. Heel veel succes vannacht. Maar zeker de temp. in de gaten houden en als je het echt niet vertrouwd .de ha bellen. Hier Ik heb vanaf 8 uur tot half 11 Ilona in mijn armen. Heb haar 1x in de box gelegd toen ze sliep .maar helaas. Schreeuwen tot en met. Ze is momenteel erg aanhankelijk en heeft erg last van krampjes. Gelukkig krijgen we straks een potje venkelwater!!!
Miss geul: hoe is de nacht gegaan ? Ankje: hier ook eentje die altijd rond die avond uren last heeft van kramp en bij ons wilt zijn. Vallen op schoot in slaap en met wegleggen worden ze weer wakker Hier super nacht. 22 uur, 2 uur en 7 uur.
mogguh vruchtje fijn te lezen dat de nacht goed is gegaan meid!!heerlijk!!! miss gul ach die krampjes ook he, tis zo sneu voor die kleintjes...hopelijk voeld je kleine zich snel weer wat beter! sab oww wat een plaatje en wat een lange haartjes al!! lachen:ja lief he) vind t iedere keer zo leuk om te zien!!maar vind dat Daan best snel lacht toch?, al vana 2,5wk, en vanaf 3weken echt bewust.Als ik met een hoog toontje tegen m praat, of m kusjes geef gaat ie lachen...Neomi deed dat echt pas met een week of 5-6 ofzo, dacht ook dat dat normaal was?nou ja ik geniet er iig van haha
Ano, super dat Daan al lacht, volgens mij wel snel idd. Hier nog niet alleen af en toe een glimlachje haha. Echt super gewoon. Had jij trouwens paspoort aangevraagd voor Daan ?? Eigenlijk bizar met die pasfoto's gezien ze er over een paar maanden helemaal anders uit zien en al helemaal over paar jaar!! Missgeul hoe is de nacht gegaan? Goed dat je gebeld had
Goede morgen. Een lekkere nacht gehad. 12, 4, 9 Probeer nu weer 2x de voeding met een half uur te vervroegen. Zo komen we weer om 12 uur uit met de laatste voeding. Ga nu even mijn grote meid aankleden en mezelf. Mijn moeder komt zo deze kant op en gaan we even de stad in.
ankje wat vervelend die krampjes he in die avonden zo zielig voor die kleintjes, wel leuk de stad in te gaan vruchtje fijn zo een super nacht op naar de volgende ano ja lief he dat lachen ik had het erover met kraamzorg dat het heel toepasselijk is dat als viktor af en toe lacht op momenten dat het echt lachen is. sab echt bizar he met die paspoorten, mijn vriend ging het hier navragen maar daar kwam nog naar voren dat de foto goed gelijkend moet zijn en dus dat je er geen jaar mee kan doen. echt zo een geldklopperij. hier ik denk ook inderdaad dat het krampjes waren. de temp ongeveer iedere 3 uur gecontroleerd. en niet meer boven 37.4 geweest, hij heeft tot 23.00 liggen huilen en kreunen, toen nam mijn vriend hem mee naar beneden en ik ging na een kwartier ook naar bed om en daar lag viktor te sabellen dus maar weer aan de borst en toen lag hij er een kwartier aan te lurken en daarna pas weer om 2.00 en 5 uur 8 uur, het ging dus wel goed nu slaapt hij gelukkig nog. groetjes
Hello Hello gehoor onderzoek De kleine meid met vlag en wimpel geslaagd voor gehoor onderzoek... Trots op kleine meid... miss geul hier iets langer dan 3 minuten, Neva vond het niet zo fijn dat mevrouw met apparaat in linker oor ging zitten... Neva probeerde test te beïnvloeden en dwars te bomen miss geul Bader jij je kleine altijd in de ochtend of maar net wanneer het je uitkomt? Mij is verteld om eerst te badderen dan te voeden... Drukke dag heb jij gisteren gehad zeg... vruchtje Hoe was het "dagje uit" met het gezin? Vond je het niet koud buiten? Ik kook idd kraanwater voor flesvoeding... Unox Oh, dank je wel voor het door sturen naar Juul. Ik ben ook niet van tepelhoedjes, maar als het zijn vruchten kan afwerpen waarom niet toch? Spruw is besmettelijk, die risico zou je niet willen lopen.... chelleke wat een mooie foto... ik wil ook mee doen, alleen krijg ik mijn foto niet geupload... miss geul en fidel lieve en mooie foto Dit is mijn kleine meid.... Bekijk bijlage 242914 en met haar grote nicht Bekijk bijlage 242917 draagzak Ik heb gisteren nog gekeken, maar zijn allemaal nog te groot voor Neva...
sefanja wat een prachtige foto's echt zo lief. ik badder tot nu toe alleen in de ochtend, maar ik moet nog een ritme vinden omdat de kraamzorg net weg is heb ik nog niet mijn eigen ritme. gister was te druk, denk ook daardoor een zeer onrustige viktor gehad gisteravond, dus dat doen we niet meer. maar deze week wordt ook druk: maandag shoppen voor trouw kleding voor mij en viktor, dinsdag een ochtend naar school als ik dat zie zitten, woensdag kraambezoek van mijn leidinggevende donsderdag naar de trouwerij van mijn zus en toekomstige zwager, vrijdag jubeleum van mijn ouders die zoveel jaar getrouwd zijn, zaterdag rust zondag 2 keer kraambezoek. nou die week hoeft niet voller, en vanaf maandag sta ik er echt alleen voor mijn vriend gaat maandag vroeg weg voor het werk en komt waarschijnlijk pas vrijdagavond terug, als het kan komt hij de nachten misschien thuis maar dan moet het te doen zijn met files en tijden dus even afwachten. we merken het deze week wel hoe het gaat verlopen. we gaan vanmiddag met zijn 3en boodschappen doen heb daar wel zin in.
victor kan daar best onrustig van zijn geworden. Als hij 's avonds zo onrustig raad ik je aan om voortaan 's avonds te badderen/ douchen... dat is heel ontspannen... pittig hoor, om een midweek alleen te zijn met je kleine... uiteindelijk zal je daaraan wel wennen, maar voor nu lijkt het mij erg veel...
Goede morgen... Wat een plaatjes zeg al die kindjes van ons.... geweldig om te zien Dat hebben we toch allemaal eff goed gedaan he Om trots op te zijn..... @ all: Een vraagje. Mila slaapt de nachten al door van 0:00u tot 08:00u en ik moet haar iedere ochtend wakker maken.... Zou ik haar de laatste fles bijvoorbeeld ipv 23:30u al om 22:30u-23:00u mogen geven zodat ze eerder gaat slapen, of is ze daar nog te jong voor??? dan zou ze dus 9 uur aan een stuk doorslapen als ze dat doet tenminste hahaha
ja sefanja misschien is dat ook een oplossing. ja ik vind het ook wel pittig maar ik wil me er niet te veel zorgen om maken het is te doen daar ben ik van overtuigd. chelleke dat hebben we inderdaad goed gedaan allemaal
hoeveel voedingen krijgt zij op een dag? ik weet dat er in de nacht de eerste weken max 6 uur tussen mag zitten.. Als zij overdag de hoeveelheid voeding al binnen heeft gekregen, laat haar in de nacht zo lang mogelijk slapen
@ Sefanja, ze krijgt 6 voedingen van 135cc die ze meestal helemaal op drinkt, maar als ze wat overlaat is het max 5 á 10cc... Ik ben nu uitgegaan van een gewicht van om en om de 5 kg, gemeten met mijn eigen weegschaal ( eigen gewicht en eigen gewicht + mila) maandag of dinsdag weten we hoeveel ze nu echt weegt... ze zou minimaal 5x150 = 750cc moeten hebben en maximaal 5x 180 = 900cc mogen hebben ze krijgt nu 6x 135 = 810 cc en ze heeft er echt meer dan genoeg aan....
wat een ahhhh factor met al die foto's zeg poeh hee allemaal evenschattig ( maar de mijne is het schattigste whahaah) hier een lange nacht gehad, madam wou alleen maar bij ons liggen... tot een uur of half vijf, ik was kapot en knap chagerijnig naar vriendlief, die heeft haar toen overgenomen en eindelijk viel ze in slaap... dames met pampers hebben jullie ook dat de billen vastplakken aan de luier?? heb er met kv namelijk geen last van.. @hier net pakket bezorgt, kadopakket van 2 ooms en tante van mij.. met een hele dikke bos bloemen...zo superlief.. net als de andere pakketjes die van de week binnenkwamen... wordt er helemaal verlegen van...
dan kan jij haar in de nacht gewoon laten slapen... ze is weinig geintersseerd, kan je het weg laten, geldt ook bij door slapen.. vanaf twee maanden hebben sommige baby's geen n8 voedingen meer nodig. bij jou is dat eerder...