sefanja ik vind mn dochtertje niet vervelend.. vind t alleen vervelend dat ze ontroostbaar huilt en ik niet weet wat er is.. voel me machteloos en vind t vreselijk voor dr... heb van alles geprobeerd en niets lijkt te helpen.. en ik heb dan ook nog mn zoontje die ook aand8 wilt, vind t ook zielig voor hem... verstopte traanbuis idd.. t zit bij het linkeroogje aan het bovenste ooglid tegen de neus.. tis daar verdikt.. masseer het sinds gister maar t zit er nog steeds.. t is niet ontstoken..
Unox, heerlijk he, in zn bedje lekker slapen, en jullie even je handen vrij. Niets fijner dan een tevreden mannetje!
Moesch, herken het wel hoor. Kaj is normaal niet zo, maar was vandaag ook erg aan het huilen, en dat is heel vermoeiend. Gelukkig was Finn vandaag op het kdv, en kon ik Kaj alle aandacht geven, maarja als Finn er ook is moeten ze samen mijn aandacht toch delen...
@ 2012mama: Slaapt Kaj ook in zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje? Mila hier wel... t geeft haar en ons veel rust moet ik zeggen..... maar kan volkomen begrijpen dat BV-mama's de kleine nog op hun kamer hebben ze moeten er immers vaker uit en de FV mama's toch?
@ MOesCH: je voelt je gewoon machteloos dan he... en al helemaal als je nog een kleintje hebt rondlopen.... pfff lijkt me erg vermoeiend en frustrerend.... hopelijk ligt t idd aan t sprongetje...;
Chelleke, ja, Kaj slaapt al sinds hij 3 weken is in zn eigen bedje, en dat gaat super. Geeft idd allebei rust! Finn was een slechte, onrustige slaper, die hadden we langer op onze kamer liggen, zodat we toch een beetje konden slapen, maar Kaj is zo makkelijk, dus hebben we al heel snel hiervoor gekozen
Oh wat heerlijk he.. MIla sliep vanaf dag 1 in haar eigen bedje en vanaf dag 4 ook op haar eigen kamer... ik vond het zo moeilijk om afstand te nemen 's nachts, moest bij ieder geluidje uit mijn bed om in haar bedje te kijken en lichamelijk kn ik dat helemaal niet. Vandaar dat de kraamzorg als advies gaf om haar toch op haar eigen kamer te leggen... ben heel blij dat ik t toen al gedaan heb, anders had ik t nu ws niet meer gekund...
Heerlijk inderdaad! Hij was ook zo lief het weekend. Minder geslapen dan anders natuurlijk maar hij bleef lachen en vrolijk. We hebben hem af en toe even in slaap moeten helpen, hij werd tussendoor wel eens even wakker maar dat is niet zo gek in een vreemde omgeving. Hij sliep in de kinderwagen waar ik vroeger in geslapen heb, dat vond ik wel mooi. Van schrik slaapt ie dus nu de hele dag, malle pannenkoek Morgen gaan we in de avond naar vrienden van ons die een dochter hebben die een paar weken jonger is als Ventje. Leuk! Verder zijn we toe aan vakantie. Ik niet zozeer maar de kinders op mijn werk wel, en mijn vriend ook. Laten we zeggen dat we toe zijn aan zijn vakantiedagen GEwoon, dat we alledrie samen zijn de hele dag, heerlijk! En dan kan het gieten van de regen hoor, kan me niet schelen. We zijn iig lekker samen!
Ladies... ik ga de bank op en daarna het bed in en flesje geven.... iedereen een fijne avond/nacht en tot mogguhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bye bye xxxx
Slaap lekker Sefanja! Chel; jij ook! BV mama's hoeven er niet altijd vaker uit geloof ik. Ik merkte dat Ventje nog niet klaar was om ver van me te zijn doordat hij in zijn wiegje overdag tot een week of 3 geleden gewoon niet lekker kon slapen, een enkele uitzondering daargelaten. Nu gaat het ineens wel goed, kan hij op eea manier beter 'alleen' zijn. Hij valt ook rustiger in slaap al ben ik wel vaak boven nog bezig met was sorteren of zo als hij in slaap gaat vallen. Dan hoort hij me nog wel maar ik zeg niks. Kennelijk was ie er eerder nog gewoon niet aan toe. Lijkt me wel fijn maar ook wel heel eng om 'm op zijn eigen kamer te leggen. Mede omdat het zo'n buikslaper is. Het is echt iets psychologisch geloof ik
Goedemorgen allemaal Hier lekker lang geslapen 22:00u tot 7:30, heerlijk dus!! Jullie ook een goede nacht gehad en nog plannen voor vandaag ? Wij alleen vanmiddag fysio en misschien straks even met finn naar de kapper. Oja geestelijk voorbereiden dat ik morgen weer mag werken haha
Goedemorgen, Hier een prima nacht, al heeft Finn sinds lange tijd weer bij ons gelegen...maar ach, hij slaapt dan wel. werden om 7u samen wakker van Kaj. Zo even naar oud collega, koffie drinken en vanmiddag lekker niks! Beetje voorbereiden voor Finns verjaardag, hij is maandag jarig, maar ik moet donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag werken... Vruchtje, spannend he, weer werken! En wat is het snel gegaan! Lekker, jullie nacht!
@ 2012mama: Hopelijk is Kaj vandaag niet zo huilerig. @ Vruchtje: Spannend hoor morgen weer werken Succes bij de Fysio @ Moesch: Ik kan het ook slecht hebben als Maylin echt huilt (gelukkig doet ze dat niet heel vaak) Vrijdagavond was ik alleen met de kids begonnen ze allebei en dan is dat best vervelend. Maylin gisteren om 19.00 uur de laatste fles gegeven ze kwam om 2.15 uur weer, dus net zo laat als de nacht ervoor, maar toen had ze om 22.15 uur nog een fles gehad, dus dat werkt bij haar echt niet. Daarna kwam ze om 7.45 uur weer. Ben net met haar naar de HA geweest voor de luieruitslag en het is toch een schimmel, dus ik heb een zalfje gekregen die ik moet vermengen met sudocreme en 2 keer per dag moet aanbrengen de rest van de dag alleen sudocreme aanbrengen. Vanmiddag naar de stad, want manlief moet een nieuwe bril.
Goeie morgen dames... Pfff ben gebroken nachten niet meer gewent..... ikke ben verwent. Gisterenavond de temp 37.4, maar om 23:00u toch weer 38.4. haar een Zetpil gegeven en de fles gegeven en een kleine drie kwartier later was de temp gezakt naar 38.1... Maar manlief durfde de nacht niet in te gaan dus de wekker nog een keer om 01:00u gezet om te tempen. gelukkig toen gezakt naar 37.0 alleen wilde mevrouw vervolgens niet meer slapen en heeft ze tot 02:00u gehuild.... viel toen uiteindelijk in slaap tot 09:00u vanmorgen. Ze is nog niet helemaal fit en jengelt nog best wel wat.... temp vanmorgen was ook weer 37.4 ( is niet te hoog maar wel te hoog voor een baby die net wakker is) dus ik hou haar vandaag maar goed in de gaten..... Hopelijk is het vanmiddag over...
sefanja hoe was je nacht? unox veel plezier vanavond bij je vrienden. daarom heb ik hem nooit in mijn kamer gelegd ik kan hem dan niet meer in zijn eigen kamer leggen chelleke hoe was je nacht? ik lees het al, vervelend dat ze niet meer wou slapen hopelijk kan je vandaag een beetje uitrusten. hopelijk voelt mila zich snel weer goed! 2012mama hoe was je nacht? zo dat is niet handig vlak voor je zoon zijn verjaardag elke dag werken. vruchtje wat gaat die tijd snel he. gezellig de kapper veel plezier en succes bij de fysio. tamtam fijn dat je nu iets heb voor de billetjes wel balen dat het een schimmel is heeft maylin er last van? hier was viktor goed gemutst vanmorgen heeft heel veel geslapen: gister van 18.00-20.00 en daarna van 20.30-5.00 en daarna van 5.00-8.00 dus ik denk dat hij gister last had van vermoeidheid. hij is nu op de opvang, ik ben weer naar de sportschool geweets, ik denk dat ik zo misselijk werd omdat ik te veel te snel wil, vandaag weer niet helemaal lekker bij het sporten dus aangepast programma: 15 min crosstrainer 3x10 buikspieroefeningen. ik heb de mijn abbo stopgezet bij de sportschool per 2 september is het contract afgelopen dan ga ik thuis sporten want ik vind het onzin om viktor weg te brengen om te kunnen sporten ik heb liever in de ochtend sporten als hij nog slaapt. vandaag huishouden, huiswerk en viktor lekker vroeg ophalen bij de opvang. nu eerst even douchen
Tamtam, hier gaat het momenteel goed met Kaj, is gelukkig niet meer zo huilerig/pieperig Vervelend, dat schimmeltje. Hopelijk werkt het zalfje snel! Chelleke, vervelend dat Mila koorts heeft gekregen door de prikjes..Hoe gaat het nu? Sefanja, en heeft Neva jullie laten slapeN? Wanneer was jouw 1e werkdag ook alweer? Hoeveel uur per week werk jij? Miss Geul, ideaal is anders idd, maarja moet toch wat geld verdienen he? En dat is het nadeel van een 0-uren contract, zit totaal geen sturctuur in mn uren helaas. Fijn dat Viktor lekker vrolijk is vandaag! Lukt het met het huishouden en huiswerk? Hier net terug an koffie drinken bij vriendin..was erg gezellig. Nu lekker thuis aan het rommelen...HeerlijK!
@ 2012mama en Miss Geul: Gelukkig gaat t nu qua temp weer goed, maar ze is wel nog erg jengelig en drinkt minder dan normaal.... we zullen het wel in de gaten houden... t hoort er denk ik gewoon bij..... maar vind t zo zielig.....
chell vervelend van de prikjes! mijn dochtertje moet donderdag ook.. wij zijn sinds vandaag over op bronwater voor de flesjes, hoop dat het kraanwater de oorzaak was van het vele huilen..