@ maud: Fijn dat Y zo makkelijk is. Ik geef hier 4 flessen 150+5 en 1 fles 180+6, maar die drinkt ze niet leeg. @ Miss Geul: Wat zielig die krampjes hopelijk gaat het vandaag beter. Veel plezier vandaag @ Sefanja: Volgende week zou ik dan wat horen, dus we wachten af. @ 2012mama:Is wel raar ja zonder kids ik mis ze wel, maar heb het even nodig. Werkse vanavond Hier heerlijk geslapen van 23.00 uur tot 9.00 uur. Ga zo nog naar de winkel en vanmiddag de stad in. Mijn ouders zijn allebei aan het werk, dus ben alleen na vandaag hebben ze ook 6 weken vakantie. Heb manlief gesproken en alles gaat goed. Maylin kwam om 3.00 uur vannacht, maar na 2 keer de speen geven heeft ze geslapen tot 6.00 uur, dus het gaat de goede kant op. Mijn nichtje krijgt vandaag een keizersnee, dus krijg er ook een nieuw familielid bij.
Tamtam: fijn dat je goed hebt geslapen. Maylin gaat ook de goeie kant op dus fijn. sefanja: lekker hè om de zon te zien miss g veel plezier vandaag maud: lekker toch een makkelijk kindje. Onze meid bieden we 180/6 aan drinkt meestal tussen de 140-180 in. Verder ben ik het kwijt. Vandaag huilerig meisje. Geen idee wat er is dat vind ik wel vervelend. Troosten op schoot niets helpt. Sinds 3 dgn komt ze s nachts voor voeding tussen 3:30-4:30 hopelijk tijdelijk ben het niet meer gewend haha
@ Vruchtje: Vervelend zeg dat Y ineens weer voor een voeding komt. Je raakt er zo snel aan gewent he als ze niet meer komt voor een voeding en dan ook nog uit haar doen. Hopelijk is ze snel weer de oude. @ Sefanja: Lekker hoor dat Neva zo goed heeft geslapen. Hier is mijn nichtje bevallen. Het is een meisje en ze heet Ilani Vajѐn
@misss geul soms lijken we wel dezelfde gedachte en handelingen te hebben, hier gisteren ook net de kennismaking binnengekregen, ze zijn echt leuk!!! @moesch spannend, hopelijk idd gewoon verstopte traanbuis @miss geul hier vorige week ook ineens weer ontzettende krampen tot ze heeft gepoept (spuitluier met harde scheten) en daarna ist over. is nu gelukkig weer een heel stuk minder. sterkte want t is en blijft zo zielig!!! @sefenja en een maat groter omdoen ivm de opname?? of past het dan niet goed? dat werkt hier super, zodra ik merk dat de opname na een lange nacht te weinig wordt dan doe ik voor de nacht een maatje groter om. hier net de oma van vriendlief langs geweest, ze wou haar achterkleindochter weer even bewonderen, was weer even gezellig, vanavond verjaardag buurman en morgen verjaardag van me zus druk druk druk dus auto is gelukkig weer klaar, helaas niet naar training kunnen gaan, kon geen andere auto regelen, wel een beetje balen maarja volgende week beter.. loopt ook met voeding en kolven vandaag helemaal de mist in, echt eenflessendag want iedere keer als ik net gekolft heb, meld er zich een hongerig meisje... hmm morgen hopelijk weer beter plannen.
2012mama bedankt, sefanja ik weet niet of die kramp door zijn fruit komt, ik wil daar ook geen risico in lopen. want ik vind het mega zielig. hij was vandaag weer zijn vrolijke vreetzakkie zelf. ik zie dat jij een lekkere nacht heb gehad heerlijk meid. tamtam wat fijn dat jij goed slaapt en dat het thuis ook goed gaat. en leuk familie uitbreiding. geniet van je rust. vruchtje wat zenuw slopend he dat huilen zonder aanwijsbare reden, je wilt ze zo graag troosten fidel inderdaad weer herkenbaar je verhaal ik loop al hel de dag te kolven en te voeden maar er valt niet tegenop te kolven en na 1 dag de fles gegeven te hebben is hij het zat weigert de fles en wilt nu alleen nog maar de borst. hier gezellig bij mijn oma geweest samen met mijn moeder was super gezellig.
Zo heb er weer een late dienst opzitten. Was erg rustig, dus was lekker optijd terug. Morgen weer een dagje werken, heb dan dagdienst. Sefanja, heerlijk he, dat zonnetje! Fijn he, dat Neva dan na die voeding van 5.30 gewoon verder slaapt? jij ook neem ik aan ... Deed ik bij Finn ook altijd, legde ik altijd direct na zn fles terug in zn bedje, en dan konden we nog een paar uur slapen. Bij Kaj doe ik dit niet, die gaat mee naar beneden, krijgt daar de fles en speelt dan tot hij moe wordt. wat gebeurd er als je Neva om 22.00 die kleine fles niet zou geven? Gewoon nieuwsgierig hoor. Denk idd dat grotere luiers de oplossing zijn hoor, hier ook vaak. Miss Geul, leuke dag gehad dus? Fijn zeg! Tamtam, gefeliciteerd met je nichtje! Hoe gaat het daar verder, geniet je even van de rust? Vruchtje, balen van die voeding snachts zeg! Was ze de hele dag huilerig? Fidel, zag leuke foto's op je fb. Leuk hoor!
Kan heel goed zijn dat Viktor last heeft van het fruit, hij is nog geen 3 maanden oud toch? Misschien zijn de darmpjes er nog niet klaar voor? Ventje heeft vandaag weinig geslapen bij oma. Hij ligt nu eindelijk te tukken, hopen maar dat ie een beetje lekker gaat en blijft slapen. Ik ga zo ook slapen, ben hartstikke moei.
@ 2012mama: Ja ik geniet zeker van de rust eind van de middag ga ik weer naar huis. Werkse vandaag. @ Fidel: Leuk hoor dat de oma van je vriend is langs geweest. Druk weekend dus. Veel plezier @ Unox: Hopelijk heeft ventje een goede nacht gemaakt. Hier tot 8.30 uur geslapen. Ben wel om 7.00 uur nog wakker geweest en vannacht werd ik wakker van geschreeuw buiten er zit hier naast een jeugdsoos, dus ik denk dat het daar vandaan kwam. Maylin heeft het weer zonder voeding gedaan vannacht. Ze kwam om 3.30 uur en daarna om 5.15 uur, maar met een speen sliep ze verder. Om 6.30 uur eerste fles gehad. Gisteravond had ze maar 80 cc gedronken ze sliep zo vast dat manlief haar niet verder aan het drinken kreeg, dus dan zou je denken dat ze honger heeft vanmorgen, maar heeft ze ook weer 20 cc laten staan. Gisteren en eergisteren heeft ze beide dagen 730 cc gedronken. Als ze er maar op groeit. Vanmiddag dus weer naar huis. Kijk er naar uit weer naar mijn gezinnetje.
2012mama zondag weekend of dan ook werken? unox wat vervelend dat je kleinte niet wou slapen, hopelijk nu beter. die kramp kan zeker van het fruit zijn dus ik stop er ook even mee. tamtam dat snap ik dat je uitkijkt naar je gezin. zolang je meid tevreden is en goed groeit zal ik me geen zorgen maken hier een vechtende viktor wie gaat het winnen viktor vs slaap. ik stem op slaap. verder een vrolijk manneke die weigert de fles en wilt alleen maar de borst.
Tamtam: Gefeliciteerd met je nichtje. Lekker weer uitgerust naar huis. Maylin begint het doorslapen dus ook lekker door te krijgen. Hopelijk blijft dat zou. Y drinkt ook minder meestal rond de 700-750 sinds een weekje nu. Miss G: Hoe is het met Viktor slaapt hij nu lekker? Krampjes kan inderdaad van fruit zijn daarom raden ze aan vanaf 4 maanden, maar geen idee of dat ook echt de oorzaak ervan is natuurlijk kan ook toeval zijn. Sefanja: lekker hoor dat je na flesje van 5.30 nog verder kunt slapen. Lekker van genieten. Unox: Heeft je kleintje goed geslapen vannacht? Vast wel als hij overdag slechter sliep...... 2012mama: is Finn nou morgen jarig?? Hoe bevalt het werken nog steeds leuk? Hier alles weer goed. Gister een zielig meisje. Veel huilen daardoor weinig drinken en moeilijk slapen. Veel bij me gehouden en getroost, maar weinig hielp. Nu heeft ze weer een goede dag. Ze is na 3 keer s'nachts te zijn gekomen weer zonder nachtvoeding geslapen vannacht. 21 uur laatste fles toen pas 8 uur en Finn ook. Ik zeg ZALIG...............zo krijgen we visite stel met een zoontje van 2,5 gezellig kan finn spelen.
hmm veel onrustige kindjes dus hierzo! Ventje heeft goed geslapen. Het is wel een vechtjas hoor, net ook al zo'n robbertje vechten met slaap, net als Victor. Gelukkig heeft de slaap gewonnen, ben benieuwd voor hoelang... Naja, als ie in de nacht maar lekker slaapt. Heb het idee dat ie naar 3 tukjes overdag gaat, eentje in de morgen, zo tussen 8 en 10 na de ochtendvoeding, dan eentje tussen 12-15 ergens een keer en eentje tussen 5 en 7. Zoiets. Doen jullie kindjes dat ook? Niet dat ie op de klok is hoor, dat is hij nooit geweest.
Miss geul, helaas, morgen ook nog werken. Maandag een dagje vrij..ff druk maarja, is niet anders. Ben nu nog aan het werk, is niet druk, dus wacht op aflossing, om 17.30 komt mn collega en kan ik gaan. Unox, Kaj gaat ook naar die 3 slaapjes, en dan af en toe een tukje tussendoor, bijvoorbeeld in de auto.
Vruchtje, Finn is maandag jarig...veel zin in! En t wordt ook nog mooi weer.. Vervelend die onrustige kindjes zeg! Jullie allemaal wel echt lekker weekend?
oja 2012mama dat is waar je had geschreven dat je moest werken sorry. vruchtje fijn dat je meid vandaag een goede dag had. en het kan inderdaad toeval zijn. unox ook al een vechtersbaas hier ook 1 de slaap won het wel 15 min.daarna werd hij wakker en bleef nog 1 uur wakker. daarna 1 uur geslapen. hier geen vast slaapritme, gewoon wanneer het hem uitkomt
Jammer dat de bbq niet doorging maar pizza is ook niet verkeerd.....y lachtte net voor het eerst echt duidelijk met geluid
@ Vruchtje wat heerlijk he dat lachen met geluid. Vervelend dat ze gisteren een mindere dag heeft gehad. @Miss geul wat rot voor Victor dat hij last van krampjes heeft. @Tamtam zolang ze goed groeit is het toch prima dat ze zoveel drinkt. @ Unox hier ook eentje die meer wakker wil zijn vind het wel leuk. @Stefanja fijn dat je toch weer lekker verder hebt kunnen slapen. Ons meisje gaat echt te snel vind ik gisteren zat ze zowaar los en alleen Nu wil ze niets anders dan zitten en boos worden als het niet weer lukt. Gisteren contact gehad met het cb, ze dronk haar flesjes steeds slechter en ze meld zich totaal niet voor een flesje. Ze drinkt ongeveer 500/600 op een dag dus te weinig. Nu moeten we 4 flessen proberen en kijken of ze dan meer drinkt, nu heeft ze er 3 op van 165 dus ben benieuwd. We hebben haar zelf laten komen en ze heeft om 6.45, 11.00 en om 16.00 uur een flesje gehad dus kijk wel hoelaat ze nu komt.
Zal ze geen last van een regel dag zijn vruchtje, dat dacht een collega van mij ook bij Neva vanwege het huilen en vaker om voeding vragen... Gefeliciteerd met je nichtje tamtam, bijzondere naam... Heeft het een betekenis? Vajén,- Pools? Neva kan nog wel in maat 1 qua passing, alhoewel ze wel richting krappe kant gaat zitten maar ik gewoon om het uur een luier gaan verschonen zo vol zit de luier fidel Hoe gaat het nu met je kleine manneke miss geul, krampen nu geheel verdwenen? Neva al drie dagen 's avonds ontroostbaar, vanavond op zijn ergst... Nood breekt wet, wij zijn gaan wandelen... Waarom nood breekt wet, ik wil niet dat Neva afhankelijk gaat worden van hulpmiddelen zoals wiegen om in slaap te vallen, wandelen om in slaap te komen... Na het wandelen op de bank in slaap gevallen, nu wachten dat zij wakker wordt om fles te geven... Ik stap samen met Neva terug in bed. Zij slaapt tot 09.00- 09.30 uur en ik ga er om 08.00 uur doe het huishouden, drink een kopje koffie, maak een flesje en haal onze dochter uit bed...Wil kaj na de fles niet meer slapen 2012mama, Neva gaat ook mee naar beneden voor de fles... Wat er gebeurd als Neva de kleine fles niet krijgt, dan wordt zij om 03.00 uur wakker van de honger... Nu wordt zij af en toe om 03.00 uur wakker, krijgt een speen en slaapt door tot 05.30/ 06.00 uur... Ik heb mijn schoonmoeder luiers bij de kruidvat laten halen, maat 2 newborn, ik ga van de week maat 2 halen... Actie 50% korting geldt tot 27 juli... Verder lekker geslapen tamtam, buiten geschreeuw van jeugdsoos om... De nachten gaan goed bij Maylin, keurig zo zonder de flessen... Hoe was de hereniging met je gezinnetje? En wie heeft er uiteindelijk gewonnen miss geul Viktor of slaap? Wat lekker voor je klein meid vruchtje dat zij vandaag een goede dag heeft.. Zal vast heel vermoeiend voor haar zijn geweest door het huilen, slecht drinken en moeilijk slapen... Gelukkig is dat over.. Is je meid 's nachts nog wel wakker geweest? Of echt helemaal door geslapen tot 08.00 uur? Hoe was de visite? Neva slaapt overdag wisselend, ze is eerder een wakkere baby Unox.. Als ik naar de dag kijk, slaapt ze wel in de ochtend, middag en avond (geen vast slaapritme, wanneer het haar uitkomt)... Ze vecht alleen zo tegen haar slaap, voor haar echt vervelend want ze wordt daardoor zo onrustig. Ik probeer haar nu wel overdag in bed te leggen, maar de ene keer slaapt ze daar 15 min en de andere keer 45 min maar niet langer.. Ik hoop dat die 4 flessen je meid goed doet vogeltje Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik lees veel over de kleintjes, maar hoe gaat het jullie? Genieten jullie een beetje van het weekend, het weer en jullie gezin?