April 2012 mama's deel I

Discussie in 'De mama's' gestart door juultjeT, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Het nadeel van Sudo vindt ik dat het er zo tussen blijft hangen en je het moeilijk eraf krijgt.
    ik doe nu preventief in de plooitjes van die zwitsal talkpoeder en dat werkt hier goed!

Missgeul zielig van die verstopping zeg.. hopelijk is het snel over.

Vruchtje, hier ook gewoon wakker in de box en doomoo. Hij vindt alles reuze intressant dus de laatste dagen kijkt hij lekke rond dan.

Hier lekker heel het huis schoon. Toch fijn dat alles weer vlotjes gaat als Jonas ook lekker meewerkt (lekker slapen en tevreden zijn hihi) anders schiet het nog niet op!

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    sab lekker heel het huis schoon, ik wil het ook graag doen, maar heb er de energie niet voor ik heb vandaag gedaan: boodschappen met zijn 3en, 3 wasjes, afwas 2x, kraamvisite 2x en dat was het.

en nu ben ik echt versleten en vanavond komt er nog een keer kraamvisite. ja ik vind het ook zielig want hij heeft er ook echt last van eet minder goed, wilt nu ook uit 2 borsten eten ipv elke x 1 en dan klaar dus ik geef nu uit weer uit 2 borsten, misschien komt hij dan minder vaak, ook leg ik hem verticaal tegen mij aan ipv horizontaal dat blijkt ook te helpen staat in de kraamzorgmap en misschien neemt de productie af uit mijn borsten en komt hij daarom vaker??

ik wacht het allemaal maar af en kijk het een aantal dagen aan, wie weet zijn het een paar regeldagen dus we zien het wel wat het is.

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    *zwaai*

oooh sorry meiden ik haak weer in bij vandaag hoor! kletsen hier veel minder dan in het vorige topic, maar kan het nog maar moeilijk bijbenen! pfoe

@troela: ah jij trekt dezelfde conclusie zie ik haha
    wat lekker dat je nachten beter worden zeg! ik hoop voor je dat thijm dit ritme aanhoudt! hoezo mocht je niet autorijden eigenlijk??

@vruchtje: wat fijn dat je er weer vertrouwen in hebt :) en wat leuk, naar de kermis! wel lekker als je kleintje door de herrie heen slaapt zeg! over je vraag over in de box: na het voeden leg ik viggo soms wel even in de box, maar dat is meestal maar kort en ik blijf erbij. moet goed in de gaten houden of hij moe begint te worden, want dan moet ik hem direct in bed leggen (streng ritme). de ene keer is het maar 5 minuutjes, de andere keer 10 of 15 minuten. als je kindje geen behoefte heeft aan aandacht op dat moment is het niet zielig haar even te laten liggen hoor. als ze voldoende heeft om naar te kijken/te ontdekken dan is het toch super als ze dat lekker alleen kan doen? leert ze zichzelf vermaken! misschien af en toe even een aai over dr bolletje om te laten weten dat je er nog bent?!

@luiers: hier ook pampers. ze plakken alleen als er 'lang' ontlasting in heeft gezeten. als viggo direct na een voeding poept en ik heb dat niet in de gaten en verschoon de luier pas voor de volgende voeding dan plakt die idd wel eens vast aan zijn billetjes, maar verder nooit. ik vind het hele prettige luiers! moet zeggen dat ik dat met de new born luiers veel minder heb dan met de baby dry luiers (kregen zo'n luiertoren, volgens mij zijn dat baby dry luiers toch? van die blauw/groene).

@tamtam: wat lekker dat je in het weekend 'vrij' hebt van de nachtvoeding!! lekker is dat als je het uit handen kunt geven:D dat vind ik dan weer een nadeel van borstvoeding

@sefanja: he balen van je onrustige nacht. wat vervelend dat het boeren zo moeilijk gaat! lastig is dat he, als het vast gaat zitten dat ze daarna dan spuugt.. misschien vaker tussendoor boeren? merk hier ook dat het dan makkelijker gaat. anders stapelt de lucht zich op lijkt het en gaat het 'dieper' zitten ofzo waardoor het moeilijker omhoog komt en er ook melk mee komt.. als we vaker tussendoor laten boeren gaat het makkelijker en spuugt hij minder. misschien heb je het al geprobeerd, maar dacht laat ik het toch zeggen ;)
    Hoe was het bij je paard? was je al lang niet meer geweest? ook gereden vandaag of alleen bezocht?

@missgeul: wat zielig, zo last van zn buikje.. fijn dat het wel helpt om hem op zijn buikje te leggen. heeft hij inmiddels al gepoept? ah ik lees dat hij een volle luier had, hartstikke goed! hopelijk komt de rest er gauw achteraan!

@chelleke: ik heb gelezen dat je smetplekjes het beste droog kunt deppen (niet wrijven) en eventueel even met de fohn op een lage stand erop.. kleintjes schijnen de warme lucht ook erg lekker te vinden. je hoeft je geen waardeloze mama te voelen hoor lieverd, zulke dingen gebeuren soms gewoon. tis geen drama :)

@ankje: lekkerrrr zo'n lange ruk slaap! klinkt leuk, monkey town! is dat net zoiets als ballorig? soort binnenspeeltuin met ballenbak, klimgebeuren, trampolines e.d.?

@moesch: och jeetje das lastig pasfoto van een kleintje met de ogen open! pff... is toch een gok he wanneer je dan heen moet gaan! hoop dat t lukt! niet te lang wachten met de voeding, anders staat ze brullend op de foto ;)

@sab: lekker weer je huis schoon, fijn he als kindjes meewerken:D vind ik ook altijd errrrg fijn als ik het huishouden gewoon kan doen :D

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hier is het gelukkig weer wat rustiger. Viggo heeft vrijdag alleeeeeen maar gehuild, verschrikkelijk. dronk steeds maar kort bij me en sliep daardoor ook kort en was te moe om goed te drinken enz enz. 's avonds na het voeden aan de borst nog wat afgekolfde melk in een fles gegeven en toen heeft hij heerlijk geslapen en dronk hij daarna ook weer goed! zaterdag ging het weer een stuk beter, hij was weer vrolijker en sliep en dronk weer beter. we hebben hem gistermiddag in zijn ledikantje op zijn eigen kamer laten slapen om vast te oefenen, omdat hij niet lang meer in de wieg zal passen. maar daar sliep hij zo rustig en lekker dat we hem daar vannacht ook hebben laten slapen. nu slapen we alle drie beter! gisteravond 19:30 gevoed, daarna in bad met papa, daarna nog wat afgekolfde melk in een fles en toen heeft hij geslapen tot 02:15!!! toen dronk hij stevig door aan de borst en heeft hij vervolgens geslapen tot 7:00... wat een fijne nacht zo zeg!
    het voelt wel heel raar om hem nu op zijn eigen kamertje te leggen, ik vond het erg fijn dat hij zo dicht bij ons was op onze kamer. maar viggo maakt erg veel lawaai in zijn slaap, hij kreunt veel enzo en ik slaap daardoor onrustig. we hebben s nachts wel de slaapkamerdeuren open zodat we hem goed kunnen horen, maar ik slaap veel beter nu ik niet elk zuchtje hoor! en viggo zelf slaapt ook veel beter! denk dat zijn eigen bedje gewoon veel fijner is dan het wiegje.

volgende week moederdag... beetje jammer dat we ook naar onze moeders toe 'moeten'. heb met manlief afgesproken dat we om de beurt naar onze eigen moeder gaan, zodat viggo thuis kan blijven. dat gesleep met hem en die drukte heb ik helemaal geen zin in. ben bang dat hij daarna weer vreselijk onrustig zal zijn, dus neem geen risico!

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    juultje leuk he kinderen daar zit meer tijd in dan je zelf door hebt.
    fijn dat de nachten nu ook beter gaan dat het kolven zoveel verschil heeft gemaakt zeg.

moederdag hier ook verplichtingen denk ik, mijn schoonmoeder is weg naar Duitsland, mijn moeder is bij mijn oma dus ik denk dat we daar even heen gaan met zijn allen.

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Moesch
    Wij zitten hier ook met een meisje dat spuugt. Jonna deed dat ook heel erg.
    Wij stappen niet zomaar over op andere voeding (wisselen met voeding werd ons bij Jonna al afgeraden, want dat kan het maagje nog verder van slag maken….tenzij het niet anders kan). Wij gebruiken Nutriton (Johannes broodpit) bij de voeding. Dat maakt het wat dikker en is dus moeilijker om terug te geven.
    Misschien is dat ook wat voor jullie?

Ano
    Jeroen heeft nu 3 zondagen achter elkaar een papa-dag (ochtend) gedaan.
    Dat wilde hij zelf. Ff een ochtendje met zijn dochter alleen en lekker stoeien en ravotten.
    Voor mij ook wel ff lekker, dan heb ik alleen Ilona even om me heen.

Chelleke
    JE BENT NIET WAARDELOOS GEK!!!
    Dat het bij die plooitjes is gaan ontsteking kun je bijna niet voorkomen. Denk dat het bijna bij ieder kind gebeurt die flinke huidplooien heeft.

O ja! Weet de naam weer van dat andere spul. Zinkzalf!
    Dat werkte echt perfect!! Dat blijft lekker zacht. We gingen wel iedere dag (eigenlijk altijd wel) douchen of in bad en maakte haar nekje helemaal schoon met water. Daarna weer opnieuw zinkzalf erop smeren. Met 2 a 3 dagen werd het al een heel stuk minder.
    Bij Jonna kwam het zo nu en dan terug en deden we snel zinkzalf erop. Toen ging het al heel snel weg.
    Gelukkig heelt het huidje lekker snel bij die kleintjes.

Tip: Sudo creme verwijderen/schoon maken
    Hier een handige tip gekregen bij mijn pa (kraamhulp). Smeer het plekje in met badolie of massageolie, dan kun je het heel makkelijk weg krijgen. Ook erg handig tussen de schaamlipjes. Gebruik dan een wattenstaafje.

Juultje
    Monkey Town is idd net zoiets als Ballorig.

Vervelend he, het eerste nachtje alleen op eigen kamer. Had er ook wel moeite mee, maar idd wat je zelf ook zegt…je slaapt wel wat rustiger. Je wordt niet wakker bij elk zuchtje of kreuntje hihi.

Moederdag
    Wij gaan ’s middags langs onze moeder. Jonna en Ilona gaan gewoon mee. Ilona slaapt gelukkig ook gewoon in de bak van de wandelwagen.

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    moederdag:wij gaan dan weer voor het eerst sinds de geboorte naar mijn ouders in Arnhem, kinderen gaan uiteraard gewoon mee, maar dat is hier gelukkig ook geen probleem.

chelleke tuurlijk ben je geen slechte moeder meid, niet zo gek hoor, dat kan iedereen gebeuren!!!komt vast snel wer goed.

hier pffffffffffffff daan is al wakker vanaf, hou je vast, 12.15!!!!heb d;r nu echt de balen van, ben vandaag al wel 100x naar boven gelopen denk ik....je zou toch denken dat ie moe is of niet???:(nou hij ligt weer te huilen, dus ik lop maar weer eens...

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Ankje: Wat leuk dat Jeroen op zondag zijn papa dag met Jonna heeft heb jij ff lekker de tijd met Ilona.
    Lekker hoor zo lang kunnen slapen.

@ Juultje: Wat vervelend dat Viggo vrijdag zo moest huilen. Gelukkig gaat het nu weer beter.
    Het is altijd weer wennen voor het eerst op zijn eigen kamertje, maar vaak slapen jullie allebei beter.

@ Chelleke: Vervelend dat Mila last heeft van smetplekjes insmeren met sudocreme of zinkzalf is het beste denk ik.
    Kan iedereen gebeuren hoor dus je niet druk maken.

@ Sefanja: Vervelend dat het boeren zo moeilijk gaat.
    Ik wordt wel wakker hoor als mijn man de nachtvoeding doet ik moet hem zelfs wakker maken, maar kan wel blijven liggen, dus dat is wel fijn.

@ Moesch: Lastig lijkt me dat om je kindje lachend op de foto te krijgen hopelijk lukt het de volgende keer wel.
    Ik zou niet te snel over stappen op andere voeding, omdat het maagje dan weer moet wennen misschien idd wat Ankje zegt Johannesbroodpitmeel.

@ Moederdag: Bij mijn moeder doen we er niet aan en bij mijn schoonmoeder weet ik het niet zien we wel die woont ook op loopafstand.

@ Sab: Fijn he alles weer aan kant.

@ Ano: Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt dat Daan zo lang wakker is.
    Misschien te moe en dat hij daardoor moeilijk in slaap kan vallen?

Hier liggen de kids op bed.
    Vanavond tussen 22.00 uur en 23.00 uur maak ik Maylin nog wakker voor een fles.
    Vind het aan de ene kant niet leuk om haar wakker te maken, maar anders komt ze 2 keer 's nachts, dus dan maar wakker maken.
    Het lijkt er op dat Danian geen middag slaapje meer wil doen en ik heb het nog wel nodig, dus maar is kijken hoe we dat gaan doen misschien dat hij wil gaan spelen. Vanmiddag nog naar Ballorig geweest, dus hij was lekker moe.

9. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ankje wat leuk die papa dagen.
    die ga ik ook onthouden voor later, nu heeft mijn vriend er nog niet veel mee hij vind het erg klein en breekbaar:p

ano wat een tijden, misschien valt hij bij zijn mama wel in slaap?
    zal je misschien al wel geprobeerd hebben.

tamtam fijn de kinderen op bed en nu hopelijk ook een goede nacht.

hier slaapt viktor op schoot, hij is lichtelijk onrustig wilt elke 2 uur eten en neemt weer 2 borsten ipv voeding.

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Tamtam
    Hier zitten we ook met Jonna te stoeien. De ene keer wil ze niet slapen, de andere keer weer wel. Maar als ze dan wel slaapt hebben we ’s avonds een probleem met haar. Ze blijft dan wakker tot half 10 ofzo. Veeel te laat dus.
    Vandaag is ze dus ook naar Monkey Town geweest en wakker gehouden. Nu ging ze om half 8 naar bed en om 8 uur was het stil.
    Lastig dit he? Een kleintje die nog ritme moet hebben met voeding en slapen. En de grote met slapen hahahha.

Miss Geul
    Ja echt leuk die papa-dagen hoor. Ben echt blij dat Jeroen er zelf mee kwam.
    Ook leuk voor Jonna om even lekker alleen te zijn met haar vader. Geen moeder erbij die zegt dat ze niet zo hoog mag klimmen enzo :p

11. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk....
    Wij zijn een paar uurtjes bij mijn paard wezen kijken, staat bij kennissen.
    Deze kennissen hebben de zoon van mijn merrie gekocht, klik is zo goed dat zij tijdelijk de zorg van mijn merrie op zich hebben genomen (klein half jaar ivm zwangerschap/ bevalling)... Merrie en ik waren allebei enorm van slag, maar ik heb het beste voor haar over... Vandaar dat ik dit heb besloten. Ze heeft psychisch wel een klap gekregen (aldus kennissen), de eerste paar weken miste zij mij enorm... Maar nu merrie weer op het land kan staan is zij ietwat vrolijker... Merrie hoorde vanmiddag mijn stem en kwam met oren naar voren op mij af lopen, normaliter staat gras op nr 1, maar dit keer ik... Wij hebben even geknuffeld en kennis gemaakt met Neva... Ik ben zo blij dat ik haar even heb gezien, gevoeld en gewoon lief hebben...

Sab Hoe ga jij ermee om? met 28 weken was ik noodgedwongen rust te nemen, stoppen met werk en paarden... Ik heb mijn ruin verkocht aan kennissen en merrie tijdelijk bij hen ondergebracht... Ik wist dat als ik haar hier hield, dat ik dagelijks bij haar moest zijn ed... En juist dat mocht niet... Na wikken en wegen een moeilijke beslissing genomen.... Ik wilde daarnaast niet egoïstisch zijn, zij moet krijgen wat zij verdiend dat betekend alle aandacht en liefde die zij nodig heeft... Misschien zelfs meer dan dat...

miss geul Tips graag gedaan. Vind Viktor badderen lekker? Ook al een keer gedoucht? of tummy tub?

chelleke sudocreme is prima voor smetplek.. Je moet sudo alleen heel heel dun erop smeren... Maizena is het meest ideale, beter dan talkpoeder of iets anders...Of bepanthen zalf...

moesh Ik zweer bij nutrilon, dus ik adviseer ook nutrilon... Je kan gewoon overstappen... Ik ga voor darmkrampjes en het spugen kijken naar omneo en/of A.R nutrilon... Ik vind dat ze veeleisend zijn met foto's van baby's voor paspoort...Je kan niet veel van een baby verw88. Ik moet w88 met verhogen van voeding tot ik met Neva bij consultatie bureau ben geweest... Ze drinkt nu 100 en weegt misschien net 3 kilo. Na 2 uur vraagt zij weer om voeding.. Neva zit nog steeds op 7 voedingen...

Ankje Dank je wel voor de compliment. Papa-dag wat leuk? hoe vond Jonna monkey Town?

juultje je hoeft je niet te excuseren, kom op zeg... Iedereen heeft het wat drukker dan voorheen, alle begrip... Bedankt voor je tips, maar tevergeefs al geprobeerd... Ik heb mijn paard sinds eind febr niet gezien... Je mag 6 weken bij bevalling pas rijden... En ik ben nog te zwaar voor haar, in totaal ruim 25 kilo aan gekomen in zwangerschap..

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    #272 vruchtje24, 7 mei 2012
    Laatst bewerkt: 7 mei 2012
    Goedemorgen allemaal

Ons kleine meisje vandaag ook alweer 1 maand pff gaat zo snel. Hier viel gisteravond de laatste fles veelte vroeg uit 21 uur. Daardoor vannacht eerder 1:30 en 5:30. Zorgen dat we vanavond later uitkomen want na ochtend fles is ze altijd 2 uurtjes wakker dan vind ik half 6 echt te vroeg.

Straks ga ik met de kids op visite bij mijn moeder. Even lekker eruit. Ook is daar een leuke. speeltuin voor finn

sefanja: leuk joh dat je lekker bij je paard bent langs geweest. Ook druk een paard en een kind lijkt me lastig te combineren of niet?

Ano: lang wakker die Daan haha!! Gisterochtend was Y ook wakker van 7 tot 11 uur ook best lang dus.

Ankje: heerlijk hè die papa dagen ook leuk voor Jonna 1 op 1 met haar papa

tamtam: lastig wel/geen slaapje meer

13. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Hier maar aan de kolf hihi, spruit slaapt nog vanaf 11 uur! Ik stond wel op springen!

Zo sefanja wat heb jij je paard lang niet gezien, heerlijk dan hè!! Jij rijd heel intensief of niet?
    Wij rijden lekker recreatief, door blessures moeten we het wat rustig aan doen. Hij heeft al die maanden dan ook lekker overdag in de wei gestaan en zelf met hulp verzorgd. En vrijdag zijn hier de 6 wk voorbij! Weet alleen niet of ik er al op ga aangezien mijn knip nog gevoelig is. Ow vind overigens wel dat ik er wat te weinig Tijdvoor heb gehad :(

14. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    goede morgen dames,

ankje vervelend dat het ritme voor 2 kinderen gevonden moet worden dat lijkt me erg lastig.

sefanja fijn dat je je paard weer hebt gezien, ik geloof best dat het voor jullie beide een klap is geweest.
    ik ga vrijdag samen met viktor in bad(volgens mij mag dat wel met die knip??), en nee verder nog nooit met hem gedouched, doen jullie dat ook alleen of geven jullie hem na het douchen aan jullie man om af te drogen?

vruchtje gefeliciteerd met de 1ste maand van je meid, wat gaat dat snel.

sab wat lekker zo een uitslaperen, gelukkig heb je je eigen paard kunnen verzorgen wel met hulp natuurlijk.

nou viktor heeft het ritme nog niet helemaal terug
    23.00-02.00-04.00 07.00.
    na 7 uur even samen geknuffeld op bed, nu slaapt hij nog en ligt hij langzaamaan wakker te worden.
    ik ben maar uit bed gegaan, vandaag gaan we lekker winkelen, ik hoop dat het goed gaat want mijn knip doet weer behoorlijk pijn.
    mijn vriend is 5 uur vertrokken dus nu sta ik er voorlopig alleen voor, maar dat komt wel goed. na de volgende voeding breng ik viktor nog terug in bed zodat hij in de stad goed te genieten is en hopelijk wakker voor een pasfoto want ik wil zsm ook een paspoort laten maken, hier is de wachttijd nog maar 3 weken gelukkig.

groetjes wendy

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Vandaag zijn Jeroen en ik 12,5 jaar bij elkaar. Wat gaat het allemaal toch snel als je even bij de gedachten stil staat hoe het vroeger allemaal ging.
    Ik slaap een keertje bij Jeroen thuis en hij een keertje bij mij thuis. En ieder weekend stappen en veel plezier maken. Totaal geen zorgen om geld en rekeningen hahaha.

Ilona kwam om 12, 4, 8. Dus we gaan verder met 12, 4 ,8, 12 Lekker ritme zo.

Jeroen is op tijd thuis, want hij heeft een vroege dienst. Om maandag moet hij om 5 uur beginnen en is om half 2 klaar.
    Als hij niet al te moe is, gaan we nog even naar de kinderboerderij.

Sefanja
    Wat is dat bijzonder met jou en je paard zeg! Super!

Jonna vond het geweldig in Monkey Town. Kwam vol verhalen thuis. Ze was alleen van de hoge glijbaan geweest en ze was in de ballenbak geweest. Hihihi Lekker ding.

Vruchtje
    Pittige nacht heb je gehad zeg.

Sab
    Ow wat heeft Jonas lekker geslapen zeg! Maar dan is het wel erg vervelend dat jij wakker wordt van de gespannen borsten.

Miss Geul
    Succes met het vinden van een goed ritme.

16. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Ankje: Gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig jubileum.
    Fijn dat Jonna het zo leuk heeft gehad
    Lekker hoor zo'n ritme en is cker lastig als je oudste geen slaapje meer wil doen we zullen zien hoe het vandaag gaat.

@ Vruchtje: Gefeliciteerd met de 1e maand Maylin vandaag ook 1 maand gaat nu al veels te snel.

@ Sefanja: Fijn dat het zo leuk was bij je paard lijkt me idd ook moeilijk om haar zo'n tijd niet te zien. Fijn dat ze zo goed reageerde.

@ Miss Geul: Hopelijk gaat het allemaal lukken met de pasfoto en het winkelen en heb je niet te veel last van je knip.
    Wel jammer dat je partner nu weg is. Lastig he zonder ritme, maar komt vanzelf.

@ Sab: Jeetje die van jou maakt ook een lange ruk.

Gisteravond Maylin wakker gemaakt voor een fles om 22.15 uur.
    Maar 70 cc gedronken was niet meer wakker te krijgen.
    Toen kwam ze om 2.30 uur en daarna om 7.45 uur, dus ze is de tijden wel iets aan het verplaatsen.
    Vandaag is Maylin ook alweer een maand oud.
    Vanmiddag met z'n drietjes naar buiten vanaf morgen wordt het volgens mij weer minder weer, dus er nu maar van genieten.

17. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ankje gefeliciteerd met je jubileum.
    hopelijk veel plezier bij de kinderboerderij.

tamtam gefeliciteerd met je 1ste maand van je kind dat gaat echt snel. ik hoop ook dat de foto lukt, de knip is best gevoelig met eigenlijk alles dus dat is best vervelend, net even onder de douche afgespoeld dat geeft iets verlichting.
    viktor slaapt nu lekker en om 11.30 haal ik hem eruit.

groetjes
    ik vind het wel lastig zonder partner, maar het lukt wel, ik vind het lastiger dat ik nu alles moet weten zoals wanneer hij welke borst heeft gehad en het nacht ritueel, normaal nam mijn vriend viktor mee naar beneden en lag ermme in bed, ik sloot boven af zorgde voor de laatste dingen maakte de kruik voor viktor en kwam na 15 minuten ook naar beneden, gaf viktor de borst en bracht hem naar bed, nu moet ik dat alleen doen.

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

missgeul, snap dat je het moeilijk vind zo zonder je vriend. Denk dat ik 10 dagen na de bevalling et echt niet getrokken zou hebben. Kun je wel hulp vragen in je omgeving?
    Voor hoelang moet hij zo van ma-vrij weg? Tijdelijk toch zover ik begrepen heb.
    Voor welke borst kun je miss een armbandje ofz0 omdoen welke laatste kant gedronken. Ik schreef het in het begin op hahaha

Ik heb vanacht gewoon geluk gehad met die 8 uur achtereen, normaal is t varierennd tussen de 3-6 uur achtereen.En eerder nog 4 uurtjes!

Veel plezier vanmiddag Ankje! Had je op facebook al gefeliciteerd haha

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik kan mijn omgeving om hulp vragen, mijn zus is veel vrij deze komende weken, mijn moeder is in de middagen vrij en mijn schoonmoeder en schoonzus kan ook helpen, maar ik wil proberen zoveel mogelijk zelf doen( een beetje voldoening trekken uit de situatie;)

het duurt 6 weken waarschijnlijk maar het kan ook langer duren, er is ook een kans hoorde ik gister dat hij af en toe in de nacht thuis komt. maar dan komt hij pas 00.00 thuis en moet 5.00 weer weg.

20. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    vruchtje Je vraagt je vast af, waar de tijd is gebleven... Het gaat zo snel, voor je het weet knipper je met je ogen en vieren ze hun eerste verjaardag... Dat maakt dat je elke dag er goed van moet nemen en lekker genieten...

Ik weet nu hoe het is om paard en kind te combineren, nog niet uit geprobeerd... Ik denk maar net hoe jij ertegenover of erin staat? Ik sta er vrij nuchter in. Ik zou bv mijn kind in draagzak mee nemen om mijn paard te kunnen doen... Ik heb wel zoiets, als mijn paard net even te weinig aandacht krijgt dat zij zou moeten krijgen dat ik daar heel moeilijk mee gaat krijgen... De tijd zal het zeggen... De kleine meid hier krijgt de fles om 00.00 uur en komt meestal zelf rond 04.00 uur..

Sab Ik reed heel intensief mijn paard, ze is 7 jaar oud en ik reed M dressuur (alleen geen wedstrijden, alleen privé les en gymnastiek voor merrie)... Ik heb eerlijk gezegd een hekel aan dressuur, verder rijd ik graag met haar buiten... Het liefst zonder zadel en hoofdstel, alleen op touw.

miss geul Ik sta onder de douche en mijn man geeft Neva aan... En haalt haar eronder vandaan en droogt haar af... De kleine mag best met knip in bad, Neva ging op neonatologie na twee dagen al in bad. Is het de eerste keer dat je alleen thuis bent met de kleine?

Ankje gefeliciteerd met 12.5 jaar bij elkaar zijn... Gaan jullie nog leuks doen, plannen? Mijn paard en ik hebben een intieme en nauw band met elkaar, ze is mijn wederhelft... Ze is hoog sensitief en erg gevoelig... Bange mensen en kinderen zijn dol op haar... Jonna alleen van de hoge glijbaan, wow... Kneep je niet een beetje?

tamtam mijn merrie heeft ook weleens anders gereageerd, wanneer ik op vakantie ben geweest... Ze is dan echt boos op mij, negeert mij (ik heb in haar beleving in de steek gelaten) maar houd mij wel goed in de gaten en eigenlijk stiekem ook heel blij mij te zien... Ik vertel mijn merrie ook altijd hoe en wat. Ik leg haar alles uit... Net zoals ik met mijn dochter doe, zo jong maar elke stap die ik maak leg ik uit...

Deel Deze Pagina