Wij gaan vanmiddag naar mijn moeders verjaardag. Gezellig dus en het zonnetje schijnt kids en manlief om me heen wat wil een mens nog meer
tamtam verschillende weegschalen zeggen altijd wat anders, als ik mijn weegschaal verplaats gebeurd dat al. wel fijn dat je lekker door kon slapen. sefanja niet naar de buurman geweest het stopte om 21.00 en overdag kan je er weinig van zeggen vind ik. wat rot jou nacht zo vaak eruit dan hoop ik wel dat je kan bij slapen vandaag. veel plezier op kraambezoek vandaag. vruchtje gefeliciteerd met je ma en genietse vandaag. viktor is vergeten hoe hij moet doorslapen, normaal sliep hij van 21.00-5.00. nu van van 22.00-3.30-8.00-11.00 gister ook al ongeveer deze tijden, daar wordt ik niet vrolijk van want over 1week moet ik weer werken en vond het wel fijn dat hij door sliep... vandaag krijgen we vrienden op bezoek dus ik ga zo opruimen en eten voorbereiden. en viktor leuk aankleden. groetjes wendy
Miss g: misschien is het eenmalig dat Viktor vaker komt s'nachts. Dat hoop ik voor je in combinatie met werken is dat wel pittig. Y komt ook weleens voor een nachtvoeding als ze overdag minder heeft gedronken. Hier alles weer relaxed. Finn ligt lekker in bed was heel moe van drukke weekend. y slaapt op schoot is beetje uit haar doen van 2 verjaardagen achter elkaar niet fijn maar het kon voor een keer niet anders. Morgen twee kids naar kdv brengen (best hele onderneming haha) en dan werken om dinsdag weer bij kids te zijn. Dinsdag naar het CB voorlopig laatste prikjes..... Allemaal leuk weekend gehad ?
@ Miss Geul: Das minder dat Viktor afgelopen nacht weer kwam hopelijk was het eenmalig. Leuke dag gehad met je vrienden? @ Vruchtje: Maylin is ook altijd wat huileriger als we het drukker hebben gehad. Vooral na de fles van 18.30/19.00 uur dan heeft ze wat hulp nodig met inslapen. Net ook heb ik haar even op haar kamer gewiegd toen ik wegliep huilde ze even, maar nu is ze stil. Maylin moet volgende week pas voor de prikjes dit keer kan manlief mee ben ik wel blij om. Hier een leuke maar vermoeiende dag gehad. Foto's staan op facebook. De kids liggen nu op bed, dus nu lekker relaxen
Zo, eindelijk tijd om te reageren... Gisteren om 12u uit de slaap gekomen, maar erg moe en manlief ook ziekjes. Vandaag manlief nog steeds ziek, ik samen met de jongens naar een festival in Emmen geweest en op verjaardag bij een vriendinnetje van Finn. Net Finn met manlief in bad geweest. Ons slaapkopje Kaj slaapt alweer sinds 7u... Tamtam, kan je de slaapsiroop niet door vla oid doen? Je kunt ook alle flessen met 10 ophogen steeds..moet je wel wat weggooien.. ah, lees het al, dat doe je al...de siroop mengen. Sefanja, gefeliciteerd met Senna! Chelleke, mooi he, die ontwikkelingen? Troela, Thijm dus nu ook op 4 flessen...Vind je het ook fijn? Hier geeft het echt wel een stukje rust. Miss Geul, hoeveel voedingen geef jij per dag aan Viktor? Lijkt me erg pittig! Vruchtje, ben benieuwd hoeveel Yara is gegroeid!
ff ego.. vrijdag bij oogarts geweest.. tis waarschijnlijk gezond weefsel wat op de verkeerde plaats groeit werd er gezegd.. over 2 maanden terug om te kijken of het niet gegroeid is en daarna word er een scan ingepland.. verder weekend weer in limburg geweest, gaat niet zo goed met mn vader... dochtertje slaapt snachts weer lekker en flessen gaan goed leeg van 200cc.. savonds krijgt ze in laatste fles 1 schepje rijstebloem.. in slaap vallen gaat overdag nog met veel gehuil.. morgen eerste werkdag.. zie er een beetje tegenop eerlijk gezegd!
Ik hoop op een betere nacht vruchtje maar dat zal wel goed komen ... Dank je wel... Voor jou ook een goede nacht toegewenst, druk weekend achter de rug... Je rust hard nodig? Hoe was de verjaardag van je moeder? Wel balen dat je zo'n buurman heb miss geul gebeurt dit wel vaker? Was het gezellig met je bezoek? Dank je wel 2012mama Druk weekend zo; uit slaapdienst komen, man ziek, naar festival en verjaardag... Oh gelukkig moesch Dan voel je je toch wel een beetje opgelucht na zo'n diagnose of niet? Trek je het nog wel een beetje zo? Gelukkig slaapt je kleine meid 's nachts goed... Je hebt je rust hard nodig als je bijna ieder weekend bij je vader bent... Succes morgen op je eerste werkdag...De dag is snel om...
vruchtje hele onderneming dat kdv met 2 kids dat geloof ik. ik hoop dat het nachtelijk wakker zijn kortdurend is, nu om 23.00 de laatste voeding gegeven hij komt in de avond ook vaker dus nu gewoon toe gegeven daaraan en hopelijk blijft hij vannacht weg. hier verder een leuk weekend gehad. tamtam het was erg leuk, gister met mijn collega\vriendin en vandaag met een bevriend koppel die 21 weken zwanger zijn en die krijgen een zoon. haar zwangerschap verloop minder soepel, bekken instabiliteit, misselijkheid, rugklachten en dat vergt haar emotioneel ook veel. dus zij heeft haar hard kunnen luchten voor nu. ik kijk snel weer op fb ga zo ook lekker slapen. 2012mama wat vervelend dat je man ziek is hopelijk is hij snel opgeknapt lekker dat jij dan wel even de deur uit bent gegaan. ik geef soms 6 voedingen per dag soms meer. vandaag heeft hij vaker gedronken: 4.00-8.00-11.00-15.00-18.00-20.00-21.00 tot 23.00 regelmatig aangelegd. hij heeft een regeldag\clusteravond gehad wat ik ook niet erg vond eraan toegeven en aanleggen en die vriendin die vond het alleen maar interessant om te zien hoe makkelijk ik ermee omging. moesch werkse morgen als je er eenmaal in bent dan komt het wel goed. heb je wel opvang die je vertrouwd? sefanja ik heb naast mij een gezin dat nogal uitgekotst word door de straat, vaak ruzie met buren, vaak harde muziek en altijd negatief aanwezig... hier en super leuke avond ondank een regelavond van viktor waar ik mij echt niet aan stoorde mijn voeding liep achteruit dat merkte ikzelf ook en de kleur veranderde dus ik vond het wel best ik zat gewoon lekker op de bank met die kleine vaak aan de borst en anders lag hij te spelen in de box en hij draaide uit zichtzelf zo van rug naar zijn zij en met hulp door naar zijn buik, hij weet nog niet goed wat hij met zijn armen moet doen van buik naar rug lukt nog totaal niet dus dat is even afwachten, at zou eerst moeten heb ik gelezen maar viktor doet het weer anders, morgen ga ik shoppen in mijn zus haar kledingkast heb er nu al zin in
@ Moesch: Hopelijk ben je nu wat gerustgesteld door de oogarts. Fijn dat je meisje zo goed drinkt en goed slaapt hopelijk gaat zo overdag ook snel zonder huilen slapen. Werkse vandaag. @ 2012mama: Hopelijk is je man snel weer beter. @ Miss Geul: Fijn dat het gezellig was met je vriendin en dat ze haar hart heeft kunnen luchten is af en toe wel is nodig Goed zeg dat Viktor draait. Veel plezier met shoppen. Hier een goede nacht gehad, maar wat ben ik nog moe. Ik kan meteen merken dat we gisteren een vermoeiende dag hebben gehad. Vanmiddag maar weer even liggen. Danian heeft ook weer doorgeslapen zonder huilen en Maylin heb ik om 5.30 uur de speen gegeven en om 7.00 uur de fles ze ligt nu weer te slapen. Manlief moet straks naar de fysio voor zijn voet hij heeft al een tijd last onder zijn voet daar laat hij nu dus naar kijken. Ik moet nog papieren inleveren bij de opvang. Vanaf 1 September stopt Danian op de opvang en dat moet ik voor 1 Augustus inleveren, dus fiets er straks wel even heen is vlakbij dan weet ik cker dat het op tijd binnen is. Verder een rustig dagje.
goedemorgen deze morgen, Gisteren op kraambezoek geweest, wat is dat een ontzettend mooi meisje... Wat raakt toch snel gewend aan de situatie waarin je zelf zit... Wat ik daarmee bedoel is, neva was lichter en kleiner maar dat ik mij helemaal niet meer voorstellen... Het zonnetje schijnt in huis maar ook buiten, wat heerlijk. Vannacht en ochtend eigenlijk hetzelfde verhaal als gisternacht... I don't get it... Gisteren één schepje rijstebloem door laatste fles gedaan, ze zat te smullen... Deze week een rustige week, ook een keer lekker... Vanavond gaan wij rondje Toolenbuurg wandelen, 3km, met vrienden (vanuit het ziekenhuis)... woensdagavond komen twee nieuwe krabpalen van 1.80 m, kunnen de katten er weer op los gaan... donderdag tandarts slik... Als je buren slechte reputatie hebben miss geul kan de gemeente/ woningbouw/politie daar niets aan doen... Tis toch niet leuk als je buurt zo geterroriseerd wordt, er wonen ook nog kinderen. Of is het niet zo erg? Veel shop plezier miss geul
Hey meiden, Ik laat ook maar weer eens iets van mij horen. Lees nog steeds mee en heb veel aan jullie ervaringen maar ik ben nog druk in de weer met S. en met mezelf. We hebben een roerige periode met S. gehad. Nu zit hij sinds 3 weken op de Nutramigen voeding en dat stukken beter! Hij slaapt beter overdag en zit lekkerder in zijn vel. Nog wel flinke dippen maar die horen er denk wel bij. Over 2 weken ook met groentehapje beginnen, wat heb ik daar al zin in. Sinds vorige week zit hij op 4 flessen. 's Avonds om 7 uur krijgt hij de laatste en komt dan 's ochtends tussen 6 en 7. Wat worden ze al groot dan he. We moeten hem nog wel inbakeren, want hij blijft onrustig met zijn armpjes. Verder woensdag naar de fysio want hij heeft een lichte afplatting en voorkeurshouding. Hopelijk kan zij wat voor ons betekenen. Kortom, we blijven lekker bezig met die kleine maar het is ook onwijs genieten. Mooi om te zien hoe hij zich gaat ontwikkelen. Al vind ik dat jullie kindjes ook allemaal super snel gaan zeg!! Ik lees hier dingen die S. echt nog niet doet. Maar komt vanzelf. Ik zou as woensdag weer beginnen met werken, maar ik zit helaas weer in de ziektewet. Nog steeds bekkenproblemen. Ga nu 2 uurtjes per dag boventallig werken (werk op het KDV). Hopelijk gaat dat goed en kan ik het snel uitbreiden naar meer. Ik heb het al vaker gezgd, maar hoop echt alles een beetje bij tekunnen houden. Maar het vergt toch nog een hoop energie, zo'n kleintje waar je nog veel mee bezig zit omdat hij niet helemaal lekker in zn vel zit.
Goedemorgen., Zo, de jongens naar de opvang gebracht. Finn naar het kdv, mag daar ook nog trakteren, en Kaj naar de gastouder. Op de planning staat buiten verven...maar vriendlief is nog niet beter en het weer is nog niet super..straks komt mams me helpen, dus zo toch maar beginnen..zo zonde om vandaag niks eraan te doen terwijl de jongens weg zijn! Hier weer een goede nacht gehad. Heb Kaj vanochtend om 7.40 wakker gemaakt, aangekleed en weggebracht en heeft daar zn eerste flesje gedronken. Finn daarna weg gebracht. Miss Geul, veel plezier met het shoppen! Tamtam, balen dat je zo moe bent! Moest je nu deze week werken? Sefanja, wat een leuke foto..en idd wat zijn onze kids dan alweer groot he?
@ 2012mama: Ja ik moet morgen avond voor het eerst werken. Succes met verven @ Noosa: Dat is minder dat je een roerige periode met S hebt gehad. Hopelijk gaat het nu allemaal wat makkelijker. Balen dat je nog in de ziektewet zit hopelijk kun je snel weer uren opbouwen. Hopelijk kan de fysio wat voor jullie betekenen. Maylin had ook een lichte afplatting en voorkeurshouding, maar dat gaat nu een stuk beter. Ben ook met haar bij de osteopaat geweest en bleek er toch een spier in haar nekje vast te zitten, maar nu draait ze haar hoofdje beide kanten goed op. @ Sefanja: Rustig weekje mag ook wel is he lekker van genieten. Leuke foto
Tamtam:we zijn inderdaad al bij n osteopaat geweest helemaal in t begin voor zn reflux. Fij om te horen dat het bij maylin nu goed gaat! Ik ben erg benieuwd. Straks sporten bij de fysio en naar de dokter. Vanmiddag en vanavond visite dus lekker druk dagje!
tamtam hoe vind danian het dat de opvang stopt? wat balen dat je zo moe bent, hopelijk gaat het beter als je ook gaat werken. sefanja het is beschermd gezin, ze verhuizden vaak en waren daardoor vaak "kwijt" voor gemeente, jeugdzorg, riag etc etc. dus nu willen ze hun op 1 plek houden zodat ze niet meer verdwijnen naar een andere gemeente of ander huis. met als gevolg dat wij er last van hebben. zelf s de verhuurder kan ze er niet uit zetten, ook al wordt zijn huis helemaal uitgeleefd betalen ze geregeld geen huur en ga zo maar door.... wat een geweldige foto en ja het went zeker snel, geniet van je rustige week, en wandelse vanavond. noosa ik hoop dat je snel de rust voor jezelf kan vinden en dat s dan ook weer goed in zijn vel zit. veel plezier met de visite en veel succes bij de fysio en dokter. 2012mama jij hebt volgens mij echt slaapkoppies, veel succes met verven en beterschap voor je man. nou hier een redelijke nacht viktor die heb ik gister 23.00 zijn laatste voeding gegeven en hij kwam vanmorgen weer gewoon 5.30. en om 8.30. nu ligt hij nog te slapen ik ga hem zo aankleden want mijn zus kan zo bellen en dan moet ik naar het ov dus dan moet hij wel klaar zijn. ik ga vandaag mijn zus haar kleding kast plunderen een voordeel dat ze bijna 20 kilo is afgevallen ze past heel veel niet meer en ik wel dus vandaag gaat mijn kledingkast flink groeien.... dat is nog eens goedkoop shoppen.
@sefenja het is geen standaard test dat bij iedere baby wordt afgenomen in de 1e week, deze heeft ze ook wel gehad, het is een uitgebreidere test met schelpen over de oren, test duurt ook +//- 20 min, het signaal wordt helemaal gevolgt tot aan de hersenstam, deze test wordt ook wel afgenomen als de standaard 1e test een fall is, hier hoeft het ook niet stil voor te zijn, maar er wordt dmv 3 sensoren op t lichaam de spierspanning gemeten, als de spieren te gespannen zijn dan pauzeert de test, tot een uur, dan wordt deze als mislukt aangetoond. ik moet er toch echt even op inspringen hoor, turks betekend niet standaard moslims, ramadan is een moslims gebruik, geen turks!! en wat een leuke foto!!!! @miss geul wat balen van t niet doorslapen zeg..hopelijk pakt hij t snel weer op de 2e gehoortest is GESLAAGD!!! helemaal happy, nu gauw kolven, willemijn wakker maken en dan naar babyzwemmen druk druk druk
Pfff dames... heb nu 2 avonden de laatste fles verschoven naar vroeger incl 2 scheppen rijstebloem met vanille. Ze vind de flessen super lekker en drinkt nu ineens weer 200cc terwijl ze eerder neit emer dan 110 dronk. Echter dan zou je zeggen dat ze langer slaapt... niet dus... ze komt zelfs ruim 3 uur eerder. vanmorgen was het 6u en gisteren en eergisteren half 7. We wilden eigenlijk van 5 naar 4 flessen gaan afbouwen maar denk dat m dat echt nog niet gaat worden.. Dames die al p 4 flessen zitten... Hoe hebben jullie dit aangepakt / afgebouwd... en hoe reageerden de kindjes hierop?? Meot ik het toch doen of is ze er gewoon niet aan toe? ze is een goeie eter en eet gemiddel 950 momenteel.... ze is ook best lekker mollig maar nog net niet te dik... Hopelijk kunnen jullie me helpen... Is het erg stel dat ze nog even op 5 flessen blijft of moet ik toch echt afbouwen??
fidel wat super dat de 2de test geslaagd is. dus nu weer het gewone ritme in van een gezonde baby gelukkig. chelleke sorry geen tips over flesjes, wel fijn dat ze zo geniet van die laatste fles. hier geslaagd in mijn zus haar kleding kast zij is veel afgevallen en ik wil er nog heel wat kwijt dus kleding voor nu en kleding voor de krimp ben nu nog bij mijn ouders wordt vanavond lekker thuis gebracht dus dat is wel fijn.
Chelleke: volgens mij hoef je niet af te bouwen maar laten ze vanzelf een fles vallen als ze goed fruit en/of groente eten althans dat is mijn ervaring. 6 uur à 6:30 wakker worden is een hele normale tijd voor de meeste babies. Hoelaat krijgt ze nu de laatste fles? Ik zou het lekker op 5 flessen houden zolang ze goed (leeg) drinkt
Tamtam: werk ze vanavond voor de eerste keer. Stopt Danian bij de opvang omdat je momenteel nog geen werk heeft? Zou begrijpelijk zijn gezien alle stijgende kosten overal. Gaat hij dan naar psz? 2012mama: gelukt met schilderen? Rot klussen hè die helaas moeten gebeuren fidel: fijn dat de test nu wel gelukt is noosa: gezellig dat je probeert mee te kletsen. Lastig en zwaar periode van S. Sefanja: leuke foto miss g: leuke kleding uitgekozen bij je zus? MoesCH: gelukkig ben je gerustgesteld over haar oogje. Hopelijk stopt het nu met groeien Hier vandaag gewerkt bah had geen zin dag duurde erg lang voor mijn gevoel. Y en F naar kdv. 2 keer gebeld hoe het ging met y maar ze was niet echt in haar hum. Ze wilde vooral met rust worden gelaten. Ook dronk ze weinig keer 120 en andere keer maar 80cc. Bij mij om 17:45 gelukkig beter 170cc. Morgen lekker vrij naar cb voor prikjes verder geen plannen