Arme Y en arme jij... Hoe was je dagje vrij? Heb je nog genoten van het weer? morgen wordt naar schatting slecht, jij blij dat jij moet werken... Een asymmetrische voorkeurshouding is te herkennen aan de volgende houdingen: - Het hoofd wordt naarrechts gedraaid, vaaklinks zijwaarts gebogen en wat achterover gestrekt. - Het lijfje wordt vaker naarlinks zijwaarts gebogen. - Het bekken wordt naarrechts achter gedraaid. - Het linkerbeen wordt meer naar binnen gehouden.
Sefanja: wat een baalavond gisteren zeg. Hopelijk eens en nooit meer.... Miss g: viktor is mooi gegroeid joh op je BV. Hopelijk krijgt hij geen last van de prikken
hij heeft er al last van licht nu op mijn schoot te slapen mijn kachel 38,8 2 spuitluiers, veel huilen rood bezweet hoofd zo zielig...
Zo even reageren! Vruchtje, wat heerlijk, lekker vrij genomen vanmiddag! En Finn genoten zeker? Wel lekker dat yara bij je schoonmoeder was. Hihi, ja ijsje was lekker hoor! Ja, de ijssalon is van vrienden van ons he, en normaal hebben ze nooit de smaak roomkwark, maar hij had het voor mij besteld, schreef op mijn fb dat het er was, dus ja, moest natuurlijk even proeven! Sefanja, bah, wat een avond gisteren...gaat vanavond beter? Tamtam, mooi dat het goed gaat met de voorkeur van Maylin. Hoe had Danian het gehad op de opvang? Fijn dat het werk goed beviel, wel jammer dat het tijdelijk is. Miss Geul, bah, wat vervelend dat Viktor last heeft van de prikjes! Hij was lekker gegroeid zag ik Heb geen idee hoe druk die Primark is, ben daar nog nooit geweest...ga weleens in Duitsland. Noosa, hoe gaat het slapen nu zonder Paccodoek? Ik ga zaterdag naar de Primark. Unox, vakantie? Lekker! Wel een druk weekendje! Geniet lekker van je vakantie! Ben benieuwd hoe je draagzak bevalt..hier helemaal geen draagdoek/draagzak type..ik neem hem dus ook niet mee naar de Primark Hier lekker dagje, geschilderd, opgeruimd en nog even naar de markt hier geweest. Net de jongens op bed gelegd, en nu lekker alleen tv kijken..Olympische spelen, leuk! Manlief is bij mn ouders in de tuin aan het werk..
Hoi allemaal, Ben nog steeds niet bijgelegen! Krijg het gewoon niet voor elkaar!! Sefanja: kan de beste overkomen! Meestal dat soort dingen een teken dat ik het veel te druk heb! Hier haat het echt goed! Manneke ligt nu elke keer na de laatste (4e) fles te slapen en dat is rond 19.30 Net in zijn dompertje in bed gelegd, maar blijft dan aan het wroeten! Dus toch maar slaapzakje en slaapt dan binnen no time! Toch de geborgenheid nodig denk ik! Thijm draait voortaan altijd op zijn li-zij als hij gaat slapen! Is echt zijn slaapjouding geworden! Hij draait alleen nooit naar rechts! Herkenbaar??? Morgen naar cb voor 3e prikjes. Fruithapjes gaan super. Moeit wel iets meer moeite doen voor ontlasting maar heeft goede poepluiers. Even rustig opbouwen, darmpjes zullen er aan moeten wennen Heb gisteren huisarts gebeld aangezien in nog steeds vloei sinds de spiraal. Ben 16 juni ongesteld geworden, 22 juni spiraal en sindsdien niet meer opgehouden met vloeien!!! Huisarts geeft aan dat het wel minder moet worden na verloop van tijd. Eind volgende week wil hij me wel graag zien om te controleren of hij goed zit! Die afspraak zou ik moeten maken na de 2e menstruatie! Vroeg hij of ik al had gemenstrueerd, uhhhhhh weet ik natuurlijk niet want plug me al 8 wkn stijf!!! En het nu zo langzamerhand wel beu. Maat goed, er zijn ergere dingen op de wereld hè. Wat een weer vandaag. Apart 1 zo'n. Hete dag tussendoor! Ben benieuwd wat Thijm weegt morgen en hoeveel Hij is gegroeid! Altijd weer leuk, behalve die rotprikjes Oja en chel: het afbouwen van de laatste fles is echt met noodzakelijk. Ik en het overlegt en gewoon een avond er af gehouden! Dit ging goed en gaat nu al 5 nachten goed! Gewoon een keer proberen. Dan merk Je vanzelf of ze er klaar voor is. Sorry dames, lukt me niet om op iedereen te reageren. Maar denk wel aan jullie Fijne avond allemaal
Hallo iedereen !!!! pfff tijd geleden dat ik hier ben geweest.... ben ook weer druk met mn werk (wel fijn weer lekker 3 daagjes even geen mama) Ik kom dan wel heel erg snel thuis om heerlijk met Floor te knuffelen Van de week hebben we voor het eerst een hapje geprobeerd het was niet een heel groot suc6 doordat ze zo verschrikkelijk moe was... Op het kdv gaat het super volgende week krijgt ze haar voorlopig laatste prikjes..... Het draaien gebeurd nu ook regelmatig in de box zo leuk om te zien ! nou genoeg over ons ik ga nu proberen bij te lezen hoe het met jullie en de kleintjes is.
Troela: ik vloei ook al vanaf het moment dat mirena-spiraal geplaatst is en dat was begin juli. Het vloeien lijkt wel een gewone menstruatie (ben het nooit heel erg) die al weken duurt. Super irritant hé. Ik heb de poli gebeld en men zegt dat dit normaal is de eerste 3 maanden. Als ik dat had geweten was ik er misschien wel niet aan begonnen. A.s. vrijdag krijg ik echo om te kijken of hij goed zit. Dan mogen we ook evt. zonder voorbehoedsmiddelen. Maar ja zolang ik vloei is het hier sowieso niet "gezellig" al een aantal weken dus haha. Hier een rugslaper die ik ook weinig op rechts zie. Haar hoofdje is wel mooi rond dus ze zal s nachts wel draaien. Thijm zijn hoofdje ook nog mooi rond of afgeplat door het liggen op dezelfde zijkant? Evan: Fijn dat alles goed gaat met jou en Floor Miss g: beterschap voor Viktor arm mannetje
Vruchtje: Ja echt heel irri. Ik denk er hetzelfde over. Verder echt nergens last van, maar voorbehoedsmiddel werkt prima op deze manier. Ik laat vriend liever niet door de rode zee gaan hahah. Maar mijn huisarts maakt geen echo, geen idee hoe hij het wil doen,maar volgens mij heeft hij er geen apparatuur voor. Thijm zijn afplatting is niet eens meer te zien. Ik was er op tijd bij. Kijkt nu netjes evenveel naar beiden kanten, maar heeft nu zijn linkse draai gevonde. De rechtse is hij nog aan het zoeken denk ik. Ik moet zeggen dat ik ook zo mijn voorkeur heb op mijn linker zij. Tamtam: heb je een bericht gestuurd via fb
ow zie dat ik iets verkeerd had getypt. Thijm ligt na zijn laatste fles rond 20.30 te slapen ipv 19.30 . Scheelt weer een uur. haha
troela veel succe smorgen bij het cb. wat vervelend dat je nog steeds na vloeit, loop je dan ook geen risico op bloedarmoede?? evan leuk dat je meid zoveel aan het draaien is. fijn weer even van je te horen. vruchtje dank je hie rligt viktor net op bed met een temp van 37,7 dus hopelijk is het weer over, ga ook maar lekker slapen doei doei
@ Troela: Ik heb geen berichtje van je gehad Succes bij het CB. Balen zeg dat je nog zo vloeit hopelijk zit de spiraal wel goed. @ Miss Geul: Hoe is het nu met Viktor. @ Evan: Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie. Leuk zeg dat draaien. @ 2012mama: Lekker zo'n rustig avondje Hier weer een waardeloze nacht gehad. Dit keer hoefde ik er niet uit, maar wakker werd ik natuurlijk wel. Manlief is van 1.00 uur tot 3.00 uur met Danian bezig geweest. Water gegeven, maar elke keer begon hij weer, maar op een gegeven moment was hij gewoon wakker, dus waarom hij dan steeds begint te huilen hij zei door het onweer, maar verder Maylin heeft manlief om 5.30 uur de speen gegeven en om 7.00 uur wakker gemaakt voor de fles toen was Danian ook wakker. Vanmiddag ga ik met Danian naar mijn ouders in Emmen daar blijf ik tot er met morgen en dan ga ik alleen weer terug. Danian blijft daar tot er met zondag en dan brengen mijn ouders hem weer terug. Zo meteen boodschappen doen en nog wat dingen in huis.
goedemorgen, Hoe is het met je kanjertje miss geul heb je hem nog een paracetamol gegeven? 2012mama gelukkig was gisteravond weer van ouds ... Wij hebben twee nieuwe krabpalen van 1.80m binnen en in elkaar gezet... De 6 katten vinden het helemaal leuk... Ik was er zo emotioneel van toen het gebeurde troela, de hele avond gehuild. Je hoefde maar boe of bah te zeggen en ik ging weer, ik kon met mijn hoofd er niet bij dat het gebeurt was. Mijn schoonzus denkt verlate kraamtranen, die had ik nog niet gehad... draaien op linker zij, Neva draait alleen met hoofd.... Ze ligt op haar buik in haar bed... Het is dus voor mij niet herkenbaar... suc6 bij de consultatie bureau, ik hoop dat Thijm geen last krijgt van zijn prikjes, ik moet volgende week met Neva... Goed dat je huisarts heb gebeld... Al is het maar voor zijn geruststellende woorden... Ik hoop dat jij voor de afspraak niet meer vloeit... Hij zit er goed bovenop... Wat goed dat afplatting van Thijm niet meer te zien is Wat balen tamtam zoals het gaat lijkt mij echt vervelend en als ouder voel je je machteloos... Heb je de tips van jeugdzorg toegepast? Veel plezier bij je ouders met Danian... Geniet ervan... Dag Evan hoe gaat het met je? weer begonnen met werk lees ik, hoe heb je dat ervaren? Hoe gaat het met je kleine meid? Groeit ze lekker? haar ontwikkelingen? Wat een kl*te nacht heb ik achter de rug... Steeds wakker en overal jeuk... Ik heb mij letterlijk kapot gekrabd. Elke avond begint jeuk opnieuw, ik word niet goed van echt van alles al geprobeerd... Wat heeft vreselijk geonweerd met bliksem, niet normaal... Daarnaast Neva om 04.30 uur wakker, kunnen rekken tot 05.00 uur... Je ligt dan ook niet lekker, fles gegeven en terug naar bed... Maar ze is nu alweer wakker, ben ik niet meer gewend van haar.... vanmiddag naar de tandarts... Ben benieuwd.... fijne dag allemaal
tamtam weten je ouders van danian zijn onrust, respect dat zij hem dan willen verzorgen, mijn ouders weet ik niet of die dat volhouden. wel fijn zulke ouders. vandaag gaat het beter met viktor alleen nog huilerig. geen koorts ofzo. sefanja veel succes bij de tandarts. ik heb geen paracetamol gegeven ik wou dat zijn lichaam het zelf oploste alleen als hij bij het slapen gaan koorts zou hebben zou ik paracetamol geven maar met slapen was de koorts al weg gelukkig. wat rot van je nacht, hopelijk aankomende nacht beter. viktor sliep van 22.00-5.00 hij is wat huilerig want hij wilt draaien en dat lukt niet en dan gaat hij huilen en krijsen uit woede. ik zeg dan blijven proberen en dan gaat hij weer gillen ik ben een beetje sacho en heb dan toch moeite om om te gaan met zijn gekrijs...
@ Sefanja: Veel wat jeugdzorg had gezegd deden we al, maar de rest hebben we ook toegepast, maar niks lijkt te helpen. Succes bij de tandarts. Wat vervelend dat je zo'n jeuk had. @ Miss Geul:Lastig he als de kleintje meer willen dan ze kunnen. Mijn ouders weten dat hij onrustig is. Maar misschien dat het bij mijn ouders beter gaat dat hoor je wel vaker. Werd vanmorgen weer gebeld door het uitzendbureau en kon week 34 en 35 van ma tot vr werken wat ik nu ook doe, maar 1 week ben ik in Emmen de andere week doe ik wel. Daarna moet ik vaste uren hebben, want anders ga ik er op achter uit en heb ik geen vast inkomen. Zo nog ff op de bank liggen en dan op naar mijn ouders
@ Troela: Thanks meid dat je me dat eff hebt laten weten.... Hoop idd dat het hier ook goed gaat... en komt ze 's nachts dan is ze er nog niet aan toe idd.... ik ga het komende week ook gewoon proberen.... we zullen het wel zien.. @ all: Sorry dames ik lees wel mee maar heb echt zo bar weinig tijd om te antwoorden... maar ben jullie allemaal echt niet vergeten..... Dikke knuffel voor iedereen
tamtam veel plezier bij je ouders. kunnen ze bij het uitzendbureau geen vast iets bieden? chelleke veel succes met proberen van de flesjes. hier een goede dag na mijn sacho vanmorgen was viktor ook erg onrustig en huilerig maar dit draaide bij gelukkig en mijn bui ook viktor voelt dat zo duidelijk aan als ik onrustig ben soms echt irritant. vandaag zijn 1ste groentehap op zie foto zo leuk:
@ vruchtje wat vervelend dat je nog steeds vloei ! verder last van het spiraal ? @ troela wat grappig dat jullie beiden de voorkeur geven aan links ! Ben benieuwd hoe je huisarts het gaat nakijken Slaapt Thijmen dan door tot de volgende ochtend ? vanaf half 9 ? @miss geul, alles weer goed met victor ? Floor heeft ook altijd zo veel last van de prikjes, wij moeten volgende week weer hahaha geweldig die fotos ! hoe vond hij het ? @tamtam ook al hoef je er zelf niet uit, wakker wordt je wel en dat maakt wel dat je jezelf heel brak voelde vandaag zeker ? nou hoop dat je vanavond een goede nacht hebt. Ik duim voor jullie ! @sefanja ja het werk is weer begonnen en de eerste dag was ik Floor al een beetje vergeten ! wat erg he !!! het is dat de cliënten me herinnerde waar is Floor nu ? dan dacht ik weer oja Floor !!! Maar dit komt omdat ik opvang heb op het kdv en zelfs op de groep waar ik vroeger heb gewerkt. Mijn oude collegas werken nog steeds op deze groep. Het gevoel is dus heel vertrouwd J Floor ontwikkeld zich erg snel we genieten ervan om daar naar te kijken. Neva was erg vroeg vannacht, je kunt het niet eens ochtend noemen ! hoop dat het straks beter gaat hoe gaat het verder met jullie ? alles goed bij de tandarts ?