April 2012 mama's deel I

Discussie in 'De mama's' gestart door juultjeT, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    alles lijkt weer goed te gaan hij is wel wat huilerig maar verder reageert hij goed.
    hij vond het heerlijk en lachen dat hij deed echt heerlijk

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Miss g: fijn dat het weer beter gaat met Viktor

Tamtam: balen weer van jullie gebroken nacht. Slaapt Maylin door krijg je dit. Lastig hoor:(

Sefanja: gelukt bij de tandarts?

Evan: fijn dat je Floor zo vertrouwd kunt achterlaten scheelt een hoop hé

Troela: hier is spiraal door gyn geplaatst en standaard krijgt iedereen echo. Sterker nog tot die tijd voorbehoedsmiddel gebruiken mocht spiraal zijn verschoven. Vraag anders ook voor doorverwijzing echo.

Hoe is het met de rest? Hier erg moe. Druk met werken, kids en huishouden. Bijna geen tijd voor mezelf vindt dat momenteel erg zwaar maar ja komt vast goed

3. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2903 troela85, 2 aug 2012
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
    evan:
    Thijm slaapt dan vanaf 20.30 door tot ongeveer 7.30/8.00 soms een uitschieter van 8.30 u. Erg luxe

Vruchtje
    Wacht volgende week even af bij de huisarts. Zal het wel bespreekbaar maken die echo. Vloei jij echt zoals je menstrueert? Ik vloei niet echt rood, maar meer heel donker bruin! Sorry voor details.

Miss geul
    Fijn dat je manneke weer is opgeknapt. Leuke foto's. Wat een knoeipot. Thijm er echt netjes. Slabbetje is amper vies. Meteen goede manieren leren haha

Hier vandaag cb! Moesten een half uur wachten! Thijm was intussen in slaap gevallen! Ze heeft hem niet lastig gevallen met allerlei onderzoeken! Toen de prikjes werden gezet werd hij natuurlijk wakker en moest huilen! Prikjes klaar en Thijm sliep weer hahah
    Is thuis pas wakker geworden toen ik hem
    In bedje wilde leggen!
    Thijm ligt met alles boven het gemiddelde. 66 cm 7200 Gr.
    Net teug van verjaardag van schoonma. Thijm is daar nu blijven slapen. Moet morgenvroeg om 7.00 u werken.
    temp was netjes 37.3 hij heeft heel de middag geslapen en vanavond wat hangerig maar is rond 21.15 wiegend door mama in slaap gevallen!

Thijm gisteren op Zijn rug in bed gelegd en trof hem vanmorgen op zIjn buik aan!
    Ik ga het hemeltje maar er vanaf haken aangezien hij nu flink draait en ik er niet aan moet denken dat hij hier in verstrengeld kan raken.

fijne avond nog allemaal

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Miss Geul, fijn dat Viktor zich weer goed voelt! En mooie fotos, de wortels vielen in de smaak dus?

Evan, herken je gevoel hoor, ik was Kaj ook een beetje vergeten tijdens het werken..vind werken heerlijk! En daarna dan weer naar mn mannen is ook fijn!

Vruchtje, vervelend dat je zo moe bent! En dat gevoel van geen tijd voor jezelf is een vervelend gevoel he? Hopelijk veranderd dat weer snel!

Troela, hoe was het op het cb?

sefanja, vermoeiend die nachtvoeding! Hopelijk gaatt Neva vannacht weer watlanger slapen.

Hier vanavond visite gehad, Finn erg leuk mee gespeeld:) Ligt pas net op bed. Ach, het is vakantie.
    Kaj lag al vroeg erin. Had weer om 18u zn laatste flesje. Gisteren was dat ook zo, en sliep toen ook gewoon tot vanochtend half 8..dus zal wel goed komen met mn nachtrust :)
    Morgen overdag een rustig dagje. Manlief gaat met mijn vader de kozijnen reparenen, en misschien nog wat verven. MOrgenavond lekker grillen bij mn oiders onder de overkapping.
    Zaterdag dan shoppen en zondag met manlief en kids op visite bij vrienden in Brabant. Lekker druk, gezellig weekendje dus.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Troela: hier is het vloeien wisselend. Lijkt wel op een menstruatie alleen wat minder erg. Wisselend rood/donker bruin sorry ook voor details. Thijm mooi gegroeid zeg! Fijn dat hij lekker is gaan slapen na de prikjes. Nog last van de prikjes?

2012mama: ja dat gevoel is niet fijn, maar wordt vanzelf wel weer anders. Ploegendiensten van manlief maakt het ook extra zwaar doordat ik er vaak op lastige drukke tijden alleen voor sta. Veel plezier dit weekend klinkt allemaal gezellig en leuk

tamtam: hoe is je nacht gegaan ?

Y heeft weer even een fase dat ze s nachts komt. Eergisteren 2:30, gisteren 3:45 vanochtend 5:00 uur. Hopelijk morgen weer doorslapen. F ook vrij vroeg 6:20 moe ben ik vanmiddag maar even uurtje ligging

Vanochtend naar de kinderarts ze blijft ondanks de Zantac huilen/krijsen tijdens de flessen. Niet altijd maar wel vaak. Ze heeft duidelijk ergens last van maar wat het is....ha en cb weten het ook niet. Vandaar voor de zekerheid doorgestuurd. Ik ben benieuwd verwacht er niks van. Daarvoor echo zelfde ziekenhuis dus kunnen het mooi combineren. Verder boodschappen doen, wassen, huishouden pffff leuk samen vrij zijn haha

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Jeetje de dagenvliegen voorbij en jullie kletsen lekker door.

MissGeul, wat een geweldige foto's!! Echt een pretletter!

2012mama: leuk weekend voor de boeg!

Vruchtje: balen van je nacht zeg, dan kan je inderdaad wel wat slaap gebruiken vanmiddag.

Troela: wat stoer van Thijm dat hij lekker ging slapen na z'n prikjes.
    En hier ook een kindje wat groter is dan gemiddeld hihi

Sefanja, Neva ook voorkeurshouding dus, wat kunnen ze dan eigenwijs zijn he?! Tis hier ook een hele opgave om hem de andere kant op te laten kijken. Hij kijkt liever links naar niks dan naar de mooie kleurtjes aan de rechterkant haha

Verder ben ik het even kwijt.

Hier: het slapen zonder doek is nog geen succes.
    Nu zijn we woensdag bij de fysio geweest en S mag voorlopig nie top zn linkerkant liggen ivm afplatting en voorkeurshouding.
    Heb nu dus een zijligkussen besteld voor hem, die komt hopelijk vandaag binnen.
    Als hij daarin ligt kan hij zowiezo niet ingebakerd worden dus ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat.
    Verder ook 2x 2 uurtjes gewerkt. Wel lekker om er even uitte zijn maar het viel me ook wel tegen hoor.
    Maar nu hebben we weekend, althans, vriendlief pas om 17.00.
    Wat kan ik daar toch altijd van genieten!

7. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Miss Geul: Nee het uitzendbureau heeft momenteel niks vast. Leuke foto van zijn eerste groente hapje.
    Gelukkig gaat het weer beter met Viktor

@ Sefanja: Hoe was het bij de tandarts?

@ Troela: Thijm groeit dus goed. Gelukkig was zijn temperatuur goed. Thijm dus ook al aan het draaien. Werkse vandaag

@ 2012mama: Idd een druk weekendje voor de boeg maar wel gezellig.

@ Vruchtje: De nacht is goed gegaan. Moest alleen om 4.00 uur even naar Danian omdat hij lag te wiegen dat doet hij wel vaker als hij in slaap wil komen, maar in dat campingbedje bonkt dat op de grond. Verder tot 7.00 uur kunnen slapen toen was Danian wakker.
    Vervelend he dat je momenteel geen tijd voor jezelf hebt hopelijk verandert dat snel weer, want dat heb je wel nodig.
    Succes bij de kinderarts hopelijk kan hij wat voor je betekenen zo zielig als ze zo moet huilen tijdens de fles.

@ Noosa: Dat is minder dat het slapen zonder doek nog niet lukt.
    Hopelijk heb je je zijligkussen vandaag binnen.
    Altijd even weer wennen he werken.
    Geniet lekker van je weekend

Hier dus goed geslapen met een kleine onderbreking om 4.00 uur.
    Danian heeft gelukkig niet gehuild hopelijk voor mijn ouders blijft dat zo de komende nachten.
    Ik ga begin van de middag weer naar huis.
    Danian blijft hier tot er met zondag.
    Hij gaat vanmiddag met mijn ouders en broertje naar de dierentuin.
    Mijn ouders hebben een abonnement en Danian krijgt nog voor zijn verjaardag ook een abonnement, want hij is nu niet gratis meer, maar aangezien als hij bij mijn ouders is altijd wel heen gaat is een abonnement er zo uit.
    Om 17.00 uur moet ik weer werken tot 19.00 uur en daarna weekend.

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    vruchtje wat vervelend dat je het zo druk hebt vergeet jezelf niet hoor meid....

noosa genietse van je weekend.
    en hopelijk gaat het slapen zonder doek ook goed.

troela wat een kanjer slapend door de prikjes heen, en lekker logeren.
    hij ook al bewegen in bed leuk is dat he om te zien.

2012mama lekker druk weekend heb jij zeg, wel gezellig.

tamtam wat fijn dat je goed hebt kunnen slapen.hopenlijk zet dit inderdaad door. en alvast fijn weekend.

hier een redelijke nacht hij kwam om 2.00 en om 6.30 en toen tot 8.30 in mijn bed gelegen maar hij was klaar wakker. nu lekker rustig opstarten, ik ben ook al zo moe dus doe het rustig aan vandaag even uitrusten\bijkomen.
    maandag moet ik weer werken de kinderen zijn er blij mee maar ik vind het nog steeds lastig.

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Het gaat hier goed met het slaap patroon van ons meisje... gisteren de laatste fles om 21:30u en doorgeslapen tot 09:00u vanmorgen. Ze was zelfs nog wat aan het dommelen toen ik binnen kwam..... en dat met maar 100cc op gisterenavond.... maandag gaan we over op 4 flessen, we proberen t gewoon en we zullen t wel zien. ik heb er wel vertrouwen in en tja dan komt ze ipv 9u toch gewoon om half 8... zelfs dat is luxe... beetje tutten en dan lekker om 8u de fles. Vind t wel spannend.

Dames die al fruithapje geven... Mila krijgt als ze wil de hele pot al leeg, en is beledigd als ze t niet helemaal krijgt... hoe doen jullie dat? volgens de voedingsdeskundige her op t forum moet je minstens 10x de zelfde smaak geven ( heb ik niet gedaan) en het hapje voor hapje opbouwen ( heb ik ook niet gedaan, heb t op verzoek van Mila gegeven).... Hoe doen jullie het ???

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames... hebben jullie je kleintje al in de kinderwagen zitten of liggen ze met wandelen nog steeds in de reiswieg??

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    chelleke, ik doe het fruithapje helemaal op het verzoek van viktor, wel begin ik altijd met een half potje als het een nieuwe smaak is.
    maar verder helemaal op zijn verzoek.

hij ligt nog maar niet voor lang meer denk ik, ik vind dat weer zo een fase dan is hij niet meer klein;), maar hij past bijna niet meer in de ligbak dus ik meer 1 deze weken de bak eraf halen en de zitgedeelte bevestigen.

hier net boodschappen gedaan viktor in de buikdrager met gezicht rond kunnen kijken, nou hij vond het geweldig zijn hoofd ging alle kanten op, buiten met name naar beneden naar mijn voeten maar in de winkel zat hij alles en vooral iedereen te bekijken.
    en ik legde hem net op zijn buik in de box ik ruim die enkele boodschap op en ja hoor hij is zomaar in slaap gevallen hihihi.

groetjes wendy

12. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Ik ga vanavond antwoord geven vanaf pagina 290... schoonmoeder is er...

Weet je waar ik vannacht over aan het denken was... Voor getrouwde stellen; om welke redenen zijn jullie getrouwd? Ik vind het zo onwerkelijk dat men tegenwoordige niet meer trouwt uit alleen echte liefde voor elkaar maar meestal vanuit financieel oogpunt of een baby zit in het spel... Ik ken nu 3 stellen die om voorgaande redenen gaan trouwen, het is namelijk goedkoper dan samenlevingscontract en alles is in één keer goed geregeld... Dat is toch een beetje krom vanuit de overheid beredeneert. Trouwen goedkoper dan samenleving... Ik vind het niet zo gek dat vorig zoveel scheidingen zijn geweest, als men nou allemaal vanuit financieel oogpunt of een kind gaat trouwen...

Maar goed, daar zat ik aan te denken vanochtend tijdens voeden van Neva... Ik denk vaak in de nachten of net voor het slapen gaan... Soms moet ik dan echt de vraag stellen want anders kan ik niet slapen...

Neva was vannacht om 04.00 uur wakker, kunnen rekken tot 05.30 uur... Ze had toen echt honger... Daarna om 09.00 uur gekomen, heerlijk zelfstandig in tummy tub gezeten...

Schoonmoeder komt haar zo ophalen, die wilde met haar en nichtje gaan wandelen... Dat had zij beloofd aan nichtje van Neva... Ik ga zo naar vriendin, haar kleine is alweer een week oud... Dat gaat hard.

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    sorry sefanja ik weet niet waarom dat is, wij zijn niet getrouwd, maar verder ook niets extra's geregeld.
    heel misschien gaan we wel gratis trouwen inderdaad om alles te regelen maar eigenlijk wil mijn vriend daar en van samenlevingscontract niets weten, allemaal zo bindend en dat maakt hem een opgesloten voelen.

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sefanja: Mijn man en ik zijn wel nog getrouwd uit leifde hahaha, alleen kwam er destijds bij kijken dat hij erg ziek was en er toch echt een hoop dingen geregeld moesten worden, vandaar dat we wel eerder dan gepland getrouwd zijn, maar wel uit echte liefde...
    Je hoort t inderdaad echt veel te vaak... de meeste stellen die ik ken zijn ook al weer uit elkaar..... het is echt erg vind ik.....

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
  16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    chelleke wat zie je er prachtig uit op die foto.
    en wat goed getrouwd uit liefde dat kunnen niet veel stellen zeggen.

17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Chelleke, ja hier inmiddels sinds gisteren de wandelwagen..net gewandeld en gaat prima.
    Kaj past ook niet meer in de reiswieg..
    Mooie jurk zeg!

Sefanja, het trouwen heeft voor mij echt geen meerwaarde, wij hebben geregistreerd partnerschap, dus bijna het zelfde, maar puur voor de rechten van papa wb de kids.
    Als wij nog geen kids hadden gehad hadden we dit ook (nog) niet gedaan.

Hier prima nachtje gehad, Kaj al om 18u de laatste fles, maar werd gewoon om 7.30 wakker.
    Net zn 2e flesje gedronken en toen in de wandelwagen richting supermarkt en onderweg lekker in slaap gevallen...slaapt nu nog.
    Vanavond gaan we grillen bij mn ouders, zin in!

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat s binnenkort ook in de wandelwagen.
    Dacht altijd dat ze er wel tot n half jaar in konden haha.a

Wij zijn ook geregisseerd partner zodat alles goed geregeld is mbt kids ed.
    Ik wil wel graag trouwen maar dan met alles erop en eraan en dat gaat nu niet ivm financien.

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Miss Geul: Geniet van je rustige dagje

@ Chelleke: Mooie foto. Fijn dat Mila het zo goed doet gaat vast helemaal goed komen maandag.
    Maylin ligt nog in de bak, maar niet voor heel lang meer want ze is bijna te groot.

@ Sefanja: Wij zijn voornamelijk uit liefde getrouwd, maar ook omdat we alles geregeld wilde hebben voordat we met kinderen begonnen.
    We zijn wel op een gratis ochtend getrouwd, omdat we er niet te veel geld voor uit wilden geven.

@ 2012mama: Veel plezier met grillen

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    HIer morgen ook de wandelwagen naar onderen halen denk ik.. bak is echt te klein en ze vind t ook niet fijn.

Nu snel; spullen bij elkaar zoeken, en werken. vanavond feestje met vrienden en morgen vroege dienst.....aiaiaia... dat wordt zwaar....

Deel Deze Pagina