Sefanja, ja Kaj was 10 weken toen hij hele nachten ging slapen (19.00-7.00) en dus ook nog maar 4 flessen kreeg. Omdat hij zo klein was ben ik toen wel 210 gaan aanbieden, zodat hij wel de kans kreeg genoeg voicht binnen te krijgen. Noosa, gefeliciteerd nog met je verjaardag, en alvast veel plezier het weekend! Tamtam, veel plezier vanavond...eet smakelijk alvast!
@ Noosa: Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. @ Sefanja: Hoe was t op het CB? moet ook lekker doen wat jij denkt dat t beste is hoor.... @Tamtam: smakelijk vanavond... ook lekker uit eten???? ik ben gisteren geweest, en ga morgen weer hahahahaha @all: herkenbaar dat jullie kleintjes ook zo eenkennig zijn? MIla wel, heeft gisteren alles bij elkaar geschreeuwd bij schoonouders, at slecht, en alleen maar huilen totdat wij terug waren. toen ze mij zag lachte ze en was t over.... pfff heerlijk voor je moeder gevoel , maar niet fijn als je haar achter moet laten... Mila heeft ook de laatste dagen geen zin meer in de fles... drinkt weinig en begint dan te lachen, de speen uit de mond te duwen en weigert enig drinken uit de fles..... herkenbaar?
@all aorry de laptop is weer eens in de war, geen idee wat ik als laatste gelezen heb.. dus heb ik nog wat gemist?? @chelleke eenkennig gee idee, wel toevallig maandag met babyzwemmen dat willemijn zich niet wilde laten uitkleden door oma, misschien vreemde omgeving en mij niet kon zien, want op schoot bij oma was wel goed.. lijkt me nog wel aardig vroeg voor eenkennigheid.. @prikjes wat raar eigenlijk de ene krijgt met 3e gesprek al de 3e prikjes de ander met 4e x de 3e prikjes hoe zit dat eigenlijk?? verder druk druk, zaterdag me moeder jarig, wel druk en vermoeiend hoor, maar wel gezellig, maar net zo blij om weer thuis te zijn, vriendlief was ook niet helemaal lekker, zondag had hij de ochtenddienst op zich genomen en mij laten slapen, en zelfs ontbijt op bed gebracht!!!
@ Fidel: hier in Dl is t nog anders.... Mila is van 30mrt en je zou zeggen dat ze de 3e prikjes allang gehad moet hebben dan, maar ik krijg deze pas half september.... in Dl zitten ze verder uit elkaar.....
Ik bied nog steeds 180+6.. Weten jullie ook waarom ik Neva ochtend wakker maak? Als ik een ochtenddienst heb voed ik Neva om 06.00 uur en anders mijn man om 07.00 uur als ik aan het werk ben... De rest van de dag mag zij uit zichzelf komen... Laatste voeding nu nog 22.00 uur.
Neva heeft geen spruw meer, we mogen dus stoppen met Daktarin... Ze weegt 5110 en woog 4480. Lengte 59cm en dat was 56.5... Ze heeft een afplatting, dat wisten wij al van de vorig keer... Ik moet dit goed in de gaten gaan houden, dit terwijl wij er al mee bezig waren... Ze heeft wrs afplatting gekregen door dagelijks uren in de kinderwagen te liggen... Verder ligt zij op haar zij, op haar buik of op zachte ondergrond zoals voedingskussen... Daar kan het dus niet aan liggen... Morgen naar de osteopaat om afspraak te maken
Je hebt niet al te veel gemist fidel, niet vanuit deze kant... prikjes Ik heb geen flauw idee waarom elk consultatie bureau het anders doet... Neva kreeg haar prikken in maand 2, 3 en 4 (nu)... Je moeder was afgelopen zaterdag jarig of is aankomend zaterdag jarig? staat een beetje onduidelijk, maar ik verneem afgelopen zaterdag... In ieder geval "van harte"...
2012mama als de ggd voor controle komt dan moet ik zeggen dat mijn collega onderweg is en mijn leidinggevende inseinen zodat die erbij komt te staan, maar vandaag was het toppunt ik heb bijna 1 uur gestaan op 9 kids. van 4-12 jaar dat vond ik wel onverantwoord dat heb ik ook gezegd tegen mijn collega toen ze terug kwam van pauze. och hopelijk voelt je man zich snel weer fit. noosa nog gefeliciteerd! tamtam klinkt alsof je een leuke dag hebt gehad. sefanja het ging goed tot mijn collega met pauze ging.... en kinderen kunnen zo hard zijn en elkaar chanteren zo vreselijk, maar ook zo lief 1 kind vroeg elke 15 minuten bent u al bij viktor geweest ik heb haar ook even mee genomen naar viktor ze wou hem graag nog even zien en dat vond ze maar wat leuk en viktor ook prikjes bah echt het ergste wat ze overkomt de 1ste maanden. ik heb ook met heel veel dingen rekening gehouden met de toekomst: vroeg stoppen met inbakeren( ivm opvang) geen speen ( gedoe met spenen van elkaar afpakken etc.) groenten rond 7 uur (omdat ik werk tot 6 uur en dan zelf eerst kan eten) wat vervelend van de afplatting maar wel goed gegroeid dus dat bewijst maar weer wta ik gister zei je doet het goed mama. chelleke nee sorry viktor is niet eenkennig hij houd mij en mijn vriend wel in de gaten als we heen en weer lopen. viktor weigert wel vaker de fles maar dat is omdat hij de borst wilt. fidel wat lief van je vriend dat hij je zo goed verzorgde en dan is hij niet lekker zielig hoor. druk druk druk heel herkenbaar hier versleten ga morgen lekker chillen. viktor gaat nog lekker goed en heeft het erg naar zijn zin maar wat mis ik hem zeg.... slaap lekker allemaal!
Miss Geul, herken die trucjes wel hoor wb de ggd enz... Maar leuk is anders. Wel fijn dat je viktor af en toe even kan zien. Vandaag een dagje vrij? Lekker genieten! Hier gisteren na het werk erg moe! Dus lekker optijd mijn bedje ingekropen. Jongens allebei goed geslapen. Vanochtend lekker in huis bezig, straks nog even langs mijn ouders en dan weer werken. Morgen dagje vrij...fijn!
Dank je wel miss geul Lekker chillen vandaag, mooi dat je er een zonnetje bij heb Was het druk op werk 2012mama? veel plezier bij je moeder en alvast veel werkplezier... En morgen, morgen vrije dag.. Heerlijk, ga je nog wat doen? Hier Neva redelijk onrustig. Om 20.00 uur de fles, ze was ontzettend moe van de prikkies... En daarna naar bed... Ze werd wakker rond 1, 3 en half 5... Om half 5 de fles en nu weer aan de fles... Verder een vrolijke meid...
2012 geniet van je dag rommelen en dan werken veel succes. sefanja onrustig van de prikjes misschien? ja ik ga zo ook lekker wandelen kijk er nu al naar uit, mijn manneke ligt nu lekker te slapen. vandaag huishouden wandelen wat drinken in de stad met een vriendin, even wat ophalen op mijn werk. en verder chillen genieten van mijn zoon ik heb hem zo gemist afgelopen dag van 24\7 zag ik hem ineens nog maar 4 uur per dag nou dat is dan weinig....
@ 2012mama: werkse @ Miss Geul: Lekker genieten van je mannetje @ Sefanja: Fijn dat Neva wel vrolijk is hopelijk slaapt ze vannacht weer beter. Hier werd Danian helaas weer huilend wakker om 3.45 uur gelukkig maar 2 keer om 6.30 uur moest ik Maylin wakker maken voor de 1e fles, want anders kwam het niet uit met het CB daarna nog tot 8.00 uur op bed gelegen. Maylin hoefde maar heel even te jammeren met de prikjes zo trots op haar. Ze weegt nu 7290 gram en is 66,5 cm. In de lengte was ze flink gegroeid, maar dat kon ik ook merken maat 62 werd te kort wat broeken betreft. Hopelijk krijgt ze verder geen last van de prikjes ze ligt nu te slapen. Vanmiddag lekker rustig aan doen.
tamtam hopelijk blijft het goed gaan met maylin wat balen dat danian weer huilend wakker werd hopelijk weer eenmalig en gaat het vannacht weer goed. hier net lekker op een terras gezeten, in de zon en lekker gewandeld nu zit ik een gevecht te kijken: viktor tegen slaap tot nu toe 2-0 voor viktor....
zielig eigenlijk dat vechten tegen de slaap, ze doen het zichzelf aan maar dan denk goh doe nou lekker je oogjes dicht, dan voel je je ook weer beter, maar ze willen alles in de gate blijven houden whahah, hier vanmorgen met oma een wandeling met de honden gemaakt, 3 tellen en ze sliep, niet gek na een akelige nacht ze was werkelijk ieder uur wakker, aantal keer speen gegeven, ineens gillen, ze had haar armpjes omhoog gewurmd in de inbakerdoek, kreeg ze niet meer teurg, dus opnieuw inbakeren, voeden ( 2x want de eerste keer had ze zich bedacht dat ze eigenlijk nog wel meer luste) allemaal rond 02.30, en om 6 uur herhaalde zich t, toen flesje gegeven en gelukkig nog kunnen slapen tot 08.30 maar ben echt verrot, wel vaker een dipdagje op donderdag maar t is vandaag verschrikkelijk ( ohh wat klink ik nu als een zeur) dinsdag winkelen want binnenband van de kinderwagen is lek, dacht dat ik een goede via internet besteld had, maar blijkt de verkeerde maat, dan maar even naar de winkel, meteen een goede rede om te shoppen!!!
@sefenja dank je wel, oma was afgelopen zaterdag jarig!! @miss geul vreselijk hoor je mannetje zo lang te moeten missen, ik geniet nog steeds van thuisblijfmama zijn
fidel ik ben over 2 weken gedeeltelijk thuisblijfmama dan ga ik alleen in de middagen werken de ochtenden lekker samen opstarten met mijn manneke en vanaf 13.00 gaat hij dan naar de opvang.
Dat denk ik ook miss geul dat de onrust daar vandaan komt. Heb je nog lekker gewandeld? Neva was vandaag ansich vrolijk, maar slaperig... Ze heeft veel geslapen, ligt nu van af 21.00 uur op bed.. Ik hoop dat ze dan niet in de nacht gaat komen, rond normale tijd dat zij komt is niet erg... Weet je wat mij op valt tamtam Het gaat telkens twee nachten goed met Danian en daarna is hij onrustig in de nacht... Ohja Maylin heeft vandaag die vervelende prikkies gehad, hoe gaat het met haar? Wat een gewicht en lengte in vergelijking met Neva... Ze schelen gewoon 2180 gram en ruim 5 cm... Hoe is het gevecht af gelopen miss geul Uit de verrassende hoek slaap overwonnen? Dat was wel even lekker zo'n wandeling met oma fidel? ieder uur wakker, wat een nacht... succes voor vannacht, ik hoop dat ze nu rustig blijft slapen...
@ Fidel: Jeetje wat een nacht hopelijk gaat het vannacht beter @ Sefanja: Het was ook 3 nachten goed gegaan bij mijn ouders, dus totaal 5 nachten, maar ik had het verwacht, want hij was naar de opvang geweest en daar was hij een beetje van slag door dat er iemand aan het boren was en hij houdt niet zo van harde geluiden. Hopelijk vannacht weer beter. Maylin had toen ze om 19.00 uur de fles kreeg 37.4 en net 36.6, dus gaat goed. Hopelijk slaapt ze goed vannacht.
sefanja zeker lekker gewandeld de zon die scheen heerlijk vandaag hopelijk heb jij een goede nacht. de stand van het gevecht slaap vs viktor 2-6. hopelijk is die 2de uiteindelijk tot morgenochtend hij lijkt ook ergens pijn te hebben dus effe in de gaten houden wat het is. hij drinkt heel vaak wat niet vreemd is maar stopte zelfs met ademen omdat hij zo overstuur was dat gebeurde hiervoor alleen met prikjes.... tamtam wat doet maylin het goed met de prikjes super meid.
Ik dacht dat hij twee nachten bij je ouders geslapen heeft tamtamHoe heeft hij vannacht geslapen? Als de zon schijnt wordt je meteen een stuk vrolijker, en met zo'n wandeling een lekkere ontspanning. Ik heb een heerlijke nacht gekregen miss geul Neva om 21.00 naar bed, om 04.30 uur fles en ze ligt nu nog te slapen... Net schade expert langs geweest voor aanrecht, het valt te repareren... Afspraak maken volgt nog... Laatste werkdag en dan is voor de meeste weekend... Een veel belovende weekend met lekker weer... Vandaag met Neva bij collega op bezoek in het ziekenhuis... Ze ligt daar al drie maanden, mede door fout arts. Morgen wilde ik gaan zwemmen, maar niet over na gedacht dat ik ook zwemkleding nodig heb... Ik ben geen makkelijke met kleding kopen, zwemmen wordt dus een andere keer. 's Avonds in ieder geval op bezoek bij vrienden en zondag wordt een hele leuke dag... Wij zijn dan wel te zeggen "1 jaar" getrouwd. He Bah Viktor gewonnen, hij was dan niet te genieten of wel? Hou het even in de gaten... Heeft hij vannacht wel lekker geslapen?