@ Miss Geul: Hoe is het gegaan vannacht. In de gaten houden of hij pijn heeft. @ Sefanja: Ja hij heeft 2 dagen alleen bij mijn ouders geslapen de eerste nacht was met mij samen. Hij begon vanmorgen om 6.10 uur te huilen en is daarna gaan spelen. Hier dus een goede nacht. Maylin om 7.30 uur wakker gemaakt voor de fles. Haar temperatuur was 37.0 dus goed. Gelukkig dus minder last dan de vorige keer. Manlief is naar de tandarts. Hij ziet er erg tegenop want hij moet 3 kiezen trekken, want hij krijgt een plaatje. Hij heeft een slecht gebit soms zegt hij wel is dat hij beter een kunstgebit kan nemen. Weet ook niet of ze alles vandaag gaan doen. Van 17.00 uur tot 19.00 uur moet ik weer werken en dan weekend.
Wat fijn dat je een goede nacht achter je rug heb,dat zorgt voor goede energie... Mooie temp van Maylin... Hoe is ze verder? Tandarts, hoe lang heeft de tandarts berekend dat je man in de stoel zit. Dat kunstgebit heeft mijn vader iets e letterlijk op genomen, naar mate hij ouder werd steeds banger voor de tandarts. Op een gegeven moment besloot hij alle gezonde tanden te laten trekken en een kunstgebit te nemen... Ik ben ook bang voor de tandarts maar zoiets zal ik nooit doen... fijne werkdag alvast, ga je daarvoor nog wat doen?
Ze is vrolijk verder ze ligt net weer in bed. Gezonde tanden trekken voor een kunstgebit zou ik ook nooit doen, maar voor mijn man zou het een uitkomst zijn, want want hij nu laat doen kost ook dik 600 euro en dat was de goedkoopste oplossing. Hij had nog 2 keuzes maar die waren 1000 en de duurste 2000 euro en dat geld hebben we gewoon niet in ieder geval niet daarvoor.
sefanja het kan handig zijn zwemkleding te hebben als je gaat zwemmen fijn dat je aanrecht hersteld kan worden. tamtam succes voor je man hopelijk valt het mee voor hem, en werkse vanmiddag. en wat een fijne nacht heerlijk meid. wat een dure grap die tandarts. hier een toppie nacht: vanmorgen om 6.30 kwam hij dus ik op bed de borst gegeven maar toen wou hij niet meer slapen dus tot 8 uur liggen kletsen en lachen en nep hoesten en niesen(nieuwe aandacht vraag methode) om8 uur maar de was opgeruimd van deze week, met tv aan in de slaapkamer, nu effen een bak koffie zo even wat eten en dan boodschappen doen.
@ Miss Geul: Fijn dat Viktor zo goed heeft geslapen Manlief is weer terug, maar er is alleen een gat geboord hij moet nog een paar keer terug komen. Hij wil het liefst onder algehele narcose, maar dat kost dik 500 euro meer pff. We hebben het wel, maar het is zo zonde geld.
tamtam dat is zo vervelend dat geld zo belemmerend kan werken.... hier is viktor weer huilerig maar nu gewoon puur als ik hem neerleg, als hij zit is het goed.. weer vechten tegen zijn slaap eigenwijsje. lijkt te veel op zijn moeder ik kan ook tijden wakker liggen voor ik slaap zijn papa ziet het kussen en slaapt.
@sefenja heerlijk gewandeld gister, was ook lekker weer ervoor, en trotse oma achter de wagen!! A.s dinsdag winkelen in groningen bij de babyzaken, moeten wat ruilen ivm garantie, en als we er dan toch zijn, Shoppen!! gezellig met oma en me zus, superveel zin in denk momenteel dat willemijn een klein griepje heeft, gisteravond ontzettend jengelig, wilde niks niet drinken niet slapen niet op schoot niet spelen, alleen tv kijken dan.. ook ontzettend verkouden en temp was 37.8, voor haar doen iets hoog, normaal altijd 37.1. dus uiteindelijk om 21.15 op bed gebracht en gedacht ik zie wel hoe laat ze zich vannacht meld, was 02.45, en even een speentje om half 5, omdat ze iets moeite had met poepen, vanmorgen wakker om 08.30, dus een betere nacht als daarvoor. nu lekker een middagdutje op bedje en een luie mama achter de laptopper, zal eens huishouden gaan doen !!
fidel hopelijk voelt je meid zich snel beter, hier ook een huilerig manneke en nog steeds veel vechten tegen de slaap.
Hellow dames... Ik zie weer een hoop goeie/betere nachten voorbij komen.... Kan niet uitgebreid reageren, bent aan t werk maar moest toch even wat kwijt... Vannacht ons meisje voor de eerste keer laten logeren bij mijn schoonouders... pfff viel zwaar, maar 's avonds voelde ik me wat beter. Is super gegaan.. 10 minuutjes gehuild maar daarna weer klokje rond van 21u tot 9u....... Toen ik haar vanmrogen ging halen big smile op t gezicht en een harde vreugde gil.... ze herkent me dus echt.... zoooooooooooooo geweldig he... Ben zo trots op haar.... had niet gedacht dat ze de 1e keer in een vreemde omgeving zo goed en makkelijk zou slapen Al meerdere mama's die hun kindje hebben laten logeren???? btw, afgelopen woensdag Mila gewogen op de weegschaal van een vreindin ( had deze gehuurd om baby te wegen ivm borstvoeding) mevrouw weegt ( met kleren en luier aan) 7460gram.....
Wij gaan morgen toch naar het zwembad, ik heb er zin in... Nu duimen dat dochterlief net zo'n waterrat is als haar vader, zal paps wel leuk vinden. Zwemkleding *check* Zwemluier *check* handdoeken *check* Zwemband *check* Wikkeldoek *check* luiers en billendoeken *check* schone kleding *check* voeding *check* badjas *check* vergeet ik nog iets? Een goed humeur *check dubbel check* Zo te lezen heb jij een redelijk rustige ochtend gehad, lekker nietwaar om je niet te hoeven haasten?
Chelleke: wat lekker dat Mila zo goed heeft geslapen bij je ouders. Heerlijk als je haar dan weer ziet. Hier zijn wij nogal mutsen wat uit logeren betreft. Finn is 3 jaar en is nog nooit uit logeren geweest. Het is niet nodig geweest en wij vinden het ook lekkerder als hij thuis is. Als hij er straks zelf om gaat vragen vinden wij het leuk voor hem. Y gaat sowieso niet uit logeren zou er niet aan moeten denken "niet normaal waarschijnlijk haha" Sefanja: Neva is goed gegroeid hé fijn. Jammer dat haar hoofdje iets is afgeplat, maar trekt vast bij. Mag ze nu helemaal niet meer op haar rug liggen? Lijkt me onmogelijk of niet? Veel plezier met zwemmen morgen? Fidel: vervelend dat Willemijn last heeft van een griepje. Sterkte!! tamtam: Maylin gaat goed hé met de nachten. Gelukkig Danian ook toch over het algemeen? Mooi gegroeid ook Maylin fijn dat ze niet zoveel last van prikjes heeft. Balen zeg die tandartskosten en dan te bedenken hoeveel je al betaald aan al die ziekenkosten. Lekker gewerkt? Geniet van je weekend ? Miss g: alles goed met jou en Viktor? ALL: Jullie even verwaarloosd sorry meiden. Zijn erg druk geweest met Y en de andere voeding, flessen, spenen, houdingen etc. Ook alle afspraken die we hebben gehad van fysio tot kinderarts tot logopediste, maar uiteindelijk merken we verbetering en daar gaat het allemaal om. Verder lekker aanhet genieten van het mooie weer. Ik lees wel altijd mee, maar ben niet altijd in de gelegenheid te reageren. Zwaai zwaai bye bye haha
sefanja heel veel plezier morgen met zwemmen lijstje lijkt compleet te zijn volgens mij. chelleke wat goed van je kanjer gewoon doorslapen. vruchtje weet je al wat er aan de hand is met Y? hebben al die afspraken zoals kinderarts ed. met mij en viktor gaat het goed hij is wat onrustig al 2 dagen maar dat zal wel komen door de verandering dat ik weer aan het werk ben, hier weer lekker gewandeld vandaag. en genoten van het weer een beetje in de tuin gewerkt en rustig aan gedaan vandaag. verder geen bijzonderheden.
Tamtam, vervelend dat je man zoveel geld kwijt is bij de tandarts..en vergoed de verzekering niks? Chelleke, Finn is hier al regelmatig uit logeren geweest. Kaj nu 3x. 1e keer was met 2 maanden, toen hadden we een feestje van manliefs werk. Fijn dat het logeren goed ging! Vindhet zelf erg fijn idee dat hij "kan"gaan logeren... Finn is al wezen logeren bij schoonouders, ouders, zus, vrienden...is dus wel wat gewend en vind het inmiddels super leuk. Sefanja, leuk hoor, zwemmen. Veel plezier! Miss Geul, klinkt als een lekker dagje vandaag...geniet van je weekend! Hier een fijne dag gehad. Vanochtend even naar de markt geweest.vanmiddag verjaardag van achterneefje, die 3 jaar werd en vanavond lekker bij mn ouders gegeten. MOrgenmiddag om 12u weer aan het werk...
@ Fidel: Arm meisje hopelijk voelt ze zich snel weer beter. Leuk vooruit zicht lekker shoppen @ Sefanja: Veel plezier vandaag met zwemmen @ Miss Geul: Arme Viktor niet lekker in zijn vel heeft hij goed geslapen vannacht? @ 2012mama: Er wordt max in een jaar 450 euro vergoed. Werkse vandaag. @ Vruchtje:Fijn dat er verbetering is bij Y daar gaat het om. @ Chelleke: Goed hoor van Mila dat ze goed bij je ouders heeft geslapen. Danian slaapt af en toe bij mijn ouders en nog minder bij mijn schoonouders, we hoeven niet zo vaak alleen weg of zo, dus hebben we ook geen oppas nodig. Mijn ouders wonen 100 km van ons af, dus daar breng je hem ook niet zo vaak heen. Maylin heeft nog niet alleen ergens geslapen is nog niet nodig geweest. Hier weer goede nacht gehad. Danian wordt de laatste 3 dagen steeds op dezelfde tijd huilend wakker om 6.15 uur gelukkig niet meer midden in de nacht(klopt af) Maylin moesten we om 7.30 uur weer wakker maken. Manlief moet zo zijn werkbus weer ophalen, want hij moet maandag weer werken. Tegen 12.00 uur gaan we naar het sprookjesbos in Enkhuizen. Wordt vast gezellig.
Goedemorgen D8 ik dat wij mooi weekend voor de boeg hadden, begint de dag grijs en grauw... Het zonnetje probeert door te breken, ik moedig hem even aan "kop op zon"... Neva ligt hier gering op haar rug, veelal op haar zij en buik... In maxi taxi ligt zij tegen harde achtergrond aan, anders ligt Neva op voedingskussen als zij op haar rug ligt. Dat afplatting niet kan veroorzaken, zacht ondergrond... Verder in de wipper ligt zij zo dat zij niet op haar achterhoofd ligt vruchtje Niemand verwaarloost iemand... Je kleine meid gaat voor alles... En wat geweldig nieuws om te horen dat er verbetering is. Dank je wel miss geul... Ik lees dat je een lekkere wandeling hebt gemaakt... 2012mama en tamtam jullie ook bedankt voor veel zwem plezier. Een mooie tijd dat Danian wakker wordt toch tamtam? Alleen dat hij huilend wakker wordt, ik vraag mij dan af wat er aan de hand is... Maar dat zal jij ook vast doen... Heel heel veel plezier in sprookjesbos...
Pffff Mila haar hoofdje begint weer enorm plat te worden..... nog steeds totaal geen omrollen dus weer huilen op de buik..... omdat ze niet terug kan... ik wil haar gewoon niet te veel meer op haar rug leggen maar ze is een echte rug slaper.... wat te doen??????? btw, hoe bouwen jullie t geven van vers fruit op?
@ Sefanja: Hoe was het zwemmen vond Neva het leuk? @ Chelleke:Jeetje wat lastig dat ze echt op haar rug wil slapen en dat juist niet mag. Maylin ligt ook om haar rug, maar draait haar hoofdje wel steeds. Wat je kunt doen doe je denk ik al, dus erg lastig. Wat rollen betreft Maylin heeft het 2 keer gedaan en nu ook al heel lang niet meer ze vind het wel goed zo denk ik Ik ga eerst verse groente geven vanaf maandag wortel en sperziebonen fruit ga ik later mee beginnen. Ik denk dat je gewoon met een paar hapjes moet beginnen met vers fruit en dan opbouwen net als met potjes. Hier een heerlijke dag gehad, maar ben wel doodmoe. Nu lekker op de bank hangen.
@ tamtam: Dak je, maar moet ik bijvoorbeeld stukjes geven of moet ik alles prakken? ik weet t echt niet, ben bang dat ze zich verslikt... Mila heeft geen voorkeurshouding meer en zie hij regelmatig in verschillende houdingen met haar hoofdje liggen, maar ik snap gewoon niet hoe die afplatting dan komt.. misschien omdat ze te veel op haar rug ligt.....
@ Chelleke: Je kunt het allebei doen wat je het liefst wil. Ik heb het met de staafmixer helemaal stukjes vrij gemaakt, maar wil ook wel stukjes gaan geven(Rapley methode)beetje afwisselen zeg maar. Ik vind het ook eng hoor die stukjes bang dat ze er in stikt daarom begin ik met puree. Als ze haar hoofdje wel voldoende draait weet ik het ook niet. Misschien toch de kinderarts vragen?