fidel dat is zeker schrikken zeg veel sterkte met je hond en wel fijn dat iemand je kon helpen zowel met de hond als met oppas voor willemijn. hier ga ik zeker vroeg naar bed, bonje in huis gezellie ik wordt ego genoemd en daar kan ik zo slecht tegen ik sta altijd klaar voor alles en iedereen en als je dat dan een keer niet doet meteen dit! viktor merkt het wel volgens mij dus ik ga maar beneden tv kijken ver bij mijn vriend vandaan zodat de ruzie niet bij mijn zoon is. want daar heb ik een hekel aan kinderen moeten buiten ruzies gehouden worden vind ik. groetjes wendy
wespennest, arm beest... En wat een k*tdag voor jou... Zijn wespensteken eigenlijk net zo gevaarlijk bij honden als bij mensen, ik bedoel ermee kan een hond er ook aan overlijden? Rust beiden maar goed uit, na zo'n avontuurtje... Hoe reageerde je man?
Ik ga ff mopperen..Heb een botafwijking waar ik eigenlijk al 2 jaar geen last meer van had, maar momenteel is het echt rampzalig Heb erg veel last van mn rechterknie, linkerknie begint ook en ook mn linkerheup is pijnlijk...Ben nu weer begonnen met tramadol te slikken...zo maar even de huisarts bellen voor nog meer tramadol pijnstillers en de fysio voor behandeling. Baal echt ontzettend...ook omdat ik net nu 2 dagen moet werken en dan het weekend wegga... Nog wel een lichtpuntje, morgen onverwacht een sollicitatiegesprek voor een interne vacature. Zorgcoordinator op een woonvoorziening voor kids...lijkt me erg leuk, maarja heb geen ervaring. Ben benieuwd! Miss Geul, lange dag dus gehad. Vandaag vrij? Hoe is het met de bonje, uitgepraat? Tamtam, nu dus dichtbij mij, in Emmen Veel plezier daar! Is je man ook mee? Evan, wat vervelend van het spreidbroekje! Hopelijk is het snel weer helemaal goed. Moesch, wat vervelend, die ooggjes! Heeft dat ook consequenties van bril/pleister ofzo op korte termijn? Fidel, das schrikken van je hondje! Fijn dat Willemijn zich goed gedragen heeft.
@ Fidel: Gatsie wat erg van die wespen zielig voor jullie hond hopelijk heeft hij er niet teveel last van. @ Miss Geul: Hopelijk is het nu weer wat rustiger in huis bonje is nooit leuk @ 2012mama: Vervelend zeg dat je nu last krijgt hopelijk helpt die medicatie en de fysio. Succes met je sollicitatie. Nee manlief is thuis die moet gewoon werken. Hier een gebroken nacht. Maylin begon om 4.15 uur met geluidjes maken klonk wel gezellig, maar vind het om 4.15 uur toch wat minder Om 5.15 uur maar een fles gegeven en ze is net pas wakker. Danian begon om 7.30 uur naar beneden te roepen dat zijn aapje wekker wakker was, dus heb nog tot 7.30 uur kunnen slapen. Ik sliep beneden met Maylin op mijn ouders kamer. Vanmiddag ga ik naar mijn broertje die zit in mijn ouders oude huis dat huis is nog steeds niet verkocht. Eind van de middag zijn mijn ouders er weer.
sefanja heb ik ook gedaan heerlijk vroeg naar bed film gekeken en daarna slapen. 2012mama gatsie wat is dat balen die botafwijking weer de kop opsteekt. dan wordt je inderdaad niet vrolijk hopelijk helpen je medicijnen en veel succes bij je sollicitatie. tamtam wat vervelend een gebroken nacht hopelijk vanmiddag bij je broertje wat rust, fijn dat je ouders er weer zijn vanaf vandaag. hier een goede nacht viktor om 22.00 wakker gemaakt voor een voeding daarna hem in bed gelegd en toen geslapen tot 6.30 ik ga nu even boodschappen doen en moet om half 1 gaan werken.... ik zou vrij zijn maar een collega komt vanavond pas terug uit turkije dus ik sta bij haar kids ik hoop wel vroeg klaar te zijn want ik ben versleten.
@mis geul ohh bah meid bonje is nooit mooi en goed hoor dat je aan viktor denkt.. @sefenja ja zeker een hond kan ook een allergische reactie hebben op de wespensteken, zeker als ze al eerder zijn gestoken, nadeel is je weet nooit of dat wel eens gebeurt is... vandaar dat ik met speod naar de DA ging voor een anti allergie spuit. hij kwam pas savonds laat thuis, toen alles weer rustig was en de hond al redelijk goed hersteld dus hij was er vrij nuchter onder. @miss geul werk ze @hier met de hond gaat nu gelukkig weer goed, ze lijkt er nog weinig last van te hebben, net als ik eigenlijk, af en toe irriteerd het nog wat, gisteravond nog met een zak patat op me hoofd gezeten en paracetamol genomen ( neem ik eigenlijk nooit) vanmorgen visite gehad van een vriendin met haar 1 jarig zoontje, woning is nog niet bestand tegen 1 jarige, hondenspeeltjes kattenbrokjes etc etc nog werk aan de winkel voor willemijn begint te kruipen en lopen
ze zeggen dat zwangerschap zoiets kan aanwakeren toch 2012mama... Ik had veel last van mijn reuma voor mijn zwangerschap, tot op heden is het mij nog bespaard gebleven... Ik hoop voor je dat snel weer pijn vrij bent, want het is niet prettig om daar de hele dag mee rond te lopen. Erg vermoeiend, zeker ook met kinderen. Succes morgen met sollicitatie gesprek Een gebroken nacht vanaf 04.15 uur lijkt mij niet vervelend als zij daarna weer door kan slapen... Of heb jij daar wel altijd last van gehad tamtam? succes met werken miss geul
fidel wat ideaal dat je je huis hebt kunnen testen, ik weet dat hier genoeg moet gebeuren. fijn dat het beter met je hond gaat en ook met jou. sefanja beter dat je reuma klachten weg zijn. hier een goede werkdag viktor is heerlijk aan het spelen, vrolijk aan het kletsen en probeert te kruipen maar dat lukt natuurlijk nog niet. hij heeft wel last van zijn tandjes veel bijten op alles zijn knuistjes, mijn vingers en bijtring.
@fidel; jeetje wat een toestand ! getver wat zal je bang geweest zijn. Gelukkig zijn jullie beiden weer van de schrik bekomen ! @miss geul na zon dag mag je best een keer ego zijn !!!! hoe gaat het nu met je ? jullie ? wat een stoere vent leuke foto ! @2012 mama wat kl*te van je botafwijking maar spannend je mag op gesprek komen !!! en oke je hebt geen ervaring maar de mensen hebben blijkbaar wel vertrouwen in je anders wordt je niet uitgenodigd . Ben benieuwd. @tamtam wat heerlijk dat het hele huis door andere wordt aangepakt het enige minpuntje is dat je natuurlijk niets hebt in te brengen over wanneer ze aan de slag gaan. Onze nacht leek op die van jou . Hum minder hopen dat het vanavond beter gaat ..
evan we doen allebei normaal maar uitgepraat is het niet, heb hem gister wel duidelijk gemaakt dat er iets veranderd is, viktor staat op nr 1 en vl 2 gedeelt met mijn werk... en ja viktor is mega stoer.
@ Miss Geul: Fijn dat het uitgepraat hebt met je vriend. @ Sefanja: Het is fijn dat ze weer doorslaapt, maar dat gebroken dat breekt me op, dus ik heb er wel last van. Hier kwam Maylin weer om 4.45 uur heb haar ook meteen de fles gegeven, want ze schreeuwt nu als ze wakker is. Om 6.30 uur begon Danian te huilen en die wilde ook niet meer slapen. Maylin om 7.30 uur ook wakker en Danian is van de trap gevallen Hij heeft schaafwonden om zijn hoofd, kin en neus en zegt dat hij last van zijn arm heeft, dus in de gaten houden. Vanmiddag gaan we naar de dierentuin. Mijn moeder wordt eind van de ochtend geholpen aan die plek in haar nek daar krijgt ze volgende week de uitslag van, dus spannend allemaal. Als jullie kindjes ineens weer 's nachts komen rekken jullie de andere voedingen dan zodat je op dezelfde tijd uitkomt? Als ik nu de normale tijd ertussen aan hou dan heeft ze om 16.45 uur al de 1 na laatste fles en daarna gaat ze altijd naar bed, maar dat vind ik wel te vroeg. We moeten haar nu ook ook om 22.00 uur weer wakker maken terwijl ze dagen ervoor zelf kwam tussen 21.30 uur en 22.00 uur, dus misschien heeft het daar mee te maken. Ben bang als ik haar niet wakker maak ze helemaal 's nachts gaat komen. Heb nu de fles al een half uur kunnen rekken. Ze krijgt ook groente, maar niet zoveel, dus daar kan ik het niet heel lang mee rekken. We zullen zien hoe het gaat vandaag.
Hoi dames, oooooit heb k hier ook meegepraat hihi Maar zag nu tamtam's vraag dus wilde toch ff reageren Hier ist ook n periode geweest dat ze weer in de nacht kwam... Jij laat normaal overdag ook 4 uur tussen de voedingen? Dan zou de laatste rond 20.45 zijn? Hier is nu nl de laatste rond 20.00 en dan wordt er gewoon tot een urutje of 7 geslapen
Ik heb vandaag zo geen zin... Mijn eerste werkdag en meteen een nacht van huis... Zo meteen word mijn dochter door schoonmoeder gehaald. Kan ik rustig snikkend mijn verdriet kwijt bij mijn merrie... Ik vind het echt niet leuk om mijn kleine meid morgenochtend pas weer te gaan zien... Het is ook de eerste avond en nacht voor mijn man met Neva, alom spannend dus.. Wat fijn dat je een goede werkdag heb gehad miss geul. En wat heerlijk om je zoon zo vrolijk te zien spelen... Hier ook bijten vanwege tanden... ik heb gereageerd op je verhaal facebook tamtam... Hier zie ik dat hij schaafwonden heeft en last van zijn arm... Arme jongen, zeker flink geschrokken... Ik probeer 's nachts voeding te rekken om op zelfde tijden uit te komen...
@ Dreamer: Ja normaal is 4 uur tussen de flessen eind van de dag soms 3,5 uur. Als ik er nu steeds 4 uur tussen laat is het 4.45, 9.15, 13.15, 17.15 maar dan zit ik ook met de groente die ga ik dan eerst geven en daarna de fles en dan 21.00/22.00 uur.
tamtam wat heb jij een baaldag. schrikken van danian zeg, met wie ga je naar de dierentuin? misschien komt maylin juist zodat die laatste fles zo vroeg uit komt? dreamer wat heerlijk dat ritme sefanja dan houden de rossteraar ook geen rekening met mensen 1ste diesnt in 4\5 maanden en dan meteen een nachtdienst hier een piepnacht, viktor was gister echt versleten dus 20.00 in bad gedaan 20.30 laatste voeding en daarna in bed gelegd hij viel ook meteen in slaap zelfs zijn laken lag nog over hem heen. maar vannacht 1.30 lag hij te sabbelen op zijn handen en te huilen en om 5.30 weer nou ik ben gebroken. net de stad in geweest om druppels te halen voor zijn doorkomende tanden en misschien ga ik morgen even langs cb om naar het inloopspreekuur te gaan ivm veel huilen en weer in de nacht komen. maar als ik moet werken dan gaat dat niet lukken want het cb is open van 14.30-15.30 en ik werk van 14.00-18.00 ik acht meerdere opties: slechte voeding(ik ben ook op dieet, niet streng in mijn ogen maar toch) warmte, tandjes of sprong. of medisch??
@ Miss Geul: Goed dat je aan de bel trekt. Kwaad kan het in ieder geval niet. Ik ga in ieder geval met Danian, Maylin en mijn broertje en als mijn moeder zich goed voelt gaan mijn ouders ook mee. Iedereen heeft een abonnement behalve ik en Maylin is nog gratis. Het liefst wil ik Maylin tussen 18.30/19.30 uur op bed leggen. Ze geeft dan ook zelf aan dat ze wil slapen. Als ik haar na de fles van 17.15 uur al op bed leg en dan om 21.15 uur wakker maak denk ik dat ze nog eerder gaat komen 's nachts en om 17.15 uur de nacht al in gaan vind ik veels te vroeg. Wakker houden tot 21.15 uur vind ik ook veels te laat.
tamtam lastig is dat. ik ben net gebeld ik moet morgen werken dus kan niet naar het cb dan dinsdag bij het inloopspreekuur langs gaan, ik weet dat hij wel aankomt maar of het volgens zijn lijntje is heb ik geen zicht op. hij woog thuis vorige maand 7 kilo en nu 7,8 kilo. ik twijfel eraan of het mijn voeding is maar toch even voor controle ik twijfel zo.
Uiteindelijk alle voedingen kunnen rekken. Ze had ook 3/4 van een groente potje leeg, dus kon ik de fles tot 19.15 uur rekken. Maak haar om 22.00 uur weer wakker en dan maar weer hopen dat ze wat langer gaat slapen. Het is ook sinds we bij mijn ouders zijn dat ze 's nachts komt. Morgen gaan we weer naar huis.
tamtam ik hoop dat je vannacht ook mag doorslapen ik zit viktor ook boven te houden in de hoop dat ik vannacht door mag slapen.