Hier weer een gebroken nacht. Danian begon om 2.45 uur te huilen had zich waarschijnlijk gestoten aan de achterkant van het bed hij lag helemaal achterin. Gelukkig is hij meteen weer gaan slapen toen ik hem had goed gelegd. Maylin kwam om 5.15 uur, dus ze gaat de goede kant weer op haha. Om 6.15 uur was Danian wakker die is boekjes gaan lezen ik heb nog tot 7.30 uur kunnen liggen. We gaan eind van de middag weer naar huis. Manlief heeft foto's toegestuurd hoe de ramen er nu uitziet en dat ziet er goed uit. Ze moesten vandaag nog wat dingen aftimmeren, dus we moeten vanavond nog spullen terug zetten. Volgende week zullen ze de plafonds boven nog gaan doen denk ik.
@hier supertrots willemijn om 20.00 uur op bed en vanmorgen om 07.30 wakker wel onrustig met der tandjes... ohja k had t advies gehad van de apohteek, eigenlijk helpt tegen de tandjes alleen een zetpil, de andere middelen werken maar heel kort... en dus kauwe bijtring
tamtam ik doe met je mee met gebroken nacht. viktor was om 3.30 wakker voor een voeding en daarna om 7 uur lag hij te kletsen tot 8 uur toen een voeding gegeven en nu in slaap gevallen aan de borst na veel huilen vanmorgen. fidel dan mag je zeker trots zijn op willenmijn. hier helpt niets en ik wil geen zetpil geven omdat ik twijfel of dat het wel door de tandjes komt.
Vanmorgen al vanaf half 6 een kletsende baby in bedje.... zew had de grootste lol,l lachen gieren brullen.. haar een klein flesje gegeven, dacht misschien heeft ze honger, maar nee hoor... ze had de 100cc op maar kletste vrolijk verder, totaal niet huilerig ofzo, maar gewoon gezellig.... ik moest werken dus haar eff terug in bedje gelegd, maar uiteindelijk manlief om half 8 met haar opgestaan..... vrolijk verder kletsend in de box. uiteindelijk gewoon om 9.00u de volgende 165cc gehad van manlief.... ze vond t wel prima zo...... het is toch een spookje he..... herkenbaar dat lange en vele kletsen met de meest gekke geluiden en de hardste kreten of heb ik gewoon een druk kindje???
Ik heb het overleefd. Ik zat mij woensdag avond en donderdag ochtend zo op te vreten, ik zag het niet meer zitten. Ik kon het eigenlijk niet begrijpen dat je iemand meteen een slaap in gaat roosteren terwijl diegene een half jaar eruit is geweest, echter moet je mij wel in het diepe gooien anders wil ik het blijven uitstellen... Maar twee slaapdiensten, morgen een 24 uurs dienst... Maar: Ik vond het zelf boven verwachting goed gaan, wel blij om weer thuis te zijn bij mijn dochter... Ik heb goed geslapen en ben bijna helemaal bij op werk... Kortom hard gewerkt en veel genoten van de cliënten (waren heel blij mij weer te zien)... 's avonds op bed, een dompel, kus op foto gegeven en gaan slapen. De kop is eraf... Ook heel trots op mijn man en Neva... Neva heeft doorgeslapen tot 05.30 uur, speentje en daarna heeft mijn man haar om 07.00 uur wakker moeten maken.. Ontspannen en uitgeslapen heeft hij haar verzorgd, de fles gegeven en afgeleverd bij de buren... Daar zat hij met een grote glimlach voor de deur en heeft trots vertelt hoe het is gegaan... Nog even over de 24 uurs dienst, deze mag wettelijk gezien gedraaid worden omdat je van 23.00 uur tot 07.00 uur mag slapen maar de roosteraar mag deze niet zomaar inplannen. Dit moet in overleg met collegae.. Als hij/zij dit niet wil, hoef jij de dienst ook niet te draaien... Ik hoef in principe tot een half jaar na zwangerschap geen slaapdiensten te draaien, dat is wettelijk bepaald maar zolang het goed gaat draai ik alle diensten... Wel fijn om in achterhoofd te houden dat het niet verplicht is tot en met oktober. Wat vervelend miss geul dat Viktor gisteren en vannacht jouw een gebroken nacht heeft bezorgd. Heb jij op de dag zelf nog een beetje kunnen bij tanken? Ben je nog langs Consultatie bureau geweest ivm huilen en in de nacht komen? Ik lees dat je gebeld ben dat je moet werken, balen... Nu dinsdag naar consultatie bureau? Werkt dat nou echt, druppels voor doorkomende tanden? Is het voedingen rekken niet lastig gegaan tamtam? Of alles naar tevredenheid? Als ik zou willen rekken hebben ik een zeurende dochter, ipv voeding geef ik tussendoor wat water om te rekken... Maar fijn dat het bij jou wel goed lukt... Hoe is het bij je ouders? vandaag komen zij toch weer thuis of waren zij gisteren thuis gekomen? Zielig als Danian huilend wakker is geworden door stoten van zijn hoofd... Gelukkig dat hij daarna snel weer in slaap is gevallen. Trots Trots Trots fidel wat goed van Willemijn. nee hoor chelleke het is herkenbaar... Neva is ook vrolijk/druk...
chelleke herkenbaar hoor viktor vanmorgen ook van 7.00-8.00 liggen kletsen en lachen en noem maar op. sefanja fijn dat het vannacht goed ging, overdag bijtanken niet gelukt: van 9.00-11.30 zijn mijn zus, vader en neefje van 3 geweest(mijn pa en zus moesten even 1 uurtje weg dus toen bleef ik alleen met mijn neefje en viktor. om 13.00 heb ik viktor naar de opvang gebracht en om 13.15 werd ik opgehaald om te werken en om19.00 was ik thuis en kom net van een verjaardag dus ik ben versleten... viktor ligt op bed ik drink 1 drankje en hoop vannacht lekker door te kunnen slapen.
@chelleke nee hoor herkenbaar kan precies aan de geluidjes horen of ze vrolijk wakker wordt.. heel soms als ik geen geluid maak dan valt ze wel eens weer in slaap maar meestal niet.. nu echt een spookje zo goed als t gister ging.. nu werkelijk waar een meisje dat vanaf 23.15 al klaar wakker is.. ik geloof dat t echt door der tandjes komt, ze is niet huilerig ofzo maar gewoon wakker, ligt ook heerlijk te spele in der box. mama vindt t minder want ik wil graaaaaaag naar bed...
Vanmorgen om 7.15u weer een kletskous in bedje, maar ze viel om 7.45u weer lekker in slaap..... hebben haar gewoon laten en kletsen en zijn er bewust niet heen gegaan.... dat werkt dus prima....
@ Chelleke: Gezellig he zo'n klets kousje Maylin kan er ook wat van. @ Fidel: Heb je nog een beetje kunnen slapen? @ Miss Geul: Heb jij door kunnen slapen vannacht? @ Sefanja: Fijn dat het werken goed is gegaan. Wel aan jezelf denken he als je de slaap diensten niet trekt aangeven aangezien je het nog niet verplicht bent. Gelukkig ging het met Neva ook goed. Mijn ouders waren woensdag eind van de middag terug gekomen. Als het rekken niet lukt dan geef ik haar gewoon en geef ik desnoods wat extra, maar dat is tot nu toe niet nodig geweest. Gisteren zijn we weer thuis gekomen en we konden meteen aan de slag, want het was best een troep. We hebben beneden goed schoongemaakt en opgeruimd daar zijn ze nu klaar het is wel erg mooi geworden. Boven gaan ze maandag nog verder, dus we hebben het zo leefbaar mogelijk gemaakt zodat we in ieder geval kunnen slapen de rest komt wel weer. Maylin kwam om 5.00 uur weer, maar manlief heeft de speen gegeven en toen heeft ze geslapen tot 7.00 uur. Danian werd om 6.00 uur wakker die heeft nog even bij ons in bed gelegen. Vanmorgen boodschappen gedaan en vanmiddag gaan we voor gordijnen kijken voor beneden, want die oude kunnen er niet meer voor. We krijgen rond de 600 euro van de woningbouw voor eventuele schade en dergelijke, dus misschien kunnen we daar ook gordijnen voor halen, want tot nu toe valt de schade wel mee. We willen onze slaapkamer ook opnieuw behangen, want dat ziet er niet meer uit en nu helemaal niet meer nu de bouwvakkers bezig zijn geweest, dus voorlopig zijn we er nog wel druk mee.
chelleke tot hoe laat bleef ze wakker gister? hier was viktor ook wakker om 6 uur maar dan huilen dus een voeding gegeven en toen verder geslapen tot 9 uur. dames graag tips ik ben even te einde raad: viktor huil in de box op zijn speelkleed ik weet niet wat ik moet hij is maar op 2 manier stil het gaat zo een beetje: hij kan 30 min. spelen in de box, 20 min op de bank zitten\liggen tv kijken, dan op schoot voor 30 min. maar dan wilt hij echt een voeding en valt dan in slaap tot ik hem weg leg dan wordt hij spontaan wakker. ik weet echt niet wat ik moet, een kind van 4 maanden laten huilen vind ik moeilijk maar ik ben bang hem verwennen door hem wel bij me te nemen. mijn moederinstinct zegt pak hem en bij me nemen en troosten. maar mensen om mij heen zeggen gewoon laten huilen je verwent hem nu en dan krijg je een kind dat niet zelfstandig kan zijn...... wat zouden jullie doen in mijn situatie?
@ MIssGeul: Mila is gewoon netjes om half 9 in slaap gevallen maar om half 12 hebben we haar op haar ruggetje gelegd. en toen is ze meteen weer in slaap gevallen
Jeej vanmorgen is mijn vriendinnetje bevallen van haar twins Raf en Tygo beiden 2290 gram en doen het goed. ze was 37+1 en mag morgen al naar huis. Ben zo blij voor haar dat t achter de rug is.... ze had t echt zwaar...
Jeetje een tweeling kan me goed voorstellen dat ze het zat was ! gefeliciteerd @miss geul, Floor wordt soms ook spontaan wakker wanneer ik haar in bedje leg... ik laat haar dan wel even mopperen dit duurt ongeveer een kwartiertje dan valt ze in slaap. Ik weet dan wel zeker dat ze moe is en aan het vechten tegen haar slaap. Hoe gaat het nu met viktor ? en jou ? Winterjas, welke maat nemen jullie ? ik twijfel Floor heeft nu 62/68 maar ik wil wel graag dat ze de hele winter met 1 jasje kan doen....
@ Miss Geul: Als jij Viktor wilt oppakken moet je dat doen. Je kunt hem wel even laten huilen doe ik met Maylin ook, maar na 5 a 10 minuten ga ik er wel even heen zo laat ik zien dat ik er ben. Als ze echt overstuur raakt haal ik haar er uit alleen zodat ze rustig wordt dan leg ik haar weer terug. Hoe gaat het nu? @ Chelleke: Gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat ze het zat was. @ Evan:Ik denk dat ik maat 74 neem Maylin zit nu in 68. Hier een goede nacht. Maylin om 6.45 uur wakker en Danian om 7.30 uur. Heb alweer Zumba gedaan. Heb mezelf ook weer gewogen ben nu 300 gram afgevallen. Deze week was ook een rare week omdat ik bij mijn ouders was, maar heb wel regelmatig opgelet wat ik at, maar ook wel een ijsje gehad en gebarbecued, deze week is manlief jarig, dus zal het ook wel wat minder streng zijn in het weekend als we het vieren, maar doordeweeks wil ik me er wel aan houden. Eind van de middag gaan we Maylins kamertje leeghalen, want daar gaan ze morgen een nieuw plafon in maken, dus moet Maylin een nachtje in het campingbedje bij ons op de kamer.
evan viktor wordt of paniekerig huilen of hij valt in slaap om dan na 15 min. weer wakker te zijn. viktor die zit gezellig naast me op de bank, heeft vannacht weer doorgeslapen gelukkig. heel bijzonder als we in de avond buiten de deur zijn slaapt hij door, als ik thuis ben slaapt hij niet door. ik ben gewon moe en bezorgd ikw eet niet zo goed wat de oorzaak is van al dat huilen ik ben het niet gewend van viktor, het was al veel als hij 10 min huilde tussen voedingen, en nu huilt hij 30 min tussen de elke voeding door ongeveer. tamtam ik laat hem vaak even liggen end an denk ik nu laat ik hem gewoon even 5 min. liggen maar na 2 min. breekt mijn hart en loop er toch naartoe, eigenlijk moet ik daar wat makkelijker in worden(tevens als hij in bed ligt om te slapen dan kan ik hem wel laten huilen maar als hij in de box ligt dan zie ik zijn verdriet en dan kan ik het niet.) gisteravond zijn we bij een vriendin haar verjaardag geweest het was super gezellig viktor heeft daar wel echt lang gevochten tegen zijn slaap op een gegeven moment ben ik boven gaan zitten bureaustoel naar achteren en viktor op zijn buik gelegd op mijn buik en aangelegd toen sliep hij in 5 minuten. ga vanavond eens de eerste papfles aanbieden denk ik. hij sliep heel netjes vannacht: 21.30(bij de vriendin) 22.30wakker om klaar te maken en naar huis te gaan 22.45 slapen in de auto 23.30 wakker om slaapzak aan te doen en naar bed te gaan(allemaal in een donkere kamer) en toen meteen verder gaan slapen tot 7 uur.....
hahaha ja Ik denk dat ze zo hard gillen omdat ze elkaar iets willen vertellen ofzo. En het is best hard gillen, naar Duitsland
Ja miss geul daar was ik ook blij om... Maar dan krijg je dat je dochter 3 dagen hoge koorts heeft.. Zaterdag naar het ziekenhuis HAP voor onderzoeken, drie dagen schommelde het tussen 39 en 40 graden... Er wordt niets gevonden... Als het vandaag niet gezakt was opnieuw naar ziekenhuis, ik voel mij gehoord door de wereld boven ons... Neva wordt weer levendig en koorts zakt... Gelukkig maar, want deze mama zat zaterdag niet lekker op haar werk (als het nodig was, kon ik meteen weg)... 24 uurs dienst... Ik kon eindelijk een beetje bijtanken tamtam hier word ik om minst geringste wakker, op werk alleen eventueel door de telefoon. Bedankt voor woorden. Hebben je ouders het naar hun zin gehad? Ik mag het misschien niet zeggen, voor sommige uit den boze maar wandelen miss geul... En luister aub naar je moederinstinct, pak hem op en troost hem.. Juist laten huilen zorgt voor meer stress voor je kleine... gefeliciteerd chelleke met je vriendin, leuke namen Hier winterjassen in verschillende maten evan, het luxe probleem van mij... Ik zou altijd 1 maat groter nemen want onder de winterjas draag je ook een trui of iets dergelijks als het echt koud is.