Gebruiken jullie een draagzak of doek?? Ik heb de babybjorn gekregen maar die schijnt niet zo goed te zijn dus heb nu de bondolino besteld en komt waarsch morgen binnen. En nu wil ik heel graag ook een draagdoek en vind ik ht jammer dat ik die niet eerder heb ondekt.
Ano, als daan tevreden is zou ik het gewoon zo doen. Ik denk dat hij snel genoeg meer wil per fles dan... miss geul, fijn dat het navelstompje beter gaat. mij valt het alleen samen douchen echt enorm mee,...
@ Ano: Fijn dat je weer opgeknapt bent. Voor 1 keer is 5 flessen vast niet erg. Maylin komt de laatste dagen ook niet aan de hoeveelheid die ze mag krijg er ook niet meer in. Ze groeit goed, dus zolang hij goed groeit is het niet erg lijkt mij. @ 2012mama: Fijn dat jullie weekend geslaagd was. Verstandig om er vanavond vroeg in te gaan. @ Sab: Ik gebruik nu nog geen van beide, maar heb wel een draagdoek was bij Danian ideaal. @ Miss geul: Fijn dat het goed ging vanmiddag en dat het beter gaat met het navelstompje @ Chelleke: Fijn dat het er weer beter uitzag.
Sab: hier ook aan t kijken voor een draagdoek zodat ik meer handen vrij heb voor de oudste chelleke: fijn dat alles er goed uit zag ano: fijn dat je je weer beter voelt. Vervelend zo n nacht beroerd zijn miss geul : lekker weggeweest dus. fijn dat met stompje beter gaat. 2012mama : fijn dat jullie zo hebben genoten van weekend weg Hier een dametje die juist aan maximale zit melk monstertje. Vanavond valt de fles gelukkig later uit rond 22:30. Zo eerst lekker badderen
hey meiden, laptop is kapot dus zal er minder zijn.. op telefoon vind ik echt irri! vandaag overgestapt op nutrilon AR en het spugen is zoveel minder nu! zitten nog wel op 7 en soms zelfs 8 x 100cc.. vrijdag ff overleggen met cb! probeer voor t slapen 120+4 te geven maar gaat niet helemaal op! overdag komt ze om de 3u.. snachts 1x om de 4u en daarna om de 3u.. verder is mn zoontje ziekjes.. sinds gister koorts.. zn neefje had vorige week n kinderziekte.. denk 5e of 6e ziekte.. hoop zo dat t voor de kleine geen kwaad kan
moesch wat vervelend van je zoontje en ik weet niet of het kwaad kan ik kan zo snel op internet ook niet vinden of het gevaarlijk is voor baby's ik denk hetdaarom niet want anders zou dat wel op internet staan, het is alleen wel gevaarlijk voor net zwangere vrouwen. gelukkig heeft het overstappen geholpen.
nou viktor lijkt zijn ritme terug te hebben vannacht: 23.00-3.00-6.00 dus ik ben tevreden. nu ligt hij nog op de bank te slapen wij moeten zo gaan lopen naar de bus want vandaag is mijn schooldag en ik ga er even heen geen hele dag, misschien een halve dag of maar een uur. hangt af van: hoe lekker ik zit(ivm onderkantpijn)en hoe viktor het heeft als hij veel huilt dan werkt het niet. wel merk ik nog steeds dat viktor verstopt zit want vannacht 1 poepluier gehad en vanmorgen waterige ontlasting, er komt elke keer wat uit maar niet veel. afgelopen dagen veel gefietst, gemarseerd en op zijn buik gelegen. ik hoop dat het snel weer gaat lopen.
zit net te lezen dat een kind met borstvoeding dagelijks maar 1 of 2 poep luiers hoeft te hebben, zolang de ontlasting maar geel en pasta achtig is en dat is het hier wel. ik begin me nu af te vragen of het niet gewoon honger was als hij zo lag te krijsen vandaag maar even opletten.
Dit was je eerste nacht alleen of niet missgeul? Klinkt alsof die is meegevallen. Wat stoer dat je naar school gaat! Ik begrijp dat je hem mee kan nemen?? Das wel fijn zeg!! Hier zalige nacht weer 22.30 - 6.45!! Straks naar t cb ben benieuwd
sab veel succes bij het cb, mijn vriend kwam vannacht om 00.00 thuis om te slapen hij was eerder gestopt omdat het niet goed ging en wou thuis slapen dus 150 km. gereden om naar huis te komen en vanmorgen om 5 uur weg gegaan om weer 150 km. te rijden om te gaan werken. ik denk dat hij stiekem zijn zoon miste al zou hij dat nooit toegeven, maar stiekem heeft hij wel in zijn kamer staan kijken
Poeh wat zwaar voor je vriend zeg! Wordt hij ook niet wakker van de nachtvoeding? Mannen zeggen dat niet snel hè haha hier nog zo 1 maar binnen 2 weken moet hij naar China en ging Jonas toch wel missen haha
Goede morgen! Gisteren kwam Jeroen thuis met een bos rode rozen! Zo lief!! We zijn ook samen naar de film battleship geweest. Wat een goede film zeg! Echt een aanrader! We waren om 9 uur klaar. De 2 meiden waren even bij mijn vader. Toen we daar aan kwamen had mijn vader verhalen! Hij had het harstikke druk hahahaha, maar hij vond het geweldig. Mijn pa krijg je niet zo snel gek haha. Ilona was ook erg overstuur. Had duidelijk pijn in haar buikje. We waren om half 11 thuis en voordat we in bed lagen was het bijna 11 uur. Ik ben in slaap gevallen en schrok om half 3 wakker van Ilona. We zijn haar voeding vergeten om 12 uur. Oops Ik wilde vandaag met Jonna (en Ilona natuurlijk ook) naar het Beatrixpark hier in Almere gaan. Het schijnt daar erg leuk te zijn met een grote speeltuin en dieren enzo ..regent het!! Grrrr. Iedere keer als ik iets leuk wil gaan doen, gaat het regenen. Niet eerlijk!!!
@ Ankje: Wat lief van Jeroen die bos rozen. Fijn dat de film leuk was. De komende dagen gaat het regenen helaas. Van mij mag de regen wel weg blijven en mag de zon wat vaker schijnen. @ Sab: Succes bij het cb. Fijn hoor zo'n nacht. @ Miss geul: Wel zwaar hoor voor je vriend kan me voorstellen dat hij jullie mist. @ Moesch: Beterschap voor je zoon hopelijk knapt hij snel weer op. Hier weer een goede nacht gehad. 22.00 uur fles gegeven toen om 2.45 uur en om 6.45 uur.
Nou dat vind ik ook! Heb het gehad met die stomme regen! Zul je natuurlijk net zien. Moeten we allemaal weer werken en dan wordt het bloed heet!
Moesch: beterschap voor je zoontje. Fijn dat je kleine meid nu minder spuugt Ankje: leuk avondje gehad dus met Jeroen leuk hoor. En een top vader dat hij op 2 lieve kindjes past!! Tamtam: fijn weer zo een goede nacht Miss geul: poeh ver rijden zeg voor je vriend. Ach heeft hij wel Viktor even kunnen zien Ik moet zo naar CB met kleine en ook gelijk voor mijn zoon combi afspraak. Mijn moeder gaat even mee lastig 2 kids aan en uitkleden alleen. Ik ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is.
Hellow ladies. Vanmorgen met Mila op controle geweest bij de kinderarts... Pfff ze gaat hard zeg... Ze weegt nu 4400gram ( geboorte 3340gram) en is 55cm ( bij de geboorte 49cm)... alles zag er perfect uit, ook de heupscan ( standaard in Dl). moeten haar wel alleen nog maar buik en zijligging gaan geven ivm afgeplatte hoofdje... was nog helemaal niet erg, maar wel om erger te voorkomen... Zo meteen gaan Mila en ik lekker lunchen bij mijn neef en zijn vrouw en zie ik mijn petekind ook weer even. Zag trouwens de foto van Sab.... gaaf paard heb je... heb zelf altijd friezen gehad, maar nu ik uit huis ben rij ik niet meer.... ouders en zusje ook niet dus paarden zijn verkocht.... Nu hebben mijn ouders 2 mini shetlanders voor in de wei hahahahaha... mis t paardrijden soms toch wel hoor... heb jaren wedstrijd gereden en was heel fanatiek.....
@miss geul ja vandaag pas 2 wkn thuis... lijkt al zoveel langer he... soms wordt het me wel nog even te veel, dan zie ik der zo nog onder de lampen liggen.. terwijl ik t typ krijg ik alweer een brok in me keel.. @sab hier 2 draagdoeken van tricot slen via MP @miss geul smelt he van die nieuwe papa's.. @ankje wat ben jij al ondernemend zeg.. en ik wil vanmiddag even naar de buurtsupermarkt wandelen pffff @vruchtje succes bij het CB @chelleke speciaal voor jouw zal ik ook even een foto spammen Bekijk bijlage 243771
@hier vannacht een goede nacht gehad, om 21.00 uur op bed ( was gesloopt) en willemijn kwam om 23.30 uur en 04.00 en 08.00, tussen 04.30 en 05.00 last van krampjes, maar daarna als een blok in slaap gevallen.. vandaag een beetje onrustig, ze weet zelf niet wat ze wil slapen of wakker zijn.. ligt echt mooi om zich heen te loeren whaha en gekke bekken te trekken
Unox Dat is snel, gericht glimlachen voor een baby van een maand oud... Meestal gebeurt dat rond de zes weken... Je mag trots op hem zijn... Zo te lezen gaat het verder heel goed met je zoontje, leuk om de ontwikkelingen te lezen... Op buik slapen, kan ik mij helemaal indenken.. Neva slaapt ook liever op haar buik, overdag kunnen wij haar in de gaten houden maar 's nachts niet... Dan komt de angst voor Wiegendood naar voren... juultje Ja, ze heeft mij gemist ... Je mag ongeveer 6 tot 8 weken na bevalling weer gaan rijden (wel geleidelijk aan oppakken). Mijn merrie is 137.5 m... Een gezond paard kan een heleboel dragen, maar per paard ook weer verschillend.. Ik heb gezegd bij mijn merrie, niet zwaarder dan 65 kilo... Een paard is niet gebouwd om iemand te dragen, eigenlijk tegen de natuur in... Wat fijn dat je nachten goed ervaart... fidel Ik herken mij wel erin... De dingen die eerst vanzelf gingen, gaan nu moeizamer... Het komt vanzelf weer goed... Je bent pas kleine 3 weken geleden bevallen, je lichaam heeft flink wat te verduren gehad... Ik wilde ook van alles doen, maar luister nu echt naar mijn lichaam... Je bereikt er niets mee om meteen alles te willen doen (zoals stofzuigen ed), alleen dat je misschien blijvende klachten kan houden door onvoldoende rust... Wijze raad; rustig aan... troela Nooit onnodig risico lopen.. Zorg je wel dat je bij de eerste keer auto rijden iemand naast je hebt zitten... Soms valt het vies tegen om weer achter het stuur te zitten... Je kan een tegenslag krijgen.. Je kleine heeft normale ontlasting... tamtam je hoeft niet perse te slapen om je lichaam rust te geven... Alleen al liggen geef je lichaam voldoening. Wat fijn dat Danian met een dvd tevreden is zodat mama kan rusten met Maylin... Voorbeeldig kindje dus... anoniempjuh 5 flessen voor een keer kan geen kwaad, als hij maar wel voldoende voeding binnen krijgt... Heb je iets verkeerds gegeten? Fijn dat je zus voor je klaar staat... Hoe is je nacht nu gegaan? weer last? Neva is ongeveer 3 kilo en voor haar gewicht is tussen 420 en 600 ml voldoende over 24 uur (bij ons 7 voedingen)... Misschien als je teveel geeft, dat zij daar krampjes van krijgt.. Wij gaven Neva 700 ml per 24 uur.. maar nu naar behoefte, als zij minder drinkt is dat prima.. chelleke Als je zelf een beetje twijfel heb over sudocreme (hier namelijk wel ivm bep stoffen die erin zitten) kan je bepanthem gebruiken en /of maizena ipv talkpoeder. Gelukkig ziet het er al beter uit en jij bent opgelucht.. mooier kan je het nu niet hebben, genezing voorspoedig... Je laatste zin zet een glimlach op mijn gezicht... Fijn dat alles zo goed gaat... Geniet van de lunch... sab Ook een geweldige foto... Ik heb bijna geen foto's van mijn paard en zwangerschap... Ja de foto die hier op forum staat, was ik paar maanden zwanger... Ik gebruik nog geen draagdoek, Neva is daar nog te klein voor... mis geul whahaha, je moet ook niet je hand bij de mond houden, en anders met platte handen... Ik kan ook een soort muilkorf om doen, kan ze je zeker niet bijten ... Just kidding. whahahahaha... Mijn schoonvader vind Neva nog zo klein dat hij haar nog niet durft op te pakken en vast te houden... Het komt vanzelf... Breekbaar zijn ze niet, zeg ik altijd anderen als zij te voorzichtig doen... hihi... Douchen kan meteen na geboorte al... Wat fin dat viktor ritme terug gevonden heeft. Bij borstvoeding is 1x in de week poepluier prima, bij flesvoeding ongeveer 1x in de 24 uur normaal... maak je geen zorgen, wel aan de bel trekken als hij twee dagen geen ontlasting heeft gehad. De valkuil is snel dat men denkt dat het om honger gaat, waardoor je kind teveel voeding kan krijgen met als gevolg darmkrampjes en spugen... Kijk dus uit met voeden. 2012mama Zo te lezen een goed weekend gehad, chronische slaap tekort of aan jezelf te danken? brandweermuseum, gaaf hoor... Waar zit dat? Wel leuk voor mijn zwager en zijn kleine meid... moesh beterschap voor je zoontje ankje Wat lief van je vriend, bos rode rozen... Trotse opa? Heb je niet in de buurt een binnen speeltuin? vruchtje succes bij CB.