Sefanja: hopelijk groeit Neva er snel overheen. Erg zielig hé. Y heeft dat ook gehad gaat nu stukken beter. Wij vonden Zantac echt troep. We zijn er na een week mee gestopt hadden totaal niet het idee dat het hielp. De huisarts heeft het voorgeschreven en de KA zei dat we er beter mee konden stoppen. Hou het maar goed in de gaten want een geirriteerde slokdarm kan heel pijnlijk zijn. Miss G: verstandig dat je een stapje terug neemt. Denk goed aan je kleintje en jezelf Tamtam: lekker nacht weer van Maylin. Heerlijk zo'n rustig dagje na druk weekend..... 2012mama: super van je nieuwe baan. Toch lekker omdat erbij te hebben. Wat goed dat Kaj draait. Dat hij dat s'nachts doet is alleen iets minder haha maar leert hij vast snel. Y draait nog niet echt wel op haar zij, luibakje Evan: wat vervelend dat je kleintje een spreidbroekje moet. Hoeveel uur per dag moet dat om en voor hoeveel dagen/weken/maanden? Ik kijk af en toe weleens terug hoor, maar meer vooruit Hier gaat alles goed. Druk met de dagelijkse dingen. Y doet het super en is een lachebekje. Erg leuk want ze moet ook veel om Finn lachen zo schattig. Welterusten allemaal!!
Floor moet 23 uur per dag het broekje aan en dan voor 3 maanden.... maar ach het is voor een goed doel. @vruchtje wat leuk dat ze om haar grote broer moet lachen ! @2012 mama GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BAAN ! wanneer begin je ? @ Sefanja he wat kl*te als het niet goed gaat met je kleintje sterkte
@2012nmama: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Alles goed met Kaj? @all: SOrry kom hier nog weinig, niet uit desinteresse maar omdat het gewoon megadruk heb gehad. nu lekker vakantie dus hoop nog wat vaker te kunnen meelezen hier. Alles goed met iedereen?
je kan maar beter nu een spreidbroek krijgen dan als zij het kruipen, lopen ed gaan ontdekken... Dan belemmer je ze in de ontwikkeling
@ Evan: Een spreidbroekje is niet leuk, maar het is voor het goede doel. Af en toe denk ik nog aan vorig jaar. Een vriendin van ons is zwanger en is 11 April uitgerekend, dus dan denk je er wel aan terug. @ Vruchtje: Leuk zeg dat Y zo om Finn lacht dat doet Maylin nog niet, maar ze houdt hem wel goed in de gaten. Hier weer een goede nacht. Maylin heeft geslapen tot 6.15 uur toen speen gegeven en om 7.30 uur zijn we er uitgegaan 8.00 uur eerste fles. Danian was vannacht om 00.30 uur even wakker ben bij hem gaan liggen en na 10 minuten ben ik weer naar mijn eigen bed gegaan en toen heeft hij geslapen tot 7.30 uur. Zo met de kids naar de eendjes en de winkel. Eind van de middag naar de fysio voor mijn schouders en onderrug. Heb er regelmatig veel last van, dus hopelijk kunnen ze het wat los maken. Als het goed is komt vandaag de nieuwe voordeur. Eind van de middag krijgt mijn moeder ook de uitslag van die plek die is weggehaald hopelijk is het allemaal goed.
Maylin heeft het door, het doorslapen... En Danian heeft het ook heel goed gedaan, super hoor. Dan worden jouw nachten ook wat rustiger... Succes bij de fysio en ik duim voor jullie dat uitslag goed is...
Evan, balen van het spreidbroekje.. Maar idd beter nu dan als ze eenmaal in beweging komen... En het schijnt dat ze er op den duur gewoon alles mee kunnen Dames, ik ga proberen het hier ook weer wat meer bij te houden Hier zitten we nog steeds in hetzelfde ritme van flessen... Met de laatste om 20.00
Vruchtje, luk he die reactie tussen beide kids, Kaj schaterlacht vaak om Finn. Chelleke, het gaat super met Kaj. 1 oktober begin ik met mn nieuwe baan, maar wordt in september al ingewerkt.. tamtam, fijn die goede nachten! Hoop op goed nieuws vanmiddag! Zo, evenKaj op bed leggen, nog even rommelen en dan kids wegbrengen en een slaapdienst...
@012mama: t valt me wel op idd dat Mila en Kaj allebei zo makkelijk zijn haha, ik trek me soms ook wel een beetje op aan hoe jij dingetjes met Kaj doet en zoals je die dan beschrijft... hier ook zo'n makkelijke meid... heerlijk he
@chelleke lekker he vakantie ! ik ook ga je nog wat leuks doen ? @sefanja ja daar heb je gelijk in, beter nu dan als ze gaat kruipen. @ tam tam jee wat leuk dat je vriendin een jaar na jou is uitgerekend ! suc6 bij de fysio en sterkte met je moeder. @dreamer welkom terug ! en heerlijk he om 8 uur de laatste fles hier ook.
Heb mijn moeder net gebeld en het is een milde vorm van kanker, maar is goed te behandelen. Het is ook niet uitgezaaid of zo. Ze moet nu 26 September weer onder het mes dan wordt alles weggehaald. Al met al valt het mee, want het had veel erger kunnen zijn.
Kanker is Kanker, als ik dat woord al hoor gaan mijn haren overend staan. Tegenwoordig is standaard procedure chemo en bestraling, krijgt jouw moeder dat ook? Of alleen de operatie? Heel veel sterkte komende tijd.
@tamtam: pff, kanker is idd een akelig woord, maar zoals je het omschrijft ziet t er gelukkig niet al te slecht voor haar uit. hopelijk kunnen ze het gemene plekje weghalen. troost misschien maar bij mijn oma is het succesvol gelukt 5 jaar geleden. Sterkte de komende tijd. dikke knuffel
Tamtam, bah, kanker..balen! Maar gelukkig een vorm die goed te behandelen lijkt! Sterkte! Hier erg druk momenteel...kies er zelf voor hoor, vind het niet zo erg, maar dus niet vzoveel tijd om online te zijn. Na gisteren een slaapdienst te hebben gehad, heb ik vanavond een late op mn oude werk, vrijdag en zaterdag late dienst op mn nieuwe werk (inwerken) zondag daar een slaapdienst, dinsdag late op mn oude werk, woensdag slaapdienst op mn nieuwe werk en vrijdag slaapdienst op mn oude..en dan...VAKANTIE! Zoveel zin in! Verder gaat het hier super...heerlijk met mn makkelijke mannen, zie nu ik even zoveel werk ook wel dat dat erg fijn is dat de jongens zo makkelijk zijn.. Morgenochtend ga ik nog even lekker naar de dierentuin met ze...even samen wat leuks...
Tamtam, tis en blijft toch een rotziekte Sterkte voor je moeder! En hopelijk valt het idd zo goed mee 2012mama, klinkt idd druk! Heerlijk van die makkelijke kindjes En super dat ze het zo goed doen Hier vanavond met mn meisje bij de dok geweest... Ze heeft al n tijdje last van eczeem en moest nu op controle... Plekjes zagen er volgens de dok nie verkeerd uit aangezien we nog niet zo heel lang behandelen.. het zou kunnen dat er koemelkeiwitallergie bij zit maar dat verwacht hij niet omdat ze verder geen klachen heeft Over twee weekjes nog een keer terug om te controleren... Zelf mag ik volgende week bloedprikken omdat k me met vlagen n beetje vreemd voel om het een beetje normaal te zeggen haha...
tamtam wat vervelend van je ma, ik ken het mijn moeder heeft la een stuk of 10 plekjes laten verwijderen huidkanker is gelukkig 1 van de meest behandelbare kankersoorten. 2012mama respect voor hoe jij alles regelt 2 kids veel werken en dan ook nog leuke dingen doen knap hoor. hoi dames, ik lees hier nog steeds regelmatig mee. hier gaat het redelijk viktor doet het erg goed, wel gaan de nachten bagger maar ja dat komt goed. gister gesprek gehad op het werk en daar afgesproken dat ik taken overdraag aan collega meer rust neem en ga praten met een maatschappelijk werk van het werk. maandag naar het cb voor prikjes.
tamtam: och blijft een van de ergste ziektes die er zijn, maar gelukkig een vorm die goed te behandelen is. Toch een opluchting lijkt me? Zijn ze inmiddels klaar met verbouwen? Miss g: wat balen van je nachten, maar dat komt vast snel goed. Tot wanneer wil jij BV blijven geven? Goed dat je met maatschappelijkwerkster gaat praten als je daar behoeft aan hebt. 2012mama: gezellig een dagje naar de dierentuin. Lekker druk met werken, maar ach bijna naar Turkije....... Hoe is het met de rest van de meiden? Hier ook druk met werken, de kids en alles daarom heen. Nu lekker genieten van het weekend en mijn kindjes.