April 2012 mama's deel I

Discussie in 'De mama's' gestart door juultjeT, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    even vluchtig bijgelzen.. druk druk.. dus sorry dat ik niet reageer
    @tamtam een hele dikke knuffel t is en blijft een rotziekte

@miss geul ik denk dat jij ook wel een knuffel kan gebruiken...

@hier dindsdag cb geweest willemijn is nu 7420 gram en 62.5 cm, lengte was iets onder t gemiddelde maar goed binnen de lijn, gewicht was lekker mollig, verder geen kommontaar! Bikkeltje met de prikjes, met optillen kon ze alweer lachen. ook moet ik nu gaan tanden poetsen want willemijn heeft ondertussen al 2 tandjes :O na de laatste voeding... ehhh na de laatste voeding valt ze meteen in slaap.. oh nou dan mag t wel iets later als ze niet meteen in slaap valt... heel logisch dus, of te wel vol me eigen gevoel en poets gewoon overdag 1 keer, dat ze er eerst eens aan went

verder dus erg druk want tandjes is weinig slapen.. veel aandacht willen en dan ook prikjes derbij mijn muntje is aardig leeg, vriendlief was 4 dagen werkloos weer, heeft nu weer tijdelijk werk, maar geen idee voor hoe lang, 4 dagen 4 weken 4 maanden zeg t maar.. wel dikke dagen dus tijd om even te sparen voor mindere tijden.. wel eenzaam voor willemijn want die zal dan voorlopig weinig van papa zien...

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Dreamer: Balen van het eczeem hopelijk is het geen koemelk.

@ Miss Geul: Fijn dat je een gesprek hebt gehad en dat je het wat rustiger aan kunt doen. Hopelijk laat Viktor je snel beter slapen.

@ 2012mama: Jeetje je bent echt druk. Lekker hoor bijna vakantie.

@ Fidel: Fijn dat je vriend in ieder geval weer wat werk heeft hopelijk voor wat langere tijd. Soms geeft het CB advies waar je echt niks aan hebt;)

@ Vruchtje: Ja het is cker een opluchting dat het goed te behandelen is.
    De renovatie van het huis is bijna klaar.
    Er komt alleen nog een afdakje boven de voordeur en de bel moet nog aangesloten worden.
    De 19e beginnen ze met de keuken en dat duurt ander halve week ongeveer dan moeten we de vloer zelf nog leggen.
    We willen onze slaapkamer ook opnieuw behangen, dus we zijn zelf nog wel even druk.
    Fijn weekend.

Hier gaat het goed.
    Maylin is alleen wel vroeger wakker.
    Vanmorgen was het 6.00 uur tot 6.45 uur kunnen rekken met de speen.
    Gisteren wilde ze om 6.15 uur al een fles.
    Ze was gisteren alweer 5 maanden oud, dus we zijn gisteren ook begonnen met fruit. Bijna een halve banaan op.
    Zo weer wat geven.
    Vandaag zijn manlief en ik ook 4 jaar getrouwd en morgen zijn we 6 jaar samen.
    Ik wilde wel uit eten, maar het is lastig met Maylin die krijgt om 19.30 uur nog een fles en om daarna nog uit eten te gaan wordt wat laat, dus een andere keer maar doen.
    We gaan zo behang en laminaat halen, want er is 15 % korting op alles.

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    vruchtje ik wil zolang als de behoefte eraan is bv geven.
    dan bedoel ik mijn behoefte en viktor zijn behoefte.

fidel dank je voor de knuf
    kan willemijn al aan de tandenborstel wennen?
    fijn dat het verder god ging bij het cb.

tamtam hier wordt het slapen op het moment alleen maar erger,
    gefeliciteerd met jullie trouwdag.

was vannacht weer een ramp:4.00-9.00 elk half uur wakker en jengelen, maar niet echt huilen, om 5 uur de borst gegeven maar hij dronk niet echt actief en ging daarna door met jengelen in bed. om 7 uur luier verschoond en toen weer terug in bed en weer jengelen. om 9 uur heb ik het opgegeven en nu met koppijn op de bank net gegeten en een bak koffie op, en daarbij ben ik ook weer ongesteld, ik was er net 1 week vanaf daarvoor was ik 3 weken ongesteld.

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @miss geul is schut je de hand hoor vannacht, pfff madam was klaar wakker om 23.30 tot 02.30, niet huilen maar echt klaar wakker, eerst wel een poging gedaan haar te laten liggen, maar vriendlief moest vandaag ook werken en dikke dagen (08.00-22.00) dus hij heeft zijn slaap wel nodig.. daarbij had ze last van de banaan die ze gehad had, enorme harde scheten, waardoor ze meerdere keren vannacht der speentje wou.. en om half 8 was ze weer gezellig wakker, dus niet veel slaap gehad vannacht..

en balen hoor alweer ongi ik zou zeggen chocola!!!

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik heb al 2 mega repen op hihihi

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat balen jullie ramp nachten miss g en fidel.

fidel: yara was even lang als willemijn, evenoud en woog 6550 zij zeiden precies op geniddelde raar toch vergeleken met wat ze tegen jou zeggen ?

tamtam: y komt helaas ook behoorlijk vroeg voor eerste fles. 6 uur meestal. Vannacht ook om 2 uur oorzaak gisteren te weinig gedronken . Lekker dat ze bijna klaar zijn met jullie huis. shop ze 15% is erg leuk:)

hier rommelige nacht. Y 2u voeding en f veel gespuugd vannacht vanaf 3 tot 4 uur en 6:15 waren ze alweer wakker pfff....

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @vruchtje t cb is zowieso apart.. tis leuk voor jezelf om te weten hoe groot en zwaar ze waren, of ze aan t gemiddelde doen.. boeiend niet echt

pffff ik ben kapot, dametje wil vandaag overdag ook slecht slapen, totaal over de middag nog maar een uurtje geslapen, normaal 3.5... ik zal blij zijn als papa vanavond een beetje op tijd thuis is...

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Tamtam gefeli!

Pff wat een dag hier..
    Vriend had besloten dat t wel leuk was ff nr purmerend te gaan... Ong 5 kwartier rijden.. Nja daar bij n bepaald winkeltje geweest waar ie wou kijken... Gelukkig ist nie bij kijke gebleven :p Terugweg ff langs volendam, wilde zelf ff bij de kermis kijkene.. Veeel groter dan hier, alleen stervensdruk en geen parkeerplek te krijgen... Toen maar terug richting huis, meisje overstuur natuurlijk psies etenstijd.. Snel bij hotel binnengelopen, flesje laten opwarmen en in de auto gegeven en toen was t weer goed haha! Was allemaal blijkbaar iets teveel voor mn moppie maar nu ligt ze lekker te slapen :)

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Fidel, wat een heerlijke flinke meid hebben jullie! Fijn dat het zo goed gaat!

Tamtam, gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Miss Geul, wat vermoeiend die nachten, hoop echt dat dat snel beter wordt.

Vruchtje, jullie ook gebroken nachten dus...balen zeg!

Dreamer, drukke dag gehad dus...wel goede nacht erachteraan gehad?

Hier vandaag overdag lekker vrij, vanavond een slaapdienst. Manlief is aan het klussen bij vrienden, en ik ga zometeen even met de jongens naar de dierentuin...
    Ook nog even wat huishouden doen.
    Vanavond eerst eten bij mn schoonvader, en daarna om 22u werken, totmorgenochtend 10u...morgen verder lekker vrij..
    Tussendoor ook nog zorgen dat de was enz bijgehouden wordt, want over een weekje lekker vakantie...zo'n zin in.
    Met Kaj (en Finn) gaat het trouwens super. Kaj slaapt nog steeds van 18.30 tot uur een 8. Vanochtend had hij om 9u z'n eerste fles. Nu slaapt hij alweer een uurtje...straks nog even een flesje geven, denk rond 11.30 en dan naar de dierentuin.

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    vruchtje en fidel hopelijk gaat het bij jullie snel wat beter.

dreamer leuk die spontane ideeën van mannen, heel herkenbaar.

2012mama wat een heerlijk vooruitzicht,

hier een zielig manneke al sinds gister 39 graden koorts elke 6 uur geef ik een zetpil want hij heeft er echt last van drinkt minder melk, maar wel 3 poepluiers per dag(ook nog 4 plasluiers erbij per dag) en hij drinkt 2 flesjes met extra drink(vandaag gedaan ook ivm hitte) die gingen goed op hij gebruikt de fles als bijt ring de echte bijt ring wilt hij niet.
    hier hoorde ik wel dat zolang je nog geen tandjes voelt ze er juist het meeste last van hebben omdat dan die huid nog mee moet rekken.
    ik denk dat hier ook de tandjes de oorzaak zijn, maar ik vind het wel heel sneu voor mijn mannetje om hem zo hangerig te hebbe.

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
  12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    fidel ik heb gekoelde maar dat wilt hij niet,

hier bij het cb geweest die vonden dat ik van het weekend al naar het hap had gemoeten....
    net ook naar de huisarts geweest het is verkoudheid virus dus neusdruppel, keel druppels en zetpillen geven.

13. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Sorry Sorry Sorry. Druk Druk Druk... afgelopen 5 dgn 42 uur gewerkt...
    Dat ik zo'n tijd niets van mij heb laten horen, maar ik merk dat ik veel meer rust heb sinds ik even niet op zp zit en minder op fb heb gezeten...

Neva is de wereld ontzettend aan het ontdekken... Ze grijpt overal naar toe, pakt alles wat zij pakken kan, ze kruipt op haar rug door de kamer, knuffelt met mijn pony (ik zet kinderwagen voor mijn pony, mijn pony legt lief haar hoofd bij Neva en Neva houdt haar echt vast. Heel aandoenlijk).Ze groeit enorm hard, wil veel zelfstandig zitten. Ze is lekker aan het smullen van fruit en groente.

Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor heupfoto. alles was goed...

2012mama Hoeveel uur werk jij max achter elkaar... Wat is voor jou je maximum? MIj maakt het ansich niet zoveel uit, maar ik merk wel dat 5 dgn werken best vermoeiend kan zijn. Dat kan komen doordat ik mij zo bezig houdt... Nu ben ik weer helemaal bij met persoonlijk plannen van mijn 4 clienten ed... Rust in de tent

Ben benieuwd dreamer hoe het eczeem zich gaat ontwikkelen. Ik hoop van harte dat het snel over gaat voor je kleine meid... Heb jij gedurende zwangerschap last van bloeddruk en suiker gehad?

Balen dat de nachten nog steeds niet zo lekker gaat miss geul. Goed dat je de stap heb genomen om gesprek aan te gaan, voel je je nu opgelucht... Een last van je schouder? Hoe waren de prikken?

keurig lengte en gewicht fidel. Willemijn is er vroeg bij met twee tanden...

nog gefeliciteerd tamtam 4 jaar getrouwd en 6 jaar samen...

Arme jongenmiss geul snel beter worden Viktor

14. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Sefanja, ik werk maximaal ongeveer 100uur per maand. Opzich maakt mij het niet uit wanneer ik dat werk, hoeveel dagen achter elkaar...
    Voor mijn gevoel was ik nu ook even vrij, gisteren om 10u al uit slaap en nu pas om 15u weer beginnen. Morgenavond pas om 22.30 slaap, dus valt dan ook mee....
    Fijn dat de heupfoto goed was!

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    sefanja echt snel wordt hij niet beter, zit nu nog met verhoging en hangerig.

2012mama wat werk jij veel mijn respect hoor dat zou ik niet trekken.

hier nog wat verhoging maar het gaat de goede kant op.
    gister ook naar het ziekenhuis geweest en het is dus de griep.
    ik ga proberen oppas te zoeken zodat hij niet meteen ale bacteriën krijt en dit weekend weer ziek word..

16. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    beterschap MissGeul!

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Miss Geul: Beterschap met Viktor hopelijk knapt hij snel weer op.

Wat is het hier rustig.
    Hier gaat alles goed.
    Danian haalt je soms het bloed onder de nagels vandaan, dus dat is best vermoeiend.
    Vooral eind van de middag als hij erg moe is.
    Maylin krijgt tussen 19.00 uur en 19.30 uur de laatste fles en dan slaapt ze tot 6.00/7.00 uur.
    Van de week was ze om 5.00 uur al wakker, ze wilde de speen niet, dus toen een klein flesje en om 7.00 uur de normale fles, maar die drinkt ze dan niet helemaal leeg.
    Gisteren nog met Maylin bij de kinderfysio geweest, alles was goed, dus we hoeven ook niet meer terug.
    Ze is nu veel aan het kletsen zo gezellig.
    De renovatie is achter de rug er moet alleen nog een afdak boven de voordeur, maar dat duurt nog wel even.
    Volgende week woensdag beginnen ze met de keuken.
    Dan moeten we ook van 8.00 uur tot 16.00 uur uit huis zijn, omdat ze met het asbest aan de gang gaan dan ga ik naar mijn schoonouders die wonen op loop afstand en zijn dan ook nog op vakantie die komen 's avonds pas terug.
    Gisteren hoorde ik dat we ook de dag erna beter uit huis kunnen zijn, omdat ze gaan hakken, dus moet ik even overleggen of we dan ook bij mijn schoonouders terecht kunnen, maar dat is vast geen probleem.
    Vanmiddag ga ik even met Maylin naar het inloop spreekuur ben benieuwd hoeveel ze nu weegt en hoe lang ze is.

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    unox en tamtam dank jullie voor de beterschap.

hier gaat het weer wat beter gister bleef de koorts weg vandaag is hij wer lekker aan het kletsen en lachen.
    vandaag ook weer gedoucht voor het eerst sinds zaterdag( ik durfde het niet met zijn koorts elke keer) hij ligt nu te slapen.
    ik houd hem deze week uit de opvang
    vandaag past een vriendin op en morgen mijn moeder.
    mijn moeder wilt standaard op de maandag gaan oppassen op viktor dus dat vind ik wel leuk zowel voor mijn mama als voor viktor.

tamtam veel succes met je keuken, fijn dat maylin zo goed gaat.
    danian het bloed onder je nagels vandaan dat kunnen kinderen zo goed gewoon eng soms hoe goed ze dat kunnen.

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hier een redelijk rustige dag wat gerommeld, morgen gaat mijn vrien verbouwen ik ga dan de kelder(slaapkamers) opruimen en houd viktor ook benden zodat ik weet dat hij niet teveel stof binnen krijgt.
    ik zou liever de deur uit gaan maar daar heb ik geen energie voor.
    dus morgen een rommeldag in de slaapkamers.

viktor heeft vandaag een paar hapjes spruiten op hij was wel komisch happen glimlachen happen en huilen na enkele happen gestopt en de brost gegeven hij ligt nu lekker in bed te slapen.

groetjes wendy

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier, na 10 dagen achter elkaar werken, nu vakantie...heerlijk! Vandaag en morgen een dagje inpakken, schoonmaken enz, en dan maandag op dinsdag nacht om 5u richting het vliegveld en dan naar Alanya, Turkije...zoveel zin in, maar ook zo benieuwd hoe mn jongens het doen :)
    Zal vast allemaal goedgaan...

Miss Geul, wat goed dat Viktor spruiten lust!
    Gaan jullie veel verbouwen? Succes ermee!

Deel Deze Pagina