April 2012 mama's deel I

Discussie in 'De mama's' gestart door juultjeT, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    we hebben een huis dat nog helemaal opgeknapt moet worden.
    alleen 2 slaapkamers, opslaghok en 1 kantoor zijn af.
    we moeten nog:
    woonkamer, badkamer en keuken.
    klinkt weinig maar het is nog aardig wat en de grootste uitgaven.....

hier lijkt viktor het bijna door te hebben hoe door te slapen:
    21.00 papfles, 4.00 borst 11.00 borst.
    hij slaapt in ieder geval uit en ik dus ook tot 10.00

heb de woonkamer al wat opgeruimd ga zo naar de kelder samen met zoonlief kan vriendlief zijn gang gaan boven

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    2012Mama: Lekker vooruitzicht naar turkije. Het zal vast hartstikke goed gaan met je kids:)

miss g: lekker zeg dat uitslapen van Viktor. Hier 10de nacht oprij een nachtvoeding. Begint een beetje vermoeiend te worden haha

Wat is het hier trouwens rustig zeg!!

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Vruchtje, ja, ik denk ook wel dat het goed gaat komen hoor..heb er super veel zin in :)
    Hoe gaat het daar?

Miss Geul, oke, dus nog flink aan de slag! En ja, die kosten zijn vaak hoog..vervelend he?

Hier net Kaj naar de gastouder gebracht, Finn door vriendlief naar het kdv dus ik heb even geen kids, even inpakken en schoonmaken dus..
    Morgenochtend om 4.30 vertrekken we richting Schiphol.

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Miss Geul: Fijn zeg dat Viktor het doorslapen door begint te krijgen. Jullie moeten dus ook nog druk in huis aan de gang.

@ 2012mama: Fijne vakantie alvast geniet ervan.

@ Vruchtje: Balen zeg dat Y nu steeds voor een nachtvoeding komt. Hopelijk verandert dat snel weer.

Hier gaat alles prima.
    Nog 2 dagen genieten van de rust in huis haha.
    Afgelopen weekend hebben we de keukenkastjes vast leeggemaakt en manlief heeft de bovenste keukenkastjes er al afgehaald en in de schuur gehangen anders worden ze weggegooid nu kunnen we ze nog gebruiken.
    De rest van de keuken doen we dinsdagavond.
    We hebben ook een nieuwe wasmachine besteld die komt morgen binnen.
    De oude begon lawaai te maken en is ook al 13 jaar oud, dus kunnen we beter een nieuwe halen voordat die kapot was.
    Die we krijgen heeft een grotere trommel en is ook zuiniger.
    We krijgen er ook een camera bij dus dat is helemaal mooi meegenomen.
    Ook hebben we vloerbedekking voor onze slaapkamer besteld die gaan we nadat de keuken klaar is aanpakken.
    De nachten gaan hier goed.
    Vanmorgen was het 7.15 uur dat Maylin wakker werd Danian stond om 6.30 uur naast mijn bed die is nog bij mij in bed gekropen.
    Hij huilt een stuk minder in zijn slaap af en toe nog.
    Gisteren was ik 200 gram aangekomen wat ik niet snap, want ik heb me goed aan mijn dieet gehouden, maar goed we gaan gewoon weer verder.

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    vruchtje hopelijk heb je snel weer nachten zonder voedingen..

2012mama veel succes met inpakken en veel plezier met je vakantie, maar dat gaat vast wel lukken ik ben benieuwd hoe je kids erop reageren.

die kosten ik wordt er gek van het is allemaal zo duur en is nu nog duurder door die btw verhoging het is gewoon niet leuk meer.

tamtam ja er moet hier ook nog aardig wat gebeuren aan verbouwing, volgens mij is een koophuis nooit klaar que verbouwingen.
    dat wordt nog een heel karwij die keuken van jullie.
    jij hebt ook een lekkere nacht gemaakt zie ik.

hier was het een verbazingewekkende nacht:
    om 23.00 een papfles gegeven daarna in bed gelegd ik hoorde hem toen kletsen en lachen, om 00.00 was het stil om 8.00 gaf hij een kik maarhet meteen weer stil, en om 9.30 was hij pas echt wakker vanavond de papfles iets eerder geven en zo ga ik het steeds iets vervroegen.

maar ondanks dat ik kon uitslapen ben ik nog steeds moe en heb giga hoofdpijn ik snap het niet kan ik zo lang slapen ben ik nog moe wanneer ben ik nou van die vermoeidheid en hoofdpijn af.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @2012mama fijne vakantie!!!!
    @miss geul een idee om je op ijzer te laten prikken?? omdat je zo moe bent en je had t er over 3 wkn ongi en nu alweer ( bloedverlies=ijzerverlies).

@hier een ziek meisje, geen koorts, wel snot snot snotverkouden en na een zaterdagavondbezoek aan de HAP de diagnose middenoorontsteking.. ja nu snap ik wel waarom ze zo gilt. dus nu 3 x p.d een zetpil en zo vaak mogelijk neus druppelen.. dat helpt wel want t begint nu los te komen, en vannacht gelukkig weer doorgeslapen. van vrijdag op zaterdag had ze namelijk maar 3 uurtjes geslapen, + wat kleine kwartiertjes, ze was zo moe dat ze rechtop zittend in slaap viel.. maar zodra je haar weer neerlegde begon ze weer te huilen, logisch dus, als ze rechtop zat had ze minder druk op der oortjes...

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    er is ijzer gemeten daar kwam uit aan de lage kant maar geen bloedarmoede(bloeddruk was niet gemeten ik had tijdens mijn zwangerschap een lage bloeddruk misschien dat dat wel de oorzaak is, binnenkort maar even laten meten denk ik.

fidel wat sneu dat je kleine meid ziek is.
    willemijn heeft al wel veel te verduren gehad en nu weer een middenoorontsteking zielig hoor. geef haar maar veel knuffels en geef haar soms uit handen zodat jij ook tot rust kan komen.

hier is viktor nu bij de opvang en ik ben aan het oppassen op mijn buurmeisje want haar moeder is even met mijn vriend op stap voor een tafel te kopen voor hun woonkamer. wel leuk zo een meisje in huis van 2 jaar.

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dank je miss geul.. uit handen geven vink nog steeds moeilijk hoor, ja aan papa, gelukkig heeft hij weer werk ( weet niet voor hoe lang, maar goed werk is werk) vandaag gaat redelijk goed, veeeeel beter als gisteren, tot nu toe nog maar 1 gilaanval gehad ( pijn/vermoeidheid) zetpil en voeding en toen viel ze gelukkig in slaap. morgen dan komt mijn moeder weer, ook even oppassen, want ben begonnen met mijn paardje weer te rijden, dus nu wel doorzetten.. ga nu even gauw stofzuigen want morgen komt de onderhoudsmonteur van essent..

9. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    meid wat rot voor jou en willemijn.
    geef haar maar veel dikke knuffels en veel kusjes.
    en van mij ook een digitale knuffel.

groetjes wendy

10. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Tamtam, dus nog even volhouden met rommel, lawaai e.d...maar dan wel een super keuken?
    Fijn dat het met de kids goed gaat!

Miss geul, wat lekker zo'n nacht! hopelijk gaat Viktor het vaker doen.
    2 jaar is ook een gezellige leeftijd he?

Fidel, wat zielig dat jullie meisje ziek is! Gaat het al wat beter?
    Finn heeft vaak oorontsteking gehad, en dat doet erg veel pijn..beterschap!

Zo, hier alles ingepakt en kids op bed. Ik nu douchen en ook mn bedje in, want om 3.30 gaat mn wekkertje :)

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    2012mama fijne vakantie.

2 jaar is een geweldige leeftijd bijdehante meid die was eerst heel stil maar na even was het rennen door mijn huis en over straat;)

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    2 jaar wat klinkt dat nog ver weg he

@miss geul dank je hoor, gaat gelukkkig wel al wat beter, maar ze heeft nog echt wel de zetpillen nodig... hopelijk zondag dat ze beter is dan familiedag in de dierentuin

oppas ging wel goed geloof ik, maar was blij dat ik na 2 uurtjes weer thuis was. voelt wel raar hoor me meisje achter te laten.. maarja paardjes hebben ook aandacht nodig

morgen lekker een rustig dagje lekker in huis rommelen, nu even de boekhouding en lekker bij vriendlief op de bank hangen

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    fidel dat geloof ik dat het raar is, ik ben blij dat ik geen hele dagen werk. ik heb viktor toch wel echt gemist vandaag toen ik heel de dag op school was.

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden,

ben niet meer zoveel op zp vandaar dat ik minder reageer,, maar kom wel nog af en toe kijken..

ik vind 3 volle dagen werken toch wel zwaar met 2 kids en huishouden.. wil graag 2x9u werken maar mn werkgever vind dat te weinig.. dus nu ff een jaartje volhouden en dan kan ik mn ouderschapsverlof opnemen..

verder gaat t steeds slechter met mn vader wat natuurlijk ook veel stress meebrengt en energie vreet,, ik vind t echt moeilijk...

vandaag zelf weer bij kno geweest ivm klachten wat nu al n jaar blijven aanhouden, maar hij kon echt niets vinden.. waarschijnlijk door de stress en emoties zei hij...

met kindjes gaat t super!! groeien goed en zijn lkkr vrolijke kindjes.. love them!!

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    moesch balen dat het allemaal niet zo gaat als je wilt.
    wel fijn dat het goed gaat met je kindjes.

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat een rust hier. Ik heb het ook erg druk.Hoe is het met iedereen?

moesch: wat verschrikkelijk van je vader. Logisch dat dat je bezig houdt. Ik vind 3 dg werken etc ook best pittig .

Maandag heerlijk een midweekje weg:)

17. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    vruchtje fijne midweek geniet ervan.

hier gaat het goed de kleine is lekker aan het ontwikkelen en hoe gaat het bij jou en je kleine meid?
    gister zijn we bij oma geweest viktor lag daar op de grond en meneer die rolde heel de kamer door echt geweldig om te zien ik was meteen zo trots.

wel jammer dat hij dat thuis niet echt doet daar gaat hij huilen als hij iets wilt. hier komen ook tandjes door wat is dat een gedoe heel veel bijten op alles het liefste op onze vingers.spuitluiers,kwijlen waar je eng van word en pijn.

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Moesch: Das minder van je vader:( Sterkte ermee
    Fijn dat het met de kindjes goed gaat.

@ Vruchtje: Veel plezier met het midweekje weg waar gaan jullie heen?
    Is Y al wat opgeknapt?

@ miss Geul: Leuk zeg dat Viktor de kamer zo door rolde.
    Zielig hoor van de tandjes ben altijd blij als ze allemaal door zijn.

Hier gaat ook alles goed.
    Met de bijvoeding hebben we een stapje terug gedaan, omdat Maylin teveel melk liet staan, dus nu krijgt ze alleen een beetje groente.
    Vanaf 6 maand ga ik er fruit bijgeven, want dan mag ze minder melk.
    Gisteren de nieuwe gordijnen opgehaald en opgehangen(foto's op FB) staat erg mooi. Achter doen we als de keuken er in zit, want alles van de keuken staat nu daar, dus we kunnen er moeilijk bij.
    Als het goed is is vrijdag de keuken klaar, dus nog een weekje kijk er echt naar uit.

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tamtam al de keuken staat is het dan ook echt klaar?

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dan is de renovatie klaar ja. We moeten dan alleen zelf de vloer in de keuken en hal nog leggen en we gaan onze slaapkamer nog opnieuw behangen, maar dat doen we zelf, dus geen bouwvakkers meer over de vloer.

Deel Deze Pagina