Tamtam: lekker dat het einde van de renovatie in zicht is. Ik zag foto's op FB ziet er mooi uit. Y is nog steeds verkouden last van hoesten en hangerig. Morgen lekker weg voorzie ook geen problemen verder. We gaan naar Landal heerlijk!!
hier ook nog steeds snotterig, de oorontsteking is volgens mij al een stuk minder, gisteren de laatste zetpil eerst gegeven, en tot nu toe geen pijn aanval gehad, zal nog wel iets gevoelig zijn.. maar gaat de goede kant op.. willemijn heeft papa aangestoken met der verkoudheid.. mama is nog bespaard gebleven gelukkig.. druk weekend, feest van de buurtvereniging en familiedag in de dierentuin... willemijn heeft zich geweldig gedragen, zo supertrots!!! gisteravond wel kompleet uitgeput.. maar vannacht weer lekker doorgeslapen... vandaag dus een dagje rust houden.. zelf geen rust want met alle drukte genoeg te doen int huishouden!!!
vruchtje ik hoop dat y weer snel beter. fidel beterschap met willemijn en je man. neem ook je eigen rust denk daar ook aan. hier ben ik ziek thuis de griep heeft me gevloerd hou nu thee met droog beschuitje binnen gelukkig sinds gister avond hield ik niets meer binnen. mijn vriend heeft hetzelfde hij ligt ziek op bed en ik ziek op de bank en mijn zoon die ligt soms lekker op de bank en soms lekker op de grond en in de box.
Fidel, hoe gaat het nu met willemijn? opgeknapt? Moesch, wat vervelend dat je het even zwaar hebt! en dat het aantal uur werken tegen valt..hopelijk voel je je snel wat beter! Vruchtje, nu een weekje weg he? Hoe is/was het? Tamtam, fijn dat het opschiet! Miss Geul, bah, ziek? Voel je je al wat beter? Beterschap iniedergeval! Hier gisteren terug gekomen van een supervakantie. Jongens hebben zich prima gedragen! En super vermaakt. Terugvlucht was wel zwaar, gingen om 2.45 uit het hotel weg, dus jongens snachts wakker. en tijdens vlucht veel turbulentie..maar verder was het echt super. Heerlijk weer ook gehad, elke dag ongeveer 30 graden... Vanochtend al vroeg wakker, Kaj was gisteren al om 17u de nacht in gegaan, helemaal kapot, dus die werd om 5.30 wakker met honger, flesje gegeven en weer in slaap gevallen, maar Finn werd er wel wakker van, dus al vroeg beneden. Vanavond moet ik alweer werken, jammer wel, maarja das het nadeel van mn 0-urencontract, geen vakantie, en ja, wil wel wat loon dus...
2012mama ik voel me iets beter maar nog niet top vanmorgen ook weer gebeld naar mijn werk dat ik nog niet kom werken. fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie de foto's zagen er erg leuk uit. wel balen dat je nu alweer een slaapdienst hebt dat wil je toch niet vlak na je vakantie. hopelijk kan je een beetje uitrusten en heb je een rustige dienst. hier nog steeds beroerd ik blijf ook nog thuis en mijn vriend ook nog beroerd. het is echt wel balen ik heb een hekel aan ziek zijn maar het overgeven wordt minder gelukkig.
@ 2012mama: Wat fijn om te horen dat de vakantie goed is gegaan en dat jullie hebben genoten. Foto's zien er mooi uit. Dat is minder dat je vanavond alweer een slaapdienst hebt hopelijk kun je ook slapen. @ Miss Geul: Beterschap is niet fijn zo ziek zijn. Hier gaat alles goed. Gisteren geen bouwvakkers over de vloer gehad, want de muur moest drogen. Nu is de tegelzetter bezig die is als het goed is tegen 12.00 uur klaar. Morgen komt de keuken er in kan niet wachten haha.
2012Mama: wat goed te lezen dat jullie vakantie super was en de jongens zich zo knap hebben gedragen toppie!! Finn zal misschien ook last kunnen hebben van uurtje tijdverschil?! Jammer dat je gelijk weer aan het werk mag maar tis niet anders Tamtam: Heerlijk als jullie huisje straks mooi is opgeknapt ? Vind je zoontje het leuk die bouwmensen etc. Misschien heeft hij het over Bob de Bouwer? Onze F wel doen er verbouwd werd Hier helemaal super. Yara vanaf dat we hier zijn weer beter zo fijn. Ze slaapt heel goed/makkelijk en past zich goed aan. Wij ons ook aan haar uiteraard haha. Nu lekker in ons huisje met openhaard aan.
vruchtje fijn dat het zo geod gaat met y. hier gaat het de goed ekant op. ik ga vandaag weer werken mijn vriend heeft net ook weer gewerkt en viktor gaat vanmiddag waarschijnlijk wel naar de opvang maar zeker is dat nog niet. mijn voeding is wel giga terug gelopen dus gister zelfs een fles kv gegeven omdat ik gewoon echt lege borsten had zo balen ik hoop dat het snel weer beter wordt nu net 2 regeldagen gehad kijken hoe snel die effect hebben.
Wat een leegloop hier.....ongezellig hoor!! Hoe is het met iedereen? miss g: gelukkig ben je weer wat opgeknapt en hopelijk is weer snel je BV opgang Wij zitten in de auto op weg terug naar huis. We hebben het echt super leuk gehad. Kids waren allebei hartstikke lief en makkelijk, heerlijk gegeten en gezwommen . Willen in maart nog een keer gaan met vrienden voordat Finn naar school gaat.Vanmiddag heel veel wassen en eigenlijk wil ik nog ff langs de kapper
vruchtje jammer he die leegloop, maar wel te verwachten. hier gaat het redelijk, viktor is weer snotverkouden maar ja dat kan ook niet anders met dit weer en met zieke ouders. ik raak langzaamaan mijn stem kwijt en hoest de longen uit mijn lijf maar ik houd al mijn eten binnen mijn vriend die is weer redelijk opgeknapt. fijn dat jullie zo genoten hebben en op naar de volgende keer. succes met wassen wassen wassen en veel plezier bij de kapper. groetjes wendy
ja inderdaad ik ben even op facebook gaan kijken. maar ook daar is ze rustig. ik mis er best veel ik hoop dat ze zo rustig zijn omdat het zo goed gaat en dat ze lekker bezig zijn en niet omdat er wat anders is..... meiden hoe gaat het met jullie??? hier gaat het redelijk ik ben nog niet lekker maar dat komt wel goed viktor doet het super goed, lekker aan het draaien, lekker smullen van de bv en smullen van het fruit\avondeten zal binnenkort wel weer even een foto showen van mijn kanjer. groetjes wendy
tis hier echt stil. wel te verwachten iedereen weer aant werk, baby's die niet meer alleen maar eten en slapen maar nu echt willen spelen en knuffelen.. kant merken aant huishouden vooral nu volop in t sprongetje.. pfff kom er amper door.. vannacht 2 x kort op elkaar een nachtvoeding bah, daarna een klaar wakker meisje, papa wakker gemaakt, deze keer mocht hij in de kamer ztten hoor, hij was toch werkloos. babyzwemmen was wederom een drama, ik denk door de onderbroken nacht, en ik vermoed dat de oorontsteking toch teruggekomen is, eergister begon ze weer enorm veel aan der oortjes te trekken en vanmiddag niet slapen en enorm veel gillen.. ook is ze weer snotterig, dus als ze t weekend blijft gillen dan toch weer even naar de HA.. ik vermoed als t dan er nog is dat ze aan de antibiotica gaat, maar dat is even afwachten.. beter een keer te vaak naar de HA als een keertje te weinig, zoontje van me nicht is pasgeleden opgenomen int zh met het rotavirus.. bah het is nu weer allemaal goed, maar was wel spannend (2.5 jaar) verder vriendlief heeft weer werk, voor de maand oktober whoehoe doe nu een vreugdedansje!!!!!!! @miss geul tis dat je te ver woont anders had ik nog wel een L over hoor aan MM, ligt nu dik 40 L in de vriezer. heb me ook opgegeven voor het moedermelknetwerk, er was wel iemand op zoek naar een donor in de provincie, deze zou dan kontact met me opnemen als ze belangstelling hadden... dus ben benieuwd ohja en willemijn heeft een nieuwe voorkeur voor groente: spinazie, ze zat helemaal te wiebelen in der stoel, ging helemaal met der hoofdje naar de lepel en trok het potje naar zich toe, zat ook helemaal te smakken, hebben t op film geweldig!!!
fidel wat fijn dat willemijn het zo goed doet. mijn productie komt langzaamaan weer op gang ik moet die rust niet vergeten dan komt het beter op gang. ik stress zoveel dat merken we echt in alles zowel in mijn rust als in mijn productie maar ook aan viktor. dus wendy chillllll.
Ik leef nog dames hahahan maar idd erg druk volle bak werken en een kleintje. Gaat super hier met Mila weegt nu 7800gram en is nu gram 68cm of ja vorige week.
Vruchtje, ja jammer he dat het hier zo rustig is! Fijn dat jullie een leuke week hebben gehad, en de kids zich ook prima vermaakt hebben... En ja, die was, die herken ik..hier is het nu eindelijk zo goed als weer opgeruimd. Miss Geul, balen dat je nog niet weer fit bent! Hopelijk knap je het weekend lekker op. Fidel, bah, rot nacht dus. Ging afgelopen nacht beter? Super dat je vriend weer werk heeft! Gefeliciteerd. Chelleke, fijn dat het met jullie goed gaat! Hier ook super druk, sinds mn vakantie elke dag nog gewerkt, en vanavond moet ik weer. Morgen een dagje zeilen met de lotgenotenvereniging waarin ik actief ben, en dan maandag weer werken.. Maarja, is even niet anders. Ik ben met Kaj begonnen met brood geven, en hij vind het heerlijk! Merk wel dat hij nu minder drinkt, maarja gaf toch 4x210, terwijl hij eigenlijk maar 4x180 hoeft. verder nog steeds een heerlijk makkelijk mannetje, ev finn, ja die is gewoon heerlijk aan het kletsen, spelen, ontwikkelen, erg leuk en gezellig zo!
@ 2012mama: Leuk zeg dat Kaj brood zo lekker vind. Je hebt het idd maar druk als het verder maar goed gaat. @ Chelleke: Fijn dat het allemaal goed gaat. @ Miss Geul: Das minder dat je nog niet helemaal opgeknapt bent @ Vruchtje: Fijn dat de midweek geslaagd was en dat de kids het goed hebben gedaan. @ Fidel: Wat goed dat je vriend weer werk heeft. Is het afgelopen nacht beter gegaan? Idd beter dat je vaker naar de HA gaat dan te weinig. Wat goed dat je je op hebt gegeven voor moedermelknetwerk zo kun je andere mensen helpen. Hier gaat ook alles goed. De kids doen het prima. De keuken zit erin. We wilden de vloer vandaag gaan leggen, maar mijn schoonvader leek het verstandiger om eerst de kozijnen en dergelijke te gaan schilderen dan heb je ook geen risico om op de nieuwe vloer te morsen, dus daar zijn ze nu mee bezig en aankomende week legt hij dan de vloer. De vaatwasser is ook besteld, dus nog dik een week zelf afwassen en dan doet de vaatwasser het. Mijn moeder is afgelopen dinsdag weer geholpen de rest van de plek is weggehaald en weer opgestuurd om te kijken of er kwaadaardige cellen in zitten. 9 Oktober moet ze weer terug en krijgt ze de uitslag en worden de hechtingen eruit gehaald. Ze had er deze keer meer last van, maar dat is ook niet zo gek er is meer weggehaald. Gisteravond heb ik weer anderhalf uur gewerkt bij het bedrijf waar ik eerder ingevallen had. Van die andere sollicitatie weet ik nog niks. Vorige week gebeld, maar die man moest er over nadenken. Ik hoop dat hij niet te lang wacht anders zijn de plekken op de opvang straks weg. Ik kreeg begin van de maand nog een klein bedrag van de WW, maar dat is nu afgelopen, dus nu wordt het erg op het geld letten, maar het is wel te doen.