chelleke fijn dat mila zo goed groeit. 2012mama respect dat houd je echt knap vol 2 kids effe vakantie tussendoor en nu meer dan fulltime aan het werk. tamtam wat fijn dat je keuken langzaam maar zeker af komt. nog effe doorbijten meid. hier gaat deze week waarschijnlijk ook verbouwd worden dus dat wordt spanningen( ik kan niet goed tegen verbouwen tegenwoordig) vannacht een piep nacht viktor om 20.00 op bed gelegd toen kwam hij 23.00 en wakker dat hij was maar ik wou 00.00 naar bed dus hem op bed leggen nou hij heeft 30 minuten gespeeld maar daarna was het gillen en ben ik tot 4 uur bezig geweest vandaag bezoek van mijn schoonouders en waarschijnlijk even de stad in het is brandersfeest hier en dat is altijd wel gezellig. groetjes wendy
Fidel: wat schattig dat Willemijn zo dol is op spinazie. Yeah fijn dat je man weer werk heeft. Wel vervelend van de nachten en dat zwemmen een drama was. Hopelijk wordt het geen oorontsteking arme meid chelleke: mooi gewicht en lengte heeft Mila. Miss geul: hoe gaat. het nu met jou en Viktor? tamtam: hopelijk hoor je snel iets over je sollicitatie. Gelukkig kunnen jullie wel rondkomen al is het misschien wel behoorlijk zwaar soms 1 okt lekker kinderbijslag scheelt toch weer ff..... 2012mama: schattig dat Kaj zijn broodje lekker vindt. Vanaf welke leeftijd raden ze brood aan? Ik dacht pas met 7 mnd, maar is ook zolang geleden. Lekker dat je was bij is. Hier nog wel 3 te gaan pffff Hier gaat alles zijn gangetje. Ook druk met werken, kids, huishouden en alles eromheen maar wordt steeds makkelijker en dat komt omdat het eindelijk met Y erg goed gaat. Hoeveel ze eerst huilde zo weinig huilt ze nu. Ze lacht veel en altijd vrolijk. Ze rolt nu regelmatig van rug/buik zo leuk. Woensdag naar het cb ik ben benieuwd
vruchtje hier gaat het redelijk. ik ben gewoon heel moe(ook door die korte nacht) maar ook omdat ik gewoon nog niet opgeknapt ben en viktor is weer snot verkouden net merkte ik ook dat zijn temp oploopt: 36,4 10.00- 17,3 13.00- 37,9 17.00 dus ik ben bang dat er weer wat komt hij is ook huilerig ik dacht eigenlijk aan sprong of regeldagen maar wie weet toch weer die griep ik hoop het niet. hij slaapt nu dus ik ga even koken en dan misschien vanavond weg even kijken hoe iedereen zich hier voelt. fijn dat jij het als steeds makkelijker ervaart en dat y het steeds beter doet en ook leuk dat draaien en doen voor je het weet rolt ze heel de huiskamer door groetjes
Vruchtje, geen idee wat de richtlijn is van brood. Finn at met 6 mnd al een heel broodje weg, Kaj nu af en toe wat stukjes, vind het heerlijk! Dat rollen heeft Kaj ook helemaal ontdekt..doet het de hele dag door..alleen komt hij niet terug, dus moet de hele tijd terug draaien... Miss Geul, hoe gaat het daar? Allemaal alweer wat beter? HIer gisteren gezeild, met erg veel wind. Was erg leuk, boot wiebelde behoorlijk. Nu vandaag wel last van mn lichaam...spierpijn! Finn is nu op het kdv, manlief gaat zo aan het werk, vandaag lekker laat weg en dan lekker samen met Kaj. Vanmiddag weer werken, dus dan Kaj naar de gastouder. Vanavond nog een slaapdienst en morgen een late, en dan daarna lekker 3 (!) dagen vrij! Heerlijk! Oja, woensdag nog wel het 2e gesprek van dat sollicitatiegesprek van laatst. Ben benieuwd!
2012 mama werkse nog effe en dan genieten van je 3 dagen vrij. je verdiend die dagen wat ben jij een harde werkster zeg echt knap. ik zal woensdag voor je duimen dat je gesprek goed gaat. hoi meiden ik ben gister gebeld volgende week donderdag ben ik uitgenodigd bij het maatschappelijk werk. ik hoop zo dat het gaat helpen, ik merk sinds enkele dagen dat ik steeds meer moeite heb om viktor los te laten( verlatingsangst bij mama hahaha ) vandaag moet ik naar school wordt een lange dag nog geen echte zin in. groetjes wendy
@ Miss Geul: Hopelijk kunnen ze je helpen. Succes vandaag @ 2012mama: Lekker vooruitzicht 3 dagen vrij geniet ervan. @ Vruchtje: Fijn dat het zo goed gaat met Y. Je geniet er zelf ook meer van he als ze minder huilt. Hier is het verven klaar in huis. Mijn schoonvader gaat vandaag met de vloer beginnen. Maylin heeft vannacht weer doorgeslapen, gisteren en eergisteren werd ze ineens wakker 's nachts, maar nu heeft ze weer heerlijk geslapen tot 6.40 uur. Straks komt ook nog de kapster voor mij en Danian het haar ff weer lekker kort.
@miss geul is dat erg dan die verlatingsangst? of is het echt hinderlijk in omgang? vandaag naar de HA geweest, geen oorontsteking, dus ik vermoed echt tandjes, nu eerst een zetpil gegeven voor t middagdutje, hopelijk slaapt ze nu wat langer door.. jaah ze slaapt nu gelukkig wel.. dus ze heeft echt wel ergens last van.. nu nog uitvogelen wat... als ik t niet vertrouw gewoon terugkomen van de HA... ohja fijn al die proefzakjes van de nestle.. maare tis allemaal kant en klaar of alleen water toevoegen whaha.. enne der ligt ondertussen 55 L in de vriezer, iemand nog melk nodig???????
fidel vooral voor mij is het lastig ik voel me heel schuldig als ik viktor weg breng, en mis hem giga op mijn werk of op school en wil hem dan ook zo snel mogelijk weer ophalen. ik loop gewoon heel veel met een knoop in mijn maag. wow 55 l. in je vriezer wat veel jij kan stoppen met je voeding en gewoon bevroren voedingen geven wle een fijne buffer, heb je nog steeds over productie? tamtam fijn dat het schilderen nu ook klaar is. ging het goed met de kapster? hier een leergierige dag gehad. ik heb mijn manneke volop gemist en geniet nu even van hem. ik vind het wel balen ik haal hem nu al 2 dagen op bij het kdv dat hij zwaar vermoeid is en thuis meteen naar bed gaat omdat hij al niet te genieten is. ik vind dat wel lastig om dan te plannen wanneer ik zijn groentehap moet geven. wat zouden jullie doen: 18.30 een oververmoeid kind groentehap geven? 19.00 een kind wakker maken voor een groentehap zodat die eerst een uurtje heeft kunnen slapen. groetjes wendy
en als je hem laat slapen hoe laat word hij dan wakker??, wakker maken geeft namelijk uit ervaring geen garantie dat ze dan gaan slapen wanneer jij dat wil.. moeilijk, ik zou beiden gewoon een keer uitproberen en zien wat het beste bevalt.. @verlatingsangst, ik snap je helemaal hoor, omdat ik thuisblijf mama ben, hoef ik haast geen gebruik te maken van oppas, de enkele keren dat ik t wel moet doen, dan ga ik met tranen in me ogen weg.. en wil dan ook zo snel mogelijk weer thuis zijn... ( tenzij vriendlief oppast) vrijdag schoonvader jarig, heb als kado een fotoboek van willemijn gemaakt, zijn vandaag binen gekomen.. zo leuk geworden.. ik wil voor ons zelf beginnen als ze 6 maanden is. eerst wilde ik ouderwets doen, maar ga toch denk ik maar digitaal doen, anders komt het nooit af.. ik ga gauw kolven en nog een beetje in huis doen, morgen winkelen met me zus, dus dan gebeurt er in husi niet veel..
als ik viktor laat slapen dan wordt hij 20.00 ongeveer wakker soms wat eerder soms wat later.maar ik vind dat te laat voor een groente hap. ik heb hem vandaag wakker gemaakt om 19.00 en hij heeft lekker gegeten nu heb ik hem net lekker in bed gelegd hij heeft om 20.00 ook weer de borst gehad en nu hopen dat hij door gaat slapen.
fidel hij kwam om: 1.00-6.00-9.00 ik ben net lekker bij mijn ouders geweest en ga zo lekker naar bed, viktor ligt ook net op bed en sliep al heel snel duim in zijn mond, winnie the pooh erbij en in zijn andere hand sterdoekje. dames nog 2 dagen en dan is het weekend ik kijk er nu al naar uit.
wat een rust hier, vandaag babyzwemmen gehad, deze keer me voorgenomen ondanks het huilen erin te blijven, tenzij ze heel hysterisch werd, maar na een speeltje van de badmeester werd ze rustig.. supertrost dus, zelf met aankleden lekker aant tutten.. vanmiddag verjaardag van opa, mooi voor de drukte aan en t weekend relaxt..
fidel ja inderdaad erg rustig. ik ben ook wat minder online ik lees wel elke keer maar voel me gewoon niet happy en wil dat niet elke keer delen. deze week was een rampenweek: maandag en dinsag heeft viktor rot dagen gehad bij het kdv niet slapen slecht drinken woensdag was ik versleten want viktor komt elke nacht om 4 uur en soms ook om 1.00 donderdag een heftige confrontatie gehad op het werk die me zo dwars zit dat ik het niet van me af kan zetten. nu weekend hopelijk wordt dat beter. groetjes wendy
@miss geul je mag je hier gerust afreageren hoor, want wij mede-moeders zijn toch een steun voor elkaar!!! hopelijk gaat t nu beter op je werk!!!! @hier pfff volgens mij wordt willemijn wakker van de wekker/aankledende papa/ganglicht, want 4 nachten op rij voeding als papa moet opstaan... net rond 5 heb dan liever midden in de nacht, want daarna kom ik weer slecht in slaap... nu lekker douche en lekker hangen, want vriendlief is nu thuis, maar moet morgen misschien ook werken!!!!
fidel ik weet dat ik me hier wel mag afreageren. maar ik heb eerder de behoefte om mezelf wat af te zonderen op zulke dagen.(ik lees wel mee maar reageer minder) vandaag zijn er 2 vrienden op bezoek geweest en verder huishouden, boodschappen en heb het puzzelen ook weer opgepakt. groetjes wendy.
Zo, wat een rust hier. Sorry! Ben al een week niet geweest. Momenteel erg druk, en ben erg moe..veel werken en blij als ik in mn bedje ligt. Hier gaat verder alles goed. Jongens vermaken zich prima, en ontwikkelen allebei snel. Finn wordt een echte kleuter, en Kaj heef het zo druk met spelen en draaien in de box..grootste lol heeft hij dan. Ook eten gaat goed...soms 3 of soms 4 flessen, fruit, groente, broodje, nog steeds een tevreden mannetje. Hoe gaat het met jullie?
hier is het op het moment erg onrustig. op het kdv van viktor is een langdurig zieke en de 2 andere gezichten zijn ook allebij ziek geweest gevolg: viktor ontroostbaar aan het huilen, gister stonden er 3 invalkrachten op zijn groep. weet geens laapjes of eten want die zijn ze vergeten in zijn schrift te schrijven. ik ga vandaag ook een klacht indienen, ik heb al tegen zijn eigen pm'ers gezegd hij heeft echt regelmaat nodig. en dat heeft hij nu niet. de vaste gezichten doen het super als ze er zijn maar als ze er zijn gaat het niet goed op de groep en dat is bijna elke middag op dit moment het verhaal.
@ 2012mama: Fijn dat de jongens het zo goed doen. Kan me voorstellen dat je moe bent met het werken erbij. Hier gaat alles ook goed. Maylin werd vannacht ineens wakker en wilde niet meer slapen, dus heb een klein flesje gegeven daarna vanmorgen om 7.15 uur. Ze drinkt sinds gisteren wel voeding nr 2 weet niet of het daar aan kan liggen(hoop het niet) Ze krijgt 4 flessen 180+6 en in de laatste rijstebloem en fruit en groente. Van de flessen laat ze nu tussen de 60 en 100 cc staan totaal. Vannacht heeft ze dus 100 cc extra gehad. Verder is ze erg veel aan het kletsen erg gezellig. Danian doet het ook goed die slaapt de laatste ochtenden tot 8.00/8.30 uur, maar vannacht was hij ook wakker, dus dan is het niet zo gek dat hij langer slaapt. Hij heeft nu een nachtlampje op zijn kamer en nu huilt hij bijna niet meer, dus misschien toch nachtangst. De verbouwing is klaar heerlijk. Maandag is de nieuwe vaatwasser ook geleverd erg fijn moet ik zeggen. Aankomend weekend gaan we onze slaapkamer opnieuw behangen en nieuwe vloerbedekking in leggen en dan is het eerst klaar. Ben maandagavond ook aangenomen als oproepkracht voor schoonmaken 's avonds. Ze moeten me minimaal 8 uur in de maand aanbieden, dus dat is in ieder geval iets. Hopelijk worden het snel meer uren. Gisteren moest mijn moeder weer naar het ziekenhuis voor die wond in haar nek en het is allemaal schoon. Ze hoeft ook niet weer te komen alleen als ze klachten krijgt. Manlief is vrij vandaag die is naar het ziekenhuis hij moet wild vlees laten weghalen. Vanmiddag moet ik naar de fysio de rest van de dag nog geen plannen.
tamtam fijn dat alles er nu bijna op zit. fijn dat je moeder weer klaar is in het ziekenhuis. veel succes met de slaapkamer....