April 2012 mama's deel I

Discussie in 'De mama's' gestart door juultjeT, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    okee ik ben er achter... ik wordt vreselijk in de maling genomen... tuurlijk heeft ze last van tandjes... maar eerst kon willemijn prima alleen in slaap vallen.. tegenwoordig een drama.. zodra ik haar wakker in bed leg, of als ze wakker wordt met wegleggen begint ze vreselijk te spartelen.. mopperen en als ik dan wegloop wordt dit echt hysterisch gillen, eerst alleen overdag... nu ook savonds.. aangezien ik er slecht tegenkan.. vind zo zielig klinken, ga ik even 5 a 10 min de hondjes uitlaten... dan troosten en nu is ze zelf in der bedje in slaap gevallen. wel met een sussende mama naast der, maar t begin is der weer.. nadeel overdag, ze kan me blijven zien, savonds hoort en voelt ze me alleen en geeft ze sneller toe aan de slaap... lastig...

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    fidel de kinderen groeien maar ook de hersenen ik merk het ook hij wil het liefst heel de tijd beet gehouden worden en gaat als ik hem in de box leg 5 minuten krijsen maar hij heeft bij mij pech ik laat hem liggen en na 5 minuten gaat hij maar spelen in de box hihihi.

hier een achtbaandag que emoties, mijn neefje is blijven logeren en mijn zus en dat geeft toch extra werk qua afwas, was, en dingen die blijven liggen. het was wel gezellig vanmorgen lekker spelen met mijn neefje en kletsen, vanmorgen bij het maatschappelijk werk de conclusie ik moet met mijn werk in gesprek en duidelijk mijn grenzen aan gaan geven, maar vanmiddag op mijn werk weer wat stress en spanningen en toen ging ik viktor halen van het kdv weer een inval nu wel 1 die ik afgelopen weken vaker gezien heb en viktor lag buiten in de kinderwagen en lag met een poepluier tot zijn rug alles zat onder zelfs zijn jas die hij aanhad.
    dus nu had ik hem even snel verschoond en nu ligt hij lekker op bed.

groetjes wendy

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zo meiden ik meld me ook weer eens:). Ook hier erg druk en er heerst een vloek over ons qua nachten. F. al paar dagen 5 á 5.30 wakker en Y meestal rond 0:00 uur en 5:00 uur voeding. Ze drinkt overdag zeer zeer slecht. Meestal tussen de 50 en de 100cc. Het schiet niet op. Geen idee of het een fase is?

Iemand enig idee of ze al eenkennig kunnen zijn> Bij de oma's huilerig. Ze kunnen haar niet wegleggen in de box, op de grond (speelkleed) of in bed. Zodra ik thuis kwam nergens meer problemen mee.

Verder ontwikkelen de kinderen zich super dus daar over geen klagen:). Duik zo snel mijn bedje in......*gaaaaap*

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    vruchtje gaan je nachten al beter?

hier drukke dag gehad.
    vanmiddag opening van een stichting die wij steunen en daarna boodschappen doen en vanavond verjaardag gehad.
    nu voel ik mij natuurlijk al een tijd niet top maar vandaag deed daar niet veel goeds aan:
    ik voel me al een week zwanger(ik ben het niet) weer die buikkrampen en som het gevoel alsof ik schopjes voel.
    en niemand begrijpt mijn zoon, hij had vandaag gewoon slaap maar nee hoor iedereen geef aandacht en mijn sm wou zelfs patat geven en een tante wou een gehaktbal geven omdat ze dachten dat hij honger had, ik dacht echt van ben ik nou echt de enige die mijn zoon begrijpt hij wil slapen laat hem met rust!!

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hier een piepochtend.
    gesprek met mijn leidinggevende gehad op mijn vraag om het maatschappelijk werk te bespreken.
    maar nu kreeg ik dus te te horen dat ze het wel heel bijzonder vinden dat nu (sinds 17 augustus) ik een vast contract heb ineenspnd heb en ik ben niet meer de wendy van voor mijn zwangerschap dat ze dat wel een nare smaak geven.
    ik zei ik herken mezelf ook niet ik wil niet constant en slecht gevoel hebben ik wil weer vrolijk zijn. ik ben mezelf kwijt en dat vind ik verschrikkelijk. en toen zei ze van je je snapt toch wel dat wij het heel bijzonder vinden dat nu ineens die depressies er zijn en dat daar nooit wat over gezegd is(ik was hiervoor ongeveer 3 tot 4 jaar depressie vrij)

ik heb nu een kut gevoel alsof ik ervoor kies om depressief te zijn alsof ik het leuk vind dat ik mezelf niet herken zit dit nu echt in tranen te typen omdat ik me hier zo kut over voel 1

nog 4 dagen werken en dan is het herfstvakantie en dan komt woensdag stevig ouderschap en donderdag en vrijdag moet ik werken.

tevens kreeg ik gister te horen dat een tante van mijn vriend(is uitbehandeld heeft longkanker) waarschijnlijk nog maar 2 maanden heeft heeft een terugval gehad en gaat erg slecht.

mijn vriend zit in een stress periode op het werken komt alleen thuis om te slapen dus kan me ook niet helpen.

sorry voor mijn klaagbericht meiden.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    neeeeeh heel verhaal in kladblok druk op verkeerde tioets alles weg... miss geul dikke knuffel en je mag zoveel klagen als je wilt.. ik zal morgen wel opnieuw me verhaal typen en kolven honden uitlaten en weltrusten

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    mijn voorgevoel klopt toch, het hysterisch gillen is niet het zelf in slaap willen vallen.. ik had toch een gevoel dit klopt niet.. vandaag weer een mindere dag... ieder slaapje gillen gillen gillen, zelf nu ze bij mama op der arm in slaap mocht vallen, troosten troosten, slokje melk, speentje... uiteindelijk valt ze dan in slaap en als ik der dan wegleg is het goed... ze is ook echt aan het slaan met het armpje en trekt iedere keer t speentje er weer uit.. volgende tandjes zijn nog niet door, denk dat ze daar nog goed last van heeft ( vanmiddag spuitluier) ook heeft ze de laatste dagen enorm rooie wangen, geen koorts.. Oma had het er al over dat de bovenvoortanden pittig konden zijn met doorkomen... ben benieuwd hoop dat ze gauw komen dan... ( zijn jullie al flauw van mijn geklaag??)

verder wilde een cake maken van rudolfs bakery, is het boodschappenlijstje niet kompleet. mis het vannillestokje dus helaas zal moeten wachten. heb niet eerder tijd dan zaterdag.. nu een enorme vreetbui en heb niks in huis baal baal baal

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    fidel tuurlijk wordt ik niet moe van je geklaag, ik klaag meer dan jij hihi.

hier een redelijke dag wel erg vermoeiend.
    6 uur eruit
    8 uur naar mijn oma
    9.30 bij mijn oma daar koffie gedronken
    10.30 naar mijn werk
    11.30 werken
    14.00 naar mijn oma
    van 15.00- 21.00 bij mijn oma geweest nu net thuis viktor in bed en ik zit even bij te komen van deze lange dag.

morgen ochtend rust morgen middag weer werken.

groetjes wendy

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat uitgestorven hier zeg......

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hoi lieve meiden...
    Even snel een berichtje van mij.
    Momenteel enorm druk en beetje overwerkt dus helemaal niet happu...
    Met ons meisje gelukkig alles super. Rolt door de hele kamer in en begint behoorlijk te tijgeren. Ze eet nu ook al boterhammetjes zo leuk..
    Dikke knuffel voor iedereen

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hier ook niet zo happy nu het besluit genomen om me ziek te melden maar ik moet eerst langs bedrijfsarts en dan kan ik daar mij ziek melden maar morgen ga ik de huisarts bellen voor een spoedafspraak.
    net viktor naar mijn ouders gebracht daar gaat hij logeren tot vrijdag avond.

groetjes wendy

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Miss geul ik lees net je berichtjes hier op zp en wil je ff een hele hele dikke knuffel geven xxx

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    dank je chelleke.
    vandaag de huisarts bellen, kijken wat hij kan beteken.

14. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik ga zo naar mijn werk, maar ik ben net bij de ha geweest doorgestuurd naar het riagg, hij noemt het overstresst.
    want het label pnd wil je niet volgens hem.

net mijn werk gebeld ik word zsm terug gebeld ga op de groep staam tot er een collega mij kan vervangen.

groetjes wendy.

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    wat n stilte hier???

16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja ik ben wel actief bij de andere april mama's maar hier is het inderdaad stil.

hier gaat het nog steeds moeizaam. ik zit op dit moment in de ziektewet omdat ik het niet meer aankan.
    maar om mijn manneke te zien groeien en ontwikkelen vind ik heerlijk. hij draait volop rond, en tijgert alle kanten op, kruipen begint te komen met alle kopstoten die erbij horen.

hoe gaat het met jullie mama's?

groetjes wendy

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohh wendy dat klinkt idd niet goed, ik las al dat viktor uit logeren was geweest.. dikke knuffel hoor, hopelijk valt alles weer op zijn plek en gaat het de goede kant weer op. het allerbelangrijkste is je gezinnetje!!!

fijn dat het wel goed gaat met viktor!!

hier alles zijn gangetje thja dat derde tandje staat echt op doorbreken met alle kwaaltjes die er bij horen nachtspookje en niet eten ( fruit en groente) maar verder een vrolijk meisje, zit los en tijgert achteruit de kamer door

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja viktor doet het super goed, hij is echt een vrolijk manneke.
    hij is wezen logeren bij mijn ouders wat vond ik dat moeilijk, wat vond hij dat leuk. hier nog geen eens zijn 1ste tand al vertoond hij al 2 maanden alle signalen maar we wachten het maar gewoon af;)
    scheelt weer pijnlijke borsten aangezien ik nog steeds borstvoeding geef.

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    zijn we hier volledig stilgevallen??? jammer .... hebben hier toch veel lief en leed gedeeld.
    mis jullie Xxx

20. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    goede morgen.

chelleke ik denk dat dat komt omdat bijna iedereen wel op fb zit, ik zit bij nog een april club en die is nog wel drukker.

en werken en kind(eren)is best druk.

viktor gaat super goed, hij slaapt steeds vaker door.
    begint te kruipen maar het lukt nog niet helemaal, ik dan echt zijn voeten vast houden zodat hij zich af kan zetten.

verder nog geen tandjes maar hij eet al wel alles en het liefste allemaal zelf doen.
    vorige week was viktor zwarte piet samen met zijn grote neef van 3

groetjes weny

Deel Deze Pagina