April 2012 mama's deel I

Discussie in 'De mama's' gestart door juultjeT, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik heb net de dos ehh tas bij c1000 opgehaald, opzich wel leuk.paar luiertjes, zeep, shampoo, dove zeep voor ons, kleine tube zalf, fles diksap, potje fruit een wij, en verder weet ik t niet haha.
    morgen felicitas halen, al steld t niet veel voor zo te horen.

iemand die van hoogvliet al gehaald?

juultje, ehh schaam schaam, Daan ligt nog steeds in de rose inbakerdoek hahahaha.moet t nog steeds bestellen, maar idd 15eur is wel te doen he.Ik heb neomi toen trouwens ingebakerd tot een maandof 6, of nog wel langer...denk dat dat bij Daan niet nodig is.

fidel fijn dat je een goeie nacht hebt gehad, lekekr hoor!!!

vruchtje wat lek dat ie kan fietsen, super goed zeg, nu hopen dat het snel beter weer wordt!

juultje nog een keer haha, Arnhem, leuk, heb ik 20jaar gewoond :)

hier:net al me moederdagcadeautje gehad, een i-pad.wel lief dus, hij wilde er eingelijk een hardcover om doen met een foto van de kinderen achterop en dan een tekst erbij, maar dat was niet op tijd klaar dus komt nog.en knutselwerkje van de peuterspeelzaal had ik al, ook super leuk, eigenlijk net zo leuk haha :))

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja Daan ligt nu voor t eerst savonds in zijn eigen bed, hopelijk gaat dat goed vanacht.hij ligt nu trouwens ingebakerd op zijn buik.Lijkt me niet echt fijn liggen, maar hij huilde steeds en nu is ie stil...nou ja, als ik ga slapen leg ik m natuurlijk wel andersom :)

ik krijg ook 2 nieuwe difraxflessen toegestuurd, de 2 die ik hebben lekker echt als een zeef, echt belachelijk.dus moest een mail sturen en krijg nu als t goed is 2 nieuwe!

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ ano: Leuk hoor een i-pad. Danian heeft wat op de opvang gemaakt, maar dat krijg ik zondag pas.
    Wel netjes dat je 2 nieuwe flessen krijgt.

Maylin viel moeilijk in slaap vanavond, huilen dan stil dan weer huilen.
    Normaal wordt ze echt niet meer wakker 's avonds als ze in slaap valt, maar net begon ze te huilen, dus manlief is haar nu een fles aan het geven dan hoeven we haar niet wakker te maken hopelijk drinkt ze nu ook meer.
    Ben benieuwd hoe het dan vannacht gaat.
    Ik mag gelukkig blijven liggen:)
    Ga zo mijn bed opzoeken

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ano: Geldt de doos van hoogvliet voor elk filiaal? Waarom ligt Daan ingebakerd? Valt me op dat veel hier baby inbakerd. Netjes en terecht dat je 2 nieuwe flessen krijgt. Spannend 1e nacht in zijn eigen bedje. Waar en waarin sliep hij hiervoor dan? Je bent goed verwend joh voor moederdag:)

tamtam: hopelijk slaap je goed. In ieder geval geen gebroken nacht voor jou heerlijk geniet ervan.

Hier dametje opschoot ingestort na kramp/huiluurtjes vanaf 18:30 vanavond. Lekker net ook in bad gedaan dat vindt ze zo lekker!! Rond 22 uur flesje en benieuwd wanneer ze zich weer meldt. Zoals afgelopen nacht zou geweldig zijn.

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Ja ben zeker verwend, vind t stiekem wat onzin, aangezien we ook een laptop en al een ipad hebben haha, maar goed de laptp wordt wat ouder, en deze is dan echt voor mij haha.

Daan ligt ingebakerd omdat hij erg beweeglijk is met zijn armen, hij fladderd heel veel zeg maar haha.daardoor houd hij zichzelf soms wakker, al vald het wel mee.neomi had er veel meer last van!

Daan slaapt nog niet echt, of tenminste niet diep, want net toch ook weer ff huilen...Hij heeft om 20.00 een flesje gehad, geven er rond 24.00 nog een en dan zien we t wel weer haha.

ow de hoogvliet ja das landelijk, je kunt t ook op de site van ze lezen, of de doos leuk is weet ik niet hoor!
    Voor die van de c1000 hoef je alleen een geb kaartje in te leveren

7. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    ik had vanmiddag een afspraak op de poli voor Neva... Eerst een half uur moeten wachten, gelukkig had ik haar voor de tijd gevoed... Toen werd ik geroepen. Neva moest ik uitkleden voor het wegen, meten en lichamelijk onderzoek... Neva weegt nu 3065 en is 49 cm... Alles klinkt en beweegt goed... Ze zijn uiterst tevreden, zeker voor 4 weken en 3 dagen te vroeg geboren baby...

tamtam Wat is Maylin een mooie meid en zo helder?
    troela Wat goed van je dat je de vraag ook bij cb heb neer gelegd... wij kunnen onze gedachten n ervaringen op los slaan maar cb weet jou het beste te vertellen hoe en wat

Ons kleine is verzekerd bij Dela... Je kan het beter nu regelen, is het maar gedaan.. Er zijn mensen die zich afvragen waarom? ik vind het belangrijk dat zoiets goed geregeld is en idd voor maar en paar euro's pm...

Dagen zoals Thijm ze soms heeft is herkenbaar bij Neva... Alhoewel ik nu mag afkloppen dat zij de laatste dagen pas na voeding van 04 uur pas bij komt te liggen... En overdag geldt dat soms ook... Neva kan ik nu meer steeds meer tevreden krijgen met een speen.. het liefst wil ze de hele dag bij mij liggen, helaas is neva nog te klein voor draagzak... de geborgenheid heeft zij nog hard nodig want zij zou eigenlijk nu nog in mijn buik hebben gezeten als zij niet te vroeg was geboren..

Hier geen ervaringen met kinder fysio... Ben wel benieuwd of anderen dat wel hebben... en waarom...

En als je jouw kleine nou ook op buik gaat leggen, hoe ligt hij dan?

juultje neva pakte eerst geen speen ivm plat kopje, nu wel een speen met bol kopje... pink bood ik aan en pakte deze ook, maar nu zij de speen pakt bied ik haar geen pink meer aan... Katten niet hechten???? De mensen die dat zeggen mogen hier wel een tijdje over de vloer komen... mijn katten zijn gepikeerd als wij op vakantie gaan, verstoppen zich voor de oppas... Toen ik in het ziekenhuis lag, zaten zij mij de hele tijd te zoeken of zaten voor het raam te wachten of lagen op mijn plek in bed...

:$Wat een lap tekst heb jij geschreven, heb je daar wel tijd voor;):)
    Is het een onrustige baby of blijft hij steeds langer wakker/ alert... Neva is namelijk veel wakker... Ga jij en je man om de beurt in de nacht eruit? Eind mei een bruiloft, wat leuk... Gaan jullie met zijn 2en? Ik lees het nog eens ove en zie nu dat viggo mee gaat... Jullie eerste weekend gezamenlijk weg? Ergens in deze topic heb ik tips gegeven over kolven en melkproductie, misschien kan je dat terug lezen of wil je dat ik het voor je samen vat....

ik heb de hoop op gegeven, productie dusdanig achteruit gegaan dat ik vandaag nog geen eens heb hoeven kolven... :(... baal baal... ik stop er maar mee, dit ook nog besproken met kinderarts, lactatiekundige heeft ook geen zin ivm geen stuwingen meer... helaas voor mij, gelukkig heeft zij de eerste weken wel mijn melk gedronken...

fidel medela symphony is goede kolf apparaat, huur ik ook van thuiszorg winkel... zelf heb ik medela swing, deze ga ik verkopen (ik een keer gebruikt).

Lekker dat je meid zo goed door geslapen heeft. Zo te lezen, een gezellige dag... jammer dat je vriend is afgewezen, wat zoekt hij?

anoniempjuh Spannend met Daan, ben benieuwd hoe de nacht zal gaan. geweldige foto's... hier fladderd neva ook met armen ed.. om dezelfde reden ook ingebakerd.

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguh!

hier een goeie nacht met Daan op zijn eigen kamertje!Hadden we eerder moeten doen:D
    hij Heeft om 20.00 een fles gehad, om 21.00 op bed, toen wel even gemopperd maar rond 21.45 sliep ie wel.
    Mijn man heeft hem toen hij thuis kwam een fles gegeven rond 1.30 en toen vanmorgen om 7.45 weer wakker en een fles!!

Slaapt nu toch rustiger, ik werd al niet meervan elk geluidje wakker, maar als ie even lag te trappen, of kreunen ofzo, werd ik wel wakker, en dcht ik meestal dat ie wel een fles wilde, maar schijnbaar was dat dus lang niet altijd zo.
    Heb natuurlijk wel de babyfoon aan, maar ook niet op zijn hardst, zodat ik dus niet alles hoor.

owja weet niet meer wie het vroeg, maar voorheen sliep ie naast ons in een wiegje.

Sefanja zo jullie kleine meise is idd goed gegroeid!Fijn dat ze zo tevreden waren over jullie!jammer dat de borstvoeding niet mer gaat, maar je hebt je best gedaan!!

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sefanja: wat fijn dat Neva zo goed gegroeid is. En balen dat je BV zo terugloopt hoe kan dat?

Ano: mooi dat Daan goede nacht heeft gemaakt op zijn eigen kamer. Wij gaan dat ook binnenkort doen denk over 2 weken stel het steeds uit. Ach ze is ook rustig in haar slaap.

Zijn jullie kindjes wisselend wakker en slapen of beetje vaste tijden ? Hier was ze altijd wakker na ochtend fles voor 2 uurtjes maar nu is ze weer direct gaan slapen. Ach we zien het wel.

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vruchtje hier heel wisselend, geen peil op te trekken hoor.Hij ligt nu weer heerlijk te slapen!

ow voor wie er ook van houden:D
    een site met leuke proud mama sieraden, maar ook leuke andere mama-bedels, ik wil denk ik zowieso 2 met de naam van de kinderen en een geboortesteentje:D

Bedelarmband: Zilveren Bedels - MamaKado: alles mooi voor moeders

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leuke link ano:)

Hier ook weer super nacht voeding 22:00, 3:30 en 7:30 uur.
    Weet jij nog met hoeveel weken er qua slapen ritme in komt of is dat pas vanaf 3 maanden ofzo? Zo vervelend dat ik niets meer herinner hoe het met finn ging toen.

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha heel herkenbaar, ik vind het ook super jammer dat ik het toen niet heb opgeschreven ofz, want weet het ook niet meer.
    Ik ben laatst hier op de site een stukje terug gaan lezen op het topic waar ik toen schreef.Das wel handig haha, ga ik binnenkort weer eens doen ;) Maar weet het niet meer, maar dacht wel iets eerder hoor, iig qua nachten wel, overdag heeft dacht ik wel even geduurd, omdat ze nu nog zo heel veel slapen

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Kom even mijn gezicht laten zien.

Heb het erg druk hier met 2 kids. Ilona vergt momenteel veel aandacht. Ze huilt als ze wakker is en wil alleen maar bij ons in de armen liggen.

Het gaat hier verder goed. Nog 6 weken en dan moet ik weer werken.
    Vind het wel weer lekker hoor! Heb respect voor moeders dit volledig thuis zitten. Niks voor mij.
    Soms wel erg lekker om even lekker jezelf te zijn en niet mama.

We hebben een keuze gemaakt! We gaan 16 Juni een weekje weg naar een boerencamping in Drente!
    Kamperen in Drenthe zoals het is bedoeld op minicamping Drentsheerlijk - prinsheerlijk genieten op z'n Drents
    We hebben er vet zin in! Heerlijk nog even gauw op vakantie, de week erna moet ik weer werken.

Morgen moederdag!! Ik heb 2 posters laten maken met fotocollage voor mijn moeder en schoonmoeder.
    Ben benieuwd hoe ze reageren.

Iedereen alvast heel veel plezier morgen!

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Sefanja: Fijn dat Neva zo goed gegroeid is. Minder dat je BV terug loopt je wilt het toch zo lang mogelijk geven

@ Ano: Fijn dat Daan zo goed geslapen heeft in zijn eigen bedje

@ Vruchtje: Hier ook wisselt wakker of slapen. Ik heb ook geen idee wanneer er een beetje een ritme in komt.

@ Ankje: Dat is minder dat Ilona zo veel huilt.
    Ziet er leuk uit die camping.
    Kan me voorstellen dat je er zin in hebt.

Maylin gisteravond om 21.30 uur dus een fles gegeven, omdat ze zelf wakker werd, maar naar 50 cc viel ze in diepe slaap.
    Even later ging ik naar boven en hoorde ik haar spugen, dus ben ik naar haar toegegaan en was ze weer klaarwakker, dus weer een klein flesje gemaakt en heeft ze nog 40 cc gedronken.
    Toen kwam ze om 3.15 uur en daarna om 6.30 uur.
    De ene keer laat ze er na de nacht 4 uur tussen en zelf 5 uur hebben we al gehad en nu dus maar 3 uur waar dat aan ligt.
    Ik had voor het slapen een melatonine tabletje in genomen daar slaap ik altijd beter op en idd heerlijk geslapen.
    Al was het wel weer gebroken, want hoorde Maylin wel om 3.15 uur.
    Ze was nu al weer wakker, dus ze ligt in de box.
    Normaal de fles om 10.30 uur kijken wanneer ze het aangeeft.
    Zo nog een was draaien, de auto schoonmaken en vanmiddag cadeautje voor mijn schoonmoeder halen en ff naar de eendjes denk ik.
    Manlief is blijven liggen die komt er zo uit.
    Morgen Moederdag, dus dan vind ik dat ik mag blijven liggen;)

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hey meiden. Vandaag is eindelijk mn laptop klaar. Straks ophalen.
    Reageer nu vanuit mijn tel. Dat gaat niet zo lekker.
    Wil ff wat advies over de flessen. Gister bij cb geweest. Kleine meid weegt nu 4050gr en is 52cm. We mogen naar 5-6 flessen van 120+4 ..
    Gister laatste fles om 12u grhad.
    Vandaag 1e fles om 5.15u en de 2e om 9.30u. Ik kom vandaag dus op 5 flessen uit maar dan komt ze aan 675cc terwijl ze normaal 735cc op n dag drinkt? De laatste fles 150+5cc aanbieden of zouden jullie dat niet doen.
    Laatste fles komt normaal om 12u uit, dat vpnd ik wel lekker. Ben benieuwd hoe de nachten nu gaan lopen.

En nog iets erg belangrijks. Onze kleine heeft obstipatie.. Gister veel geperst en met moeite 2 harde keuteltjes.. Op advies van cb doe ik nu ong 10cc extra water in de fles maar ze heeft dus nog steeds niet gepoept. Wat kan ik nog meer doen? Zolang ze niet poept word de ontlasting nog erher lijkt mij?
    Denk echt dat t door de nutrilon ar komt.. Ga denk ik maar weer terug naar de standaatd voeding, ook al spuugt ze..

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ankje: lekker weekje weg voordat je weer terug mag gaan werken. Ik ben ook geen fulltime huismama maar moet er nog niet aan denken om te gaan werken. Althans werd opzich is niet erg maar mijn kindjes missen wel. Ach ik heb nog 9 weken:) maar vliegt voorbij

tamtam: lekker dat je goeie nacht hebt gemaakt doet een mens veel goed. Raar soms hè die verschillende tijden die ze ertussen laten. Y laat er langer tussen de afgelopen dagen terwijl ze wat minder drinkt. Scheelt totaal maar 50cc maar toch.

Moesch: lekker weer je laptop terug straks. Ik zou inderdaad laatste fles 150cc aanbieden je merkt snel genoeg of ze helemaal wilt opdrinken. Als het toch teveel blijkt merk je dat misschien ook aan meer spugen. Wie weet slaapt ze even lang met wat minder cc in totaal. Hier altijd vanaf telefoon ideaal anders zou ik hier niets kunn schrijven geen tijd voor laptop of pc.

Zo komen mijn ouders even op visite manlief is werken en is 15:00 thuis:)

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Moesch: Ik zou de laatste fles ook meer aanbieden.
    Toen Maylin zo moeilijk poepte hebben ze mij Barleduc geadviseerd misschien is dat wat?
    Gewoon daar een flesje mee klaar maken.
    Maylin poepte daarna wel, dus of het was toeval of het werkte.

@ Vruchtje: Gezellig je ouders op visite.

Hier een meisje die moet poepen met veel herrie haha
    Ze had vannacht maar 40 cc gedronken zei manlief terwijl ze normaal de fles leegdrinkt.
    Had nu een grotere fles gemaakt 150+5, maar na 50 cc wilde ze niet meer denk dat ze eerst moet poepen, dus zo maar kijken of ze meer wil.

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @vruchtje me vriend en moeder zeggen t ook..maarja accepteren doe ik t pas als ik def. maandag de uitslagen hoor
    @tamtam hoor het wel meer dat de etosdoos tegenvalt
    @juultje en hoe bevalt deze, beter??? de huurkolf is helaas niet te koop ( professionele basis, of je moet 2000,- hebben liggen voor een kolf)
    @ano zo jij wordt verwend met moederdag!!!! enne de c1000-doos zal ik zelf moeten ophalen, dus ik denk dat t vrijdag wordt, dan wil ik weer eens mee boodschappen doen
    @sefeja hier nog net zo, dacht ahh dat zal wel goed zijn is ook van medela, valt dat even tegen.. dus nu nog aan de huur en denken over een oplossing...
    hij is kraanmachinst/loonwerker/heftruckchauffeur..
    en ohhh wat balen met de voeiding, hier goed te doen met kolven krijg zelfs de productie opgeschroefd..
    @hier rommelmarkt in de straat gezellige drukte, schoonzusje staat voor het huis te verkopen, zelf wat plantjes gekocht en broodje hamburger
    schoonouders zouden vast ook wel even binnenwandelen
    hier trouwens een paar dagen rare avonden, net alsof ze clusterd om 19.30 80 cc, om 21.00 80 cc en om 22.30 100 cc, daarna pas om 03.45 en 9.00 uur dus vannacht ook heerlijk geslapen
    ik ga eens even de was vouwen, willemijn ligt heerlijk in de draagdoek te slapen!!!

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @ano: wow, wat heb jij prachtige kindjes zeg! hele stoere foto trouwens, van neomi :D hihi had m ook al op fb gezien (en geliked)
    woooooow leuke man heb jij dat je een ipad van m krijgt :D luxe hoor!
    wat heerlijk, een goede nacht! dus toch op zijn eigen kamertje :D lekker zeg dat je zelf ook beter slaapt dan :D woooow wat een supermooie sieraden (je link!)!!! heel gaaf. vooral die met de naam erin vind ik erg mooi.

@sefanja: wat fijn dat ze zo tevreden zijn over neva! mag je trots op zijn toch, dat ze het zo goed doet:D wat shit dat het echt niet meer gaat met de borstvoeding :( frustrerend lijkt me dat. Ben je er erg teleurgesteld over? heeft het te maken met haar vroeggeboorte en dat drinken bij jou niet goed lukt dat het niet goed op gang is gekomen ofzo? of was het anders waarschijnlijk ook niet gelukt?
    ik heb je tips over kolven geprobeerd, maar met die aventkolf levert dat niks op, behalve zere tepels en frustratie omdat er niet meer melk komt! van de medelakolf wordt gezegd dat het je melkproductie kan verhogen, dus ik heb goede hoop. Ik heb er eentje gehuurd nu bij icare, ga m een week proberen en als het inderdaad goed werkt ga ik er een kopen (denk 2ehands, want die dingen zijn niet te betalen. ik 'moet' een dubbele elektrische). heb m net al even geprobeerd, maar jeeeeetje wat een wereld van verschil met die avent! ik vind de medela echt ZO fijn! heel zacht en subtiel, voelt net alsof Viggo gewoon aan mijn borst drinkt. GEWELDIG!

@ankje: he wat vervelend, dat hangerige. gezien haar leeftijd denk ik direct aan regeldagen:( jeetje, dat je er al naar uit ziet om te werken! hihi. ik heb op zich ook wel zin om weer wat te gaan doen, maar ik moet er nu nog niet aan denken om 4 dagen in de week bij mn kleintje weg te zijn :( maar thuis blijven is ook niks voor mij hoor! wat lekker dat jullie toch nog een weekje weg gaan :D

@tamtam: fijn dat de melatonine hielp. wel sht hoor, dat je zo veel last hebt van de gebroken nachten :( veel plezier met alle activiteiten! enne.. lekker uitslapen morgen!!!

@moesch: sorry, ik kan je niet helpen met je flesvraag.. ik ben van de bv :p

@vruchtje: gezellig, je ouders op visite! veel plezier! jammer dat je man moet werken :(

@fidel: ik zag idd dat dit een professionele kolf is. maar wat een geweldig ding zeg!!!! woooowww... zou de freestyle net zo goed zijn? die kost ook aardig wat :p

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hier een baggernacht gehad. 11 uur in bed (na 2 uur met viggo bezig geweest te zijn; voeden, badje, voeden, troosten, enz) en kon maar niet in slaap komen. manlief had vrijgezellenfeest in Leeuwarden en kwam om 02:45 thuis. toen had ik net een uurtje geslapen en lag weer klaarwakker in bed. om 3:30 werd viggo wakker, dus manlief luier verschoond en ik gevoed, maar viggo viel steeds in slaap tijdens het drinken. heb dus 1 borst gekolfd en geprobeerd dat in de fles te geven, maar die wilde hij niet. in bed gelegd. half uur later brullen, wilde hij toch nog drinken. dus fles erin. daarna was hij steeds aan het pruttelen en ik kon maar niet in slaap komen. heb uiteindelijk toch nog 2 uurtjes geslapen, tot viggo om 7:30 weer wakker werd. viel weer in slaap tijdens het drinken, dus ik weer gekolfd. toen spuugde viggo mij, zichzelf (inbakerdoek) en het bed er even helemaal onder. dus viggo bij manlief gelegd met fles en ik ben de was maar gaan doen. naja toen kon ik slapen helemaal wel vergeten dus ben naar hoogeveen gereden om een kolf te gaan huren bij icare.

ben nog wel redelijk fris moet ik zeggen... ben benieuwd hoe lang dat nog duurt hahahaha

morgen gaan we toch maar niet naar onze moeders. t is mijn eerste eigen moederdag, maar daarnaast heb ik ook helemaaaal geen zin om weg te gaan. mn broer en schoonzus komen morgen even langs, gezellig! en manlief moet 's middags ook weer repeteren met zijn band. dus we slaan moederdag voor onze moeders dit jaar even over. oja en ik krijg een herman den blijker messenblok met 2 messen. wilde dat ding al tijden, maar nooit gekocht.. dit is dan weer een mooie gelegenheid toch? :)

Deel Deze Pagina