Zo ik meld mij ook even op deze zonnige zondag. Hier mooi zelfgemaakte boekenlegger gekregen van finn en lekkere badschuim en bodylotion. Hier weer super nacht 22:00 laatste voeding toen 4:30 en 9 uur Verder lekker aan het genieten van mooie weer. 2012mama: schiet jullie tuin al op best groot zag op fb. jammer van je contract tamtam: de mannen zijn gewoon mietjes haha sefanja: ze mocht inderdaad snel naar huis. lag ze in h dorp? Toen ik daarheen moest 7 april was er bacterie op neon afdeling miss geul ; nog iets van je vriend gekregen of toch niet?
sefanja, wij gaan niet dicht hoor,en merken qua kindaantal nog weinig, alleen een vast contract doen ze dus niet... het werk wordt overgenomen door 0-uren contracten. ik heb hetzelfde idee over moederdag als jij, vond alleen finns cadeautje leuk, en verder heb ik er niets mee. Finn had dus een mooie bloemenvaas gemaakt vruchtje, wij hebben inderdaad voor een 2 onder 1 kap een grote tuin, hebben dus ook nog naast en voor het huis veel grond...we willen de tuin nu redelijk onderhoudsarm hebben, het begint op te schieten, nu hemelvaartsdag weer aan de slag, en misschien tussendoor maar het weer word niet zo goed, helaas. Hier nu zo even naar mn ouders, nu Kaj even zn fles geven, 3e van vandaag, dus denk om half 8 en half 12 nog één. Finn viel net in slaap, dus ligt nu op de bank. (kan ook niet anders, heeft geslapen van 22.00 tot 6.00) kan ik zo mooi nog even spullen pakken enz, en dan maak ik hem wakker. vriendlief is al bij mn ouders, met mn vader meegereden, dus die halen we even op. voel trouwens wel mn slaaptekort, na afgelopen nacht, dus hoop dat ik die fles van half 12 haal, anders laten we Kaj vanacht gewoon zelf komen..
Meiden herkennen jullie dit. Een keer paar dag heeft Yara een moment dat ze wel moe is en toe is aan slapen maar dat alleen maar opschoot wilt. Als ik haar voorzichtig in bed leg wordt ze na 5 à 10 minuten huilend wakker. Zo hard dat ik het niet over mijn hard kan verkrijgen haar te laten liggen huilen. Eenmaal opschoot slaapt ze weer vrijwel direct en zo blijven we bezig......... Hebben jullie kindjes dit ook en wat zou het kunnen zijn. Lastig ben alleen met 2 kids moet zo koken etc. Nogmaals laten huilen kan ik niet. Kunnen jullie dat wel en zo ja voor hoelang ?
2012mama klinkt als drukke dagen, probeer komende dagen je rust te nemen? veel plezier bij je ouders sefanja vind je dat niet eng je kind op je buik laten slapen? ik laat viktor niet naast mij slapen, ik ben zo bang dat ik hem pijn doe in mijn slaap. vruchtje mijn vriend zij vanmorgen, je krijgt een kusje en je grootste cadeau ligt beneden in bed en wilt volgens mij eten wat een leuk en lekker cadeau. ik herken dat gedrag, maar bij viktor zie ik echt dat het huilen kramp is en als hij met mijn buik op mijn buik ligt en zijn hoofd op mijn hart. hier een drukke dag geweest, ik heb nu stampende hoofdpijn en we hebben eten besteld komt er zo aan. ik weiger te koken op moederdag groetjes
Miss geul. Ja ga morgen lekker rustig aan doen, genieten van m'n jongens. Hier slaapt Kaj ook wel bij ons in bed. Deed en doet Finn ook zo af en toe nog wel. Mijn ervaring is dat ik dan heel allert ben em echt niet op hem rol ofzo. Vruchtje ik herken dat wel. Kaj wil ook soms alleen maar bij mij liggen. Ik doe dat ook gewoon. Probeer m'n dingen daarom heen te doen. Pff ben bij m'n ouders maar zooo moe! Nu hier lekker eten en dan maar naar huis, m'n bedje in...slaap tekort wegwerken
Miss geul: je vriend heeft nog gelijk ook. Ach ook commercieel gedoe. Eigen knutselwerkjes is pas gaaf!! 2012mama: lekker vroeg je bed in. Slaapt Kaj altijd wel? Hier gaat dat niet altijd vroeg naar bed vanwege huilen of krampjes etc Hier bankhangen manlief verwacht ik pas 22:30 uur saai dus.
hey meiden, hier doen we niet aan moederdag dus niks gehad haha.. gister om 1u laatste fles gegeven en om half 6 kwam ze weer.. en daarna om half 11.. wel lekker dus.. vandaag komt de laatste fles weer om half 1 uit.. vond 11u wel lekker als laatste fles.. maar ja het zij zo! vandaag heeft ons meisje erg last van kramp.. huilt ontroostbaar en trekt met dr beentjes.. niks lijkt te helpen heb t idee dat t door de nutrilon AR komt.. dr ontlasting was vanmiddag weer wat harder.. volgens de voedingsdeskundige van nutrilon moet ze gewoon wennen, aangezien de meeste kindjes juist diarree krijgen van johannesbroodpitmeel zei ze.. ook de luchtbelletjes in de fles na het schudden waren normaal en veroorzaken volgens haar geen krampjes.. ik kijk t morgen nog ff aan en anders bestel ik sab simplex tegen kramp..
heyy meiden Allemeaal een leuke dag gehad? Hier wel, lekker uitgeslapen, toen om 9.30 kwam Neomi mij wakker maken door lekker bij me in bed te liggen (met een poepluier) Daan bleek nog gewoon te slapen de slaapkop toen lekker ontbeten en nog een mooie verftekening gehad.Van de psz had ik natuurlijk al iets gehad en de ipad ook al, maar dit was net zo leuk!! daarna naar mijn ouders in Arnhem geweest, was ook erg gezellig.rond 20.00 waren we weer thuis. Daan doet het er goed, hij drinkt nu ineens wel weer al zijn flssen leeg, en gaat zonder mopperen oid slapen in zijn eigen bed, hij is op het moment lekker tevreden, hopelijk blijft dat zo haha. vruchtje, avond alleen dus, ach als t niet te vaak i ook wel eens lekker toch.Mijn man is nu ook weg, potje tennissen. mama2012 ben benieuwd naar julli tuin hoor, hij is wellekker groot zeg!! miss geul haha dasook een leuk cadeautje!Ach tis natuurlijk ook onzin allemaal, maja t bestaat nou eenmaal he haha. xxx
Moesch he vervelend zeg, die rotkrampjes ook.heb wel eens gelezen dat ze rond 6weken het ergste zijn. hier ook sab simplex, werkt goed!! owja had vrijdag op fb in me status gezet dat Daan 6 weken was, Sjors wees mij er even op dat hij pas 5 weken was hahaha is dat erg, dacht echt nu ruim 6 weken. owja gister waren de flessen hier savonds 20.00-12.00-5.00-10.00 gaat best goed dus. Hij zit nu ook op 5 flessen en dat gaat wel goed. Vandaag 5.00-10.00-14.15-18.15. Nu geef ik r straks 1 voor ik ga slapen, rond 22.30 en dan zal ie rond 4uur wel weer komen.die nachtfles is er denk ik voorlopig nog niet af helaas...
ja heel vervelend anoniempjuh.. hoop in ieder geval dat ze er vannacht geen last van heeft! lekkere tijden houd daan aan.. heb hier ook graag de laatste fles om 12u.. dat kwam met 100cc wel telkens zo uit.. nu moeten we ff aankijken hoe t gaat lopen.. gister laatste fles om 1u en vandaag komt ie om half 1 uit.. (eigenlijk de 1e fles maar blijf wakker tot die tijd, dus zeg maar laatste fles hahah) kom ook op 6 flessen uit vandaag! gister 5!
Vruchtje, ja, Kaj slaapt vrij makkelijk en als het niet lukt dan pak ik hem bij me, ben er zelf ook vrij makkelijk in, was ik ook bij Finn. Moesch, wat vervelend dat jullie meisje zoveel krampjes heeft. Kan je de laatste fles niet wat vervroegen? Hier komt Kaj vanavond om half 12 uit, maar ga hem pas geven als hij zich zelf meld..ben te moe om wakker te blijven. Denk dat het half 2 wordt.. Ano, hier ook dus 5 flessen, hier met 150. HOeveel drinkt Daan? Wij meestal 7.00, 11.30, 16.00, 20.00 en dan 23.30 Hier nu mn bedje in, welterusten!
Ano: fijn Daan zo tevreden MoesCH: dat je niet lekker gaat slapen voor de fles van half 1?! Lange zit anders. Hier komt madam altijd eerder voor de laatste fles zo raar. Herkenbaar ? Misschien hamsteren voor de nacht. Nu de fles maken benieuwd of ze weer pas half 5 komt Slaap lekker allemaal
2012mama dat zijn helemaal lekkere tijden zeg! zo zou ik t ook wel willen haha! Hoeveel weegt Kaj dat hij 5x 150 mag? mijn man en ik gaan meestal rond half 12-12u naar bed.. dus blijf nu dan wel gewoon wakker.. mn man is altijd meestal tegen half8 pas thuis van zn werk, dus lekker de avond saampjes doorbrengen ano daan zit nu op 5 flessen met nachtvoeding? wat als de nachtfles weg valt? hou je dan 4 flessen aan? vruchtje miss dat ik de fles om 12u ga geven (maar dan heeft ze vandaag wel 7x 120 gehad (plus nog 10cc extra ivm hardere ontlasting).. moeilijk zo met die flessen berekenen zeg haha.. daar had ik bij mn zoontje geen last van met de BV.. maar helaas tis niet anders
Het zijn maar richtlijnen hè moesch. Ik zou zeggen vooral naar behoefte van je kleine kijken. Keer wat minder of meer kan geen kwaad Onze tijden: 4:00 - 7:30 - 1200 - 15:45 - 19:45 - 22:15
ok, hier drinkt ze 135cc helemaal leeg! hou t nu denk ik zo.. tot ze de nachtfles weg laat, dan ophogen tot 5x 150+5.. slaap lekker!
Moesch: ik laat ook zo tot nachtflesje eraf gaat. Ik denk voorlopig niet. Ach we zien wel. Hier lekkere nacht. Valt me op hoe beter ik slaap hoe moeier ik ben s ochtends als kids wakker worden raar hè. Straks finn naar kdv ipv donderdag hemelvaart. Lekker relaxed dagje dus alleen met mijn kleine meid!!
@ Vruchtje: Geniet er lekker van met je meisje vandaag. Dat Hamsteren herken ik wel, want Maylin wil 's avonds ook vaak na 18.00 uur 2 uur later al weer eten. Meestal heeft ze ook niet het aantal cc gedronken wat ze met haar gewicht zou moeten, dus ze regelt het zelf. Gisteren kwamen we op 6 flessen uit en had ze 660 cc gedronken terwijl ze met haar gewicht 690 cc mag hebben. @ Moesch: Hoe is het gegaan vannacht? Hier heeft Maylin goed geslapen. Gisteravond hadden we haar om 19.30 uur in haar bedje gelegd, maar ze bleef maar huilen, dus uit bed gehaald en bij mij gelegd met een speentje, maar echt slapen wilde ze niet. Om 21.15 uur heeft manlief een flesje gegeven, maar daar had ze maar 70 cc van gedronken, maar toen viel ze wel in slaap. Wij zijn toen ook naar bed gegaan. Ik had de wekker 6 uur later gezet om 3.15 uur en daar werd ik van wakker. Heb toch gewacht en toen kwam ze zelf om 3.30 uur, dus ze had een flinke ruk gemaakt. Toen vanmorgen om 7.30 uur weer. Hier schijnt het zonnetje, dus ik denk vanmiddag maar naar buiten. Manlief hoeft deze week alleen vandaag en morgen te werken. Woensdag heeft hij vrij genomen, omdat ik naar het ziekenhuis moet en om nou de kids mee te nemen leek mij zo onhandig. Donderdag en vrijdag was hij al vrij ivm Hemelvaart, dus hij heeft in totaal 5 dagen vrij. Het nanny care matje ligt ook in haar bedje. Had gelezen dat ze wel is vals alarm geven, maar daar gaan we niet van uit.