fidel, wat super dat het weer goed gaat met willemijn. ik ken het wel die bloedgroep afwijzing dat was bij mij verhoogde kans dus moest hier ook extra op prikken. bij mij was er gelukkig geen sprake van.
Wat fijn dat je het hoofdstuk kan afsluiten en dat de kleine meid verder gezond is... Heb jij geen prik gekregen? Mijn moeder en zus hebben dat namelijk wel gekregen...
Fidel: ik ben blij voor je topnieuws Tamtam: hier gekookt water opwarmen inmagnetron. Voor zover ik weet mag warm water uit de kraan wel sefanja: gelukkig was die bacterie voor jou tijd Miss geul: lekker bij geslapen vandaag? 2012mama : gezellig gehad met de visite ? Moesch: infacol werkt hier niet zo helaas nu laatste fles geven en mijn bed in. Ik ben moe en hele dag al hoofdpijn. Toch van gebroken nachten en minder slapen. Vannacht moest ik er ook 2 keer uit voor finn manlief ook nog keer best vermoeiend. Hopelijk komende nacht wat rustiger
Goedeavond meiden, Ik spring vanaf hier weer in, drukke dagen gehad! Wat heb je soms handen (en vooral energie) tekort zeg, hoe is het met jullie energielevel?? De eerste glimlachjes zijn hier ook een feit, heerlijk zeg! En nu net Jonas voor het eerst in de draagdoek geknoopt, hij is gelijk in slaap gevallen en wederom wat een heeriljk gevoel de kleine zo dicht bij je te hebben!
ff snel water:wij doen gekokt water opwarmen in de magnetron. tegenwoordig mag het idd uit de kraan, maar onze kraamhulp was daar absoluut niet enthausiast over, moet zeggen ik zelf ook niet maae r mag dus wel. zijligkussen, heb m ook, maar vind t niks...zeker ook omdat daan ingebakerd ligt. zo kga weer slapen
Sab: hier is het energielevel laag momenteel. Het lijkt wel of alle moeheid van de afgelopen weken eruit komt. Ik kan wat meer slapen maar lijk er moeier van te worden haha!! Het lijkt me heerlijk als ze straks doorslaapt...... Meiden bij jullie soms ook zo een groot verschil van tijd tussen de nachtvoedingen? Meestal laat ze er 5 á 6 uur tussen en vannacht keer 4 uur en een keer 3,5 uur terwijl ze overdag even veel heeft gedronken als normaal. Herkenbaar? Vandaag krijgen we s ochtends en s middags visite nog geen zin in. Normaal spreek ik ook niet af voor 2 keer per dag maar ach zijn we ervan af. Het klinkt niet aardig maar ben het zat die visite. Hebben jullie nog versieringen hangen ? Ik ga dat eind mei weghalen dan staat de laatste visite gepland.
Sorry meiden, maar ben jullie echt aan het verwaarlozen. Sorry! Maar ben gewoon erg druk en als ik tijd heb ben ik blij dat ik even op de bank kan zitten een serie kijken ofzo. Ik probeer vandaag weer een beetje mee te lezen. Hopelijk gaat het goed met iedereen! Weer aan het werk gaan Het kwam de laatste keer misschien raar over Ik kijk idd er wel weer naar uit om weer te gaan werken, maar dat neem niet weg dat ik mijn kids wel ga missen. Ik heb het ook super naar mijn zin op mijn werk. Heb erg leuke collegas dus de dagen vliegen voorbij. Mijn kids gaan ook naar opas en omas toe, dus zijn heb ben het daar ook super naar hun zin. Vind het gewoon lekker als alles weer normaal gaat. Het gewone leventje.
goede morgen meiden, vruchtje hoe is het met je hoofdpijn? ik hoop dat je nog een leuke dag hebt ondanks dat je er geen zin in hebt. sab fijn dat het zo goed gaat bij jou en jonas, en wat leuk de 1ste glimlachjes. ano nog lekker kunnen slapen ankje wanneer ga jij weer werken? ik snap wel dat jij er zin in hebt, ik moet zeggen ik nog totaal niet, ik wil eigenlijk stoppen en thuis blijven maar dat gaat niet ivm de opleiding. energielevel gister had ik een energielevel van -1 vandaag zit ik op +1 nog steeds erg moe maar niet het idee dat ik de hele tijd in slaap kan vallen dat had ik gister wel heel erg. vandaag lekker gestart met mijn hobby samen met viktor kroelen in bed en daarna samen onder de douche gestapt. net wat gegeten en zometeen huiswerk maken, eigenlijk moet ik naar school vanmiddag maar denk niet dat ik ga. groetjes wendy
Jeetje, je hebt het zo al maar druk met alles missgeul, respect hoor meid! Gisteren me draagdoek voor t eerst uitgeprobeerd heerlijk ding zeg!!
@ Vruchtje: Veel plezier met de visite ook al heb je er geen zin in. De nachtvoedingen wisselen hier ook wel hoor soms 3 uur, soms 4 uur, maar vanmorgen na de nacht voeding zelfs 5 uur. Versieringen hebben wij na 2 weken weer weggehaald. @ energie: Hier wisselt het per dag, maar ik heb mijn middag slaapje wel nodig. @ Sab: Fijn dat het goed gaat met jullie. Leuk he dat lachen @ Fidel: Wat een goed nieuws dat zal een opluchting zijn. @ Ankje: Kan me wel voorstellen dat je weer zin hebt om aan het werk te gaan helemaal als het werk je zo goed bevalt. Ik wil ook graag ff wat anders dan mama zijn, maar ik moet eerst nog werk vinden. Hier weer een goede nacht gehad. 21.30 uur flesje maar 40 cc gedronken en toen kwam ze om 2.00 uur en daarna om 7.00 uur. Vanmiddag komt mijn zusje op visite verder lekker rustig vandaag.
Miss Geul Ik moet 26 Juni weer beginnen met werken. Maar eerst nog lekker een weekje op vakantie! Hoe lang moet jij nog naar school? Tamtam Wat een lekkere nacht zeg!
Onze kleine meid is vandaag alweer 6 weken oud! Wat gaat het toch hard. Ze groeit ook erg hard. Ze zit met haar shirtjes en rompertjes al in maat 62! De rompertjes van maat 56 kan ze nog wel aan, maar zit wel een beetje strak. De broeken kan nog wel in maat 56. Ook 62 kan ze aan, moet alleen de pijpen dan omslaan.
ankje wat een geweldige foto. ik moet nog tot februari naar school als alles goed gaat. viktor past maat 50 bijna niet meer en soms is zelfs maat 56 te klein vooral van boxpakjes is dat soms te klein. viktor ligt nu te slapen vanmorgen lekker samen gedoucht was weer heerlijk. nu even wat huiswerk maken.
Ik vind de maten van de boxpakjes ook niet kloppen. Soms zijn de mouwen en de pijpen nog lang genoeg. Maar het tussen stuk van hoofd naar kruis is dan veel te kort en past dus niet meer. Moet de bak met maat 62 nog uitzoeken (allemaal kleertjes van Jonna) en in de kast leggen. Denk dat ik dat vanmiddag even ga doen. Maar eerst even aankleden en naar de stad. De kruidvat-luiers zijn weer in de aanbieding!
dat heb ik hier ook, dan staat er best veel druk op de drukknopjes van de boxpakjes. nu is vktor ook not zo klein, volgens mijn weegschaal weegt hij al rond de 5 kilocm zullen ook best erbij gekomen zijn maar hoeveel dat weet ik niet
ik heb me zojuist afgemeld voor school, ik zie het echt niet zitten, nu hoef ik pas 5 juni weer. ik ga vandaag wel de kinderkleidng kast opruimen, en wat huiswerk maken. ik moet een portefoliomap maken met al mijn cshoonopdrachten en die ga ik vandaag maar even uitprinten samen met de beoordelingen. en dan vanmiddag de kast van viktor opruimen en sorteren want ik grijp erg vaak mis met kleding die te groot, is, te klein is of dat ik totaal niet leuk vind.
Mooie foto hoor Ankje en idd wat gaat het hard he. Vind de maten zo wie zo heel verschillend per winkel. Soms valt 56 groot en bij andere winkels klein. Maylin heeft sommige dingen ook al maat 62 aan. Mijn zwager en schoonzus waren de zolder aan het opruimen en toen kwamen ze nog een vuilniszak vol met kleding tegen van hun dochter die is nu 4, dus of ik daar belang bij had, nou echt wel. Verschillende maten, dus dat komt altijd goed uit. @ Miss Geul: Verstandig dat je je hebt afgemeld ff rustig aan doen.
mijn docent vond het ook verstandig. ik ga wel wat aan thuis studie doen. dat kan vanaf de bank en daar hoef ik niet voor de deur uit te gaan