@Sab: wow dat zijn veel pakken zeg. Ik heb laatst 2 pakken gekocht ook ivm de aanbieding. Maar heb je ze tegelijk gekocht of ben je elke keer bij een andere kruidvat of op andere dag weer geweest. Ik ben bang dat de kaart aangeeft dat ik ze al heb gekocht als ik weer met de de pampers aan kom zetten en ze mijn pas gaan scannen. Neem aan dat die geactiveerde aanbieding dan meteen verwijderd wordt van de kaart. hij staat overigens nog wel als aanbieding p mijn kruidvatpagina. Blijft deze altijd staan ook al heb je van de aanbieding gebruik gemaakt? Of weet je dit allemaal niet? Wat een vragen , maar we weet heb je een antwoord haha @Chel: He meid, wat vervelend dat je er nog zo'n last van hebt. Maar bedenk je ook dat jou situatie rondom genezing niet zo heeft gelopen als bij de rest van de mama;s hier. Misschien dat het bij jou daarom ook nog wat pijnlijker is en de genezing er langer over doet mbt trekkerig gevoel. Maar natuurlijk begrijp ik je onrust hierin en hoop ik dat het allemaal wel los zal lopen. Ik baker Thijm in dmv puckababy. Hydrofieluier ligt onder zijn hoofdje ivm spugen. Verder ben ik het even kwijt. En niemand hoeft zich verplicht te voelen dat als je iets op het forum zet dat je dan meteen een grote reactielijst neer moet zetten. We weten allemaal dat mama zijn een fulltime job is en dat het niet meer dan normaal is dat je er tijd vrij voor moet maken om het hier allemaal bij te houden. Dit forum hoort een ontspanning te zijn en geen MOET. Lekker doen waar je zin in hebt!! Dames, even een persoonlijke vraag. Heeft er iemand van jullie alweer een "gezellig avondje" gehad met man/vriend?? Gisteravond hier weer voor het eerst Maar op de een of andere manier heb ik het idee dat ik nog zo voorzichtig moet zijn aangezien de keizersnede niet zomaar een sneetje is. nu maar handjeswerk gedaan haha en gewoon heerlijk geknuffeld. En daarnaast ben ik nu helemaal niet beschermd en moet er niet aan denken dat ik meteen weer aantel. pfffff dat is wat. helaas geen rubbertjes in huis gehad. Ik ga morgenvroeg meteen de huisarts bellen voor thijm. Zijn gezichtje is helemaal rood van de vlekken en droogheid. Op bepaalde plekjes ook nattig. Zoooo zielig, al heb ik niet het idee dat hij er last van heeft, maar het is echt geen gezicht. Heeft iemand hier ervaring mee of gehad? Wij gaan lekker ons bedje opzoeken. Thijm krijgt om 23.00 laatste flesje en dan weer de nacht in. Zzzzzz ben moe. Trusten allemaal en tot morgen
Oja, en nog bedankt voor de super leuke reacties op de foto's van de fotoshoot. We hebben 1 foto op aluminium laten zetten en komt deze week als het goed is binnen. Ben erg benieuwd!!
Ff ego. Reageer straks weer.hier zwaar nachtje gehad. Finn was om 2u wakker en wilde niet meer slapen.toen Kaj ook nog onrustig in 3u en om 4u een fles.denk dat Finn en ik uiteindelijk om 5u weer in slaap vielen. Nu lig ik klem tussen 2 slapende mannetjes in op ons bed. Kaj begint wat onrustig te worden dus zal straks een fles willen denk ik...
201mama: we kunnen elkaar de hand schudden Hier ook weer een slechte nacht. Voornamelijk weer last van krampjes zielig voor haar. Ik heb in totaal 3,5 uur geslapen houdt een mens nooit lang vol pff. Vanmiddag finn spelen bij schoonmoeder zodat ik even kan slapen. Straks ook maar eens CB bellen voor advies misschien andere voeding? Ik weet verder ook niet wat we eraan kunnen doen.
2012mama, ja dat heb je met 2 kids natuurlijk, dubbele kans op gebroken nachten.... Vreemd dat Kaj 2 keer voor de fles kwam....heeft hij 2x alles op? Vruchtje, hoop echt dat het CB je kan helpen, dit hou je niet lang vol. En je partner is weer gaan werken zeker? Evan, wat een leuke foto!! Hier weer n goede nacht gehad, het lijkt zowaar of we n ritme hebben gevonden! Al denk ik elke avond: het zal toch wel een keer fout gaan? We vinden het heerlijk hoor, maar het gaat zo goed....bijna eng of is t echt mogelijk dat we een goed ritme hebben? Hoe zit dat met de andere beebjes, ook al vaste ritmes? Ik ga straks naar de fysio, en daarna en vanavond kraamvisite. Verder genieten dat vriend nog vrij is, de hele week gelukkig nog, wil echt nog niet aan volgende week denken haha.
Noosa, Kaj had eergisteren ook steeds veel honger. Toen ook veel gedronken. Gister overdag zeer slecht gedronken dus had het wel een beetje verwacht. Vanaf vandaag ga ik proberen om de 3.5 u 120 aan te bieden...kijken of hij dan weer tevreden is wb voeding. Vruchtje jullie dus ook. Vervelend. Hopelijk vanmiddag bijslapen. Ben benieuwd wat het cb zegt
Ik lees dat er meer dames zijn met wakkere kindjes vannacht. Gisteravond moesten we Maylin wakker maken om 21.15 uur voor de fles, dus ik was er al bang voor. Ze kwam om 1.15 uur en om 4.15 uur en toen om 8.15 uur. Ze had ook een paar dagen wat minder gedronken, dus ze moest wat inhalen denk ik, dus hopelijk was het eenmalig. Straks komt de kapster voor mij en Danian. We hebben gisteren de klossen onder het bed vandaan gehaald is wel weer wennen hoor het bed zo laag. Vanmiddag ga ik een spaarrekening voor Maylin openen verder geen plannen. @ Evan: Leuke foto @ Noosa: Fijn hoor zo'n goede nacht en lekker een ritme. Hier totaal geen ritme. @ Vruchtje: Goed dat je het CB belt voor advies @ 2012mama: Hopelijk kun je vanmiddag ook wat bijslapen
mogguh meiden ik meld mij ook weer hoop enslchte nacht gehad ze ikhier ook niet denderend... ik ging om 23.30 naar bed, Daan kwam om 4.30 (vorige fles ws 22.30) dus opzich netje, alleen ik lag er om 5.15 weer in, ten f geslapen maar ff voor 6uur ongeveer half uur akker geweest omdat ie krampjes had, toen om 7uur werd neomi wakker, en toen ik die had gezegd dat ze nog even moest slapen ging de wekker van manlief, dus vanaf half 5 was t echt bal... verder gaat hethie wel goed, Daan poept de laatste dagen wel minder, ma 1xper dag, zie ook dat ie meer krampjes heeft, zo sneu.. slapen:is hier heel verschillend, soms slaapt ie veel overdag en soms heel weinig, eergister heeft ie over de hele dag maar 4!! uurtjes geslapen...Ik vind zowieso dat Daan iet heel veel slaapt, hij is met regelmaat 2 uur achter meka wakker, of soms nog langer.... flessen:hier 5x130cc en 1x 150cc al gaan ze niet altijd allemaal op.... gewichtaan is allen met de geboorte gewogen en verder niet, heb dus geen idee.Als je flesvoeding geeft hoef je ze toch ook niet te wegen of wel?ik moet 10april naar het cb dus dan horen we het wel!! @chelleke ik ben wat uitgescheurd, maar heb er gelukkig geen last meer van.hoe is t nu bij jou, dokter al gebeld? @troela ehh nee hier nog niet gezellig gedaan haha, al had manlief dat liever anders gezien, maar hou m wel tevreden hoor ) leuk die foto op aluminium, is vast prachtig!!! @vructje he wat balen meid dat de nachten niet willen lukken, moelijk dan he.want heb je zelf t idee dat ze meer honger heeft of?misschien voeding voor hongerige baby's? @moestra, prima meid, ik heb er ook niet altijd tijd voor hoor, tis ook geen verplichting he... @fidel he das kloote dat je niet meer krijgt vergoed.Maar volgens mij is t niet zo duur he?dacht 25eur per dag? @nikes:schattig!!!!hier ook al 2 paar hahahaha zo Dan ligt laweer even te huilen dus maar eens kjken wat er is, denk krampjes, pfffrotkrampjes ook... osorry voor mijn slechte typen, maar het toetsenbord doe t t niet ged meer, sommige letters pakt ie niet, lekker irritanttttt.en op de ipad vind ik ook niks haha.
Troela: hier nog niet gezellig geweest....al wil ik wel, ben erg nieuwsgierig hoe het nu is haha! Maarja ben nog aan het vloeien, dus nog even geduld hier. Ano: balen van je nacht na half 5 zeg! Wij geven S. sinds gister elke keer een beetje Rooibosthee (kan ook koud gedronken worden), hij kreeg namelijk ook wat hardere ontlasting. En ik moet zeggen het werkt goed! Misschien een handige tip?
troela Ben het helemaal met je eens over plaatsen op dit forum. In welke zin, gezellige avond met je man (intimiteit?)... Waar ik naar uit ben gekeken, heb ik gekregen... Dat is meer dan gezellig... Mijn man slaapt na 8 maanden eindelijk weer bij mij in bed.... Neva heeft ook wat rode,droge huid... Ik smeer vaseline op haar gezichtje. evan LIEF Hier een goede nacht, wel Neva op mijn buik laten slapen ivm krampje... Later in haar wieg gelegd. Ze heeft om 00.00 uur en om 04.00 uur haar fles gekregen... Niet gespuugd, alles erin laten zitten... Vanochtend dacht ik wakker geworden te zijn om 07.45 uur, bleek 06.45 uur... Neva en ik op de bank verder geslapen en werden om 08.20 uur weer wakker... Weten jullie waar de zon is gebleven, zoja kan je vragen of hij wilt schijnen?
leuk, april mama's topic! ik schrijf weer mee! jullie hebben de afgelopen dagen weer flink wat gekletst dus ik spring vanaf hier weer in! hier drinkt de kleine meid nog steeds 7x 100cc om de 3uur.. ik ben vandaag begonnen met speentje te rekken tot om de 4u.. zodat we de flessen kunnen ophogen.. en we snachts zo miss ook aan wat meer slaap kunnen komen! ze komt snachts om de 3uur.. soms om de 4u! wie geeft er al flessen van 120+4 en om de hoeveel uur? vanaf wanneer mogen ze om de 5u weer een fles, ben t ff kwijt van mn zoontje vandaag weer naar cb om te wegen.. ben echt benieuwd of ze dit keer wel is aangekomen.. het spugen is nu sinds de flesvoeding wat minder geworden! verder afgelopen weekend geboortefeestje gehad.. was erg gezellig en veel leuke cadeautjes gehad! wel erg geschrokken nog.. een neefje van de kids bleek allemaal rode vlekken op zn romp te hebben en die heeft geknuffeld met ons kleintje.. hoop niet dat t een kinderziekte was.. strax nog ff navragen bij het cb waar ik op moet letten!
Meiden even een vraagje. heb nu ff geen tijd om bij te lezen en te reageren, hopelijk vanmiddag wel.. viggo is weer helemaal uit zn doen doordat iemand hem gisteren wakker maakte, hele ritme is weer kwijt ik kolf afgelopen dagen bijna alle voedingen, omdat viggo door de spruw steeds loslaat en weer hapt en dat zeer doet aan mijn tepels. maar nu merk ik dat mijn melkproductie veel minder wordt! eerst kolfde ik met gemaak 150 cc bij elkaar, soms zelfs 200!!! nu haal ik nog maar net de 100 ik snap het niet.. ik probeer ook vaker te kolven, om de 2 uur bijv. maar dat helpt ook niet echt. kan door kolven de melkproductie teruglopen? of gaat er iets anders niet goed?
Noosa bedankt voor de tip! Maar de ontlasting is niet hard,gewoon heel dun, alleen wat minder..maar net inmiddels ook weer een luier gehad, dus misschien is t nu weer normaal? Moesch ik geef al een 1-2 weken 120-4 savonds zelfs 150-5! Ik probeer iedere 4 uur maar maak hem er niet wakker voor dus soms is t wel 5 uur, en soms komt ie al na 3 uur, heel verschillend dus.... Oww heb net wat op fb gezet, als iemand tips heeft graag, gaat over vakantie!
nou meiden, ik hoop vandaag nog even bij te lezen, vandaag voor het eerst de ochtend voor mij en viktor samen gehad. het was heerlijk ontspannen en zelfs nog wat in huis kunnen doen. vanmiddag is de kraamzorg er en krijgt viktor zijn hielprik en gehoortest. ik ben benieuwd hoe dat gaat. ik hoop tot later vanmiddag
Lieve meiden..... Stemmen jullie allemaal even op mila bij de baby van de maand verkiezing?????? Xxxx
@ juultje ik heb begrepen dat als je kindje aan de borst drinkt meer binnen krijgt dan dat je zelf kolft.. maar het kan idd ook een dipje zijn.. gewoon door blijven kolven en anders gewoon je kindje weer aanleggen! @anoniempjuh heerlijk hoor als jer 4u tussen zit.. heb je toch weer wat meer tijd voor andere dingen! hier ff overlegd met cb.. en ze vond het beter om 7x 100cc te blijven geven.. dus gewoon om de 3u.. snachts kon ik dan proberen met speentje te rekken tot 4uurtjes als ze toch om de 3u komt! ze vond haar nog te klein voor om de 4u.. miss geul,, lekker genieten met je kindje! wij gaan morgen voor de gehoortest.. blijft altijd spannend! hier vanmiddag bij CB geweest.. en gelukkig dit keer goed aangekomen! ze weegt nu 3780 en dus eindelijk over haar geboortegewicht! flesvoeding past blijkbaar dan toch beter bij dr dan mn borstvoeding.. vind t wel heel jammer dat ik geen BV heb kunnen geven dit keer, maar wel fijn dat ze nu dan wel aankomt! vandaag heeft ze na de fles van half 3 nog wel een beetje gespuugd.. ik kijk t de komende dagen nog fftjes aan en anders miss toch maar nutriton aan de flesjes toevoegen.. ze spuugt gelukkig wel minder als bij BV!
@ "gezellig": Ik vloei nog steeds dus hier nog niet aan de orde @ Chelleke: Ik heb gestemd @ Juultje: Bij mij liep het door het kolven ook terug, maar weet niet of dat altijd zo is. @ Moesch: Fijn dat ze weer is aangekomen Ik wordt hier gek van lekkende luiers. We hadden eerst huggies, dus ik dacht dat het daar aan lag, maar nu heb ik Bubblies en daar heb ik het ook. Bij mijn zoontje nergens last van, maar bij Maylin steeds links aan de zijkant niet elke keer gelukkig, maar wel om gek van te worden. Gebruik maat 2. Vanmiddag een spaarrekening bij de Rabobank voor Maylin geopend. Voor Danian hebben we dat ook gedaan en daar storten we de kinderbijslag op of wat er van over is. Maylin is vandaag echt een inhaalslag aan het doen ze heeft nu al 6 voedingen gehad en zit al op 600 cc. Hopelijk laat ze er vannacht weer wat meer tijd tussen.