Goedemorgen dames Ik durf het al bijna niet mer te zeggen, maar we hebben ons meisje vanmorgen om 09:00u toch maar wakker gemaakt voor haar flesje. Ze sliep al vanaf 0:00u..... ( wij geven de laatste fles pas tussen 23.00u en 24.00u maar ligt dan wel al vanaf 20:00u - 21:00u in bedje). @MoesCH: ik kook iedere dag nog uit, maar ik denk dat ik dat dan ook niet meer ga doen Volgens mij zei jij net ook van de hoeveelheid flesvoeding hee??? Mila zal idd wel boven de 5kg zitten... de laatste keer woog ze 4400gram, en dat was op 8 mei. Ze was toen meer dan een kg in een maand bij gekomen. We geven haar nu 6x150 en meestal de 6e fles 170 voor de nacht. als ze die niet opdrinkt is dat geen ramp, als ze maar aan de 150 komt... @ Juul: Wow wat heerlijk lekker eruit kunnen gaan met Viggo. Je zult nu wel super trots zijn op je manneke.... geweldig meid dat is echt al een hele flinke vooruitgang dan!!! @ Ano: jij ook ongi, ik gebruik idd gewoon de tampons vloeide immers al 3 wkn niet meer.. @tamtam: Wat rot dat Maylin zo'n slechte nacht heeft gehad.. ik hoop wel dat ze ondanks dat vandaag gewoon lekker in haar velletje zit.... germ, met zo'n weer hebben die kleintjes het nog steeds zwaar he.... Wij hebben ook het zwembad al opstaan hahaha, helaas kan ik er niet in.. of ja... heel eventjes dan @2012mama: Bij ons binnen is het heerlijk koel... in DL zijn de huizen allemaal verschrikkelijk geïsoleerd... 's winters blijft de warmte binnen goed hangen en somers blijft de warmte lekker buiten..... Mila ligt binnen ook met dunne lange mouwen aan hoor, tis hier echt koel ( niet koud) @all: Vandaag weer lekker BBQ-en met schoonouders.... straks eerst even langs mijn ouders, pap heeft movicolon voor me geregeld±' ik kan al weken niet meer naar de wc en heb daardoor alles kapot gesprongen van achteren hahahaha ** schaam** en dat doet heeeeeeeeeeeel veel pijn... Nu had ik me net bij elkaar geraapt om toch maar naar de huisarts te gaan aangezien het echt inwendig kapot is, wordt ik ongesteld....... pffff maar goed dan nog maar een week uitzingen met de movicolon....
hey meiden. ano hoofdpijn is over(weet niet voor hoe lang spanning staat tot over mijn oren) wat maak jij lekkere lange nachten tamtam wat vervelend dat ze ineens vaker in de nacht komt. misschien last van warmte? of inderdaad een sprongetje. dat is elke keer weinig drinken zeg,wel leuk dat bad daar kunnen jij en maylin ook in. vruchtje wat fijn zo lang slapen jammer dat finn eerder kwam. gebniet van het bos en ik hoop dat y dan ook makkelijker wordt als je haar overal mee naar toe neemt( is hier wel geval viktor slaapt overal) lekker dat je nu al in de zon zit te bakken zeg. wat fijn nog 2 weken extra verlof geregeld. ook weer ongi iedereen is dat hier tegelijk. sefanja ik was weer op viktor die wou drinken, ik lag in bed om 00.30(ook laat maar minder laat) ik weet de onrust niet,m het is er nog steeds in ieder geval. het is inderdaad lekker met de kleine eropuit gaan. gelukkig gaat het met jou en neva weer de goede kant op. 2012mama ik kan het niet echt rustig aan doen we gaan vandaag bbqen bij mijn schoonouders en morgen kraambezoek. wat leuk zo een gezellig weekend, ik ben daar inderdaad ook altijd gek op het licht er wel wie zijn verjaardag het is bij mij chelleke wat fijn dat ze zo goed slaapt. movicolon werkt goed en veel veel drinken daarbij dan komt het misschien wel op gang, ik drink\slik het ook regelmatig omdat ik een spastische darm heb. nou hier een piepnacht: 1.30-4.20-6.45-8.00. tussen 6.45 en 8 weinig slapen veel huilen en na 8 uur niet slapen en alleen maar huilen. 2 keer spuit luier dus door zijn luier heen en alleen op zijn voorkeurshouding willen liggen wat ik niet wou ivm afplatting hoofd doe ik het nu echt om en om. ik zit er nu ook best wel door heen, heb hem nu boven in de box gelegd want niets is goed ik wou dat is wist wat er was maar ik weet het niet meer. meestal voel ik mij beter na sporten, ik wou daarom gaan hardlopen maar viktor komt ieder uur zo ongeveer voor een voeding dus dat zit er niet in denk ik:x mijn vriend die ligt nu op bed even de slaap inhalen van afgelopen weken die hij gemist heeft met zijn werk, dat is 1 voordeel die klus is stopgezet dus hij hoeft niet in de kost en blijft dus thuis. dus ik hoef de nachten niet alleen te zijn. vandaag naar mijn schoonouders, zie het niet zitten met zo een huilend kind heel de ochtend maar het is een vervanging voor moederdag omdat ze toen in duitsland zaten. groetjes
@ Chelleke: Wat vervelend dat je zo'n last hebt van achteren hopelijk is het snel beter. Zo die Mila weet wel wat slapen is kan ze het Maylin niet leren Mooie foto's hoor. @ Miss Geul: Wat balen van je slechte nacht wel fijn dat je er nu niet meer alleen voor staat. Veel plezier vandaag hopelijk huilt Viktor niet zo veel Maylin heeft net een fles van 165 cc leeggedronken, dus het gaat de goede kant weer op. Ze is nu haar luier aan het vol poepen haha. Heb net nog een foto gemaakt toen ze moest lachen hij is wel wat wazig.
kei schattige foto's van mila en maylin! flesjes uitkoken: ik deed t ook niet meer dagelijks.. maar lees op i-net dat t eigenlijk wel nog elke dag moet tot de 6 maanden!! en afwassen doen we hier met koud water, omdat we een boiler hebben.. warm water uit een boiler mag volgens mij niet! vannacht weer tzelfde 23u laatse fles.. 5.45 1e fles en daarna om 9.45.. hoop dat ik t weer een beetje kan rekken allemaal zodat de laatste fles weer om 23u uitkomt! gistermiddag heeft ons dochtertje veel gehuild en voor het slapen gaan ook.. last van krampen.. zo zielig!
ow chelleke ik zou echt niet nog n week wachten met naar de huisarts gaan!! miss hoeft ie wel niet te kijken en krijg je zo iets voorgeschreven als jij zeker weet dat je fisuren hebt! en movicolon zal idd goed helpen om het zacht te houden.. en goed drinken meid!
@ MOesCH: Tja die fisuren zitten wel van binnen dus ik ontkom er neit aan om te gaan, maar ik ben zo ongesteld als maar zijn kan en geloof me, dan lig je niet graag bij de dokter in je blote kont hahahahaha. Mijn overbuurvrouw is apothekers assistente en heeft mij lidocaïne zalf gegeven ( verdovende zalf) dat smeer ik er dan maar op en dan gaat t redelijk... straks met de movicolon beginnen en dan hopen we t vol te houden....pffff t leed dat bevallen heet na 8 weken hoop je toch eigenlijk nergens meer last van te hebben hahaha Merk trouwens nog steeds dat als ik getild heb of veel gestaan heb dat ik druk voel op mijn schaambeen vanuit de baarmoeder..... is dat normaal???
chelleke wat een leuke foto. tamtam ook al zo een leuke foto. moesch wat fijn dat het vannacht zo goed ging. chelleke dat heb ik ook, alleen dan na de grote ontlasting gevoelig. en som na te veel gedaan te hebben. hier slaapt viktor nu, ik wou gaan hardlopen,maar na 2 straten gelopen te hebben ging ik joggen en toen zakte mijn broek irritant vaak af, en mijn oordopjes begaven het constant dus na 15 minuten heb ik het joggen opgegeven en ben ik gaan lopen en dat na het gedoe vanmorgen ben ik onder de douche gaanz itten en heb 15 min. zitten huilen omdat ik er doorheen zit. viktor in bad gedaan en blijven huilen in bad onrustig liggen gillen bij het aankleden en op zijn buik gelegd en binnen 5 tellen slaapt hij.
Chelleke, heerlijk nachtje gehad dus, fijn! Mooi meisje hoor! Miss Geul, vervelend dat Viktor zo verdrietig is! En dat jij er door heen zit, al begrijp ik dat heel goed. Misschien is het juist wel fijn er even op uit te gaan? Zodat Viktor in slaap valt? O, en dacht...iok zou gewoon gaan hardlopen, Je hebt kans dat als jij er niet bent Viktor niet zo snel voor een voeding komt. Lees dat je geaan bent, jammer dat je het eerder moest opgeven.. Moesch, wat een nette nacht heeft ze gemaakt, lekker. Zielig he die krampjes. Hier aan het wachten op manlief, en dan op verjaardag. Hij is vissen met een vriend, maar zou voor half 3 thuis zijn, ben benieuwd.. Na de verjaardag gaan we eten bij schoonmoeder... Morgen maar even een rustig dagje plannen..ben moe!
@chelleke oeiii klinkt gezellig maare vaak zijn mensen die niet snel spontaan zwanger werden van de 1e, onbewust sneller zwanger van de 2e... lang leven condooms hoor!!! @sjors welkomt terug @sab ook geen paddock of rijbak waar ze in mogen lopen.. en dan beperkt gras geven?? @Unox buikslapen jah in de box of op schoot snachts vink t echt te eng.. maar kan merken dat ze dan veel lichter slaapt.. wordt het hikken minder als ze op de buik slapen?? is me eigenlijk niet opgevallen, maar nou je het zegt.. zal er eens op letten @miss geul denk eraan jij geeft toch bv dan mogen ze onbeperkt.. in tegenstelling tot kv @troela hmmm ik zou zeggen heb je het bonnetje nog??? @ sefanja dat klinkt als een mannenkwaaltje en luilak kennen ze hier niet gelukkig, maar weet wat t is @ chelleke jeeeeeeeeeeeh een ongi hoe blij kan je zijn!!!! @miss geul wat een oplossing voor de hoofdpijn opnieuw zwanger worden haha @ juultje fijn dat t beter gaat met viggo!!! @chelleke aauwwe dat klinkt pijnlijk!!! en ahhhhhhh @tamtam wat een timing met de foto!!! leuk hoor!!! @miss geul herkenbaar hoor er even doorheen zitten.. @all sorry iedereen die ik vergeten ben.. kv flessen en samenstellingen.. thja kan er wel op reageren maar heb er de ballen verstand van.. dus dat sla ik over.. niet ongeintresseerd bedoeld.. de doorslapers heerlijk hoor.. hier terug naar 4 a 4.5 uur ertussen.. mede omdat ze het warm heeft.. erg bewegelijk is en daardoor weer bloot ligt.. en last van wind... @hier pff druk druk druk zal even beginnen met t CB donderdag willemijn is nu 4460 en 53 cm!!! dus dat was super!! maar meteen dikke klacht ingedient, heb een chineese arts die je eigenlijk niet goed begrijpt door gebrekkig nederlands.. daarbij vond de geelzucht + behandeling een lichte behandeling!!! willemijn had ook van de week warmte-uitslag gehad, dit vond de arts puistjes... eehhh zelf een kneus kan daar t verschil tussen zien... en ik had de vraag vanaf wanneer mag je gewoon water aanbieden en wat is verstandig... antwoord: nu al, je mag altijd tussendoortjes aanbieden!! voor de zekerheid nog gebelt met de advieslijn, daar was het antwoord: water mag wel, MAAR MET BV wordt sterk afgeraden, blijf maar gewoon vaker aanleggen, let op als moeder dat je zelf veel blijft drinken!!!! dus nu overplaatsing naar een ander dorp, gelukkig geen probleem verder oma had de auto kapot, zodannig dat reparen te duur werd, dus vrijdagmiddag nog samen auto's gekeken, testritten gemaakt, willemijn heeft zich keurig gedragen!!! vanmiddag nog visite gehad, verlate kraamvisite, heel leuk zwempakje gekregen!! nu hopen dat de zomer nog even aanhoudt!!!
Fidel: Fijn dat Willemijn zo goed gegroeid is. En inderdaad wat slecht van die arts....... Chelleke: klinkt heel pijnlijk. Goed dat je alle moedt bij elkaar geraapt hebt en naar de huisarts gaat. Hoe was de BBQ heeft Mila zich goed gedragen? Mooi foto's van Mila Tamtam: schattige foto joh van Maylin echt een mooie lach!! miss geul: zielig van Viktor en vervelend dat je er ook even doorheen zit/zat. Wel begrijpelijk je bent continue bezig. Goed dat je bent gaan hardlopen rustig opbouwen. Wel irritant zo een afzak broek haha. Hier toch niet naar het bos en meer gegaan maar naar bij mijn ouders in de tuin. Veel makkelijker met zo'n kleintje kon ik rustig voeden binnen alles bij de hand etc. Finn leuk gespeeld met water en zandtafel en een piratentent en nog naar speeltuintje geweest. Verder dus de hele dag buiten doorgebracht. Y heeft ook een super dag. 2e dag dat we op 5 flessen zitten van 165 en ze drinkt ze bijna allemaal op soms laat ze 20cc staan. Voor het eerst slaapt ze nu rond dit tijdstip. Normaal altijd huilen en onrustig. Hoe is het met de rest nog plannen voor morgen? Hier morgen rustig dagje. Manlief gaat zo de nachtdienst in. Gelukkig maar eentje. Morgen dus tot een uur of 13:00 alleen met de kids. Lekker in de tuin spelen
ohja vergeten vriendlief heeft werk !!!!! dinsdag beginnen!!! tot min. eind vant jaar als het van beide kanten bevalt!!! 5 wkn op proef
Fidel: lekker zeg dat je vriend werk heeft Ik weet niet wat me overkomt. Ons kleine meid slaapt al vanaf 19 uur vanavond. Normaal zijn dat haar huil uurtjes en onrustige uren en is ze tot de laatste fles wakker en niet in bed te krijgen. Nu nog hopen dat dit geen negatieve invloed heeft op de nacht haha.
ow lekker hoor vruchtje! hier wel een onrustig meisje.. om half 7 flesje gehad en daarna in bad gedaan.. en sindsdien last van krampjes en huilen.. ze is nu gelukkig ff stil.. hopen dat t zo blijft.. hoop dat ze nog fftjes gaat slapen en dan rond half 11-11u voor laatste flesje komt! miss geul.. balen van je dipje.. hopelijk voel je je snel weer beter! @fidel.. goed gegroeid hoor jullie meisje! goed dat jullie nu overgeplaatst zijn! hier verder rustig dagje gehad met manlief en kids!
@ Fidel: Wat goed zeg dat je vriend werk heeft! Fijn dat Willemijn goed groeit. Wat slecht zeg van die arts logisch dat je ergens anders heen gaat @ Vruchtje: Ik hoop ook voor je dat het geen invloed op de nacht heeft. Lekker dagje gehad dus. Morgen misschien naar de stad daar is markt verder geen plannen. Maylin heeft vandaag 7 voedingen gehad met wisselende tijden ertussen zelfs maar 2 uur ertussen maar de fles ging leeg, dus ze regelt het echt zelf als ze daar voor minder drinkt. Ook is het al een paar dagen zo dat ze om 16.00 uur en rond 18.30/19.00 uur een fles wil. De rest van de tijden wisselt, maar die tijden komt ze altijd. Vanmiddag had ze om 14.00 uur een fles gehad, maar om 16.00 uur wilde ze weer. Eind van de middag slaapt ze niet of heel kort en daardoor drinkt ze de fles heel slecht, omdat ze te moe is. Als ik de fles nog eerder ga geven gaat ze al zo vroeg naar bed, want ik denk dat ze dan die lange ruk al gaat slapen. Als we haar wakker houden gaat ze op een gegeven moment huilen en wordt ze nog vermoeider. Iemand tips hoe ik dat kan aanpakken? Ben benieuwd of ze vanavond nog wakker wordt ze heeft iets minder gehad dan ze mag. We wachten af.
Wat een leuke foto's van mila en maylin super leuk! Vraagje? Zit weer met een flesdilemma haha. Daar heeft er pas 3 op. 9.15-13.14-18.15 Nou wil ik er zo 1 geven rond 23.00 maja dat is pas de 4e dan, dan mag ik m zeker niet laten slapen zolang in wilt?ben zo benieuwd of in zou doorslapen, maja kom nu dus een fles tekort.. Hij heeft in totaal 400-420cc op, daar komt zo 150 bij, das dus ruim 550cc dat is niet zo veel of wel? Weet gewoon niet hoe ik t mot schuiven, ja ieder 3 uur maar dat vind Daan volgens mij niks. Chelleke jij geeft nog 6 flessen?en snachts slaapt ze zo lang, dan moet jij dus normaal iedere 3 uur een fles geven?? Miss geul jammer dat t lopen niet lekker ging, volgende keer betere broek aantrekken haha. Chelleke jee klinkt pijnlijk, zijn dat aambeien ofzo?succes ermee! Vruchtje fijne dag morgen!geniet weer lekke an het zonnetje haha. Fidel wauw super dat het zo goed gaat! En gefeliciteerd met de baan van je vriend! Hier: zo naar bed, we willen morg naar het dolfinarium, wel leuk denk ik voor Neomi!er is ook een standje ofzo las ik, daar ook maar even heen!
Oja Daan draaid soms al op zijn zij, jee vind dat echt snel, stond er echt van te kijken haha, hij gooid dan ze armen en benen in de lucht en hopla hij gooid zichzelf op zijn zij!zal t wel eens filmen haha wel grappig.
Fidel, wat fijn, dat hij werk heeft! Vruchtje, wat fijn dat Yara de slaap te pakken heeft! Moesch, hopelijk slaapt ze komende nacht wel goed. Tamtam, rommelende dag dus...vermoeiend he? Ano, zou hem lekker laten slapen hoor. Hij meld zich vanzelf en haalt het vast morgen wel weer in. Hier op verjaardag geweest. Erg leuk. Finn gespeeld in het zwembadje en Kaj lekker geslapen en op schoot gezeten. Daarna gegeten bij schoonmoeder. Toen om 20.30 thuis en Kaj flesje gegeven en Finn op bed. Kaj daarna ook op bed, en sindsdien slaapt hij. Ga nu zo douchen en twijfel of ik dan Kaj wakker maak of hem zelf laat komen...straks maar even kijken hoe het loopt. Morgen willen we even naar een kinderboerderijtje net over de grens in duitsland.
Hey dames, allemaal lekker aan genieten van het mooie Weer? gisteren heb ik echt een slaapdag gehad! Had het nodig ff bij te tanken maar vond ook erg zonde met dit mooie weer, maar het was heerlijk. 's avonds nog lekker even aan de wandel gegaan naar schoonouders! T. Was gisteren erg onrustig! vanaf 18.30 niet meer geslapen. Alleen tussendoor wat hazenslaapjes tijdens wandeling maar als hij even stil Stond dan werd hij. Weer wakker! Haalde de 4 uur niet tussen de flessen en had dus om 21.00 zijn laatste fles al! Is rond 22.00 gaan slapen en melde Zich vanmorgen pas om 7.10 u! Dus dat si wel Lekker! Maar of hij nu Om 21.00 of 23.30 Zijn laatste fles heeft gehad hij zal Altijd rond 6.30 u zich melden! Herkenbaar zo'n biologische klok? Wij gaan vandaag naar de camping. Mijn ouders zitten daar!
@ Ano: Dat is idd niet zo veel wat cc betreft, maar voor 1 keer is het denk ik niet zo erg. Veel plezier bij het Dolfinarium @ Vruchtje: Hoe is het gegaan vannacht? @ Troela: Lekker he ff goed bijslapen en dan slaapt T ook zo goed heerlijk. Biologische klok is hier niet herkenbaar. veel plezier op de camping @ 2012mama: Veel plezier op de kinderboerderij Maylin kwam hier weer als vanouds. 18.30 uur fles gehad 6 uur later 00.30 uur en daarna 4 uur later 4.30 uur. Vanmorgen kwam ze om 6.45 uur, maar honger leek ze niet te hebben. Bij ons in bed gelegd en om 7.20 uur maar een fles gegeven, omdat ze anders te moe is, maar 80 cc gedronken. Ik weet niet hoe ik dat moet doen de laatste tijd is ze vaker ver voor de fles al wakker soms wil ze wel drinken, maar soms ook niet, maar als ik niks geef is ze te moe als ik te lang wacht en als ik haar eerst weer op bed leg moet ik haar wakker maken en als ik haar wel wat geef drinkt ze weinig. Hoe moet ik dit doen? Mijn schoonmoeder belde net of we daar vanavond komen barbecueën ben alleen erg benieuwd hoe het met Maylin gaat, omdat ze eind van de dag moeilijk wil slapen en we zijn vast niet om 19.00 uur thuis, dus ik hoop dat ze in de kinderwagen wil slapen.