April 2012 mama's deel I

Discussie in 'De mama's' gestart door juultjeT, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sab: Ja party!!!!!!!!!!!!!!! ik zorg voor Limburgse vlaai oké???;)
    Hoe hard we samen gelachen hebben dat we samen zouden bevallen hahaha we hebben allebei liggen puffen de 30e:) echt lachen...

Ik ga dadelijk nog eff shoppen voor Mila. had een kei leuk spijkerrokje gezien voor 7 euro maar dat hadden ze niet in haar maat in die winkel dus ga ik eff bij de HEMA in een ander dorp kijken hahaha manlief wordt er gek van maar ja.... kan het niet helpen dat ik een dochter heb en dat ik wil dat die er op en top uit ziet;)
    Het gaat super met Mila, ze is zooooooooooooooooooooooo lief he....

Trouwens Sab, jij woonde toch vlak bij Naomi he?? Hoe is t met haar, heb al lang niks meer van haar gehoord of gelezen hier...

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Sefanja, Heerlijke nacht zeg!! Daar tekenen we voor he!
    Hier dezelfde trouwens dus niks te klagen!!
    Mijn vriend moet vermoedelijk in Augustus pas naar China maar dan waarschijnlijk voor 2 weken. maar niks is nooit zeker dus kan net zo goed eerder/later langer/korter zijn ;)

Hij heeft voor Jonas wel weer schoentjes meegebracht uit Singapore die kosten daar de helft minder als hier. Adidasjes en Allstars :D
    Dus volgende x ga ik van te voren even opzoeken wat leuk is hahaha.

Chelleke, ja echt geniaal he op dezelfde dag bevallen hahaha.
    Echt te grapig gewoon vooral door onze voorlol erover!
    Lekker limburgse vlaai, ga ik van het weekend weer eten want ga een weekendje naar Limburg hihi!!

Oww en dat shoppen, haha stad en land voor iets afrijden.
    Ik ben ook zo en dat met een Jongetje hihi!
    Me bankrekening zie ik trouwens wel hard slinken als ik ben gaan winkelen. Het scheelt dat hier waar ik woon niet echt leuke winkels zijn dus ga meestal naar een grotere stad voor het echte werk :D
    laat ik nu net veel vrijetijd hebben :D

Jaa met Neomi gaat alles goed, druk geloof ik ook!
    Ben er afgelopen zondag nog geweest want ze was jarig :)
    Maar met Jasmijn gaat alles goed! (mag ik vast wel zeggen van haar hihi):)

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sab: Echt ga je naar Limburg?? waar ga je heen?? ik woon er ook, precies in het midden..

4. sab1988

sab1988 Niet meer actief

weerterberg!

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    oh das hier ongeveer een half uurtje vandaan;)
    Dames.. Mila moet eigenlijk haar fles hebben maar voort eerst sinds haar geboorte slaapt ze nog wanneer ze een voeding overdag moet krijgen... zou t dan???? ik wacht gewoon tot ze wakker wordt en geef haar dan de fles... misschien wel 4 uurtjes???

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @sab fijn dat je vriend weer terug is! Jonas alweer 2 maandjes!

@chelleke! Mila ook weer 2 maandjes! gaat hard zeg!

@tamtam lekker vroeg met schooltje uitzoeken voor danian! hopelijk vinden jullie het wat!

@sefanja, lekker lang nachtje! hopen dat ze dat blijft aanhouden!

hier straks kindjes naar oma brengen, en lekker gaan winkelen!! heb er zin in!

7. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Voeden in openbaar: Ik durf het nog niet. :) Daarvoor is Zoon soms nog te onrustig. Ik voed zelfs selectief als vrienden over de vloer zijn. Soms wel, soms niet. Moet me dan ook best wel eens ergens overheen zetten maar het is niet anders. Het is niks seksueels, dat voeden. Maar om nou -om het andere uiterste maar eens te gebruiken- in het openbaar 'je tieten op tafel te gooien' vind ik ook weer zoiets ;)

Verder heb ik het idee dat Zoon een beetje dwarrelig is met zijn aandacht bij het drinken. Hij is gefascineerd door de grijze muur met wit stopcontact en zwarte stekker erin. Ook de verwarmingsbuis (metaal glimmend) tegen grijs vindt ie toch zó interessant. En ik maar zwaaien met mijn tiet, zie je het voor je? ;):D

Hij regelt wat af, hij heeft het er maar druk mee en ik dus ook. Klaagmuur, anwb-praatpaal, samen een dansje doen om de hikjes weg te jagen.. druk druk druk.. :) :D:D:D:D

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

oeh Unox jij zit dus ook in de regeldaagjes, Jou mannetje is ook precies evenoud als Mila en Jonas!
    En wij waren denk ik zelfs gelijk uitgerekend he?? 5 april??
    Hoe toevoellig haha!
    Grappig om te lezen hoe boeiend je mannetje alles vindt! Geweldig!
    Behalve dan dat hij de aandacht van het drinken kwijt raakt dan ;)

Dat selectief voeden heb ik ook maar nog niet met heel veel mensen erbij hoor. Heb ook dat idee van tieten op tafel gooien haha.
    Normaal ga je toch ook niet in je nakie zitten heb ik dan het idee!
    Hopelijk zetten wij er ons nog wat meer overheen!! hihi.
    Ow en met mannen erbij helemaaaaal al niet :)

Moesch wat heerlijk lekker winkelen zeg! Krijg er ook zin in :D
    Veel plezier vanmiddag!

9. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ja, wij waren tegelijk uitgerekend Sab! En ook tegelijk bevallen, zij het op een andere datum.. grappig zeg! :)

Met mannen erbij voed ik soms. Het ligt eraan wie het is. En dat ligt weer aan de persoon en niet aan de relatie die ik met die persoon heb. Als de vriend van mijn nicht erbij zit vind ik het prima. Maar een vriend van mijn vent, al heeft die vriend al járen een relatie.. dat doe ik dan niet. Omdat die vrienden geen kinderen hebben zijn tieten eerder iets seksueels ofzo, ik weet niet waarom. Naja.. ik had voor ik zwanger was al enorme jetsers en dat was nogal een voedingsbodem van grappen en grollen en plagerijtjes (van mijn kant hoor, niet dat ik ermee geplaagd werd) dat ik het nu gek vind om die bronnen van vermaak ineens bronnen van voeding te zien. Ofzo. Kan het niet goed onder woorden brengen :)

Bottomline is denk ik dat ik mijn tieten er niet mooier op vind worden qua uiterlijk. Niet dat ze hangen of ineens superlelijk zijn ofzo, maar gewoon. Grotere tepels en dat donkere tepelhof hoeft voor mij niet zo. Maar ach, de functionaliteit vind ik wel stukken verbeterd, en dat maakt alles goed. En omdat Zoon nogal wat kan mieren soms.. dan moet ik m overeind houden en dan kan ik niet alles goed bedekken. je hebt er wel speciale schorten/ doeken voor maar ik weet niet of dat me dan iets te ver gaat en ik eigenlijk van mezelf verwacht dat ik me daar maar overheen moet zetten. :):)

Hebben meer meiden last van gewrichtspijn? Mijn heupen, knieeen en enkels doen in de ochtend zo vreselijk pijn dat ik stapje voor stapje de trap af moet omdat ik anders bang ben dat ik eraf kukel. Schijnt vaker voor te komen.

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    oehhh ik moest dat ene spijkerrokje nog kopen voor Mila... en nu stop ik echt..... @75 euro lichter op 24uur.... alles voor mijn meisje hahahaha

Helaas had ik te vroeg gejuicht daar straks want 1 minuut na dat ik schreef dat ons meisje nog sliep en ik de fles kon verlaten tot misschien 4uurtjes ertussen meldde ze zich voor haar flesje.... ach ja t maakt ook niet uit

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames... mag ik nog 3 foto's delen?? dan beloof ik echt om eventjes te stoppen....

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    en de laatste 2... :D:):D

Bijgevoegde bestanden:

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Mooie foto's van je meisje Chelleke

@ Moesch: Shop ze

@ Unox: Dat gewrichtspijn herken ik niet

Danian vanmiddag weggebracht maar jee wat een drama.
    Hij begon al te huilen toen we er heen liepen dat hij niet wilde.
    Daar binnen was het nog erger schreeuwen niks willen.
    Ik ben weggegaan, maar wat is dat moeilijk als je kind zo verdrietig is.
    Ik zag dat hij achter mij aan kwam, maar ben doorgelopen.
    meestal is het snel weer over en waar het aan ligt...
    Sinds hij alleen de middag heen gaat doet hij zo.

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Sjonge, volgens mij kan ik me beter niet meer voornemen het hier bj te houden, want het komt er steeds niet van. poepiedruk hier! nieuwe auto zoeken enzo.. denk dat de mijne niet meer gemaakt gaat worden :( sxhade werd gegokt op 2000 euro, morgen kijkt er een schade expert naar en dan wordt er overlegd met de verzekering. maar ik denk dat de schade meer bedraagt dan de waarde van de auto. dus dan krijgen we geld ipv de auto terug. hebben al een nieuwe op het oog :) een mooie station, lekker veel ruimte voor de kinderwagen enzo!!

Sefanja woooe eat super dat neva zo lang geslapen heeft zeg! was dat voor t eerst?? heerlijk zeg! schrok je er ook van toen je op de wekker keek?
    jeetje maatje 32??? wat inimini was je dan zeg!! baal je van je extra maten erbij? Als ik het zo lees kun je het wel hebben geloof ik hoor..

chelleke hahaha shopfreak ;) heerlijk toch?! Ik vind het ook tof hoor om te shoppen voor viggo. wil alles wel meenemen wat ik tegenkom hahaha
    hmmmm jammer dat mila er toch niet langer tusaen liet. maar hey, je kunt de nachten doorslapen, dat is toch al luxe genoeg?

sab wat fijn dat je vriend er weer is! is het je meegevallen dat hij weg was? ben je er nu ook geruster/relaxter onder voor de volgende keer? Wat leuk dat hij schoentjes mee heeft genomen!!!! oh wat dat betreft kan ik niet wachten tot viggo gaat lopen. lijkt me heerlijk om schoentjes te shoppen hihi

verder weet ik t ff niet meer (reageer op telefoon dus moet uit mn hoofd reageren en heb niet alles teruggelezen nog).

viggo had gisteren een regeldag. alleen maar huilen, slecht slapen en om de 2 uur drinken. zo zielig, dan is ie echt uit zn doen. heb m op een gegeven moment in de draagdoek gedaan (eindelijk!!) en dat vond ie heerlijk. ging lekker bij me slapen :) vandaag gelukkig weer vrolijk en blij :D en nog maar 4 voedingen gehad vandaag! we hebben bet nu ook voor elkaar de ruk slaap te verplaatsen. viggo heeft gisteren om 20:45 voor het laatst gedronken, toen.samen in bad en daarna geslapen tot 5:00!! Daarna om 8:45, 10:45 en 14:45 gedronken. ik verwacht hem nu ieder moment en dan hoop ik dat ie later vanavond nog een keer komt, ander hebben we weer een rare nacht :p

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oja mooie foto's chelleke!!

En tamtam wat sneu dat danian zo verdrietig was. lijkt me ook erg moeilijk dan weg te moeten gaan. respect voor jou meid. hoe was hij toen je hem weer op ging halen?

oohh unox ik heb smakelijk gelachen om je verwoording van borstvoeding geven in openbaar. tieten op tafel gooien :D *grinnik* ik doe het ook niet met uedereen erbij hoor. bj beoaalde mensen voel ik me op mijnn gemak en durf ik t wel. bij anderen vlucht ik naar boven haha. in het openbaar keer ik mijn rug naar de mensen toe en zit ik in een hoekje. zo'n schort lijkt me niks, wat een gesleep! en.. het is toch iets natuurlijks, borstvoesing. ergens denk ik: waarom zouden we ons verbergen? dit is waar borsten voor bedoeld Ijn!!

hmm lastig dat je zoontje de muren en.alles wat daaraan vast zit interessanter vindt dan jouw borst. misschien zijn hoofdje afdekken??

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    En als mensen in het openbaar raar zouden kijken: vragen of ze ook even willen proberen ;)

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Juultje: Wat goed dat Viggo zo lang geslapen heeft.
    Zielig dat hij gisteren uit zijn doen was, maar gelukkig is hij nu weer vrolijk.
    Danian was toen ik hem ophaalde weer vrolijk en wilde zelf niet mee naar huis raar kind;)

De afspraak met de basisschool ging niet door.
    Ik heb gebeld en iemand die er toevallig was die heeft de directeur gebeld en hij had de afspraak voor volgende week in de agenda staan.
    Volgende week komt er iemand om de verbouwingsplannen door te nemen.
    Ze beginnen in Juli al ipv September.
    Zie er best tegen op, de slaapkamers moeten helemaal leeg, dus hoe we dat moeten gaan doen.
    Waarschijnlijk niet allemaal tegelijk, maar dan nog.
    Die lui die in huis rondlopen en die troep en dat met 2 kleine kinderen.
    Zal blij zijn als het achter de rug is.
    Maylin heeft net een fles gehad en ligt nu in de kinderwagen te slapen.
    Nu tegen 21.30 uur een fles en dan kijken wat ze vannacht gaat doen.

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Juultje: Dat is weer de leuke kant een andere auto zoeken. Hier ook station ideaal!!

Moesch: lekker geshopt en veel gekocht?

Sefanja: heerlijk nachtje.........

Chelleke: moois foto's van Mila:)

Tamtam: zielig je kindje zo achter laten ik heb die fase ook gehad. Na hoeveel tijd is hij weer stil en bel je dan ook nog hoe t gaat?

Sab: fijn dat je vriend/man weer terug is. En goedkoper schoenen kopen is altijd leuk

miss geul: hoe is jou dag geweest?

Vanmiddag lekker naar het Amsterdamsebos geweest. Daar is een geitenboerderij en heeft finn ze ook flesjes melk gegeven te schattig. Ook nog leuk daar buiten gespeeld soort van speeltuin is daarbij. Was heerlijk weer ook op het terras. y sliep lekker in de wagen idealer kan het niet.

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Vruchtje: Meestal is hij vrij snel weer stil.
    Ik bel niet ik heb zo iets als het niet overgaat bellen hun wel.
    Wat lief dat Finn een flesje melk heeft gegeven.

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    `Moesch, vervelend als ze spruw heeft, zou even in de gaten houden en anders ha even bellen.
    mooi dat die 5 flessen goed gaan.

vruchtje, wat voor zonnescherm is het

sefanja, ik moest voor anticonceptie naar de huisarts...
    Kaj begint nu in 62 te groeien..
    Heb je een uitnodiging voor facebook gestuurd, ah je hebt al geaccepteerd zie ik.
    Wat een heerlijke nacht had Neva!

Chelleke, ben vandaag wezen wegen op het cb, en mij vertelde ze precies het zelfde wb 6 flessen. Als Kaj er 6 van 150 wil mag dat gerust...
    Kaj wil er alleen meestal maar 5.
    Lekker geshopt?

Troela, wat leuk dat je oma zo blij is met Thijm, en poeh..haar 17e achterkleinkind..dat zijn er veel!
    Kaj krijgt 150 zonder af te gieten, dus eigenlijk dan 165.
    Ik zou 180 gewoon gaan proberen aan te bieden. Hier trouwens nooit af gegoten hoor. Ook niet bij Finn.

Miss Geul, ik heb jou ook toegevoegd.
    Hoe ging het treinen vandaag

Tamtam, hoe was het gesprek op die school? Ging het door? Wij gaan na de zomervakantie kijken.
    Lastig zeg, dan Danian zoveel moeite momenteel heeft om naar het kdv te gaan, kan me voorstellen dat je je er rot over voelt.
    Wel goed denk ik dat je door bent gelopen.

Juultje, balen dat je zoveel schade hebt, voordeel wel weer dat jullie nu waarschijnlijk een station gaan kopen.

Hier vanochtend nog een verlate kraamvisite gehad..erg gezellig.
    Daarna Finn naar het kdv gebracht, ging alleen de middag door de visite.
    Toen snel met Kaj naar het inloopspreekuur van het cb. Kaj weegt nu 4760gr en is 58cm. 3 mei woog hij 3700gr, is dus in 27 dagen een kilo gegroeid en zit nu op de bovenste lijn, net als Finn altijd zit (en zat).
    Finn was alleen pas bij 2,5 maand 58 cm en Kaj nu al...een lang mannetje dus.
    Verpleegkundige vertelde dat hij gerust 6x 150 mag hebben als hij wuil...nouja, die geven we af en toe ook al dus dat komt mooi uit, hoewel Kaj dat steeds minder vaak wil. 5 is vaak genoeg.

Vanmiddag had ik ook een sollicitatiegesprek, in eerste instantie voor vakantiemedewerker in de gehandicaptenzorg. Ik wil niet meer werken in de kinderopvang, en moet toch ergens beginnen.
    Toen ik binnen kwam werd al verteld dat ik geen vakantiemedewerker werd, maar dat ze me graag een 0-urencontract bieden. Ben dus gewoon aangenomen...zo snel al!
    Wel erg leuk en heel erg blij :) Wel is waar 0-uren, maarja moet ergens beginnen, en heb niet zoveel recente ervaring in de gehandicaptenzorg...

Net Finn gehaald van het kdv, was erg moe, snel broodje gegeten en toen op schoot in slaap gevallen, en ligt dus al vanaf 18.30 boven. Vriendlief pas om 19.00 thuis, dus net een heerlijk patatje gegeten en nu gezellig samen voetbal kijken

Deel Deze Pagina