@ 2012mama: Gesprek ging niet door hij had het voor volgende week in de agenda staan. We hebben een basis school aan de overkant van de straat en die is Christelijk mijn man zit alleen te twijfelen of hij Danian daar wel heen wil doen, omdat wij zelf niet echt gelovig zijn we zijn wel gelovig opgevoed, maar ik hoor van meerdere mensen die daar kinderen op hebben zitten dat het wel mee valt en zo erg vind ik het niet als hij er wat van mee krijgt. Manlief wil dus ook nog een gesprek met de school waar hij vroeger op heeft gezeten dat is een openbare school die is nog op 5 minuten afstand, dus twijfel, twijfel, twijfel Wat goed dat je al bent aangenomen gefeliciteerd. Fijn dat Kaj het zo goed doet.
Tamtam wel fijn die scholen in de buurt. En kijken kan nooit kwaad toch! 2012mama wat heerlijk dat je bent aangenomen zeg!! Wanneer moet je beginnen?? Door al jullie geshop heb ik ook maar weer een online bestelling gedaan, oepps hihi!!
Chelleke wat een schattige fotos zeg. Die laatste 2 zijn dat recente of van langer geleden, ze ziet er nog zo klein uit daar(al is ze nu nog klein natuurlijk !! Heerlijk!!
Sab Ik ben geen borstvoedende moeder meer, maar ik heb toen ik borstvoeding gaf wel naar deze site gekeken... Trendy borstvoeding geven - Must haves - Hippe Mama's Misschien is het wel iets voor jou... Mij hoor je ook niet klagen over afgelopen nacht, mag ik wel hopen dat zij dit vannacht stiekem ook gaat doen ... Ik was btw wel wakker door het gedraai van mijn kleine meid, ze lijkt haar vader wel... Maar kon ook niet slapen door warmte op kamer... Je hebt helemaal gelijk, niets is zeker... Als het zover is, misschien kunnen wij één voor één even buurten om je gezelschap te houden .. Jonas wordt wel verwend door paps, adidas en allstars zo schattig... tamtam Je kan je niet vroeg genoeg gaan informeren... Hoe lang zijn de wachtlijsten tegenwoordig? En welk onderwijs past bij hem? hmmm balen dat afspraak niet door is gegaan Heb je jezelf niet afgevraagd waarom hij huilt? ligt het wel aan verandering situatie? Je hebt nu wel een goed excuus om even weg van huis te zijn, midweek vakantie dat kan je wel goed doen chelleke Ben je geslaagd met shoppen voor je kleine meid.. Ik ben naar Leiden gegaan om kleding te kopen voor Neva, dat voelde ik wel in mijn portomonnee ... Zo heb ik ineens een gat in mijn hand die er nooit gezeten heeft, whahaha.... hihi ik hoor het je al denken, alleen het jurkje... Ik ga alleen het jurkje kopen.. whahahaha.... Hoe is het met slapen overdag en voeding afgelopen? Heb je haar uiteindelijk wakker moeten maken voor voeding? Ik lees nu dat ze toch gemeld heeft voor het flesje, een volgende keer beter misschien... Dat pakje heb ik ook van de eerste foto... Staat de meiden leuk... De andere twee foto's is mijn *kwijl- gehalte* gestegen... Ik heb nog net niet een kwelbakje nodig... unox Misschien ziet hij ze nou al vliegen ... Ipv mannen aan het swaffelen zijn ben jij uhmmmmmmm...... Tja wat ben jij dan eigenlijk aan het doen? zwaaien met je tieten (dan kon ik nog geen eens met mijn doperwten)... Ik moet wel om je lachen Hier last van gewrichtspijn, maar ik heb ook reumatische klachten... Vooral in de nacht ochtend als ik met kleine meid naar beneden ga om te voeden, DAMMM mijn knieën doen dan zo GRRRR pijn... Hier houdt ik de trapleuning stevig vast, ik ga nog net niet op mijn billen naar beneden juultje Kan je het niet verhalen op waarborgfonds? Of wordt er sowieso al in geld uitgekeerd? Voor het eerst zo lang slapen, uhmmm... Kun je nagaan dat ik daar over na moet denken... Volgens mij is het al een paar keer eerder voor gekomen... Neva is wel eventjes wakker, maar valt daarna weer in slaap... Ik hoef er niet voor voeding... Jij mag ook niet klagen met de tijden waarop Viggo komt Ik baal absoluut niet van die extra maten... In zwangerschap ruim 25 kilo aan gekomen... De verloskundige zei dat mijn lichaam eigenlijk er niet klaar voor was om zwanger te worden ivm onder gewicht, dat ik ook daarom zoveel ben aan gekomen... Gewicht voor zwangerschap bij 1.67m was 52 kg... Alleen heb ik nu wat uitgerekt vel waar ik aan moet wennen en het gewicht heeft wel wat van mijn lichaam gevraagd... Wat heerlijk voor Viggo dat hij vandaag lekker in zijn vel zit... Waarschijnlijk heeft hij veel te verwerken gehad, dat hij zoveel aan het huilen was... Al die indrukken die de kleintjes maken... vruchtje Oh de geitenboerderij, erg leuk... Ik mag er graag heen gaan... de laatste keer was ik er met clienten, ik heb toen zo gelachen... Het was een warme zomerse dag, koeien en paarden stonden buiten... Wij wilen foto's maken van een client met een koe (daar is hij helemaal gek van) horen wij van achteren een ander client genieperig te lachen. Langzaam draaien wij ons om en pisten zowat in ons broek... Hij was op een koe geklommen... Lol dat hij had... 2012mama wat een drukke dag heb jij gehad... Gefeliciteerd met je 0-uren contract... Gehandicaptenzorg erg leuk... Altijd werk in te vinden en dan is 0-uren contract heerlijk...
@ Sefanja: hier zijn geen wachtlijsten volgens mij in ieder geval niet lang. Welk onderwijs er bij hem past weet ik eigenlijk nog niet. Ik heb geen idee waarom hij zo huilt de verandering van de situatie is het enige wat ik kan bedenken of dat hij te moe is, want als hij daar komt is het rond zijn middagslaapje, maar hij gaat net als thuis eerst eten en daarna slapen, dus dat is ook hetzelfde erg lastig dus. Haha ja een midweek weg zou wel lekker zijn, maar we gaan dit jaar niet op vakantie. Volgend jaar mei wil ik wel weg buiten de vakantieperiode dat kan dan nog, want dan zit Danian nog niet op school.
tamtam geaccepteerd balen dat maylin niet door sliep zoals je hoopte. vervelend zo een huilend kind op het kdv, fijn dat hij bijgetrokken was en niet meer mee wou naar huis hihi. op naar een rustige nacht. verbouwen lijkt mij ook lastig, mijn vriend doet gelukkig bijna alles zelf, hij gaat deze week de badkamer beginnen te verbouwen dus ook hier verbouwingen sab ik heb je uitgenodigd op facebook een hele dag met de trein reizen door een gedeelte van nederland en mijn vader neemt volop foto's en we hebben het gezellig samen. vandaag naar boven gegaan dus amsterdam, amersfoort, apeldoorn, almelo, hengelo en twente. jammer van de regeldagen, gelukkig is vriendlief thuis gekomen. sefanja wat fijn dat je nacht zo goed was. borstvoeding in het openbaar, sinds dit weekend doe ik het wel, in het begin was ik er makkelijk mee thuis met visite hing ik viktor aan, maar merkte zijn onrust dus dat gestopt, maar vandaag een hele dag op stap dan kan je niet heel anders, dus vandaag de borst gegeven op een perron, in de trein, in een cafetaria en op het ei( weet niet hoe ik het schrijf) in amstardam chelleke shoppen is echt jou hobby volgens mij. echt super leuke foto's. moesch shopse unox vervelend die regeldagen hoop dat je snel de rust vind. gewrichtspijn herken ik niet sorry. juultje ik hoop dat je nacht goed gaat fijn dat afgelopen nacht zo super ging. thuis borstvoeding geven met bezoek vind ik ook lastiger dan borstvoeding geven waar onbekenden bij zijn, dan denk ik jou zie ik nooit meer terug vruchtje mijn dag was super maar ook erg vermoeiend. wat fijn het Amsterdamse bos. finn de fles geven aan een geit echt super lief en copieert zijn moeder hihi. 2012mama geaccepteerd, super goed. fijn dat kaj zo goed groeit, wat super een baan in de gehandicaptenzorg. nou deze dag was super. gereisd van: schiedam met de bus naar rotterdam, naar gouda, naar amersfoort, amsterdam (lunch) ,apeldoorn, almelo, hengelo, deventer(avondeten) en terug naar rotterdam en met de bus naar huis. viktor heeft overal gedronken, en heeft het super gedaan, alleen in amsterdam wat minder goed, hijligt nu in de box is wel onrustig veel trappelen en om zich heen slaan maar niet huilen. het bezoek meldde zich af dus ik was 21.30 thuis van de dag uit.
Dames een vraagje: Mila doet de laatste tijd over een fles van 150+5 ruim een half uur. soms ietsje minder soms meer... Vanavond duurde het bijna een uur omdat ik liep te klooien met de spenen. heb de S-fles van difrax met de S-speen en heb daar al een gaatje in geprikt... de M speen is veel te groot en alles loopt daardoor eruit... Hebben jullie misschien een tip/advies... of is dit normaal???
Misschoen is stand 1 van een driestandenspeen iets groter? Ben nit meer zo thuis in die flessenwereld
@ Miss Geul: Fijn dat Viktor het zo goed gedaan heeft en dat je dag super was. @ Chelleke: Lastig he met die spenen ik heb ook zo geen advies voor je Hier een super nacht gehad. Maylin had om 21.15 uur de laatste fles gehad en kwam pas om 4.45 uur weer en daarna om 8.00 uur. Ze krijgt zo weer een fles. Hopelijk zet ze dit door. Vandaag schoonmaken in huis en vanavond boodschappen doen.
Aangenomen: bedankt voor de felicitaties! het is nog niet helemaal bekend hoe o wat...volgende week hb ik een gesprek over de arbeidsvoorwaarden enz, en danzullen we dat overleggen. heb we opzegtermijn bij mijn oude werkgever, dus ben benieuwd wanneer het lukt om te beginnen.. tamtam, wanneer hebben jullie nu die afspraak? Unox, hier ook gewrichtspijn en spierpijn. weet niet goed waardoor. Miss geul, fijn dat je een leuke dag hebt gehad, en viktor ook..heerlijk! Hier lekker nachtje, kaj heeft om 23.00 gedronken en om 8.00.Vandaag dus de flessen iets dichter opelkaar, want anders is de laatste pas rond 00.00 en dat hou ik niet vol.. nu ligt hij boven in zn bedje, voor de eerste keer overdag. Wil eigenlijk even bij het olifantje in de dierentuin kijken, maar het regent...even kijken dus en anders morgen. Vanavond nog even naar mn ouders, gaan morgen weekend weg.
@ 2012mama: We hebben nu volgende week woensdag die afspraak. Is wel leuk om bij het olifantje te kijken, maar dan moet het weer het wel toelaten
chelleke sorry geen tips. tamtam wow wat een super nacht. 2012mama wat balen die regen, ik hoop dat het ophoud en dat je bij de olifant kan gaan kijken. en overdag in zijn eigen bedje wat super goed. hier een niet zo blije viktor, ik dacht dat het kwam omdat hij in bed moest liggen dus ik heb 9.00 een deken gepakt en ben op de bank gekropen en ook daar lag viktor te huilen, nu nog een extra voeding gegeven en op schoot ligt hij nu te slapen. ik denk naweeën van gister zoveel indrukken voor die kleine en heel de dag tegen mama aan liggen beviel hem wel, dat wilt hij vandaag ook denk ik zo. vannacht kwam hij trouwens om: 00.00-3.00-7.00-8.30-10.00
Tamtam, inderdaad. Zag op weeronline dat het morgen droog wordt, dus gaan morgen maar.. Miss Geul, lekker van genieten om lekker samen te liggen...heerlijk. Mis dat nu soms wel eens omdat Finn ook rond loopt. Bij Finn deed ik het ook vaak. HIer Kaj een uurtje boven gelegen, toen samen met Finn in bad gedaan, Finn lekker spetteren. Kaj vind dat ook leuk, kijkt hele tijd naar Finn, en lacht veel. toen beneden in de box gespeeld. Hebben op de markt laatst zo'n ding voor in de box gekocht waar hij met zn voetjes tegen aan trapt en dan komen er lampjes en muziekjes, vind hij erg leuk. Net lekker even op schoot gezeten, druk kletsend en n slapen in de kinderwagen. Over half uurtje weer een flesje, maar ga hem niet wakker maken. Zie wel even. Heb besloten om morgen naar de dierentuin te gaan...denk lekker vroeg, is het nog rustig.
2012mama: lekkere nacht zeg van Kaj. Prima toch de flessen iets dichter op elkaar 00:00 uur is inderdaad wel erg laat als Finn misschien ook weer vroeg komt 's ochtends.Hopelijk wordt het nog droog zodat je naar het olifantje komt. Lekker Kaj ook boven in bed. Yara doen we ook overdag in eigen bedje. Nu de nachten nog gaan ik denk ik aankomende nacht doen. Ze begint ook wat meer geluidjes te maken tijdens haar slaap en ik word daar toch wakker van. Dus een mooi moment om overstap te maken.....al vind ik het moeilijk muts hé.... tamtam: lekkere nacht zeg. Misschien gaat ze het doorkrijgen haha. Kom je vandaag op 5 of 6 flessen? Best lastig een basisschool uitkiezen. Wij hebben goede verhalen over eentje gehoord waar ook bekende van ons op zitten. Daar hebben we gesprek gehad en dat was zo een goed gesprek en alles voelde goed dus daar ingeschreven. Wat een stap hé naar de basisschool volgend jaar. Lekker dat jullie nog in mei op vakantie kunnen scheelt een hoop geld en Maylin vliegt nog gratis mocht je gaan vliegen. Finn is van maart en ik denk niet dat wij hem van school gaan houden ook al mag dat wel. Lijkt me beter hem in zijn ritme me te laten. Hij zal anders toch met dingen achterlopen of dingen missen en dat vinden wij niet nodig. Straks kan het ook niet dus dan maar gelijk nu eraan wennen. Miss geul: fijn dat jij en Viktor zo een lekkere dag hebben gehad Chelleke: vervelend dat de ene speen te snel gaat en andere te langzaam. Was het niet eenmalig dat speen te langzaam ging? Dat ze druk was met poepen of zo haha. Hier de laatste fles om 22:00 uur en toen kwam ze om 2.00 uur maar achteraf was ze wakker van iets anders dan van de honger want ze dronk maar 80cc en normaal drinkt ze 150/5 leeg. Daardoor kwam ze 'sochtends ook eerder om 6 uur maar kunnen rekken tot 7 uur. Ze smakte heel af en toe maar huilde niet. Dus uiteindelijk toch uurtje kunnen blijven liggen. Finn naar het kdv gebracht. Zijn beste vriendje is op vakantie dus hij was helemaal teleurgesteld. Ach genoeg andere kindjes en ze gaan lekkere knutselen voor vaderdag. Heerlijk dagje met mijn meisje en lekker in huis rommelen. Verder (nog) geen plannen
ik geniet wel van het samen liggen maar had eigenlijk een volle planning, huishouden en dat gaat niet samen mijn was loopt achter en de woonkamer is weer een rommel, mijn vriend is tegenwoordig thuis en dat is te merken, extra rommel extra was, en extra plannen.
veel gekletst weer hier! niet echt terug gelezen! gister heerlijk geshopt en goed geslaagd voor de vakantie! nog 3,5 week te gaan, heerlijk! heb er echt zin in!
@ Vruchtje: Als Maylin er steeds 4 uur tussen laat kom ik uit op 5 flessen. Geniet van de dag met je meisje. @ 2012mama: Leuk he dat Kaj steeds wakkerder is en meer gaat reageren op Dingen. Maylin houdt hele gesprekken tegen de mobile in de box Danian en ik zijn nu aan het eten en gaan dan naar bed. Maylin moet tegen 12.45 uur een fles, dus neem het wel mee naar boven kan ik haar de fles op bed geven.
Ik zit even te twijfelen of wij op 5 of 6 flessen uitkomen. Ze heeft er nu twee gehad om 2 uur vannacht en om 7 uur. Nu slaapt ze nog. Ze laat er nu dus al meer dan 5 uur tussen. Of ik moet haar wakker maken en kom dan zeker op 6 flessen. Of ik moet het gokken of ze het gaat redden met 5. Ik denk dat ik haar maar ga wakker maken om half 1. Ik ben bang dat de laatste fles vanavond veelste vroeg wordt. Zit er bij jullie kindjes al een slaapritme in? Hier nog niet echt, maar ze slaapt niet meer van voeding tot voeding
vruchtje, hier nog niet echt ritme wat betreft slapen hoor... Ik zou gewoon voor 6 flessen gaan, aangezien ze een nachtvoeding heeft gehad. Zonder nachtvoeding vind ik 5 flessen wel te doen, maar anders niet, en het cb zei gisteren tegen mij dat ik dna ook gewoon die 6e moet geven...