moesch En? troela Was het de eerste keer baby zwemmen? Er worden vaak hele mooie onderwater foto's gemaakt, toch wonderlijk dat de kleine baby's nog zo lang hun adem onder water kunnen inhouden.... Dat moeten wij eens proberen, dan leg je het loodje... Als blok in slaap gevallen, wat lief... Waarschijnlijk veel inspanning dat hem moe gemaakt heeft, alhoewel ik ook moet zeggen als ik gezwommen heb ook heel moe/ loom ben geworden... miss geul De buikdrager die jij heb is voor mijn kleine meid nog te groot, ik ga met doeken aan de gang... Goed excuus om je kleine mannetje veel te knuffelen, je kan dat ook gewoon zeggen dat je dat gelieve de hele dag wilt doen Wat goed dat Viktor lekker geslapen heeft, ook voor jou wel heerlijk.. Ht is waarschijnlijk een mannetje dat inbakeren nodig heeft, lekker in foetus houding warm en geborgen... 2012mama Ah meid, wat een nacht... Was spugen eenmalig? of voelt zich niet zo lekker? Ik hoop dat het droog blijft voor dierentuin, veel plezier... iedereen heeft gewoon een goede nacht gehad, lekker hoor Neva de hele ochtend al verdrietig, ik ga zo maar even wandelen... Zie onderschrift dames fidel graag gedaan, maar de hoogte prioriteit?
Hier een redelijke nacht gehad. Laatste fles om half 12 en daarna weer eentje om 6 uur... kan beter voor Mila hahahaha vanmorgen naar een vriendin geweest en nu ligt Mila lekker te slapen. fles vanmorgen ging trouwens weer erg moeizaam, maar die van net ging er goed in... zal wel goed komen dus.... Heb verder niet veel bij gelezen maar dat ga ik vanavond weer doen.... @ Sefanja: Jij durft haha ik ben er vorige maand uitgegooid toen ik in mijn onderschrift had geschreven dat Mila mee deed aan de baby van de maand verkiezing..... Maar ik probeer t deze maand ook weer..
chelleke de regeltjes zijn versoepeld vanwege alle geklaag... En ik schrijf alleen baby van de maand.... juni... even met jullie delen vriendin met Neva.... Zou ik ook met deze foto mee mogen doen voor buik vd maand? Bekijk bijlage 249256 en wat vinden jullie hiervan? Ik ben zo verliefd op beide... Bekijk bijlage 249257
ohja nieuwe maand he.. zal even stemmen iene mine mutte @sefenja ben eruit hoor prioriteit, de wc, was afwas, morgen de huiskamer en keuken afstoffen/soppen, zondag weer visite
@ Sefanja: Mooie foto's @ Chelleke: Fijn dat Mila nu wel goed drinkt en als ze af en toe wat minder drinkt is niet erg hoor doen alle kindjes wel eens denk ik. @ Moesch: Was het leuk op de kinderboerderij? Hier niet naar de eendjes geweest, want Maylin besloot om 5 uur tussen de flessen te laten, dus werd om 15.30 uur pas wakker. Nu heeft ze de 5e fles om 19.30 uur en de fles daarna pas om 23.30 uur, maar ik denk dat ze bij allebei wel wat eerder komt doet ze 's avonds meestal. Ff spammen mijn 2 kanjers
@Sefanja: Ik heb in de spelregels/voorwaarden gelezen dat je alleen mee mag doen met de buik van de maand met je eigen buik.... maar proberen kan altijd toch.... oh en ik had voor de zekerheid even gecheckt bij de beheerder of een onderschrift in de handtekening wel mocht, en het mocht.... dus heb ik er ook een gemaakt.... zie dat er eentje is met al 15 stemmen... pffff
mijn prioriteit was wandelen met de kleine meid... Maar ik denk dat ik weer te voorbarig bezig ben geweest, ruim 2 uur wandelen... Dat wordt spierpijn ... morgen weer een dag...
ja yupgup, zij is van de mei forum waar ik ook bij zit... Het is een hele leuke foto die zij heeft laten maken...
@tamtam leuke foto hoor @sefenja dat is natuurlijk altijd prioriteit nr 1, liefst tv aan een de hele dag lekker knuffelen hihi, maaarja dat kan natuurlik niet elke dag haha
tamtam: super leuke foto van je 2 mooie kindjes Sefanja: lekker zeg zo een lange wandeling het is immers heerlijk weer. Zielig dat Neva zo verdrietig was. Mooie foto van Neva met je vriendin. Wat een inieminie ook nog zeg!! Chelleke: inderdaad nog een nette nacht van Mila maar als je langer gewend bent valt het snel alweer tegen hé. Toch ook raar dat het ene kind al zo snel doorslaapt en het andere kindje niet. Geen idee waar dat nou aan ligt. Hoe gaat het met Mila de afplatting? Ligt ze nog in de deltasleeper en ligt ze daar s'nachts ook in? Fidel: lekker in huis bezig dus..... 2012mama: was het leuk in de dierentuin? Moesch: nog naar de kinderboerderij geweest? En heb jij een wikkeldoek of buikdrager? baby van de maand: leuk dat jullie eraan meedoen. Kan iedereen daar aan mee doen? Hier lekker buiten gewandeld vanmiddag en daarna de ramen gewassen met Finn. Het is uiteindelijk meer werk met zo een kleintje maar ze zijn weer mooi schoon. Wij komen weer op 6 flessen uit vandaag ook al liet ze er 6,5 uur tussen vannacht. Ze heeft er gewoon nog 6 nodig.
vruchtje ik hoop dat je vannacht weer beter slaapt. wat een bezige dag heb jij gehad wel leuk met je kleintje de ramen zemen. tamtam wat leuk de eendjes, wat liet ze er een tijd tussen vanmiddag. wat een leuke foto. moesch ik hoop dat je kleine meid zich snel beter voelt zowel van de spruw als van de medicijnen. sefanja normaal wilt hij niet ingebakerd worden maar nu wel ik denk ivm sprong we doen het maar leuk je doet mee met baby van de maand en nu mag je shoppen voor stemmen huilt nefa nu nog zoveel? wat een super gave foto's. maar 2 uur wandelen wow wat een lange tijd dat vindik te lang, krijg daar ook echt last van. chelleke ook mee doen wat leuk ik ben benieuwd, ik hoop dat de flessen nu goed gaan lopen bij mila. nou hier een kleine rampendag, viktor ligt bijna de gehele dag te huilen, wilt niet slapen, alleen als hij op schoot ligt, en dan slaapt hij leg ik hem weg en boem daar gaan die ogen open. en ook zijn mond. nu even snel boodschappen halen want frisdrank is op.
Wandeling idd lekker, maar zo'n lange wandeling ben ik al een tijdje niet gewend... Ik heb nooit spierpijn gehad, nog nooit... Maar volgens mij voel ik het nu wel komen ... Hoe ging het wandelen bij jou? Ik vond het ook heel erg zielig, vooral het na snikken en op adem komen. Ze klemde mij helemaal vast... Het is goed gekomen... Neva is een ienimini ... jij kan gewoon mee doen met baby van de maand, zolang je maar een account op zwangerschapspagina heb...
Ik heb Neva van de week weer geprobeerd om in te bakeren, maar wat heeft die een strot, ik hoop dat als zij ouder wordt het geluid minder gaat worden.. Er zitten hele mooie foto's bij baby van de maand, heel lastig om te kiezen op wie ik wil stemmen... Neva huilt niet vaak, ze heeft zo haar momenten... Viktor ook zo te vechten tegen zijn slaap? Vlg mij alle baby's last van... Nabijheid van moeder is alles prima en anders huilen huilen en huilen... Vanochtend bemerkte ik dat ik geirriteerd raakte... Ik heb mijzelf even af gesloten, tot 10 gaan tellen en er weer tegen aan... Whahaha daar wordt je toch gek van, slapen ze in je armen.. probeer je ze neer te leggen en hoe ze het weten maar ze worden altijd wakker als jij dat doet...
Vruchtje, hij had wel wat gespuugd, misschien dat Kaj daarvan wakker werd? Opzich was hij wel te troosten, alleen wel door bij mij te liggen. Dierentuin was leuk! Lief klein olifantje gezien, en heerlijk om Finn zo enthousiast te zien. Wij hebben een abonnement, ideaal, hoef niet zo lang heen..zijn 1,5u geweest, en dat is genoeg voor Finn. Tamtam nog naar de eendjes geweest? Ah, jammer, lees net van niet... Mooie foto! Moesch, hoe gaat het vandaag met de voedingen? Kom je op 6 uit? Nog bij de kinderboerderij geweest? Sefanja, Kaj gaat de laatste tijd steeds meer spugen...aangezien Finn reflux had, zou het kunnen dat hij dat ook heeft/krijgt. Het gaat wel vaak ineens met een grote boog.. benieuwd hoe het zich ontikkeld. Heb je onderschrift gezien... Hoe was het wandelen? Poeh, 2uur.waar ben je heen gewandeld? Mooie, lieve, foto's Hier dus lekker naar de dierentuin geweest..erg gezellig samen met mn mannetjes... Daarna Finn in de auto in slaap gevallen, in bed gelegd en zelf heerlijk geslapen met Kaj op de bank. kaj vandaag beetje raar schema, 6u, 9u, 15u, en dan zo om 19u en denk om 23.30 nog . Morgen heb ik een lotgenotendag in Utrecht, van de vereniging waar ik bij in het bestuur zit. Mijn zus zit ook in dat bestuur, maar is op vakantie dus rij alleen naar utrecht. Jongens blijven bij vriend thuis..benieuwd hoe hij zich gaat redden Daarna waarschijnlijk door naar de camping waar mn ouders staan en daar komt vriendlief ook. Dus ben de hele dag niet hier aanwezig...
In mei forum had ik de vraag gesteld of reflux ook erfelijk kon zijn, weet jij dat toevallig? daar had een moeder drie kinderen met reflux... Ik hoop niet dat Finn reflux heeft, lijkt mij geen pretje... Houden de artsen het in de gaten? Het wandelen was heerlijk, gelukkig is het droog gebleven... Tijd vliegt voorbij wanneer je het naar je zin heb, maar vroeg of laat wordt je eraan herinnerd.. Ik heb door de wijken heen gewandeld naar het park toe... Nog leuke foto's gemaakt van je jongens in de dierentuin, showen ... Het zal wel vermoeiend zijn geweest voor jullie drieen... Dierentuin bij jullie in de buurt of nog een aardig stuk rijden? ik hoop niet dat om elke wissewasje gebeld wordt door vriendlief, whaha... Dan kan je niet genieten van lotgenotendag.... Heeft hij back up van iemand of zou hij het allemaal wel aan kunnen in zijn eentje?
2012mama: hopelijk ontwikkeld zich geen reflux bij Kaj. Veel plezier morgen. Goed als de mannen ook ervaren hoe het is met 2 kids. Die van mij onderschat het naar mijn idee weleens sefanja: waar ben je heen gewandeld? Gewoon in NV? Hier lekker middagje gehad. Y zit helemaal lekker in haar vel en heeft goed geslapen. Verder boodschappen gedaan gezellig met finn. Zo een lieverd helpt en luistert zo goed
@ Sefanja: Flink gewandeld dus 2 uur is wel heel lang @ Vruchtje: Lekker zo'n heerlijk dagje @ 2012mama: Handig he een abonnement dan hoef je ook niet zo lang. Hopelijk ontwikkeld Kaj gaan Reflux. Ben benieuwd hoe je vriend het gaat ervaren morgen met 2 kids @ miss Geul: Das minder dat Viktor zo huilerig is misschien toch het sprongetje