Miss geul: sterkte met de begrafenis morgen juultje: gelukkig je eerste werkdag zit erop. Gaat drinken en kolven weer beter? Fidel: zielig altijd die rotkrampjes sab: lekker genieten in CP tamtam: fijn dat afplatting meevalt en dat er níets in nekje vastzit. Wil je je tips met me delen wellicht heb ik er wat aan? Fijn dat wegbrengen van Danian goed ging. Hier loopt y ook te rommelen met flessen. Fles van 17:00 uur in tweeën gegeven eerst 80 op twee uur later andere 80. Verwacht haar nu gewone tijd rond 22:30. Hier heeft ons meisje veel last van krampjes daardoor weinig en onrustig drinken. Net gepoept en is weer stukken beter. Ze is ingestort op mijn schoot van al het huilen sneu
Moesch: hoe is het met je kleine meid? Temperatuur nog steeds gezakt ? Succes morgen met prikjes sefanja: handig en lief altijd jou info en links
meid, zoals ik al eerder schreef.. ik denk dat maylin zelf aangeeft wat ze nodig heeft. denk echt niet dat het kwaad kan als ze een dag of een paar dagen wat minder drinkt. als ze tevreden is en het verder goed doet is er toch niks aan de hand? zou me echt niet te veel zorgen maken direct hoor.. als het nou weken zo door gsat en maylin groeit niet goed of is ontevreden dan moet je aan de bel Trekken, maar Voor nu hoeft dat nog niet denk ik..
ja t gaat beter!! lief dat je ernaar vraagt! wat ontzettend sneu van je meisje.. zo naar als ze zo pijn hebben sterkte!
Sorry van de spam meiden.. reageer via telefoon en dan is dit het makkelijkst. kga nu voetbal kijken. Manlief is zenuwachtig.. muhahah hup holland hup!
moesch temp blijft dus stabiel. tamtam soms wat minder is geen ramp, morgen haalt ze het wel weer in. sab fijne vakantie gaat jonas ook al zwemmen? unox dank je wel, ik ga meer voor mijn tante, die is in 1 jaar tijd haar beide ouders verloren aan kanker en zelf heeft ze net haar laatste chemo afgerond. ze kreeg 1 week voor het overlijden van haar moeder te horen dat ze ook kanker had. duidelijke uitleg over de flesjes, hier avent maar geen rare manier van drinken, heel natuurlijk. juultje ik twijfel ook of het wel of geen menstruatie is of toch nabloeden maar met die klachten denk ik toch aan menstruatie. ik stel die kelder al 2 weken uit, maar ben klaar en lig nu met viktor op mijn buik. ja viktor gaat mee morgen het is ruim anderhalf uur heen en anderhalf uur terug maar ik wil hem mee nemen ook ivm voedingen. voetbal kijk die rampenplan??? hier sinds 17.00 een onrustige jongen veel huilen en willen drinken. is net in slaap gevallen op mijn buik. hier gaat het iets beter zolang ik niets til. er is nog steeds bloedverlies maar niet zo veel als normaal met een menstruatie daarom twijfel ik ook.
hoe lang geleden is het vloeien gestopt dan? geloof dst als dat een week weg is en je gaat dan weer bloeden dst je er dan vanuit mag gaan dat het menstruatie is.. oei das wel lang reizen zeg! logisch dat je viktor meeneemt. gaat je vriend ook mee? zielig, huilerig mannetje.. is ie misschien aan het clusteren?
het vloeien stopte vorige week begin v\d week en het weekend kwam het bloeden weer. ja mijn vriend rijd, het is in middelburg vanaf rotterdam is een aardig stukje rijden. clusteren kan, wel heel typisch dat vanaf dat mijn vriend thuis is hj onrustig werd.
Sterkte morgen missgeul, idd een endje naar Middelburg. Slaapt je mannetje inmiddels? Wat een bagger wedstrijd pfft!!
mijn mannetje slaapt, op mijn buik heel licht bij iedere beweging schrikt hij wakker, zelfs als ik geeuw, hoest of praat. zo meteen een voeding, fles(120 cc) +borst en dan lekker naar bed. nederland ligt er snel uit dit jaar met voetbal.
Hopelijk valt hij na zijn voeding heerlijk in slaap ! Hier altijd wel geluk dat hij na zijn laatste voeding altijd gelijk lekker gaat slapen meestal rond half tien (later/vroeger ook maakt niet zo uit)
Wat een rust nog hier.....ligt iedereen nog lekker te slapen. Ons kleine meisje was gisteravond enorm onrustig en aan het huilen. Ook de flesjes drinken was een drama. Ze wilde wel, maar telkens als ze dan even dronk begon ze te huilen en hoorde ik ook haar buikje rommelen. Zo onrustig tijdens de fles heeft ze wel vaker last van geen idee wat het kan zijn, maar oh zo zielig. Fles kwam ook vroeg uit gisteren ze was ook oververmoeid en had slecht gedronken overdag dus fles om 21:30 gegeven en toen kwam ze om 5:00 uur en nu slaapt ze nog lekker. Net Finn naar het kdv gebracht hij had er helemaal zin in zijn vriendje was ook weer terug van vakantie. Het is mooi weer dus ze zullen veel buiten zijn. Voor mij ook lekker kan ik me even helemaal focussen op Y en haar alle aandacht gegeven heerlijk.
Hier een goede nacht, maar doordat ze om 20.00 uur al de laatste fles had gehad kwam ze om 3.00 uur, maar wel 7 uur ertussen dus. Vanmorgen om 7.00 uur was ze weer wakker, dus ik haar luier verschoont en bij mij in bed gelegd en fles gemaakt wil ze gewoon bijna niet drinken wat ze toch heeft. Ze heeft eerst 60 cc gedronken en een half uur later 40 cc daarna had ze wel gepoept, dus misschien zat dat haar dwars. Ze was wel aan het lachen, dus vrolijk is ze wel, maar dus nog geen honger. Ze ligt nu te slapen en dan zie ik wel wanneer ze komt. Weet nu echt niet meer wanneer ze honger heeft als ze 4 uur na de fles wakker wordt ga je er toch vanuit dat ze honger heeft nou de laatste dagen dus niet. Ik wacht nu tot dat ze echt gaat huilen of op de handjes gaat sabbelen(wat ze vanmorgen ook wel deed)want ik gooi steeds halve/hele flessen weg. Ik ga zo Zumba doen verder in huis wat schoonmaken en wasjes draaien, eind van de middag naar de tandarts met het hele gezin voor controle ben benieuwd of Danian op de stoel wil. Manlief wist alleen niet of hij op tijd was, maar dat zien we wel. Vanavond nog ff boodschappen doen.
tamtam: vind jij het soms dus ook lastig om in te schatten of ze nu honger heeft of last heeft van iets anders. Hier hetzelfde namelijk de afgelopen dagen. Er zit dan 4 uur soms 4,5 uur tussen de flessen en ze huilt, dus ik denk honger en maak flesje drinkt ze maar 80cc waardoor ze 2 uur later voor de andere gedeelte komt. Misschien een fase? Als ik nu terug denk moest ze ook poepen dus wie weet zat het hier ook wel dwars. Ze drinkt sowieso nooit de 180 leeg die we aanbieden meestal tussen de 130 en 160cc. Doe je zumba op de sportschool en hebben ze daar kinderopvang?
vruchtje, ik was joggen met de kinderwagen dus nee niet slapen wat verevelend dat ze gister zo een last had van haar buik. tamtam, veel succes bij de tandarts, hoe hebben jullie danian voorbereid? lastig om in te schatten wanneer ze honger hebben, hier gister ook dat probleem vanaf 17.00-20.00 onrustig, wakker, huilen, sabbelen echt paniekerig gillen. ik wacht tot ik hem ook echt hoor sabbelen en zuigen op izjn hand, en hij gaat jengelen. als ik hem oppak en hij is stil dan bied ik niets aan, maar als hij dan blijft huilen en fietsen helpt niet dan bied ik de borst aan. nou hier vanmorgen proberen te joggen dit lukte niet helemaal, ik was heel snel buiten adem en alles deed pijn, gelukkig genoot viktor wel die lag in de kinderwagen te kijken en te lachen en uiteindelijk te slapen. het was allemaal wel gevoelig vooral weer mijn buik, dus even in de gaten houden of dit door menstruatie komt of niet. vanmiddag naar de begravenis en zo meteen nog even boodschappen doen, oja de nacht: 20.00-1.30-6.30 en nu wachten wanneer hij weer komt. groetjes wendy