@ Vruchtje: Ja ik denk dat het een fase is. Nee ik doe Zumba gewoon thuis heb de dvd's dus dat is wel makkelijk. Danian speelt goed alleen, dus kan ik 45 minuten Zumba doen @ Miss Geul: Das minder dat je last kreeg bij het joggen. Goed in de gaten houden dus. Sterkte bij de begrafenis.
tamtam ja ik denk een combi: verkouden, menstruatie, conditie. dus blijven volhouden ik ben vanzelf wel tevreden en ga dan weer een langere ronde doen.
miss geul ik ken je persoonlijk niet maar ik wil even laten weten dat ik deze dag aan je zal denken... Dat het een mooie begrafenis mag worden..
Sterkte! Sinds gister een onrustig mannetje hier. Regeldagen of gewoon van slag, ik weet het niet. Veel huilen, bij me willen zijn, slecht tot niet slapen (waar hij anders zo ongeveer van voeding tot voeding slaapt de hele dag!) en alleen slapen op mij.. vreselijk vermoeiend. UIteindelijk gister om half 12 in slaap gevallen en wakker geworden om acht uur. Prima nacht natuurlijk maar nu is het overdag weer bal. ik weet gewoon niet wat ik met 'm aan moet. Hij voelt mogelijk mijn onrust, ik heb morgen mijn eerste werkdag...
Miss geul: sterkte vandaag met de begrafenis Unox: vervelend dat je zoontje zo onrustig is. Ik denk dat ze haarfijn aanvoelen als hun moeder ook onrustig is. Wel begrijpelijk aangezien je weer mag beginnen met werken. Sterkte
Miss Geul, de verhoging van Kaj kwam door de prikjes, die hij dinsdag had gehad. Hoe was het vandaag? Sefanja, wij krijgen allemaal geen verlenging omdat wij allemaal een vast contract zouden moeten krijgen, en die geven ze momenteel niet. Erg vervelend want nu staan er ipv ons allemaal invallers op de groep... Mijn ouders zijn nu in Kemer, en in september gaan wij naar Alanya. Je vraagt of het beter ging met Finn wegbrengen naar het kdv, maar met Finn is dat nooit een probleem..die wil altijd wel heen, en gaat nu te weinig naar zijn zin (1 ipv 3 dagen per week) Hoe was het op het cb? Tamtam, Fijn dat het goed ging bij de fysio, en dat Danian vrolijk was bij het wegbrengen! Is toch prettiger om hem zo achter te laten. Hoe ging het bij de tandarts? Juultje, wat super dat je eerste werkdag goed ging, en dat Viggo gewoon bij jou gedronken heeft! Fidel wat fijn dat je moeder even de keuken heeft gesopt! Heerlijk! Hoe was het op het cb? Willemijn ook flink gegroeid? Moesch, hoe was het op het cb? Sab, wat fijn dat het leuk is daar bij centerparcs...lekker genieten! Hier gisteren voeltabl gekeken bij mn ouders, ondanks het verlies wel gezellig, daarna pap en mam uitgezwaaid, die zijn nu in Turkije. Vandaag rustig aan gedaan, daarna kids naar vriendin gebracht en ik mn contract ondertekend..nu dus echt over 2 weekjes weer werken.. benieuwd hoe ghet gaat bevallen. Ga ook avond en slaapdiensten draaien... Morgen een rustig dagje thuis. MOet alleen achter gastouderopvang voor de jongens aan.
Ohhhh unox is het voor jou ook alweer zo ver sterkte meid! maar als de kop er eenmaal af is, valt het vast mee hoeveel moet je werken? kan heel goed zijn hoor dat je ventje daarom onrustig is. viggo voelde het ook haarfijn aan. maar toen ik de eerste dag thuis kwam en ik niet meer gespannen was waren alle problemen voorbij. Ik hoop voor je dat ht bij jou hetzelfde gaat!
Oeh 2012mama jij ook al gauw weer aan het werk! heb je er zin in? leuk hoor, dat je nu wat anders gaat doen!! gefeliciteerd met je contract! ooohhh je ouders naar turkije, heeeeerlijk!! hoe lang gaan ze?
@ Unox: Vervelend zeg dat hij zo onrustig is. Ze kunnen onrust goed aanvoelen denk ik hoor merk ik aan Maylin ook wel is. @ 2012mama: Spannend je nieuwe baan ben benieuwd hoe het gaat bevallen. De tandarts ging goed. Danian vond het geen probleem om op de stoel te gaan liggen en zijn mond open te doen zijn tanden zagen er goed uit. Ik heb alleen 2 gaatjes dus moet 11 Juli weerkomen.
Heeeeeeerlijke nacht gehad hier! viggo ging gister om 20:30 slapen (viel aan de borst in slaap ) en werd pas om 5:30 wakker! lag vrolijk te kletsen en te lachen, dus heb m een kwartiertje laten liggen en toen vond ik het toch tijd om hem te voeden. daarna is ie ook weer lekker gaan slapen, dus kon er fris en.fruitig uit om 7 uur. zoo lekker!
unox vervelend die onrust bij jou en je kleine mannetje. 2012mama fijn dat het gister gezellig was. ik ben benieuwd hoe die wisselende diensten jou bevallen. tamatm fijn dat danian het zo goed deed bij de tandarts, jammer van jou gaatjes. juultje wat een nacht om van te dromen zeg. hier een goede dag. 1.30-6.30-10.00-14.00-17.00. bij de begravenis heeft hij het super gedaan, ik had gekolfd vanmorgen en aan het einde van de rit wilde hij drinken dus de fles alvast gegeven toen heeft hij was gedronken en de rest van de fles bewaard voor tijdens de ceremonie en dat was een succes. op de terugrit wou weer de voeding, maar ik had maar 1 fles bij mij dus toen we toch in de file stonden even snel de borst gegeven groetjes wendy
prikjes zijn goed gegaan! ze heeft ff gehuild maar daarna snel weer rustig.. tot nu toe nog geen last van, hopelijk blijft t zo! ze weegt nu 5145 en is maar 53.2cm.. erg weinig gegroeid in lengte dus.. ze vonden het nog niet zorgwekkend.. maar ik maak me toch wel wat zorgen.... heb t thuis nog eens nagemeten met een meetlint en dan kom ik zelf wel uit op 55-56cm ongeveer.. dus miss hebben ze fout gemeten.. wel raar want maatje 56 past bijna niet meer en maat 62 past haar al.. maar goed, miss krijgt ze binnenkort wel een groeispurt en word ze ineens n stukje langer.. bij geboorte was ze trouwens 51cm.. met 4 weken 52cm en nu met 8 weken 53.2cm.. groeit net 1cm per maand....
juultje: lekker dat viggo goed geslapen heeft. Nu je werkt heb je dat ook wel nodig 2012mama: spannend over 2 wkn weer aan het werk. Hoeveel uur ga je werken en in de gehandicapten zorg toch? Als je gastouder vindt gaat finn dan van kdv af? miss geul: fijn dat de begrafenis mooi was en viktor zich weer zo goed voelt unox: sterkte met je eerste werkdag tamtam: balen van je gaatjes. Wel knap van danian dat de tandarts naar zijn tandjes mocht kijken Hier lekker dagje gehad aankomend weekend 3 verjaardagen dus vandaag naar het dorp geweest om cadeautjes te halen. Ook gelijk voor vaderdag
moesch fijn dat het zo goed ging met de prikjes. wel raar dat ze nog niet veel groter gegroeid is volgens het cb. vruchtje 3 verjaardagen wanneer heb je rust dit weekend? hier een zeer actieve viktor ligt te speln met zijn handen en het kleed waar hij in ligt. we merken echt een groeispurt, hij grijpt vandaag erg veel naar alles zijn speelgoed, de fles de borst, mijn hand en zijn knuffel. groetjes wendy
moesch: geen zorgen over haar lengte ik vind die metingen totaal niet zo nauwkeurig hoor heb dat ook wel vaker gehoord. En je merkt het zelf dus al aan de kleertjes. Hopelijk krijgt ze geen last van de prikjes Hoe slaapt je dochtertje nu s nachts? Slaapt ze door? Hier meestal laatste fles half 11 en dan slapen tot 6 uur. Hopelijk wordt dat snel iets later
ja veel hé zaterdag 2 gaan we s middags en s avonds. In de ochtend zelfs nog verlate kraamvisite. Zondag 1 verjaardag ook daar eten met mooi weer bbq-en. Tussendoor rusten haha
ja miss dat ze haar beentje niet goed recht hebben gemeten zei de vpk van cb.. voor de rest zat ze netjes iets boven de middenlijn! slapen gaat goed.. meestal om 10u-10.30u laatste fles.. en dan slaapt ze tot 6u-half 7.. ze word wel eens om 5u wakker, maar dan geef ik speentje en slaapt ze verder.. 2x voorgekomen dat ze om 5u echt flesje wil! y. slaapt ook goed hoor.. mooie tijden toch al is iets later nog lekkerder natuurlijk haha..
Miss Geul, Fijn dat het goed ging vandaag! Juultje, hopelijk vanavond weer z'on nacht! Moesch, fijn dat de prikjes goed gingen, en dat jullie meisje er nog geen last van heeft. Inderdaad niet zo'n lang meisje he? Hoelang is jullie zoontje? Vruchtje, ik krijg een 0 uren contract, maar ben de eerste weken ongeveer 24u ingeroosterd per week..mooi dus. Ik had voor Finn (en in eerste instantie ook Kaj) al aangevraagd om ze naar de maandag te doen op het kdv. Dit kon volgens hen niet, naar mijn mening kon dit alleen niet omdat ze dan een extra leidster moeten inzetten, en ze weten dat ik werkloos was, en dat het voor mij dus niet belangrijk was welke dag. Nu heb ik vandaag weer gemaild dat Finn in principe wel naar het kdv blijft gaan, maar dan op de maandag (en dan dus ook sochtends psz) als dit niet kan gaat Finn eraf, en dan misschien zelf wel regelen dat hij naar de psz gaat.. Ik wil heb van de woensdag af hebben omdat zn neefje na de zomer naar school gaat, en dan dus alleen woensdag en vrijdagmiddag vrij is en ik dan dus denk ik best vaak Finn een middagje thuis zou houden, vind ik zonde.. Hier is Kaj momenteel ook erg actief, al ligt hij nu lekker boven in zn bedje. Overdag slaapt hij zeer weinig, maar is dan niet vervelend. Gewoon lekker aan het spelen in zn wipstoel of box, zn handjes aan het ontdekken..erg leuk. Oja, naar zn broer kijken is ook een grote hobby van hem