April 2012 mama's deel I

Discussie in 'De mama's' gestart door juultjeT, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    vaderdag doen wij niet aan, althans nog niet...

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Sefanja, vervelend dat neva toch wat verhoging had...fijn dat het weer wat lager is nu! Voelt ze Zich verder goed?

Moesch. Kaj krijgt hier bijna altijd de eerste fles om 8 u en de laatste om 23. Zit dus niet altijd 4 u hier tussen. Vandaag was het 8u, 11u, 15u en denk 19.30 en 23

3. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    2012mama vanmorgen erg actief, na voeding van 12.00 uur alleen maar aan het slapen...

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Moesch: Fijn dat je wel een goede nacht hebt gehad en dat ze wel drinkt wat minder is niet erg.
    Sorry heb geen ervaring met die voeding

@ Vruchtje: Lekker hoor zo'n lange nacht

@ Sefanja: Ach Neva toch wat verhoging lekker bij mama liggen.
    Hoe laat Maylin wakker wordt 's ochtend wisselt eigenlijk elke ochtend ligt er helemaal aan hoe laat ze de laatste fles krijgt en dan nog wisselt het.
    Nu was er neusje al meer open ik heb een pompje in huis met zoutoplossing otrivin.

@ Fidel: Fijn dat Willemijn het goed doet en goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd wat prikjes betreft.

Maylin drinkt vandaag haar flessen niet leeg tot nu toe 2 x 160 en 1 x 170, maar goed ze zal er wel genoeg aan hebben tussen de 2e en 3e fles zat zelfs bijna 5 uur.
    Verder kan ik Danian vanmiddag wel achter het behang plakken:x
    Zijn oren zijn volgens mij kapot voel me net een politieagent.
    *telt tot 10*;)

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    sefanja gisteravond tot 22.00 op mijn buik geslapen.
    de man zelf kende ik nauwelijks maar mijn tante die wilde ik graag sterkte wensen, lijkt me zwaar beide ouders verliezen in anderhalf jaar
    tranen weg gepinkt? en is ze vanzelf omgerold wat knap zeg.
    ik denk ook wel aan menstruatie.

tamtam misschien snot of gal?
    lekker zo een nacht.

moesch fijn dat ze niet meer warm aanvoelt hopelijk zijn de klachten nu weg van de prikjes.

vruchtje dat is een super nacht.

fidel ik zou het cb dan ook niet meer helemaal vertrouwen.
    en volgens mij is dat nog goed hoor(de lengte en gewicht), en je merkt het ook aan je kleding.

nou meiden ik ben 4 uur verder en ga zo weg, ik kom maandag op zijn vroegst online. mijn zus en mijn neefje zijn hier nu en we gaan zo weg naar een weekend weg.viktor heeft goed geslapen en is weer lekker vrolijk.

groetjes wendy

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    #1726 vruchtje24, 15 jun 2012
    Laatst bewerkt: 15 jun 2012
    Miss geul: veel plezier het weekendje weg:)

Fidel: heel goed van je dat je de prikjes een ander keertje doet. Ze hebben dat maar te respecteren wat kennen zij jouw kindje nou......dat weet jij als mama altijd nog het beste hoor!!

tamtam: oh vervelend zo'n een dag dat je ze achter het behang kan plakken wel herkenbaar. Wat doet hij voor "stouts" haha. O ja Y drinkt hier ook de laatste paar dagen minder meestal rond 150-160 cc maar als ze maar aan minimum zit vind ik het prima. Hoeveel ze overdag op heeft zegt bij haar niets over het feit of ze 'snachts komt of 'sochtends eerder.

2012mama: stuur je dat schema dan een beetje of komt hij soms zelfs gewoon eerder? Hier wel herkenbaar trouwens de ene keer 3 uur ertussen de andere keer 5 uur ertussen

Sefanja: Neva veel aan het slapen vandaag of juist actief?

Vaderdag: Finn heeft iets op het kdv gemaakt en ik heb twee leuke t-shirts gekocht maar ook omdat hij dat wel nodig heeft dus gelijk functioneel;)

Onze kleine dametje zit denk ik in een of ander sprongetje maar ze wilt maar niet slapen in haar bedje. Dus dan maar bij ons een hazenslaapje hoor maar niet te moeilijk om doen. Nu ligt ze uiteindelijk in bed na al vanaf 10:00 uur wakker te zijn:$. Vandaag is onze trouwdag maar doen er niet zoveel aan dit keer. Normaal gaan we uiteten maar hebben we nu niet zo'n behoefte aan komt wel weer. Dus gaan we patatjes halen:)

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja ze hebben het echt heerlijk gehad. Voor het eerst met hun kleine man hij is nu 15 maanden. Hij had zich ook voorbeeldig gedragen tijdens de vliegreis en in de vakantie was het ook een tevreden kind dus dat scheelt enorm. Daar was het heerlijk weer 30 graden gewoon warm. En inderdaad hier kom je dan terug met herfst weer dat valt dan wel weer tegen. Maar ze hadden ons en de kids ook gemist dus dat was dan wel weer de leuke kant van terugkomen

Gaan jullie nog op vakantie?

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Miss Geul: Veel plezier het weekend

@ Vruchtje: Nou het minimale haalt Maylin vandaag niet ook omdat we maar op 5 flessen uitkomen.
    Ben benieuwd of ze aankomende nacht ook eerder gaat komen.
    Danian luisterde gewoon niet als ik nee zei deed hij ja.
    Hij ligt nu op bed, dus ff rust haha.
    Y was dan idd lang wakker dan slaapt ze vannacht ook vast wel goed.
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag hoelang zijn jullie getrouwd?

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames, sorry dat ik jullie verwaarloos, maar de laatste week is Mila erg onrustig. huilt erg veel en ik weet gewoon niet waar t vandaan komt. de flesjes gaan er moeilijker in ( komt altijd maar net aan haar minimum van 825cc...) is dit normaal zo'n periode en moet ik hier doorheen???? pffff zwaar zeg...
    Gelukkig gaan de nachten nog steeds goed... van 23:00u tot 09:00u....

Nu had ik nog een vraag.... draaien jullie kindjes al zelf van buik naar rug en andersom??
    Heb het idee dat ze dat eigenlijk al zou moeten kunnen of is dat nog te vroeg??

Het weekend moet ik weer werken morgen de hele dag en zondag tot 13u... maandag 1 dagje vrij en dan weer 4 dagen pffff... welkom terug in de wereld van de werkende mensen..... geef mij nog maar wat verlof;)

10. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Volgens mij hoeven ze dat pas te kunnen rond de 3-4-5 maanden Chelleke.

Eerste werkdag viel mee. Ventje lijkt ook wel weer wat tot rust gekomen te zijn. inslapen dat vindt ie nog steeds erg moeilijk. Hij heeft ook meer last van krampjes en soms echt stinkende ontlasting. :$ Is dat normaal met BV-kinders? Soms is het groen, maar meestal geel.

Vandaag 2x gekolfd, een keer een recordopbrengst van 210 cc (kolven na de eerste voeding ging niet zo goed ivm met wegga-en-inpak-stress :) :D) dus ws daarom zoveel. Tweede keer 180 cc, ook prima! Ventje heeft zich vermaakt bij oma gelukkig! Net had ie zijn pamper vol, dacht ik.. heeft Oma die niet helemaal goed vastgemaakt dus de hele zooi eronder.. ;) Heb 'm maar in bad gestopt en ga zo eens kijken of mijn anti-poepvlek-taktiek gaat werken dit keer :D

11. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Chelleke: Volgens mij hoeft dat draaien nu ook nog niet hoor.
    Wat vervelend dat Mila zo onrustig is.
    Hier gebeurd het ook wel dat ze minder drinkt vandaag dus ook en ze komt ook niet aan haar minimum, maar ik kan het er niet in proppen wij eten ook niet elke dag even veel.

@ unox:Fijn dat je 1e werkdag meeviel en dat je mannetje wat meer tot rust is gekomen. Dat inslapen komt vanzelf, maar lastig is het wel.
    Volgens mij is dat wel normaal dat de poep zo kan stinken

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Chell: ze hoeven nog niet om te draaien hoor. Hier ook huilerig meisje en minder drinken. Ook tijdens drinken huilen moeilijk doen herkenbaar?

Unox: fijn dat eerste werkdag meeviel

Tamtam: 4 jaar getrouwd alweer. Als ze straks 130cc drinkt halen we het minimum net aan misschien drinkt ze wel meer. Laatste fles gewoon 22:30 ze regelt zelf dat ze weer rond die tijd haar tijd uitkomt wel grappig. Benieuwd hoelaat het wordt morgenochtend of vannacht we zullen zien

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    chelleke.. hier rolt ze ook nog niet.. moet pas rond de 3-4 maanden d8 ik..

unox.. fijn dat je werkdag en het kolven goed is verlopen! poepvlekken spray ik hier voor het de wasmachine ingaat in met dasty (gele fles van de wibra) en het is er zo weer uit:p

14. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Moesch; Check! Dasty! Ga ik ook proberen. En de zon werkt ook. Raar maar waar :)

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ja klopt idd:D helaas schijnt t zonnetje niet zo heel vaak:p

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    OK, jullie stellen me wat geruster dames.... ik zou het liefst gewoon naar een osteopaat of zo gaan, maar manlief vind het allemaal onzin.. centen klopperij noemt hij het.... ook heb ik wel eens aan KMA gedacht, maar ook dat vind hij onzin... hij denkt dat ik haar te veel verwent heb door haar steeds op te pakken.... pfffff hopelijk is het een periode en hoort t er bij... voel me zo schuldig...

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Chelleke, kan het zijn dat Mila even moet wennen aan een nieuw ritme? Dat jij weer werkt en dat ze samen is met papa? het brengt toch altijd wat meer onrust met zich mee.

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Chelleke: hoelang heeft ze er al last van dan van dat huilerige? Verwennen kan je ze zo klein nog niet dat is mijn mening:)

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @vruchtje: ik denk nu een kleine week... voor die tijd was ze zo makkelijk... vandaar dat ik ook meteen mij zo'n zorgen maak...

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    KMA had ze dan toch al eerder last van gehad? Y is ook onrustiger deze week ook geeft idee waarom.

Ze had heeft toch voorkeurshouding heeft ze geen last van haar nek dat iets vast zit? Dan is bezoeken aan osteopaat misschien wel oplossing

Deel Deze Pagina