April 2012 mama's deel I

Discussie in 'De mama's' gestart door juultjeT, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ja Danian slaapt:)
    Fijn dat Y niet huilerig is

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zo zie je maar hoe snel je het afleert:). Met misschien af en toe terug val. Over y niets moeten zeggen ze is weer behoorlijk verdrietig :(

3. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    blijf in kleine beetjes aanbieden... Hij moet wel meer dan tien keer iets proeven voordat het aan een nieuwe smaak, geur of structuur gewend is. Je moet dus geduld hebben, wil je hem iets nieuws leren eten

een kind heeft aangeboren voorkeur voor zoet...Bitter en zuur waarschuwen in de natuur vaak voor giftige stoffen. Laat hem rustig wennen en forceer niets. Het kan ook helpen als je zelf een hapje neemt. Of vermengen met iets wat zij juist heel lekker vinden... begin met een heel klein beetje en breidt het steeds verder uit. Of op een andere manier bereiden..

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    sefanja, ik weet het zeker omdat het alle symptomen zijn: hangen bij mama, hij wilt ineens heel de tijd zitten ipv liggen, als ik even niet met hem bezig ben en hij zit in de buurt dan gaan hij brabbelen en aandacht trekken en als hij op schoot zit gaat hij zelfs slaan tegen mijn arm of borst.
    zodra ik hem weg leg gaat hij huilen, hij laat nog harder horen als hij het niet leuk vind. hij heeft sinds 1 week een nieuwe manier van huilen ontdekt als ik hem te lang laat wachten dan gaat hij met een vibratie huilen dan breekt mijn hard en wil hem zo graag pakken, maar zodra ik hem pak is hij stil en vrolijk dus ik heb een drama king ipv een drama qeeun;)
    en dit duurt al langer dan 2 dagen.

tamtam lastig dat warme eten bij kinderen, ik hoop dat het vannacht goed gaat zonder de speen.

vruchtje wow dat is wel knap dat het kind zo groot is van je vriendin, veel plezier morgen in het pretpark.

viktor net in bed gelegd, hij heeft veel gehuild vandaag behalve als ik hem op schoot legde. nu maar even in bed net gekeken hij lach te kijken naar zijn in slaap gaan speeltje met muziek maar sliep of huilde niet.
    zo meteen nog maar even kijken en anders toch in bed blijven leggen.
    ik heb hier mega last van stuwing ik kolf nu elke voeding extra voor in te vriezen en de vorige voeding fles gegeven met kolf voeding zodat hij iedere dag 1 x fles krijgt met de vitaminen druppels erin.

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ff snel hoor

sefanja ik geef borstvoeding, dus de flesvoeding die je adviseert lijkt me niet aande orde? of is dat ook iets wat je door de bv kan mengen tegen het spugen?
    de naam kon me niet interesseren. ik heb alleen de huisarts gebeld om aan te geven wat de klachten zijn en de vraag of we er iets mee moesten. de assistente vond dat we langs moesten komen. ik verwachtte er verder ook niets van in de zin van medicatie ofzo, maar meer een advies wat we zouden kunnen doen om het spugen/kokhalzen en herkauwen te verminderen. maargoes, de huisarts vond dus dat er niks is.

viggo poept nu wel weer en heeft geen krampjes meer, wel spuugt hij weer meer, maar heb het idee dat hij daar minder hinder van ondervindt dan van de krampjes en het niet kunnen poepen.

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    miss geul wij gaan met de auto naar marokko!

juultje hahaa leuk zo'n vlek op je muur!

tamtam.. dochtertje drinkt ook zo.. halverwege gaat ze moeilijk doen, maar daarna drinkt ze wel.. mijn man zegt dan ook meteen dat ze niet meer hoeft:p hier soms ook 45-60min!!
    wat speen betreft.. hier met 2 jaar speenvrij.. hij heeft er ook niet om gehuild!
    ben blij dat mn dochtertje de speen pakt, ze word er lekker rustig van!
    @ eten.. zoontje eet ook niet altijd goed, probeer er dan niet moeilijk over te doen, maar som is t wel frustrerend haha!

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Vruchtje, ik herken het hoor..dat dat bij je liggen niet altijd kan. Met Finn lag ik hele dagen lekker te niksen, lekker op mn arm.
    Dat gaat nu eenmaal niet meer, met nog een kleintje die rondloopt.
    Dat vind ik nu toch ook wel echt het grootste verschil met de eerste.

Sefanja, gaf je hiervoor nog 120? Lijkt voor mij alweer zolang geleden. Kaj drinkt nu altijd 180...altijd op. Krijgt Neva de 150 een beetje op?
    Kaj moest altijd wel even omschakelen als we iets omhoog gingen met de voeding. Even wennen..
    Wat speen betreft, hier was gewoon helemaal weghalen en niet meer teruggeven de oplossing. Denk dat die andere oplossingen bij Finn niet hadden gewerkt, erg verwarrend.

Eten, ik denk dat het bij Finn helemaal niet uitmaakt of hij het wel of niet lekker vind. Soms is hij goed gehumeurd, en eet hij alles goed. Soms eet hij zelfs dingen wat hij lekker vind gewoon niet, omdat hij niets wil...

Gastouder, het is een beetje lastig. Toen Finn 2,5 mnd was is hij naar een gastouder geweest. Ik riep namelijk altijd dat ik mijn kind niet naar een kdv wilde hebben, omdat ik daar zelf ook werkte (wel een andere) en weet hoe het er op kdv's aan toe kan gaan. Je hebt daar gewoon niet zo heel veel tijd voor kids individueel.
    Dus daarom toen voor gastouder gekozen. Deze gastouder was een oudere vrouw, die vaak als Finn er was niet zoveel kids had. Deed ook veel bso.
    Helaas melde zij altijd dat Finn veel huilde, spuugde en weinig sliep. Dit klopte allemaal wel, mede door Finns moeilijke start en reflux, maar niets is zo frustrerend dat telkens als je je zoon haalt negatieve info te krijgen en nooit postief.
    Daarnaast kon ze ook gewoon met Finn gaan wandelen, en dat deed ze ook niet.
    Dus toen een afspraak bij het kdv hier in het dorp gemaakt en daarvoor gekozen. Dit beviel ons, en Finn zeer goed.
    Finn is een echt kdv kindje, geniet van veel kids om zich heen en ging zelfs 3a4 dagen soms.
    Maarja, dat is nu niet meer haalbaar. Ik wil van een gastouder dat ze gewoon leuke dingen met de kids doet en dat er meerdere kindjes zijn.
    Daarnaast moet ze heel flexibel zijn, en dat is toch ook wel een belangrijke en lastige eis.
    We zullen zien morgen.
    Finn blijft trouwens de maandag gewoon naar het kdv gaan. (gaat ruilen van dag) zodat hij naar de psz kan blijven gaan en zn vriendjes en vriendinnetjes kan blijven zien. Kaj gaat eerst nog niet. Misschien wel in de toekomst.

8. patries580

patries580 Nieuw lid

23 okt 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hier een vraagje zijn er al ervaringen met de eerste inentingen die van mij gaat een woensdag ochtend en ik ben best zenuwachtig:(

9. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Als hij geen last van het spugen heeft, als hij verder vrolijk is, zich goed ontwikkelt en zijn plasluiers goed nat zijn, dan hoef je je niet bezorgd te maken.

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    2012mama logisch dat je wilt dat de opvang wat met je kind doet, je wilt positieve dingen horen en zien dat kan niet altijd maar altijd negatief wal je ook niet inderdaad dat is allemaal logisch ik werk zelf in de opvang en vind het logisch.

ik heb ook altijd gezegd dat ik mijn kind niet in de opvang wil hebben ik wil het kind zelf opvoeden, en nu is viktor er en heb ik die keuze niet wantik heb een opleiding geaccepteerd en als ik die stop zet dan ben ik blut en als mijn werk het stop zet dan niet dus afwachten of mijn contract verlengd wordt zoniet dan ga ik werken en gaat viktor met een brok in mijn keel naar de opvang en wordt mijn contract niet verlengd dan ga ik thuis moederen wat altijd mijn wens was.

dus mijn werkgever bepaalt nu wat er gebeuren gaat.

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe

gggg wat vreemd van die gastouder. je zou bijna denken dat die gewoon op een makkelijke manier geld wilde verdienen. je zou toch denken dat een gastouder het leuk vind dingen te ondernemen met kindjes? kan me voorstellen dat je nu wat huiverig bent. maar laat je goed informeren en ik neem aan dat je gesprekken met verschillende gastouders mag hebben en een keuze mag maken?

grrr ik reageer via telefoon, maar het werkt totaaaaal niet. kan niet teruglezen wat ik typ, heel irritant. ik haak hier voor nu dus ff af. ga zo mn bed opzoeken :)

trusten mama's!

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Patries, hier vorige week gehad. Wel wat verhoging (38,0) maar weinig last van verder.
    Succes woensdag!

Miss Geul, ik werkte dus ook in de kinderopvang, en stel daardoor denk ik ook hoge eisen. En ja, Finn huilde soms veel en spuugde erg veel, maar het was echt niet alleen negatief..werd er toen echt verdrietig van.
    Jij hebt ook in je opleiding gehad denk ik:
    positief, negatief, positief.
    Heb VVPM ook gedaan:) Nooit verteld hier, maar bij deze

13. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    En ipv gastouder een au-pair?

14. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    neem iemand mee, ik werd helemaal emo dat mijn kleine een prikje kreeg... Misschien heb jij dat niet, maar misschien ook wel...

Je kan van te voren een paracetamol 60 mg geven of erna.
    Ik zou als je thuis komt een natte lauw/warm compres erop doen of calendula olie.. Maak fiets bewegingen om geen harde schijf te krijgen...

Ze kunnen hangerig/huilerig worden en verhoging (koortd) krijgen...
    mindere eetlust, let op voldoende vochtopname...

15. sab1988

sab1988 Niet meer actief

meiden wat typen jullie weer veel in 2 dagen zeg :O.. kan het ff niet bijhouden met reageren..
    Probeer morgen weer gezellig mee te kletsen, voor nu ff een dik off-moment.

Weltrusten meiden!

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Patries: Hier 2 weken geleden de eerste prikjes gehad. idd ook wat verhoging (38,3) en erg moe en hangerig... dag erna niets meer aan de hand.. ... welkom trouwens;)

@ Juul: gelukkig dat t geen reflux is, maar ja wat dan wel???
    en zoals ik al op FB zei, mooi geel is ook niet lelijk....;)

@ Slapen: Mila slaapt soms wel 11 uur aan een stuk.... mag dat niet??? d8 idd dat de eerste weken alleen was zoals juul zie ivm suikerspiegel....

@ Mis Geul: Hier weer alles prima hoor met Mila... was denk ik ook een sprongetje of zo al is ze nu 11 weken dan is het sprongetje gewoon een weekje te vroeg geweest;)

@ voeding: ik las daar straks dat er iemand zich zorgen maakte dat haar kleintje niet aan de minimale hoeveelheid per dag kwam??? Mijn kinderarts heeft gezegd dat een minimaal of maximaal aantal cc niet echt van belang zijn..... ieder kindje pakt wat hij of zij nodig heeft en als het het daar goed erop doet maakt t niet uit hoeveel het is... Mila komt er ook nog niet altijd aan en groeit echt als kool....... niet te druk maken dus....

@ 2012mama: Ik zou ook voor een gastouder gekozen hebben als ik nu opvang nodig had.... idd toch wat meer aandacht per kindje...

@ all : Hier vandaag een lekkere dag gehad. vanmiddag pap en mam van t vliegveld gehaald.... de laatste keer dat ik ze ophaalde was ik 11 weken zwanger... nu heb ik een dochter van 11 weken...... Morgenvroeg op kraamvisite en morgenavond weer werken... gelukkig maar van 15u tot 19.30u ....

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Tsja, dat een huisarts zegt dat hij het niet heeft neemt idd de klachten niet weg. Sneu voor Viggo!

Wat hier helpt:
    - Rechtop houden na een voeding
    - Verschonen voor de voeding ipv erna. Zoon krijgt de hik van veel beweging na voeden en dan komt maagzuur met monden tegelijk omhoog en verslikt ie zich soms hevig.
    - na het voeden in een wipstoeltje ietsje omhoog (niet in de zitstand natuurlijk, dat is niet goed voor zijn rug)
    - We hebben het bedje een poosje omhoog gezet met het hoofdeinde. Leg dan een opgerolde baddoek onder Viggo's billen en zijn benen er overheen zodat hij niet onder de dekens kan zakken. Maar hij slaapt ook in een slaapzakje dus ws heeft ie op zich niet (veel) dekens nodig.
    - Op zijn buik leggen na het 'uitbuiken' kun je proberen maar zoals eerder al gezegd en gereageerd door deze en gene helpt dat niet bij ieder kindje. Kwestie van uitproberen denk ik, en bij jezelf nagaan of je dat wil proberen.

Borstvoeding mengen met kunstvoeding zou ik persoonlijk niet proberen. Het lijkt mij niet bevordelijk voor Viggo's krampjes.

Overigens denk ik niet dat BV kinderen veel langer drinken dan nodig. Je merkt gauw genoeg wanneer ze niet meer écht drinken maar wat liggen te sabbelen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen :D

Hoe is het verder met kolven, lukt dat een beetje? Moest laatst nog aan je denken.. zat met mega stuwing en stress omdat ik zoon moest voeden voor we weg moesten omdat ik moest werken. 'even snel kolven'... dat werkt dus niet. Met als gevolg dat ik op mijn werk ploftieten van hier tot gunter had en van schrik 220cc kolfde... gelukkig daarna weer normaal.. Maar wat kan je je dan ongelukkig voelen als de melk niet komt zeg. Bah. :(

18. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Vruchtje:
    Beetje laat maar nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Ik neem ook het mirenaspiraaltje. Mijn gyn had ook niet vermeld dat ik ongesteld moest zijn echter laat ik hem bij de huisarts zetten en hij gaf wel een afspraak te maken aan het einde van mijn menstruatie.
    En het opschuiven van de ochtendtijd komt vanzelf. Thijm meldde zich voorheen altijd rond half 7 en is intussen alweer tussen 7 en 8 uur. Soms zelf iets later.
    Maar kan me voorstellen dat je het heerlijk vind als het wat opschuift. Al is het al superfijn dat je door kan slapen.
    Hier ook soms geen touw aan vast te knopen hoe laat thijm komt voor de ochtendfles.
    Teleurstelling was niet zo groot mbt ek. Hadden we kunnen verwachten, al begon het wel veelbelovend. helaas, pindakaas. over 2 jaar beter op het wk.
    Krampjes, zielig he. Dan doet de infacol toch goed zijn werk. Is dat ook homeopathisch net als synababy.
    Ow balen dat je het kraamcadeau was vergeten.
    Ik herken het ook wel hoor dat thijm bij mij wel slaapt en zodra hij in bed ligt wakker wordt en begint te huilen.
    Veel plezier in het pretpark. Welke wordt het?

@2012mama
    Kai had een goed nachtje gemaakt zeg gisteren. Fijn!!!
    Finn ook al niet lekker. beterschap.
    14 daagjes verlof is niks meer he. gaat zooooo snel. Ik mag volgende wek woe weer beginnen,maar ik zie er als een berg tegenop.
    He wat sneu dat Kai zo onrustig is geweest vanmiddag. Zal zijn slaap hard nodig hebben gehad nu.
    Succes met het vinden van een gastouder. Wij hebben er ook een voor thijm. Maar dit ben ik al gaan regelen toen ik 16 wkn zwanger was. Onze gastouder is 5 dgn in de week zeer flexibel. Dat is toch juist 1 van de voordelen van een gastouder? Het bureau weet je wel te vertellen welke gashouders geschikt zijn als ze je wensen horen. En ik neem aan dat je ook bij de gastouders langs gaat om kennis te maken. Hopelijk vind je er 1 waar je je prettig bij voelt.
    Hoe heb je je vorige gastouder gekozen?? had je daar wel een goed gevoel bij gehad tijdens/na de kennismaking? Had je dit ook besproken met het bureau??? zij horen dan een andere voor je te vinden.

@Tamtam
    Wat waren volgens de jeugdzorg de hoofdkenmerken van reflux?? Ik heb namelijk een vermoeden dat thijm er last van heeft.
    Hoe is het met jullie rommelende buiken? gaat het al wat beter? Ow lees het al, nog geen verbetering. Nog een beetje bij kunnen slapen vandaag? Beterschap.
    Hier slaapt thijm overigens ook wel eens langer dan 8 uur achter elkaar snachts.
    Waar heb je op gesolliciteerd? ow leuk, maar wie weet kun je met je papiertje toch een eind komen. Hoe komt het dat je niks meer hebt gedaan met je spw diploma?? of heb je die sindskort gehaald?? Hopelijk heb je snel werk, want geldstress kun je niet gebruiken.
    Misschien is je lichaam nog even van de wal mbt je tussentijdse bloedverlies. Moet eigenlijk ook allemaal weer geresett worden. Ik zou het anders ook niet weten.
    Vervelend zo een moeilijke eter. Kun je daar geen tips of handvaten over vinden om er een positieve draai aan te geven zodat hij misschien wel wat beter gaat eten? Succes vannacht!!
    Ik herken het niet dat Thijm bij de een beter drinkt als bij de ander. Maar idd geduld zal er vast mee te maken hebben. Hier nog een die wat minder geduldig is. Ik vind het voeden van thijm een fijn moment. Lekker heeft samen op de bank..

@Moesch
    Drinkt je dochtertje weer goed?? Wat sneu dat je zoontje verkouden is. Gaat het intussen al iets beter?
    Lees het al, wat vervelend dat jullie het allemaal te pakken hebben. Dan zijn jullie er hopelijk wel mooi vanaf als jullie op vakantie gaan.
    Goed vooruitzicht zeg, zaterdag op vakantie. Zal vast wel goed komen.
    ik heb geen idee hoeveel je tussendoor aan water mag geven. Ik heb, toen het hier zo'n warm weer was, wel gevraagd aan cb of het nodig was. Ze zeiden zolang ze goed een flesjes leegdrinken en volle plasluiers hebben het niet nodig is extra vocht aan te bieden. Thijm vindt het trouwens ook niks om water te drinken. Verslikt zich daarin best snel.
    Phoe, 45/60 min voor een fles is wel lang toch?? doen jullie de melk tussendoor opnieuw opwarmen?? Is er een reden dat jullie er zo lang over doen?

@Sefanja
    Wat goed dat neva in haar eigen bedje heeft geslapen.
    Thijm krijgt donderdag pas zijn 2e spuitjes. Vorige keer werd hij idd wel hangerig. Dus denk dat dit nu wel weer het geval zal zijn. Maar is niet erg. heb die donderdag vanaf 15.00 uur ook niks meer gepland zodat ik lekker rustig de tijd kan nemen voor thijm en hij ook een rustige dag kan hebben. Drukte kunnen ze dan niet gebruiken.
    Ik heb het sporten en mijn conditie idd onderschat. nog 4 kg te gaan en die wil ik er toch wel af hebben, maar komt vast goed. En is het niet zo, dan zij het zo.
    Fijne vaderdag gehad zo te lezen. Herkenbaar wat je schrijft, dat Neva een uur onrustig is geweest na een voor haar vermoeide dag. We vragen dan toch net iets teveel van ons hummeltjes.

@Juultje
    GEFELICITEERD!!!! Heb je een fijne verjaardag gehad?
    Je hebt ook jbpm bij de drogist! Maar dat weet je vast wel.
    Wij hebben voor Thijm toen ook een slaapzakje gekocht aangezien hij zich steeds onder de dekens uitwurmde. Sinds de eerste spuitjes gestopt et de puckababy en gaat goed.
    Ow, dat is duidelijk van de huisarts. Maar reflux kan toch ook verborgen zijn en dan is zijn punt natuurlijk onzin mbt grote bogen spugen. Zijn je vermoedens dan nu ook meteen weg en maak je je al minder zorgen?
    Idd dan maar stoppen met de jbpm. Hopelijk poept hij gauw weer beter. ah gelukkig, is al gebeurd.
    Hahah ik zie het helemaal voor me die racekak van viggo. Heb je de muur nog schoon gekregen?

@Ano:
    Wat fijn dat Daan ook al een aantal keer heeft doorgeslapen. Kun je lekker even bijslapen!!
    Het is en blijft een mooie stoere jongenskamer.

@Chel
    Tuurlijk is het herkenbaar dat je alles goed wilt doen. Maar we kunnen niet altijd alles weten. Af en toe zou ik willen dat hij kon praten. Ze zijn zo afhankelijk en als ouder zijnde wil je deze verantwoording met alle liefde 100% op je nemen en zo goed mogelijk doen. Je kindje is je het meest dierbaar en zorgen zijn heel normaal. Daarom is dit forum zo super!! Lekker even van je afschrijven en vragen.
    Fijn dat het weer beter gaat met Mila.
    Dat is sterk zeg!! dan sta je nu toch weer met een ander gevoel op het vliegveld als destijds? wisten ze toen overigens dat je zwanger was?
    Verlate kraamvisite morgen? hier ook nog wat mensen die moeten komen. Werkze morgen.

@Juav
    Proficiat met jullie dochter. Kom je hier meekletsen? Is alles goed verlopen tijdens de bevalling en hoe gaat het met Elina?

@Unox:
    Fijn dat het goed met jullie manneke. Pfff ook al begonnen met werken. Valt het mee of tegen?
    Gaat het nu goed sinds hij op zijn buik slaapt??? Ook snachts? ik zou dat dan toch eng vinden, maar zegt meer over mij hoor.
    Ik begrijp goed dat je het heerlijk vind als je wat langere nachten kan maken.
    Je manneke is er idd dan nog niet aan toe. Komt vanzelf meid!!

@Patries:
    Tuurlijk mogen jullie er bij. Ten eerste proficiat met jullie dochter. Was de bevalling goed verlopen en hoe gaat het met Fleur? eerste kindje?
    hier hebben er al meerderen de inentingen gehad. Thijm was vooral hangerig/huilerig die dag/avond. wilde heel veel bij mij zijn en niet in zijn bedje of box. Had wel koorts. 38.3 dus zetpilletje gegeven. Deze zou ik wel vast in huis halen als je ze nog niet hebt. Ik plan ook bewust niks de dag van de entingen.
    Volgende dag was de oude thijm weer terug.

@Miss geul
    Wat leuk dat je een gezellig weekend hebt gehad. En ook fijn dat viktor het goed heeft gedaan. He wat sneu dat hij niet meer gepoept heeft sinds zaterdag? intussen al wel gepoept? Zal hij vast last van hebben ja. Leuk om te zien he hoe onze kindjes zich ontwikkelen.
    Ziet er idd zielig uit zo'n klein manneke dat neusverkouden is. Hij zal er idd zelf weinig last van hebben als ik zo lees. Hopelijk snel over.
    Wat vervelend dat je zoveel last hebt van stuwing. Kun je er iets aan doen behalve extra kolven?
    Vind het even een beetje een warrig verhaal mbt je werk. Maar heb een tijd terug al wel begrepen, als ik me nog goed herinner, dat er in de voorwaarden stond dat je niet zwanger mocht zijn tijdens de opleiding? Wanneer krijg je iets te horen van je werkgever en als je thuis gaat moederen waar haal je dan je inkomen vandaan. ww??

@Sab
    Geniet van je off-moment. Welterusten

19. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedenacht dames,

Sta er nu van te kijken hoelang ik over mijn vorige verhaal heb zitten typen:$:$:$

Maar goed, ik doe morgen weer even ego bericht, aangezien mijn vriend niet zo blij wordt van het getik in bed hahha.:D

Trusten!!!

20. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1840 troela85, 19 jun 2012
    Laatst bewerkt: 19 jun 2012
    Goedemorgen!

7.30 was Thijm wakker! dir is voortaan de nieuwe tijd voor hem!
    Vannacht om 3.45 Thijm recht in bed kunnen leggen! Hij gaat voortaan helemaal schuin liggen en komt dan met het hoofdje tegen de houten spijlen! zou ik er iets tegenaan kunnen/mogen leggen?

Menstruatie is echt hevig zeg!! Moet elk 1.5 uur pluggen en snachts maar met extra maandverband! Moet ook echt verwisselen snachts anders red ik het niet! Hoop dat het gauw wat minder wordt! Ti's weer net of ik vloei na de bevalling!
    Hadden jullie dit ook? En waren jullie langer ongesteld( voor degene die al een menstruatie hebben gehad)

Hier heb ik ook wel het vermoeden dat Thijm last heeft van een lichte vorm van reflux!
    -herkauwen
    -kokhalzen
    - met momenten niet graag plat willen liggen, schiet Soms na 10 min huilende wakker
    - veel slikken
    - na de voeding erg onrustig, beentjes spartelen en overstekken! Tenzij hij doodmoe is en in slaap valt
    - veel kleine beetjes spugen, zelfs 3 uur na de voeding nog. Soms komt het zover biet en hoor je het hem weer inslikken

Ik gebruik al jbpm!! Naar het wordt niet beter!
    Donderdag even overleggen met cb, al heb ik het niet idee dat er iets aan gedaan moet worden aangezien het niet Thijs dag beheerst! Maar het us af wn. Toe wel sneu dat hj er lady van heeft! Heb ook wel het idee dat hij soms niet kan slapen (huilen in bed) omdat hij last heeft daarvan, terwijl hij doodmoe is

Over 2 uurtjes op kraamvisite! Het wordt mooi weer!

Nog even genieten want volgende week woe mag ik weer gaan werken! Ik zie er als een berg tegenop!!

Deel Deze Pagina