April 2012 mama's deel I

Discussie in 'De mama's' gestart door juultjeT, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hmmja daar zit wat in.. maar omdat de huisarts had gezegd dat je haar niet wakker hoefde te maken.... slaapt ze zo weer verder na het flesje dan? fijn dat ze goed gedronken heeft. hopelijk gaat het nu weer de goede kant met haar op!

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Juultje: Ja dat is idd belachelijk hopelijk wordt het snel geregeld.
    Zo die Viggo slaapt ook lang idd zal het ook wel nodig hebben.
    Heb jij dat Nannycare matje al binnen?
    Hier bevalt ie prima ik heb toch een geruster gevoel helemaal toen ze 's nachts ineens zo lang ging slapen.
    Ja had de HA gezegd, maar doe het voor mijn eigen gevoel.
    Ze ligt nu in de wipstoel ik kijk het aan of ze weer naar bed gaat.
    Wil haar nu elke 2 uur een flesje gaan geven.

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    viktor heeft een bad day, erg last van kramp veel trappelen en huilen als ik hem weg leg. hij slaapt bijna de hele dag niet, alleen op mijn schoot als ik fiets met zijn benen.
    verder huilt hij heel veel vandaag, ik hoop dat hij snel beter in zijn vel zit.

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Tamtam, hoe gaat het daar? Maylin al beetje opgeknapt?

Sefanja, Ja, Finn heeft daar vaker last van, is er erg gevoelig voor, al ging het laatste jaar wel beter. Hij is daarvoor ook paar keer opgenomen geweest, pufjes, antibiotica enz.
    Gelukkig kwam hij er dit keer zelf weer vanaf.

Moesch, ik zou me, zeker de eerste dagen, niet druk maken over ml of schepjes, ik zou gewoon naar haar kijken en wanneer ze wil drinken een fles aanbieden. Natuurlijk wel met een beetje redelijke tijd ertussen.
    Ik denk dat het voor haar ook een paar dagen duurt voordat ze gewend is, en dat zal in NL als jullie terug komen ook weer zo zijn denk ik.

Miss Geul, wel vervelend dat je er nog geen duidelijkheid in hebt. Ik ben er trouwens inmiddels wel achter dat ik geen thuisblijfmoeder ben...bevalt jou het thuis zijn wel?
    Vervelend dat Viktor zo verkouden is. Volgens mij gaat het echt rond.

Juultje, wat goed van Viggo! En dat op bv! Super, en lekker voor jullie.
    Hier is Kaj ook 3 mnd jonger dan zn neefje en bijna even groot...

Chelleke, lekker he, als je dan nu thuis komt ben je gewoon nog blijer om haar te zien:)

Hier:
    Beide jongens al op bed liggen..Finn erg moe, stortte om 17.30 al in. Vanochtend is hij naar het kdv geweest, en vanmiddag met neefje gespeeld..
    Kaj nu ook aan zn nacht begonnen, maak hem om ongeveer 23.00 even wakker denk ik en dan verder slapen.
    Nu zo lekker samen met vriendlief pizzatje eten...mmm

Morgenochtend even oppassen op 2 kids van een vriendin, en morgenmiddag even huis van mn ouders opruimen, stofzuigen..
    ze zouden eerst morgenmiddag terug zijn, maar vliegen nu pas om 16.30 terug, dus wordt midden in de nacht.
    Vrijdag dus even een bakkie drinken daar.

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ 2012mama: Hier gaat het weer de goede kant op.
    Geef haar om de 2 uur een flesje van 100 cc en tot nu toe gaat dat goed en blijft het binnen.
    Ze had net ook weer een plas luier.
    Hopelijk gaat ze morgen weer wat meer drinken.
    Lekker hoor de kinderen al op bed. Heb je nog wat aan je avond.

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    2012mama ja het thuis zijn bevalt mij erg goed.
    ik twijfel of viktor nu last heeft van zijn verkoudheid of van kramp heb net cinababy gegeven in de hoop dat het vooruit gaat, tevens in warm bad geweest, en een kruik tegen zijn buik, uren fietsen,
    nu heb ik lamme armen, buikpijn en hoofdpijn.

dus ga maar voreg naar bed hopelijk laat viktor dat toe en anders leg ik hem bij mij in bed tot mijn vriend thuis is want ik zit er helemaal doorheen.

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    tamtam ja ik heb het matje al een poosje in huis, maar heb m nog niet in het bedje gelegd:) wat fijn dat je er geruster op bent met het matje. ik moet eerlijk zeggen dat ik me nooit zo druk maak om of Viggo nog wel ademt. ben niet zo'n piekeraar wat dat betreft.. hoe gaat het nu met maylin? ah ik lees dat t beter gaat. fijn meid :) even een goede nacht slaap en dan is ze hopelijk weer de oude!

missgeul: ahw wat sneu voor je mannetje.. heeft hij last van krampjes? aangezien de fietsbeweging helpt....

2012mama: jouw kereltje ook al zo groot dus hihi
    ja ik vind het super dat viggo het zo goed doet op mijn bv!! vandaag maar 4 voedingen gehad en nu net nog een klein slokje bij het naar bed brengen (17:15 voeding, 18:45 in bad en daarna ingebakerd en slokje aan de borst en toen in bed). ben benieuwd of hij weer zo lang gaat slapen!
    oh wat leuk oppassen, maar wel druk denk ik? neem je je eigen kindjes mee? waar zijn je ouders op vakantie geweest?

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Tamtam: wat fijn dat het beter gaat met Maylin.

2012mama: gezellig morgen nog 2 kids erbij. Ook wel druk hoe oud zijn ze?

Juultje: hopelijk een goeie lange nacht:)

Miss geul: vervelend die slechte dag van Viktor. Hopelijk goede nacht en zit hij morgen weer lekker in zijn vel

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Miss Geul, slaap lekker straks. Hopelijk laat Viktor je slapen, en anders idd lekker bij je leggen.

Juultje, de kids worden hier morgenochtend gebracht..ja, wel druk. De ene is van februari dit jaar en het meisje is net zo oud als Finn. Vind het wel gezellig hoor.
    Mijn ouders zijn nu in Turkije, Kemer.
    Wanneer moet jij weer naar het cb? Ben benieuwd of Viggo zo hard blijft groeien.

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    2012mama poeh dat is een drukke boel dan! wel lief dat je gaat oppassen!

viggo is nog niet gaan slapen. heb m om 8 uur nog weer gevoed. hopelijk gaat ie nu wel lekker slapen. en hopelijk slaapt ie dan net als vannacht lekker door tot een uur of 6!

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ano: hebben jullie de uitslag gekregen? Ik denk aan je en hoop dat het geen slecht nieuws betekend dat je nog niet online bent geweest.

Juultje: hopelijk is Viggo lekker gaan slapen na de voeding van 20:00 uur

2012mama: volgens mij ben jij wel een type die de dingen niet uit de weggaat? Ik vind het toch knap dat je de uitdaging aangaat morgen met 4 kids:). Ik weet niet of ik het zo aandurven.....

Slaap lekker voor iedereen

12. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hier iets te vroeg gejuicht. Maylin spuugte net weer heel veel uit. Heb haar nu in bed gelegd ben benieuwd hoe de nacht gaat lopen. Ik ga ook naar bed. Slaap lekker dames.

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    tamtam vervelend dat ze toch nog gespuugd heeft! hopelijk gaat t snel weer beter..

vandaag sollicitatiegesprek gehad. ging goed en ze waren onder de indruk.. krijg komende week te horen of dat m word..
    t is wel meer uren dan ik eigenlijk wou.. wou eigenlijk 20u.. maar tis voor 27u.. 3 dagen van 9u..

dochtertje net 180/6 op,, ben benieuwd vannacht!

14. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    juultje dank je wel
    ik ben gezegend met de mensen om ons heen..
    geloof het of niet, ik was na één keer seks te hebben gehad zwanger...
    Om precies te zijn 1x ongesteld en zwanger, gestopt eind juli, halverwege augustus zwanger...

anoniempjuh hoe gaat het?
    Of iemand nou jong of oud is, niemand gun je een ziekte waaraan je kan sterven... zelfs de slechtste mensen op aarde niet..

chelleke yup gup van mei mama kletsen verder, gaat winnen... ik heb ook bijna geen stemmen, 7 vlg mij...

zonnestraaltje ik kan je geen antwoord geven op je vraag, maar je weet dat 1/4 van werktijd aan borstvoeding mag besteden?

tamtam de kleine meid heeft er vlg mij weinig last van, veel lachen... houd de plasluiers even goed in de gaten...

miss geul dat gedrag heeft neva vanaf 16.00 uur tot 21.00 uur mee gemaakt... hoe gaat het nu met hem? neva ligt heerlijk te slapen, ze moet eigenlijk een fles hebben.. laatste fles om 18.00 uur gehad...

2012mama kan hij er ook zelf mee komen dat bv pufje nodig heeft? Weet hij dat hij het heeft? veel succes morgenochtend en wel weer fijn zeker dat je ouders terug komen?

moesch ik ga voor je duimen

15. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Chel
    Toch te vroeg gejuicht dus met je menstruatie. Ik moet zeggen dat het bij mij vandaag al een heeeeel stuk minder is. Dus het heftige bloeden is nu voorbij.
    Het bloeden was kwam dus niet uit je poeperd of toch wel?? :)
    Hebben je ouders het fijn gehad?? Altijd weer fijn om ze te zien he.
    Heb je al een beetje een ritme kunnen vinden nu je werkt? Lijkt me toch weer een flinke omschakeling en vermoeiend. Zo te lezen lukt het aardig haha. Thijm geniet niet zo van het badje vind ik. Vindt douchen overigens wel heerlijk.
    Ik mag volgende week woensdag weer beginnen. Zucht…..

@Sab
    Dikke knuffel meid. Het valt af en toe ook echt niet mee om op tijd een stapje terug te nemen. Vaak kom je er pas achter als het te laat is en dan zit je er even helemaal doorheen.
    Wat zielig van je valparkiet.
    En meid, je hoeft echt niet aan jezelf te twijfelen. Je doet het hartstikke goed, dat weet ik zeker.
    Ik herken sommige dingen wel hoor. Ik denk dat we er allemaal wel eens tegen aan lopen, dus twijfel niet aan jezelf.
    En gewoon klagen. Dat is juist het fijne aan dit forum, de leuke maar ook minder leuke dingen kunnen hier gedeeld worden.

@Vruchtje
    Dag begon op tijd en meteen goed met 2 kids om 6 uur. Heerlijk een dagje niks he. Kan ik nu extra van genieten.
    Ik geef geen bv…

@Tamtam
    He wat sneu dat maylin nu ziek is. Zo zielig zo'n klein hummeltje. een troost dat Danian nu weer beter is. En het vraagt toch veel van jou als je zelf ook niet fit bent.
    Wat is ORS? gelukkig heeft ze al weer een klein lachje laten zien en drinkt ze weer wat beter. He lees nu dat ze toch haar laatste voeding uit heeft gespuugd. En het ging zo goed. Hoop dat ze zich morgen weer wat fitter voelt en dat jij intussen ook goed je rust kan pakken.

@2012mama
    Succes met de gastouder. Hoop dat jullie er een goed gevoel bij hebben. IS het allerbelangrijkste. je vertrouwt er toch je kindje aan toe.
    Druk dagje morgen zeg.!!!

@Sefanja
    haha begrijp ik dat hij niet met het hoofdje er tussen kan komen, maar ze zijn helaas ook niet van piepschuim gemaakt.
    Dan heb je idd lang de pil geslikt. Ik kon niet eerder, werd pas ongesteld toen ik 15 was. Wow, dan ben je snel zwanger geraakt.
    Nee geen foto's gemaakt van de kindjes naast elkaar. Thijm lag lekker in zijn maxicosi te slapen, dus niet lastig gevallen.

@Moesch.
    Misschien even overleggen met cb mbt flesjes in de vakantie. Ik vind het lastig om je hierin advies te geven.
    Spannend zeg van je sollicitatie. Ik duim voor je.
    Ben benieuwd hoela je dochtertje zich morgenvroeg meld. Jij waarschijnlijk nog meer haha.

@Missgeul
    Dat is dan wel fijn dat je geen sollicitatieplicht hebt. Vind je het nu niet jammer dat je je papiertje niet hebt. Is toch fijn bij sollicitaties.
    He heeft het ziek zijn toch nog doorgezet bij Viktor. Arm manneke. Dat zuigt je echt leeg he als je de hele dag alleen maar met Viktor bezig bent en hij zo onrustig is. Trusten meid. Hoop dat je even bij kan tanken.

@Juultje
    Dat heeft Viktor idd goed gedaan. Fijn zeg. Wel vroeg voor een laatste voeding of is dat om een bepaalde reden gedaan. Niet dat ik wil zeggen dat het niet goed is hoor, jij weet het als moeder zijn het beste. :)
    Beetje kort door de bocht jullie huisarts. Lijtk me niet prettig.
    Hhaha suc6 met het schilderen.
    Ik moet zeggen dat ik Thijm gisteren helemaal niet heb zien spugen, behalve dat hij het af en toe weg moet slikken.
    Ik had vandaag bij 1 voeding eens geprobeerd om de jbpm weg te laten aangezien ik dacht dat het onrustig zijn na de fles daarmee te maken kon hebben, maar hij spuugde des te meer, dus hij heeft het toch echt nodig.
    Ik geniet idd nog even van de laatste daagjes verlof. Thijm gaat naar een gastouder. We hebben een hele leuke spontane gevonden via het bureau.
    Woowww is viggo dan zo zwaar of groeit je nichtje niet goed hahaha.
    Fijn toch dat viggo zo goed slaapt.
    Wat een gedoe met je auto. Idd zure centen zo.

@Ano
    Meis, hoe is het gegaan vandaag. Je bent niet meer online geweest, laat het aub geen slecht nieuws beteken. Pfffff ik weet hoe het is om in spanning af te wachten op een uitslag . Bij mijn vader ook gehad.

@Zonnestraal
    Wat lekker dat jullie even weg zijn geweest. Genieten is dat!!
    Ik kan je niet helpen met je vraag over bv voor het werk.
    enig idee wat het kan zijn dat ze overdag zoveel huilt??

Hier is mijn menstruatie al een stuk minder heftig. Nu eigenlijk gewoon normaal. Vijrdag laat ik het spiraaltje zetten bij de HA.

Morgen naar cb voor spuitjes. Ben ook benieuwd wat Thijm nu weegt en hoeveel hij gegroeid is.

Ik ga morgen op bezoek bij mijn kamergenoot in het zkh toen we bevallen waren. Haar dochtertje en thijm zijn op dezelfde dag geboren. Echt leuk om eens af te spreken met elkaar. Hadden meteen een klik met elkaar dus kei leuk dat we nog contact hebben.

En het is alweer bijna 0.30 uur. Pffff bedtijddddddddd.

Trsten allemaal,

Hopelijk een goede nacht voor iedereeen

16. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Troela: Succes met de prikjes. Gezellig bij je kamergenoot op visite leuk dat jullie nog contact hebben

@ Moesch: Fijn dat de sollicitatie goed is gegaan zou mooi zijn als je het wordt. Waar heb je op gesolliciteerd?
    Hoe is het gegaan vannacht?

Hier een goede nacht gehad mag in ieder geval niet klagen.Maylin kwam om 4.30 uur.
    Klein flesje gegeven en toen werd ze om 7.30 uur weer wakker.
    Net weer een flesje gegeven met johannesbroodpitmeel kijken hoe dat gaat.
    Vandaag het een en ander in huis doen.

17. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames,

Hebben jullie eigenlijk al een ritme te pakken qua slaaptijden van de kleine.
    Hier speelt Thijm nog even na zijn 1e fles en kan dan weer slapen.
    Rond 13.00/13.30 slaapt hij vaak ook in zijn bedje.
    Tussen 16.00 en 17.00 kan ik hem ook vaak nog wel even in bedje leggen. Maar vanaf dat moment wil hij gewoon niet meer op bed liggen tot ongeveer 21.00 uur. Gisteren zelfs tot 22.00 wakker geweest. Elke keer slaapjes van 10 min en begint dan te huilen in bed.
    En dan lees ik dat sommigen de kleintjes om 19.30 in bed hebben liggen, Heerlijk is dat zeg. Hoe ziet bij jullie het ritme er uit dan??
    Wat is het beste om aan te houden voor als ze iets groter zijn???Niet dat je het kunt forceren, maar misschien dat er langzamerhand naar toe gewerkt kan worden.

En mbt het werken.
    Normaal geeft mijn vriend 'sochtends de fles en kan ik even blijven liggen. Maar nu meld Thijm zich later en kan mijn vriend de fles niet geven en moet ik om 8.00 opstaan. Maakt me op zich niet uit hoor, maar mijn vriend vroeg zich af of we thijm niet beter standaard elke ochtend rond 7.00/7.30 een flesje kunnen geven voor zijn ritme. Vooral als we vanaf volgende week allebei moeten gaan werken. Maar aan de andere kant heb ik zoiets "laat slapen, laat slapen". Is naar mijn idee belangrijker.
    Als ik vrij ben kan hij lekker blijven liggen en moeten we werken dan maken we hem gewoon wakker.
    Hoe doen jullie dat??

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    juultje, hoe ging het vannacht?

vruchtje hoe was je nacht?

2012mama dat lijkt mij erg vermoeiend, ik vond dit weekend al vermoeiend met 1 kind van 3 en viktor samen, ik had soms het gevoel me op te moeten delen vooral tijdens voedingen van viktor en er was iets.

tamtam wat vervelend dat gisteravond er toch nog zoveel uit kwam.
    hoe ging het vannacht met maylin?

moesch hoop je zelf dat jij het wordt of niet door die uren?

sefanja hij wilt weer op schoot liggen maar ik heb hem even in de box gelegd.

nou de nacht was perfect gister om 19.30 samen met viktor in ons bed gaan liggen en tv gekeken. om 21.30 vielen mijn ogen bijna dicht dus heb ik hem maar in bed gelegd hij was wakker maar dat is goed voor hem. na 5 minuten stil en toen kwam hij vanmorgen om 5.00 weer dus goed geslapen oja tussen 19.30 en 21.30 bijna de gehele tijd aan de borsten gelegen dus even lekker liggen knuffelen en drinken.

nu naar intake op het kdv.

groetjes

troela wat leuk om samen met zh kamergenoot af te spreken.en vandaag de spuitjes spannend ik hoop dat hij er niet te veel last van heeft. doet een spiraaltje zetten pijn? ik wil het laten doen moet nog bellen maar vind het idee niet echt prettig.

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Vruchtje, klopt wel denk ik. Ga dingen niet uit de weg, en denk toch vaak wel positief, dat het haalbaar is.
    Zie er dan ook helemaal niet tegen op hoor.
    En als ik iets in mn hoofd heb...

Tamtam, wat vervelend dat Maylin toch nog weer spuugde gisteravond. Fijn dat ze nu wat op lijkt te knappen.
    Ja, huishouden moet af en toe he:) hier ook hoor, maar ben momenteel aardig bij gelukkig.

Moesch, spannend die sollicitatie. wat voor functie? Ik vond 27 (nouja ik deed 30 bij mn vorige werk) altijd erg fijn.
    "maar" 3 dagen werken en toch veel uren maken.
    Hoe ging de nacht?

Sefanja, ben het ermee eens dat je gezegend bent met de mensen om je heen, maar even een vraag, geen kritiek oid:
    Vind je het niet vervelend dat je dochter altijd bij familie is? Hier heel bewust ook voor een vreemd iemand en het kdv gekozen.
    Ik denk dat kids daar ook erg veel van leren.
    Ben erg benieuwd naar jouw ideeen hierover.

Troela, jij maakt ook lange dagen!
    Hoe was het cb? Hoe zwaar is Thijm nu?
    Veel plezier vandaag!
    Ik merk sinds een weekje een ritme bij Kaj. Hij slaapt vaak vanaf een uur of 9 tot 10/half 11, dan rond 13-15, dan 16.30/17.00 en dan na zn fles van ongeveer 19u gaat hij in zn pyjamaatje naar bed, en dan maak ik hem rond 23u wakker voor een flesje.
    Ik begin te merken dat dat flesje vrij moeizaam gaat, laat vaak 60 staan, en slaapt dan laatste nachten tot 6u, Geef daarna rond 8u weer een flesje.
    Moet zeggen dat ik helemaal niet stipt ben met slaaptijden. Als ik weg ben ben ik weg, en gaan ze gerust later/eerder op bed. Ook Finn, die is soms gewoon tot 22.00 wakker, maar als we thuis zijn en niets bijzonders hebben gaan ze wel tussen 19.00 en 20.00 in bed.
    Ik zou Thijm niet wakker maken voor zn fles. Met Finn deed ik altijd als we thuis waren gewoon zn eigen tijd, en als ik moest werken dan paste ik het aan aan mijn schema.
    Soms kreeg Finn ook zn eerste fles op het kdv. Waar gaat Thijm straks naar toe? Misschien is het een optie om de eerste fles daar te laten geven?

Miss Geul, goed bijgeslapen dus..fijn hoor!
    Hoe ging de intake?

Weet niet of ik het al geschreven had, maar pap en mam komen pas aankomende nacht rond 5u terug. Vlucht gaat later.
    Finn vind het heel erg jammer. Nu dus straks wel even naar hun huis, opruimen, stofzuigen enz. en dan morgenochtend koffie drinken daar.
    Verder hier nu even rust. Kaj en het andere jongentje van 4mnd liggen te slapen, net allebei flesje gehad. En Finn en meisje zijn heerlijk aan het spelen. Nu dus even tijd voor koffie.
    Opzich valt de drukte dus best mee. Ik maak me ook niet snel druk. Misschien komt het daardoor.
    Vriendlief had het vanochtend al helemaal gezien, met 4 kids. Beide baby'saan het huilen om een fles, vanochtend om half 8 :)

Vanavond kennismaking met gastouder, ben enorm benieuwd hoe het klikt!

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Troela: Ik zou hem als je vrij bent gewoon zelf laten komen en anders wakker maken als je moet werken net wat 2012mama zegt dus:)
    Maylin had een beetje een schema, maar nu ze ziek is geweest is het weer anders, dus nu kijk ik echt naar haar.
    Maylin kan ik 's avonds wel vroeg op bed leggen, maar dan gaat ze haar diepe slaap in en wordt ze niet wakker voor de laatste fles, dus daarom laten we haar beneden tot de laatste fles en doet ze hazen slaapjes.
    Als ze straks wat langer slaapt 's nachts ga ik de tijd wel vervroegen.

@ Miss Geul: Heerlijk zo'n goede nacht kun je ook uitrusten.
    Succes met de intake
    Met Maylin ging het goed vannacht ze kwam om 4.30 uur toen klein flesje gegeven en dat bleef binnen.

@ 2012mama: Je man zal ook wel denken zo op de vroege morgen 2 huilende kids:)
    Leuk dat je ouders weer thuis komen wel jammer dat ze pas zo laat terug zijn.
    Hopelijk klikt het met de gastouder.

Hier de beneden verdieping gedaan zo boven nog en de was ophangen.
    Heb net toch de HA weer gebeld ivm met het vloeien want dat wordt toch erger terwijl ik de pil slik en nu moet ik volgende week op spreekuur komen moet de strip wel afmaken.

Deel Deze Pagina