ego: even balen, hoor net van mn zus dat de vlucht van mn ouders nog meer is uitgesteld. Zoals het nu lijkt landen ze morgen pas om 14.00 op schiphol. Wel moeten ze vandaag al uit het hotel en worden ze om 17u gehaald om naar het vliegveld te gaan, dus moeten ze dan de nacht daar doorbrengen.... t kan nog weer wijzigen, maar zo staat het nu gepland...
2012 mama spannend vanavond ik ben benieuwd hoe het met de kennismaking gaat ik hoop dat het klikt. mijn vriend zo ook spontaan zijn gaan werken, wel leuk 2 kleuters kunnen zo leuk samen spelen, dan heb je daar soms geen omkijken naar is mijn ervaring ook. wat vervelend dat je ouders nog meer vertraagd zijn en dan wel uit hun hotel moeten dat is bagger geregeld zeg. ik hoop dat het weer wijzigt in positieve zin. tamtam fijn dat vannacht zo goed ging, en toch maar de ha gebeld goed voor jezelf zorgen hoor en niet vergeten idd. intak is geweest, ging op zich goed maar ze begrepen viktor denk ik wel verkeerd ik had viktor daar in de box en ik zat op kantoor en hij had 8.30 gegeten maar voor de zekerheid had ik een flesjes mee genomen dus toen ik terug kwam dronk hij maar de fles was totaal niet leeg en hij drinkt de fles altijd leeg als hij echt honger heeft drinkt hij 180 cc en nu had hij een fles van 120 cc en daar liet hij 60 cc vans taan dus hij had geen honger maar was wel aan het vechten tegen zijn slaap. of verwacht ik nu teveel van het kdv? wel hebben we afgesproken dat ik genoeg voeding daar achter laat en dat hun net als ik echt op verzoek voeden. in de box mag hij op zijn buik, in bed mag hij niet op zijn buik ivm geen constante toezicht. ze vonden 5 uur zonde voeding te veel dus ik leg uit dat viktor boven in de groeicurve zit en dat hij best wel gelijk mag blijven in gewicht dat dat niet uit maakt en toen hadden hun er ook rust in.
Even ego... Wilde net op iedereen gaan reageren, maar mijn baas belde of ik eerder kan beginnen want een van de kids is geschorst op school..... zal dus later vanavond of morgen op jullie reageren , vlieg nu snel naar mijn werk... toedels................ xxxxxxxxxx
@troela ja ga vanmiddag even bellen over de flesjes met het cb. ahh weer voor de spuitjes.. hopelijk heeft ie er geen last van en is ie lekker gegroeid!! @tamtam heb gesolliciteerd op een vacature voor apothekersassistente. nacht ging goed hopelijk blijft het spugen uit bij Maylin! @troela, overdag na de fles wat knuffelen en spelen.. daarna in de box en speelt ze zelf wat tot ze wil slapen.. dan doe ik haar speentje in en valt ze in de box in slaap.. na de fles van ong. 18u blijft slaapt ze zo'n 2 uurtjes, daarna word ze meestal wakker en huilt dan best veel door krampjes.. tot de volgende voeding en dan flesje en hup wiegje in! @miss geul.. aan de ene kant hoop ik van wel.. lijkt me wel lekker en tis erg leuk werk.. aan de andere kant moet ik mn kindjes 3 lange dagen gaan missen lekkere nacht bij jullie.. mag vaker voorkomen toch haha.. @2012mama.. vacature voor apothekersassistente. 3 dagen is wel fijn idd en dan toch veel uren maken en veel verdienen hahah.. maar denk dat t wel ff zwaar is,, van 2 dagen naar 3 lange dagen! nacht ging wel lekker! spannend, kennismaking met gastouder!! balen van je ouders, hopen dat ze niet weer een andere vliegtijd krijgen! vannacht ging goed! om 22u flesje gehad van 150/5, die ging helemaal op en ze bleef maar zoeken.. dus nog 30/1 bij gegeven en dat ging ook helemaal op.. daarna op bed gelegd en ging ze slapen.. ondertussen schrok zoontje rond half 12 wakker en ging huilen.. hem gekalmeerd en weer verder slapen.. maar daar werd dochtertje wakker van.. ze heeft ff wakker gelegen en daarna speentje gegeven en is ze verder gaan slapen tot 6.10u! dus dat is weer fijn.. hopen dat ze die tijd weer blijft aanhouden, of er langer tussen gaat laten ahaha vandaag drukke dag, veel opruimen, inpakken, schoonmaken enzo, morgen laatste aankoopjes gaan doen en dan vroeg naar bed.. zaterdag ochtend vroeg vertrekken!!!
chelleke werkse meid, balen dat je ineens eerder moet beginnen. nou moesch geniet van je vakantie. en zorg ervoor dat je niet zwaar versleten op vakantie gaat zoals ik vaak zulke nachten mogen zeker vaker voorkomen alleen die 5 uur nog even verplaatsen naar later want als ik hem 23.00 in bed leg slaapt hij tot 4.00 door maar als ik hem 22.00 neer leg slaapt hij tot 5 uur snap jij de logica? wel een gebroken nacht voor jou maar wel uit kunnen slapen dat is ook erg lekker.
werk ze chell!! vreemd he, dat deed ze hier ook eerst.. als ze later naar bed ging werd ze eerder wakker en andersom hahah dat zal wel haha.. maar heb wel 3 lekkere weken om bij te komen (hoop ik haha, als de kleine een beetje meewerkt)
Miss Geul, denk wel dat je teveel verwacht van kdv en Viktor. Ze moeten allebei even wennen, en mijn ervaring is dat de eerste dagen drinken en slapen anders gaat als thuis. Probeer dat los te laten, komt vanzelf in zn nieuwe ritme. Lijkt me verder wel dat ze naar jou moeten luisteren en proberen jouw wensen uit te voeren, dus ook die 5 ertussen als Viktor dat wil. Kaj werd ook steeds om 5u wakker, en dat is sinds een weekje 6u geworden. Dus komt vanzelf denk ik! Chel, werkze! Moesch, ja zal wel wennen zijn, 3 lange dagen. Hopelijk kiezen ze voor jou! Wanneer krijg je uitslag?
troela Niet eens van piepschuim ... Iets waar ik altijd in heb gelooft, opeens niet waar ... Ja, mijn man heeft superzaad en/of ik was er gewoon klaar voor... De eitjes stonden in de rij te paraderen Hoe was het op de consultatie bureau? zijn tweede spuitje? Hoe reageert hij er nu op? Groeit hij goed? Wat leuk dat je nog contact heb met je kamergenoot? Ben je niet benieuwd naar haar dochter? Jongetjes zijn meestal groter en zwaarder... Ik houd Neva gewoon nog de hele dag bij mij, het is nog zo'n kleintje... Ze regelt haar eigen ritme, ze slaapt wanneer zij wilt slapen, zij komt wanneer ze komen moet (vaste tijden)... De ene dag slaapt ze meer overdag. De andere dag komt zij een keertje in de nacht... Zij ligt nog niet in haar bedje overdag, bij mij op de bank of in de box... Neva gaat tegelijk met ons naar bed, maar slaapt vaak al veel eerder... De laatste fles krijgt zij als wij gaan slapen, meestal ook een poepluier.. Ik wil binnenkort wel ritme erin gooien... overdag in ieder geval 1 middagdutje op haar eigen kamer, 's nachts op haar eigen kamertje slapen ed... Dit wanneer zij eraan toe is om 4 flessen te krijgen, zij drinkt nu 5 a 6 flessen... Ze is ook nog te licht en te klein om 19.30 uur naar bed te brengen... Ik werk onregelmatig in de zorg... Soms heb ik slaapdiensten, dan is mijn man verantwoordelijk voor de zorg van onze kleine meid... Maar de eerste keren zal mijn man bij gestaan worden door zijn familie... Mijn man is zo bang om 's nachts de kleine meid niet te horen ed.. De dagen dat ik thuis slaap, zal de voedingen bij mij liggen... Wanneer ik aan het werk ben, is het deels oppas en deels man... Neva komt meestal rond 09.00 uur, daarvoor hoef ik haar niet wakker te maken... miss geul Dat is een hele goede nacht van Viktor... Hoe was de intake op kinderdagverblijf? Ook zij moeten wennen aan een nieuw kind en aan zijn signalen... Misschien kan jij hen uitleggen dat als bv dit doet dan is er dat aan de hand... hoe worden afspraken vast gezet? mondeling of ook schriftelijk? 2012mama Ik was in eerste instantie geen familie mens, maar door mijn man ben ik dat geworden... Mijn familie was nooit zo hecht als zijn familie... Ik heb er absoluut geen bezwaar op dat zij binnen de familie zal opgroeien... Mijn schoonfamilie laat alles in zijn waarde (zoals wij het willen, gebeurt dat) en hebben het beste met onze dochter voor... Wat ik eerder heb gezegd, ben gezegend met hen... En anders zou mijn moeders beste vriendin,- mijn beste vriendin en/of buurvrouw oppassen op Neva... Mijn schoonzus is zwanger en heeft nog een dochter dat thuis zit, die is 2 jaar oud.. De kleine meid komt niets te kort, uiteindelijk zal zij ook opbouwend naar "schooltje" gaan (ong. 2.5 jaar oud)... Maar familie en vrienden blijven daarnaast oppassen... Weet je dat opvang in mijn situatie te duur is, ik heb telkens maar een korte overlapping van 3 uurtjes, maar ik moet voor een halve dag betalen... Niet gunstig... Ik was zelf van plan om flexibele opvang te starten voor moeders die onregelmatig werken... Je moet die kleine meid van mijn schoonzus eens zien.. Die is heel sociaal, zowel naar ouderen als naar kinderen, kan goed samen en alleen spelen, weet veel en veel meer dan gemiddelde kind van haar leeftijd... Het heeft ook met opvoeding te maken..hoe jij ermee omgaat ed... heb je al vaker op gepast op deze kinderen? heerlijk nietwaar als ze kunnen samen spelen... succes met kennismaking, laat je het weten hoe het is gegaan? weet je ook waarom vlucht uitgesteld is? je kan het ook van betere kant bekijken, je kan rustiger aan doen... tamtam Maylin komt steeds vaker op Gunstiger tijden... Hoe gaat het met het gezinnetje, voelen jullie al wat beter? Let je wel op dat johannesbroodpitmeel obstipatie kan veroorzaken? moesch lekkere nacht hoor heb je er zin in? vergeet de paspoorten niet van de kleintjes... en evt medische paspoort bij medicatie...
Vanochtend bij kinderverpleegkundige geweest voor y omdat ze telkens zo huilt met drinken. Reflux uitgesloten toch last van kramp dat vermoeden hadden we ook. Ze drinkt 20 seconde gaat krijsen proberen we weer als ze stil is begint weer van voor af aan duurt zo 15 tot 30 minuten zo zielig voor haar en vermoeiend voor ons Gaan nu langzamere speen proberen misschien gaat het te snel (qua tijd niet) is proberen waard. chell: werk ze lief dat je eerder begint Miss geul: je verwacht níet teveel hoor van kdv zij moeten alleen viktor ook leren kennen dat komt vanzelf goed. Hoeveel dagen gaat hij per week ? Tamtam: lekker nachtje drinkt ze weer goed? 2012mama: balen dat de vlucht van je ouders waarschijnlijk wordt uitgesteld. Verschrikkelijk nacht te moeten doorbrengen op vliegverkeer. Hopelijk vliegen ze toch nog eerder terug Moesch: jij ook al zo een lekker nachtje heerlijk. Al helemaal klaar voor je vakantie ? Troela: succes met de prikjes...nooit leuk. Hier nog niet echt een ritme omdat ze op verschillende tijden wakker wordt s ochtends. Als Thijm elkaar dag zelfde tijd wakker wordt ontstaat er waarschijnlijk vanzelf een ritme? Meestal voeden, knuffelen/spelen en wisselend na halfuur à 1,5 wakker naar bed. Alleen s avonds slapen is nog drama hier. Ze wil dan niet in bed is van voeding tot laatste voeding wakker Gisteravond y weer huilen ook tijdens fles uiteindelijk 160 op. 23:45 sliep ze pas tot die tijd krampjes. Dacht dat dat minder zou worden naarmate ze ouder wordt . 4:30 wilde ze voeding toen 9:15. Net weer huilen en ontroostbaar. Nu slaapt ze op me schoot zo maar proberen in bed kan ik broodjeeten beetje huishouden doen
2012mama je klopt ze moeten inderdaad even wennen aan elkaar. ze voeren mijn wensen ook uit. afspraken worden schriftelijk vast gelegd en ik was in een andere kamer de afspraken aan het maken op dat moment. hun dacht huilen is eten maar dat is het niet altijd bij hem vruchtje, viktor gaat 4 middagen en 1 hele dag naar de opvang. wat vervelend dat het drinken bij jullie zo moeizaam gaat. ze zeggen rond 6 weken is het hoogtepunt van kramp misschien bij jou later?
Hey meiden Troela, vruchtje en Sefanja? Bedankt dat jullie nog aan me dachten lief! Nou de uitslag is idd niet goed, oftewel zwaar kut!! In de rechternier zit een tumor met uitzaaiingen naar de longen en waarschijnlijk lever. De bedoeling is nu dat de rechternier wordt weggehaald( mits de linker helemaal gezond is) maar de anesthesist en de longarts moeten eerst beslissen of hij de operatie aankan...mijn vader heeft namelijk copd, en is daardoor erg kortademig, en tja hij moet wel in goede gezondheid zijn hiervoor. Aankomende dinsdag moet hij terug en krijgt dan nog een uitslag van zijn bloed en urine ( worde bepaalde waardes en lichamelijke gesteldheid gecontroleerd) de maandag daarop gaan z beslissen of hij wordt geopereerd, maar die afspraak proberen we te vervroegen.... Wat ze verder met de uitzaaiingen gaan doen is me nog niet echt duidelijk, maar volgens mij medicijnen?! ........... Ik kom later nog wel reageren, nu eerst even wat in huis doen..
Jeetje ano wat heftig..... en die onzekerheid erbij en het afwachten op alles. Wat voor klachten heeft hij eigenlijk? Gaat het een beetje met je ouders, jou en rest van gezin? Digitale knuff voor jou miss geul: ja wie weet heeft zij nu hoogtepunt van kramp. Afwachten wordt hopelijk vanzelf weer minder
ano wat zwaar kut inderdaad. ik hoop dat ze het allemaal kunnen verhelpen. en dat je vader weer gezond wordt.
Hij heeft nergens last van.z zijn er ook bij toeval achter gekomen zeg maar... Dat wachten is idd kloote, maar gelukkig weten we nu wel wat meer, Al is het slecht nieuws...
ow anoniempjuhh heftig idd.. vooral het afwachten.. elke dag die er voorbij gaat in onzekerheid is er gewoon een te veel.. hopelijk word t snel duidelijk hoe en wat! heel veel sterkte de komende tijd!
@sab dikke knuffel klinkt alsof je dat wel nodig hebt @afspreken jah dat is het juist we komen uit t hele land... klinkt wel gezellig @troela jah was zeker een dikke vette luch big mac menu, ek burger en kipnuggets voor savonds op te knabbelen ik was tot pagina 193 gekomen ik zal later wel verder reageren @ano ohhhhh ik ben even stil..... ik wil jouw je ouders en de rest van de familie de komende tijd heel veel sterkte wensen, want zulk nieuws .... daar zijn woorden te kort voor, dikke knuffel dan even ego: gister supertrost op me meisje met prikjes goed gehouden, zelf tussen de prikjes door lachen, en bloedprikken was iets minder.. maar was al snel weer rustig dat de meneer klaar was, nu wachten op de uitslag. temp. is niet hoger gisteren geweest als 38.1, smiddags echt huilbuien tot krijsend aan toe, lekker geknuffeld, was ook een zware dag.. vannacht lekker doorgeslapen, wel een overvolle peopbroek, zat net zoveel in de luier als erbuiten, en ze heeft er gewoon mee doorgeslapen, dus supertrots eigenlijk, alleen nu wil ze niet best slapen, temp is 37.1 maar ze wil totaal niet in der bedje, dus nu uit nood maar in ons bed, met haar eigen dekentje om, aan de borst in slaap gevallen... slapen is belangrijker als waar slapen.. straks komt een vriendin dus gauw opruimen..
ff snel: Ano wat ongelooflijk k*t gatverdegatver wat een teleurstelling en angst ook denk ik? Zouden de operatie en evt behandeling genezing kunnen betekenen of is het alleen levensverlengend? heel veel sterkte meid. Dikke knuffel!
oja en hoe het vannacht met viggo ging... nou... niet zoals we graag zien haha meneer vond blijkbaar dat hij wat in te halen had, want hij werd om 1:30 en 5:30 wakker voor voeding.. gebroken nacht dus... en na 5:30 was hij zo wakker en aan het kletsen dat ik hem niet terug in bed kon leggen, dus wakker geweest tot half 7, nog eeeeven slapen tot 7 uur de wekker ging. die heb ik dus uitgedrukt en ben weer in slaap gevallen. verslapen, oops!! werd om 7:45 pas wakker!!! en eigenlijk moest ik om 8 uur weg.. dat heb ik dus niet gered haha oja en ik werd net gebeld door het bedrijf waar mn autootje stond totdat de opkoper deze op zou komen halen. de auto was opgehaald en ik kon het vrijwaringsbewijs en het geld op komen halen. en of ik dan ook even 125 euro expertisekosten wilde betalen. ehhh.... wat denk je zelf? ze hadden me dat al moeten vertellen toen mijn auto daar gebracht werd. ik heb gezegd dat ik dit een hele rare gang van zaken vond. de man ging overleggen en meldde daarna dat ik niet hoefde te betalen omdat zij hadden verzuimd te vertellen... DANKU zo, nu weer aan het werk. foei juultje, zp'en onder werktijd. foei!
juultje foei eerst verslapen en dan zp'en op het werk. ik hoop dat je niet lang hoeft te werken aangezien je zo een gebroken nacht heeft gehad. wel gelukkig dat je toch niet hoefde te betalen dat was echt een grove fout die ze maakten met dat geld.
@ Moesch: Fijne vakantie alvast. Leuk apothekersassistente heb je daar een diploma voor. Fijne nacht gehad dus @ Vruchtje: Wat vervelend dat Y nog steeds zo'n last heeft van krampjes. Je weet nu in ieder geval wel dat het geen Reflux is. Maylin drinkt weer zonder problemen, maar geef nu 120+4 en dan bouw ik het langzaam op tot nu toe gaat het goed. Ze spuugt ook bijna niet meer dus de JBPM lijkt ook zijn werk te doen. @ Sefanja: Jij vroeg volgens mij wat ORS is dat is om uitdroging te voorkomen. Zoutoplossing wat je in water moet doen. Ja ik weet dat het verstopping kan veroorzaken. Ik doe er maar een half schepje in en in de 1e en laatste fles niet, want dan spuugt ze nooit veel. @ Ano: Wat K*t zeg voor je vader. Hele dikke knuffel voor jullie. Hopelijk kan hij geopereerd worden. Wel fijn dat hij geen klachten heeft. Nu maar weer wachten dus @ Fidel: Fijn zeg dat Willemijn het zo goed deed gisteren. Gelukkig dus niet te veel klachten gehad na die tijd. Hopelijk is de bloeduitslag goed. @ Juultje: Goed geregeld dus van de garage scheelt weer. Verslapen gebeurd ons allemaal wel is Balen van je gebroken nacht hopelijk aankomende nacht weer beter. Hier weer heerlijk dik 2 uur in bed gelegen. Maylin meld zich ongeveer om de 3 uur, dus ze komt wel op 6 flessen uit vandaag, maar er zit minder in. Ga de laatste fles wat ophogen dan zit ze morgen weer op 150+5 Heb net een brief van het UWV gehad dat mijn WW geregeld is en dat ik er tot 4 September recht op heb.