April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney van harte met eva, en wat heerlijk dat je alweer thuis ben. Geniet ervan

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dank je.

Raar hoor, heb je opeens een kind. Ze slaapt nu vanaf een uur of 1. Ik heb 2 uurtjes geslapen en ben klaar wakker.
    Ik ga proberen morgen wat foto's online te zetten. Maar de komende 2 dagen zal het wel druk worden. Mijn fam komt hierheen. En mn schoon fam zal ook wel langs komen.
    Maar jullie zijn natuurlijk nieuwsgierig. Ik kan jullie al wel blij meedelen dat ze HAAR heeft!:D Tessa was natuurlijk 2 jaar zo goed als kaal en nu blond. Eva heeft donkere haren. Ze lijkt wel op Tessa.

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Boney van harte gefeliciteerd.... geniet ervan

4. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney, gefeliciteerd met je dochter.
    En wat een super bevalling, zo snel!!! Ook lekker dat je weer naar huis mocht gistrer avnond. Lijkt mij ook zo raar om ineens weer een baby te hebben. Ik weet het natuurlijk al 9 maanden dat hij eraan komt, maar toch.
    Ook zo leuk dat je meteen ziet dat ze op je tessa lijkt alleen dan met haar!
    Haha zo grappig....... Nou geniet lekker van je kraamdagrn. Vandaag is al dag 2, dus het is zo weer voorbij!

Hier nog steeds bib met pijn, geen weeen hoor......
    Vanmiddag verjaardag, zoontje van beste vriendin wordt 1. Daar wil ik xo graag heem. Ik hoop dat ik t volhoud.

Fijne dag allemaal

5. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Boney Wat leuk! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter/zusje! Geniet er lekker van! Hoe voel je je?

miss geul ik hoop zo dat het bij jou dan ook niet lang meer gaat duren!

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    boney gefeliciteerd met je meisje, leuk dat ze zoveel op haar zus lijkt.
    en wat een turbo bevalling.

janneke ik snap wat je bedoelt, ik hoop ook voor jou dat je erheen kan, een kind wordt maar 1 keer 1.

hier een niet zo goede nacht veel rugpijn en maagzuur, maar ik hoop vandaag een betere dag te hebben want mijn vriendlief is jarig en ik wil niet krom lopen van de pijn op zijn verjaardag ook al vieren we het niet.
    vannacht wenste ik om een keizersnede ook al heb ik dat nooit gewild maar ik was er helemaal klaar mee ik zat er helemaal doorheen.

7. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    BONEY! Jaaaaaaa! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Eva. Mooie naam hoor. En wat bijzonder dat je meteen gelijkenis ziet met haar grote zus. Geniet lekker van alle aandacht en je kraamdagen. Wij wachten rustig op de foto's.

Hier ook nog BIB, wel slecht geslapen. Gisteravond eigenlijk nergens last van maar vannacht wel vaak van die ongesteldheidskrampen. Heb nu ook zo'n zeurderig gevoel in mijn onderbuik, denk ook dat het mijn darmen een beetje zijn. Beeb beweegt nog goed. Kon gisteren ook niet slapen omdat je erop ligt te wachten of het al gaat beginnen hè. Zeker omdat het bij mijn dochter vrij snel begon nadat ik de slijmprop verloor.

Janneke, ik hoop dat je vandaag nog even lekker naar die verjaardag kunt meid.

Miss Geul, gefeliciteerd met vriendje lief!

Liefs

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    vriendlef belde net dat hij onderweg naar huis is.
    dus toch een gezellige middag.

hier een goede dag , wel opletten dat ik dan meteen teveel doe hihihi.

9. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @Boney Gefeliciteerd!!!!!!! super snel gegaan nog! Vind t zo gek... iedereen bevalt en dan denk ik help!! Ik moet nog hihi. Fijm dat alles goed gegaan is en ben benieuwd naar de fotootjes :)

@secondl Spannend voor jou ook :)

Hier BIB en vannacht goed geslapen, wel steeds wakker van harde buik en wat krampjes, maar niets heftigs.. ik wil vd week eigenlijk eens vragen bij de vk of ze kunnen kijken of ik al iets van ontsluiting heb ofzo... hoop dat zo! Ben r ook klaar mee. Gisteren de vlaggetjeslijn afgemaakt dus nu is echt alles klaar!!

Fijne zaterdag meiden!

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    sjtal, herkenbaar, en leuk die vlaggen af.
    ik ben nog bezig met de enveloppen schrijven die heb ik nog geen eens af.

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    goeiemiddag..
    allemaal bibjes nog lees ik..

miss geule gefeli met vriendlief

Pff Lucas wil steeds niet inslapen.. Vannacht ging het aardig goed. alleen om 4 uur/half 5 wou meneer niet verder slapen. Dus toen maar bij papa op de borst gelegd en geslapen tot half 7.
    Na de fles van half 7/7 uur heeft ie wel geslapen tot kwart over 10. Toen weer flesje en weer niet willen slapen Heb m om kwart over 12 eindelijk in slaap gekregen. Maar ja nu moet ie eigenlijk zn flesje tussen 1 en 2 hebben.. lastig zoiets.. Maar ja hij gaat voor komend flesje maar even lekker in bad.. Hopelijk valt ie erna wel weer sneller in slaap dan.

12. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Boney: Gefeliciteerd! Geniet lekker van je kleine meid!

@Miss Geul: Gefeliciteerd met je vriend!

@hier: ik vier vandaag mijn verjaardag, dus wel een beetje een druk dagje. Maar goed doen we het morgen weer wat rustiger aan! Fijn weekend allemaal!

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel doe je wel rustig aan laat anderen ook veel lopen.
    jij hebt een kleine te verzorgen.

14. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    ow ja hoor, gelukkig is mijn vriend niet te beroerd om ook iets te doen. Dus die doet ook veel en ik trek me om de drie uur even terug met de kleine voor de borstvoeding natuurlijk. Dus ik zorg er wel voor dat ik niet te veel doe

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ahh smelt smelt.
    wat een doetje

17. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    mooi kindje en ook haartjes!

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Wat een mooi miesje!

19. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @Boney lieeeeefffff!!!!! *smelt*

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney, wat een schatje.

Ik heb vandaag veel harde buiken en krampen...... Van mij mag hij komen. Gek dat ik gewoon zit te wachten op pijn van weeeen. Laat maar komen

Deel Deze Pagina