Leuk patricia een foto shoot. Ik wil het in dec nov laten dosn dan heb ik gelijk een mooie foto voor jason zijn uitnodigingen. Janneke dat is ook niet leuk zeg. Volgens mjj is dat gewoon iets mannelijks. De mijne was mijn verjaardag ook vergeten en ging gewoon klussen pas in de avond toen me oma me feliciteerde wist hij het. Jason naar de camping jessie slaapt en ik op de bank
janneke lees net je bercht van vanmorgen sorry, maar dat is geen leuk begin van je verjaardag. gelukkig werd het allemaal beter.
@Janneke: dat is geen leuk begin van je verjaardag, ik had het geluk dat mijn moeder vrij was en die heeft mij die dag verwent. @mama patricia: ik ben ook heel benieuwd naar de foto's Nou de bruiloft was echt geslaagd! De bruid was prachtig en het was een hele mooie plechtigheid. Ze hadden zelf hun gelofte geschreven dus dat was weer janken haha. De kleine heeft het super goed gedaan! Al met al een geslaagde dag dus. En nu liggen we allemaal uitgeteld in bed haha
Jeetje zoe dat is ook wat. Mannen! Annabel, fijn dat je het leuk gehad hebt en dat lotte ook lief geweest is. Ik jeb ik oktober een bruiloft met de kidz. Bas mag de ringen brengen #trotsemoeder Patricia leuk foto shoot!
Ow ja en ik ben vandaag tante geworden van twee nichtjes, ze zijn een beetje te vroeg maar wel super goed nieuws. Dus een hele blijde dag vandaag
annabel fijn een geslaagde bruiloft en fijn dat het goed ging je kleintje. gefeliciteerd met je 2 nichtjes zijn ze gezond geboren? janneke dat zal zeker trots zijn als bas de ringen gaat brengen. hier ligt viktor lekker in bed en ik zit effe tv te kijken mijn vriend is nog aan het werk. morgen naar de verjaardag van mijn schoonouders zal dus niet of nauwelijks online komen. groetjes
Hallo... ik zwaai ff langs!! heb weinig bijgelezen sorry.. ga dat dit weekend doen! Lucas gaat goed Fruit en groentehapjes gaan er ook goed in.. hij begint steeds iets meer ervan te eten Nu nog kijken naar welk moment van de ochtend ik t fruithapje straks ga verschuiven..
Janneke idd mannen. En in jou geval vind ik t echt sneu je viert het nooit en nu omdat je 30 werd wel maar je hebt verder genoten dat is ook belangrijk Annabel dat is dubbel feest gefeliciteerd hoeveel weken zijn ze te vroeg? Wendy hoe heeft viktor het vd week gedaan omdat je hem noet wakker heb gemaakt? Tazzie ik vind t fruit ook moeilijk want in de ochtend slaapt ze wel echt Gister jessie om 19.00 de laatste fles en vanmorgdn om 8.30 de eerste. Jason is een dagje met omA mee geweest dus wij rustig aan boodschappen gedaan. Jessie is echt vrolijk naar iedereen. Gister bloemkool met worteltjes gemaakt nou ze vind dat ook heerlijk. Schelden dat t te langzaam ging haha. Vanavond in bed ook boos. Met slaapzak aan draait ze naar dr zij maar komt niet verder dus dat was huilen van kwaadheid haha lekkere tuttebel van me. Morgen weer werken hoop dat ik het trek en niet al te raar praat door de medicatie. Komt goed.... zondag helaas ook werken maar ja we doen hett maar. Was in aug eigenlijk alle zondagen vrij behalve deze
tazzie fijn dat alles goed gaat. zoe hopelijk gaat het werken goed, en fijn dat je kleintje ook goed gaat. hier weer een vrolijk manneke zolang zijn ritme niet in de war geschopt word, mijn zwager vond dat hij lang genoeg geslapen had en heeft hem wakker gemaakt tijdens de voeding erna heb ik dus een krijsend kind gehad ik was echt pissig!:x verder gaat het super.
nou dames hier nog even een berichtje, mijn manneke ligt lekker in de box. gister vergeten te schrijven: ik had viktor in de woonkamer op de vloerbedekking gelegd op zijn buik om te slapen en na 10 min stilte ging ik kijken lag hij te lachen op zijn rug.... mama trots.! vandaag gaan we naar een spa om in bad te gaan met visjes?? daarna gaan we aan de bbq bij mijn ouders want die passen ook op viktor vanmiddag. maandag, dinsdag en woensdag moet ik weer werken...
@Tazzie: Wat een leuke tas! @Miss Geul: succes met werken! Bevalt het wel een beetje om te werken? @hier: Nou gisteren de verjaardag van Peter gevierd, het was niet heel druk maar wel gezellig. Vanaf vandaag beginnen de scholen hier weer en werk ik weer maar halve dagen. Gelukkig, want het werd echt tijd dat de kids weer naar school gingen haha. Nog maar 2,5 week werken en dan heb ik heerlijk 2,5 week vakantie, ik kan echt niet wachten. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Annabel, waarom heb jij een foto van Lucas als onderschrift? Janneke, dat is geen leuk begin van je verjaardag Gelukkig toch nog goed gekomen daarna. Hier alles prima. Eva is volgens mij aan het springen. En volgens de boeken is dit best een heftige sprong. En dat merk ik. Ze huilt veel sneller is lijkt minder snel tevreden. Ze slaapt korter en wil meer drinken. Daarintegen gaat ze echt met sprongen vooruit in de ontwikkeling. Zo leuk om te zien.
Ik weet niet of ik nog kan aanschuiven, jullie lijken zo'n hecht clubje. Maar vind het wel leuk om te zien hoe het met jullie kindjes gaat. Ik heb hier namelijk (wel op het randje) ook een april baby! Ze is van 27 april en heet Lieve en is een meisje Ik keen nooit in dit gedeelte van het forum. Maar was een nieuwsgierig.
@boney: Ik zie geen foto van lucas in mijn onderschrift, alleen mijn statusbalk van de geboorte van lotte