@Annabel, nou ja zeg, hij stond er echt. Vond het er al zo stom uitzien. Heb de pagina nog een keer ververst, maar hij bleef staan. Nu is hij weg. Zal wel aan m'n laptop liggen dan Suzzert, welkom.
haha oke, ik dacht al hoe heb ik dat nou weer voor elkaar gekregen. Rare dingen die computers. @ Suzzer welkom
Annabel ik weet dat Lucas een knap mannetje is je mag best zn foto showen hoor haha grapje maar computers (en forums) doen wel vaker vaag haha.. Wendy werk ze! Annabel fijn weer halve dagen! Boney heerlijk zo'n sprongetje haha Maar leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelen he~ Suzzert welkom!
Goeiemiddag kan wel merken dat me oudste dochter weer naar school is. Wat een stilte moet ik echt effe weer aan wennen nu ze 6 weken vakantie heeft gehad. Om 3 uur moet ik haar weer ophalen en dan gaat de klein ook mee gezellig in de <fietskar voor het eerst!> Verders; In het weekend zijn we nog naar dolfinarium geweest en de shows waren harstikke leuk om te zien! .... Ik lees later weer even bij!
annabel het werk bevalt me wel maar de dagen duren te lang vandaag echt van 7.30 tot 18.30 gewerkt met 1 half uur pauze om te kolven. op naar je vakantie. boney de hoeveel weken sprong is dat dan? viktor is ook echt huilerig en hangerig zelfs de overdracht van de opvang was een ontevreden man met genoeg voeding en een schone luier. suzzert welkom, ik ben wendy mama van viktor geboren op dezelfde dag als je dochter 27 april om 1.46 na 41 weken zwangerschap. mama patricia je mag wat van mijn drukte overnemen hoor.... tazzie je hebt een prachtige kerel echt waar. nou meiden hier een trieste mama, viktor is onrustig huilerig en ontevreden zelfs de opvang melde een ontevreden mannetje en dat schijven ze nooit, dus ik ga morgen met lood in mijn schoenen aan het werk, ze doen hun werk goed hoor daar niets van maar ik vind het toch wel heel erg moeilijk ik wil mijn ventje troosten, vast houden, voeden alles bieden wat hij nodig heeft zit echt met een grote bal in mijn keel voor morgen ik hoop eerder weg te kunnen voor mijn zoon of dat zijn papa hem ophaalt het breekt mijn moederhart.
@tazzie he hebt zeker een mooi mannetje! @miss geul: dat mag toch helemaal niet zo lang werken en zo weinig pauze? @hier; nou ik ben blij dat ik weer halve dagen werk. Ik vind mijn werk ontzettend leuk maar ik miste mijn meisje zo erg! Ik was er echt nog niet klaar voor om te gaan werken na mijn verlof! Ik had graag nog wat meer tijd met mijn meisje gehad. Vandaag heeft ze voor het eerst in de wandelwagen gezeten, zij vind prachtig ny khan ze eindelijk rondkijken maar ik heb het er wel even moeilijk mee gehad. Het sluit weer echt zo'n periode af vind ik. Maar goed ze paste ook niet echt meer in de bak, ze had misschien nog 3 cm ruimte boven haar ofzo.
Welkom suzzert. Ik ben 26 april bevallen van joep. Heb al een zoontje van 3 bas. Wendy war sneu voor je. Miss kan je morgen even bellen hoe t gaat? Boney sterkte met je sprong! Annabel nog gefeliciteerd met je man! Ik ga morgen met een vriendin lekker de stad in, heerlijk
Annabel, die bakken zijn echt te kleon voor hollandse kinderen, die zijn lang!. Bas pastte met 5 maamden ook niet meer in de maxicosi. gelukkig is joep iets kleiner
Inderdaad die zijn echt gemaakt voor mini kinderen. Lotte geniet er wel van hoor die kan nu lekker rondkijken, die vond het al lang niet leuk meer in die bak. Net zi nieuwsgierig als haar moeder, ik wilde ook niet in de kinderwagen bak
Dank jullie! Ik heb hier ook een onrustige baby, ze sliep doorven komt nu ineens voor een nachtvoeding. Vandaar dat ik nu nog wakker ben op dit tijdstip @Annebel, moet ze daarvoor niet kunnen zitten? Of kan ze dat al bij jou, dat kan natuurlijk ook
annabel ik geloof graag dat het niet mag, mijn collega's hebben helemaal geen pauze het is dat ik kolf dan heb ik ineens pauze. ik herken het wat je zegt over dat je er nog niet aan toe was.. janneke ik ga zeker even bellen vanochtend, ze hebben wel een uitstapje dus even kijken of ik voor hun vertrek nog kan bellen. veel plezier in de stad. suzzert, als het goed is kunnen de meeste wagens ook nog een beetje liggend. mijn zoon ligt ook al 1week in het zitgedeelte van de wandelwagen omdat hij uit de bak gegroeid is. hoe was je bevalling? en hoe groot is je kleine meid en haar gewicht vind ik wel leuk om te vergelijken want ik begrijp uit voorgaande bericht dat je borstvoeding geeft en ik ook. wat vervelend dat ze weer voor een nachtvoeding kwam heeft ze anders gedronken? nou hier is het weer veeeeel te vroeg vind ik helemaal niets, net ontbijt op nu een bak koffie en zo meteen maar even viktor uit zijn bed gaan halen. ik hoop dat ik eerder weg kan want ik vind het te lang duren, mijn vriend zei ook al anders haal ik viktor wel op en breng ik hem desnoods bij je...( dat scheelt viktor is een beetje eenkennig naar mijn vriend in plaats van naar mij) fijne dag allemaal groetjes wendy
@Miss Geul, Mijn bevalling vond ik voornamelijk lang Ik ben bevallen op 40 weken en 6 dagen en op woensdag was ik gestript en die hele woensdag en donderdag was het wel aan het rommelen. En ik was het compleet zat die donderdag avond! Mijn vriend heeft toen een lekker voetenbadje gemaakt en hebben we samen de matrix zitten kijken (die was op tv, je moet wat he ) en toen kreeg ik lichte krampen. We gingen om een uur of half 12 naar bed en mijn vriend sliep net in toen de eerste weeen begonnen. Ik heb toen nog even gewacht en na een uur hem wakker gemaakt. Om 3 uur zijn we naar het ziekenhuis vertrokken omdat ze toen regelmatig kwamen en ik moest in het ziekenhuis bevallen omdat ik net op de overgewicht grens zit en ze geen risco wilde nemen. Dus had een medische indicatie. In het ziekenhuis bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben. En ik heb daar heel lang op gezetten ze hebben op een gegeven moment mijn vliezen gebroken en toen bleek ze in het vruchtwater te hebben gepoept, toen heb ik in overleg met de arts na 10 uur weeen en 3 cm ontsluiting een ruggenprik gekregen. Toen ik die eenmaal had begon ik mij te ontspannen en zat ik binnen 2 uur op de 7 cm. Het ging ineens heel snel toen! Niet veel later kreeg ik ook persweeen en rond half 7 savonds begon toen eindelijk het feest. Ik was er bijna toen ze haar zuurstof gehalte in het bloed nog een keer wilde testen omdat haar hartslag elke keer daalde als ik perste. Het ging op dat moment niet goed meer met haar en wilde haast maken. Ze hebben toen geholpen het laatste tukje met de vacuum en 11 over 7 is ze geboren! Ze is alleen haast direct mee genomen door de artsen, want der longen moesten schoon gemaakt worden en ze had der navelstreng om der nek. Ze werd ook net na de bevalling op mijn buik gelegd en bewoog helemaal niet, die seconden dat ze wachten tot ze ging bewegen duurde echt eindeloos kan ik me herinneren. Toen ze eenmaal bewoog is ze mee genomen (mijn vriend helemaal in emotionele staat er achteraan ) en toen bleek gelukkig dat alles goed met der was! Geen zuurstof tekort gehad en ze was een hele gezonden baby! Ze woog toen 3340 gram en was 52 cm. Nu weegt ze 6260 en is ze 59,2 cm. Of dit was twee weken geleden bij het cb. En klopt ik geef ook borstvoeding en dat gaat gelukkig heel goed! Ze was ook binnen drie dagen al over haar geborten gewicht, helaas is het nu een heel drama omdat ze dus niet wil drinken bij andere. Wel bij mij (ook uit het flesje) maar ze gilt heel de boel bij elkaar als ze bij andere moet drinken. Nu werk ik part time met gehandicapte jongeren en heb ik nog eventjes mijn afspraken kunnen verzetten zodat we nog eventjes wat langer de tijd hebben om te oefenen dat ze nu ook bij mijn vriend drinkt. En morgen de proef op de som gaat ze naar mijn moeder en ik naar de kapper (wat nodig moet gebeuren ) en eens zien wat ze dan doet! En ook benieuwd of ze vannacht weer komt voor een nachtvoeding. Ze ging daarna wel weer gelijk slapen en heeft tot half 8 geslapen wat dan wel weer fijn was. Dus mevrouw maakt er een feestje van op het moment! Ze is wel heel lief hoor en zo grappig, ze ligt nu lekker in de box te spelen en gaat der hele box door omdat ze probeert om te rollen. Terwijl ze tegen zich zelf kletst in een spiegeltje. het is wel een heel verhaal geworden zeg! Misschien ga ik vandaag ook eens de kinderwagen proberen, ze zit op het moment in der maxi cosi want ze vind der bak niet leuk omdat ze rond wil kijken. Maar ik die van mij kan ook inderdaad een beetje liggen! Dus misschien vindt ze het wel wat.
Suzzette welkom Hier ook al in het zit gedeelte op de ligstand. Jason was 3 maanden die blerde alles bij elkaar als hij in de bak moest. Wendy idd gewoon ff bellen. Annabel nog van harte met je vriend Janneke veel plezier Tazzie wat een gave tas. Hier om 11.30 de mri
Als ik dan toch bezig ben! Zal der eens laten zien hier is ze net twee uur oud en deze is van de week gemaakt met de konijntje
Goedemorgen, Vind het maar stom dat ze die bakken zo klein maken. Eva is gewoon een gemiddelde baby en die past er ook al bijna niet meer in (quinny). Gelukkig kan het zitgedeelte helemaal plat. Maar hier dus ook binnen een paar weken aan het zit gedeelte. Over de sprong, volgens mij is het een 19 weken sprong? Heb nog niet echt in het boek gekeken, maar ik weet zeker dat ze aan het springen is. Wat een geweldig leuke luiertas zeg! Gaaf dat je die gewonnen hebt. Suzzert, leuk dat je je even verder voorsteld. Eva is mijn 2e kindje en krijgt ook BV net als haar oudere zus gehad heeft. Tessa was gisteravond logeren bij opa en oma ssamen met een nichtje. Kregen ze om half 10 ruzie over het licht. Tessa wilde het aan en zij wilde het uit. Dikke tranen allebei en toen zijn we Tessa maar gaan halen. Ze wilde graag weer naar papa en mama Die heeft dus lekker thuis geslapen. Wel jammer, want ze kunnen het altijd goed vinden en hebben het hartstikke leuk samen. Zoe, veel succes, krijg je dan gelijk de uitslag? Zal wel niet. Daar moet je meestal een paar weken op wachten.
Wat een mooi meisje is ze zeg! Prachtig. En die foto's van dat ze pas geboren zijn.... *smelt* dat lijkt alweer zo lang geleden. Het zijn nu echt al van die minimensjes en niet meer van die hulpeloze wurmpjes. En wat waren we ongeduldig hier. We wilden allemaal zo graag bevallen. Kan me nauwelijks meer voorstellen dat ik met m'n dikke buik hier achter de laptop zat.
@suzzer: Nou heb ik er gelukkig eentje waar ze ook praktisch helemaal in kan liggen. Maar het is wel beter als ze al kunnen zitten ja. Maarja als je kindje niet meer in de kinderwagen bak past wordt het wel lastig natuurlijk. er is echt nog twee vingers ruimte maximaal in die bak dus dat is echt heel weinig.
@boney, dank je! Die foto van jou is inderdaad mooi! Wat een schatjes zeg. En ja! Het gaat zo hard! En veranderen zo snel, als ik der nu vergelijk met hoe ze was toen ze net geboren was, is ze een compleet andere baby. @Annabel, die van mij kan geloof ik ook helemaal plat. Ik heb de maxi cosi Mura set helemaal. Maar ik heb het nog nooit geprobeerd.nu gebruik ik vaak de maxi cosi want ze vindt die bak gewoon niet leuk. Ze wil rond kijken