Joep zit nu in 62 maar 68 ligt al klaar, nog een weekje denk ik. Broekjes maat 68 heb ik al gepakt. Tazzie wat sneu van je kat, hoort toch bij je gezin. Zeker als ze al zo lang bij je is. Sterkte. Dit is ook de eerste gezins foto voor ons. Zijn er echt voor gaan zitten. Haha Poef warm vandaag, telkens doek onder zijn hoofd met flea geven anders zo zweten, op zijn kamer net 31 graden! Suzzert, fijn dat je nu een groepje gevonden hebt waar je lekker kan kletsen, klagen over t moederschap. Wat is psa? Wat je zei over bevalling?
@Tazzie: Wat vervelend van je kat, zo'n huisdier is ook echt onderdeel van het gezin he. Sterkte ermee in ieder geval! @Suzzert: Nou van mij mag je ook blijven hoor! En ik ga je zo even opzoeken op facebook. @Janneke: die foto is echt heel erg leuk! Pfff wat was het warm vandaag he dames, nou van mij mag het wel wat minder hoor! Maar ik heb al gehoord dat het zondag zo'n 34 graden kan worden! Nou dan kun je het beste gewoon binnen blijven zitten en helemaal niks doen volgens mij. Morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik heerlijk weekend! Ik kan echt niet wachten.
suzzert wat mij betreft mag je blijven ik zit toch in allebei de clubjes ik ben 24 jaar wordt bijna 25( 4 september) ik ga heel veel op moedergevoel en op de reactie van viktor. fijn dat het goed ging bij je moeder en is je haar weer helemaal naar wens? maar ik heb ook 1 van de jongste baby's 27 april de rest is van eerder in april. zoe wat herkenbaar, viktor grijpt ook naar zijn fles maar de rest merk ik wel dat viktor minder ver is draait heel soms maar niet in de box alleen op ons grote bed, daar starten we bijna altijd de dag dus dat is wel grappig janneke het gaat om de uitegrekende datum niet de bevalling datum. wat vervelend van je bi hopelijk gaat het snel beter, laten we de zwangerschap overslaan en meteen een kind krijgen hihihi. de foto is niet gewoon leuk maar super leuk! wow 31 graden dat is echt erg warm. tazzie je zegt het zelf we moeten eigenlijk nog 4 weekjes bij jou zoon eraf trekken. viktor paste ook niet meer ind e bak alleen met opgetrokken benen en zijn armen tegen beide zijkanten dus weinig kans op bewegen. wat schrikken van je kat dat is zeker hartverscheurend. zoe wta leuk die zindelijksheidstraining. wij zijn het 2de stel met kinderen maar het andere stel laat het kind met 1 van hun thuis en de ander gaat naar de vrienden en dat doen mijn vriend en ik niet wij gaan samen met kind op stap. dus met die vrienden is het contact minder en andere vrienden eigenlijk ook daar in tegen zijn er 2 andere bevriende stellen ook zwanger dus dat maakt het wel goed. broekmaat 62\68 truitje 74. hier gelukkig weekend ik ben versleten en ben blij dat ik morgen vrij ben even lekker chillen met zoonlief. vriend is werken dus ik heb het huis voor mezelf. viktor was vandaag goed gestemd min vader heeft hem samen met mijn neefje van kdv opgehaald mijn vader zag er wel tegen op maar het ging eigenlijk heel goed. mijn neefje en viktor zijn echt gek op elkaar ze hebben samen op de bank gezeten en gekeken naar foto's van treinen op de laptop. morgen vrij maar ik ga wel even de sleutel brengen morgenochtend want mijn collega kan niet naar binnen want die heeft geen sleutel of telefoon. groetjes
Jurk: site steps, jurken. 2e jurk geloof ik. Zwarte rok, blauwe band, stippel top. Zo grappig stond die. Tips zijn welkom! Ik zoek een vrolijk jurk, met accent op mijn taille. Dan lijkt ik t slankst. Liefst rood(ookal heb ik hier geen laarsen bij haha) of groen of iets mey grijs detail. Mijn mannen gaan ook in t grijs. Heeft iemand nog een witte jonfens blouse maat 74 te koop? Ik zoek voor joep voor de bruilift. Haha
Haha ja sorry janneke... mensen zijn te bang voor kleur. Maat 74 wow en maat 68 broek wat gaat joep hard Wendy jessie rolde op bed ook prima maar dat is zacht. Voor je het weet rolt hij om in de box. Ook al maat 68. Suzzert heb je ook toe gevoegd. Hier maat 56 langzaam aan richting 62. Ze heeft soms wel al 62 aan
Lol ik bedoelde een ptts (posttraumatisch stresstroonis) ik reageerde met mijn iPhone en die maakte er Psa van.. Ik werk in de zorg daardoor heb ik de vervelende tic om verder door te denken over dit soort dingen. En ik vind het echt oprecht leuk om met jullie te kletsen. Net wat benoemd word! Gewoon onderling ff kletsen over moederschap, soms kan je dat het beste met andere moeders. En leuk dat onze baby's allemaal van de zelfde maand zijn natuurlijk! Hier zit ze trouwens in maat 62, maar ik vermoed dat ze daar snel uit gaat zijn. Ze groeit zo hard! En ik kan ook niet zo goed tegen dat warme weer. Zeker als het binnen even warm is buiten. In Nederland is heel warm weer gewoon niet lekker door de luchtvochtigheid. Voor het jurkje, kijk hier eens Top Vintage - Retro Boutique misschien vind je het niets hoor! Het is alleen mar retro. Maar dit zijn veel jurkjes, verschillende maten en het grootste voordeel! Vaak vrouwen met wat breedere heupen kunnen dit soort modellen enorm goed hebben. Zeker een à-line jurkje of swing dress. Ik bek zelf nog al retro kleding fan. Nou zo maar eens kijken of we de nacht een beetje door komen en niet uit bed zweten. Slaap lekker alvast dames!
Oh en ik hen mijn puntjes laten bij knippen bij de kapper en zelf net highlights gezet. Niets schokkende dus
Lotte draagt 62/68, nou dat noodweer dat voorspelt was is volgens mij gewoon overgewaaid. Hier een paar druppels en een paar donderklappen maar dat was het wel. Hoe is het bij jullie geweest. Mijn bevalling duurde gelukkig niet zo lang als die van jou suzzert. Ik ben in de nacht van zondag op maandag begonnen rond half 1. In de ochtend had ik nog geen ontsluiting maar het zag er goed uit. Vier uur later twee centimeter ontsluiting en weer 4 uur later er weer 2 cm bij. Toen vier uur later de volgende dienst van de verloskundige kwam kijken stond het stil helaas. Die heeft mij toen naar het ziekenhuis gestuurd voor een morfine spuitje zodat ik kon gaan slapen. Maar in het ziekenhuis vonden ze de weeën te goed en hebben ze mijn vliezen doorgeprikt. Nou ja een uur of 5 later had ik er weer 2 cm bij en toen hebben ze besloten weeën opwekkers te geven. Ze hebben mij toen geadviseerd om pijnstilling te nemen omdat het ineens heel hard kon gaan en ik al even bezig was. Ik heb toen een ruggenprik gekregen en na twee weeën had ik 10 cm ontsluiting. Toen heb ik nog ruim een half uur persweeën weg moeten puffen zodat mevrouw wat beter in zou dalen. En toen ik eindelijk mocht persen was ze er binnen 24 minuten. Wat was ik blij toen ze er was zeg haha. Maar vergeleken met jou bevalling viel die van mij reuze mee.
Suzzert mooi meisje met prachtig lange haartjes! Boney ook een prachtfoto! Janneke1982 super leuke foto van een mooi gezin! tazzie wat sneu voor je kat zeg! Sprongetje: Hier wellicht ook een sprongetje, huilen overstekken en veel willen drinken. Maar vandaag is haar humeur wel weer iets beter! Verders kan het zijn dat ik nu wat minder hier kom wegens drukke agenda en me dochter Felicity gaat sinds gisteren voor het eerst naar zwemles. Dus ook weer een nieuwe fase'' kleine kindjes worden groot. Fijne dag nog allemaal!
Hier ook erg druk met die 2 kinders! Maar wel een stapje vooruit hier, de late fles is eraf en hij slaapt redelijk door. Om 06.00u even de speen erin en dan om 07.30u wordt hij wakker voor defles. Inbakeren alleen in de nacht en 1 armpje vrij, hij heeft zijn duim gevonden . Overdag in de slaapak, wel 1 armpje in de zak ipv de mouw, anders is hij nog te onrustig. Schilder over devloer deze week, al het schilderwerk buiten is gedaan. Heerlijk opgeknapt, ben er blij mee. EN maandag gestopt met roken en het gaat me prima af, nergens last van
janneke even gekeken in de kast maar sorry geen grijze blouse. zoe vandaag een broek maar 62 aan nou die zit best krap om zijn buik best een gevecht om dan aan te kleden en dat vind hij ook niet leuk. suzzert en hoe was je nacht? tazzie leuk he die groei verschillen. annabel leuk is dat he die bevallings verhalen vergelijken. patricia wat gaat dat snel dat ze groot worden. sophia knap zeg gestopt met roken, goed voorbeeld voor je kinderen een gezonde mama. hoe lang heb je gerookt? rookte je ook tijdens de zwangerschap van beide meiden? nou meiden hier is mijn dag gegaan zoals gedacht een echte regeldag: 5.00, 8.00, 11.00 en sinds dien eigenlijk elke uur dus een echte regeldag\clusterdag ik probeer er maar mee om te gaan.... wel vanmorgen 3 km gewandeld, en in de tuin gewerkt tot 12.00 toen heb ik het opgegeven.
Sophia wat goed van je! Ik rook ook ik vind het echt heel erg, en schaam me er ook voor... tijdens beide zwangerschappen heb ik 1 sigaret per dag gerookt, ik kon gewoon niet zonder die ene, hoe sneu is dat. Toen ik gestpot was met de bv ben ik meteen weer als een gek gaan rokens, alsof ik wat in te halen had. Ik ben het zo zat dat gerook. Maandag wilde ik stoppen. Vind ook dat ik dat zelf moet kunnen, ik zag altijd dat ik een sterke vrouw ben, maar stoppen met roken dat kan ik niet:x Ik rook alleen thuis (buiten) maar ik ga echt niet op t tarras ofzo roken. Ik zie al die mensen al kijken, zij heeft kinderen en rookt!!!! zelf denk ik er net zo over hahaha Maar afvallen en niet roken dat is te veel gevraagt. Ik heb het stoppen nog even uitgesteld. Ik rook nu ongeveer 4 per dag... Joep heeft nog geen maat 74. Hij gaat nu naar 68. Maar het 74 nodig voor een bruiloft eind oktober. Nee de reuze babay moet je echt bij wendy zoeken haha
Hier even ego. Wat ben ik pissig waar ben je tegenwoordig nog voor verzekerd. Prikpil is hem niet voor mij. Door de pil heen raak ik zwanger dus eindstand een spiraal nou kreeg een hartrolling bij de apotheek ff 160,- afrekenen menzus gebeld krijg 30,- vergoed echt niet te geloven dit
@miss Geul, ik heb je toegevoegd. Wij wonen trouwens volgens mij heel dicht bij elkaar. Mijn nacht ging goed! Nu slaapt ze weer door, soms snap ik er niets van. Ze slaapt alleen (zijn we nu twee weken mee bezig) zo slechtend overdag in der eigen bed. Ze slaapt in een puccababy maar omdat ze gaat draaien wil ik hem gaan afbouwen. Maar het is nu zo heet hier in huis dat ik het slapen in eigen bed ff heb uitgesteld, kan dat kind moeilijk boven leggen als het zo warm is! Ik hou mijn berichtje ff kort, straks werken voor het eerst! Vorige week ging het niet goed en naar huis gekomen. Nu hopelijk wel, kan ik mijn client niet aan doen weer niet komen haha
thanks janneke ja viktor es geen kleintje, ik snap wat je bedoelt over roken met baby's ik zag het wel vaker, ik ben er ook tegen maar je bent er geen slechtere mama door vind ik. maar roken tijdens zwangerschap vind ik wel fout sorry. mijn vriend rookt ook en ik zeg vaak dat jij je longen vies wilt maken betekend niet dat je viktor zijn longen mag beschadigen... zoe wat absurd tegenwoordig moet je zoveel zelf betalen je bent puur verzekerd voor het label verzekeren. suzzert ik zag ook zoiets inderdaad, ik woon 5 meter buiten rotterdam hihihi. werkse meid wat ging er vorige week fout? hier een huilerige man sinds 12.00 bijna contant aan de borst gelegen ik wist van clusteren maar een halve dag ik heb hem nu in een zitje in de box hij is weer even vrolijk ik ga mijn papieren uitzoeken, dat heb ik al tijden niet gedaan dus overvolle postvakjes hier...
Hihihihhi ik rook nu 3 maanden heb een paar jaar gerookt ver voor de kids, maar na de bevalling en als de vermoeidheid begint toe te slaan had ik zin in een sigaret . Bij Rick ook 3mnd gerookt en weer gestopt, die korte tijd maakt het nu natuurlijk erg makkelijk
@miss Geul, ik woon in west achter de franselaan. Dus echt net op de grens. Grappig zeg! Vorige week heeft ze heel de boel bij elkaar gekrijst. Na anderhalf uur heeft mijn vriend mij maar gebeld dat wat die ook deed der niet stil kreeg. Ze was in slaap gevallen toen ik net weg ging en toen ze wakker werd was alles goed, maar hij gaf der aan zijn moeder (die was op bezoek) en toen begon ze te huilen. En ze is pas gestopt toen ik terug kwam. Helemaal over de rooie is ze gegaan. Dus ik ga wel een beetje met spanning nu maar mijn werk. Ik ben maar drie uurtjes weg omdat ik alleen afspraken hoef te plannen. Maar toch spannend! Ik heb trouwens wel eens gehoord dat je beter als je al rookte voor je zwangerschap 1 sigaret per dag kan nemen tijdens je zwangerschap. Omdat de stress slechter is van het stoppen dan het roken voor de baby. Dus dat is dan de beste keus denk ik! Zelf rook ik ook niet maar mijn vriend sigaren en dat mag nu niet meer binnen. Ook de waterpijp blijft uit! Of dat mogen ze doen op het balkon. @zoe ik wilde ook weer een spiraaltje laten plaatsen maar 160! Kan je beter condooms kopen