April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    weet je de lidl dat is 1 straat bij mij vandaan ik woon aan de andere kant van de lorenzlaan hihi dus wij wonen enkele honderden meters bij elkaar vandaan en zullen elkaar vast vaker gezien hebben hihi.

ik heb de minipil maar ook dat is niet gratis dus dat is wel balen ik snap ook echt het nut niet daarvan.

mieden die alleen door de weeks werken bijna weekend.
    ik was vandaag in de gedacht dat het vrijdag was dus ik mag nog een dag langer genieten van het huis voor mezelf.
    morgenochtend start ik met clusteren dan hoop ik dat het daarna rustig is ik ga weer heerlijk genieten van het terras met mijn vriendin lekker lunchen.

ik heb het nu toch wel op mijn zenuwen van al dat gehang en gedrink van vandaag.
    maar mijn papierwerk uitgezocht, nu nog de laatste dingen opruimen, viktor slaapt eindelijk hopelijk blijft dat ook even, tegenwoordig ligt hij overdag op zijn zij te slapen echt zo grappig.

2. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Die ken ik niet hoor! Denk dat FB een foutje heeft gemaakt??

3. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    hoooi dat was ff een reactie haha.. sjongejonge.. heb geloof ik net 10paginas doorgelezen, ben er moe van!
    Allereerst Welkom Suzzert :D
    Ennehm Top vintage.. ik ben fan :D alleen al wat dat betreft mag je blijven ;) haha

Hier een meisje van 25 april Fay. Wat heeft jouw meissie een mooie bos met haar zeg, prachtig! En wat een knap ding :)

Verder ook mooie foto gezien van Boney en Janneke :) Leuk hoor! Zal ook eens een fotootje maken van ons drietjes!

Hier echt ontzettend druk met werken. Deze week zelfs 5 dagen.. dat is een beetje teveel eigenlijk toch wel ja.. Vandaar dat ik bijna geen tijd heb om te reageren.

Fay ligt ook nog lekker in de wagen, maar gebruik ook van de cabrio fix, dit omdat ze snel spuugt en ze daar toch een beetje rechtop in zit. Maar ga ook vaak wandelen met de wagen.

Ik gebruik m zo lang mogelijk hoor, ze worden toch al zo snel groot. Fay rolde gisteren trouwens voor het eerst van rug naar buik. Ze ligt in haar eigen bed nu ook steeds op haar zij. Dr tutje in en dr knuffeltje in dr gezicht, zo schattig.

Hier ook nog steeds BV.. weet nog niet of en wanneer ik af wil bouwen, gaat nog steeds wel lekker eigenlijk.

Tot snel!

4. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suzzert ook in Rotterdam? Ik ooj.
    Leuke site

Wendy maar dan betaal je iets van 21,- per 3 maanden nu was het in 1x lappen. Ben er nog ziek van. Hoop dat de ha hem goed plaatst anders is het zo weggegooid geld
    Arme viktor een regeldag hopelijk is hij snel weer de oude.

Sjtal dat is dan idd een hoopp 5 dagen maar nu bijna weekend toch? Leuk he dat rollen

Vanmorgen een fruithap appel gemaakt voor jessie nou dr mondje ging wagen wijd open een echt succes dus

5. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Nee helaas, werk ook t weekend! Was ma en wo vrij!

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Condooms zijn vaak bij zorgverzekering gratis te krijgen. Maar niets voor mij. Wordt gek van al die voorbehoedsmiddelen. Ik ben er maar weer mee gestopt. Beetje plannen rondom de vruchtbare dagen. In november gaan wij weet klussen aan een 3e kindje:)

7. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Janneke condooms geen denken aan. Ach vl mag betalen hij laat zich niet helpen haha.
    In nov voor de 3de spannend

8. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Phfff ik hen vanmiddag samen bas geslapen. Ik kan nu nog niet slapen. Lekker wakker in bed!

9. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Join the club. Ik viel vanmiddag op de bank in slaap lekker duf door de pijnstilling en nu klaar wakker. Net maar nieuw spel op me mobiel gedownload. Mindfeud. Speel onder de naam shamie

10. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister heeft jessie het op 3 flessen gedaan. Het kwam zo uit.
    8.30 de eerste
    11.30 fruit
    13.00 tweede
    17.00 groente
    19.00 laatste

Vanmorgen om 8.30 de eerste

11. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    @STjal ook topvintage fan? Leuk ^^ ze hebben leuke dingen daar! En dank je!

@zoe, jup hier nog een Rotterdammer! Niet geboren en getogen. Kom officeel uit Spijknisse. Daar willen we ook weer graag naar terug. Wij hebben nu een bovenwoning en lieve een heel klein kammertje. Dus als ze groter word willen we sowieso grooter gaan wonen. En we willen ooit er misschien een tweede bij en dat past niet in deze woning. En ik mis het hebben van een tuin zo erg! Zeker mrt dit weer ;p

Want Pppff wat is het warm! Ik ben meer een winter mens haha gelukkig kon ik gisteravond gewoon werken. Ze wil alleen savonds gewoon niet uit de fles drinken. Alleen deze keer niet zo'n groot drama als vorige week. Dus ik heb nu al mijn cliënten op overdag ingeplant want dan wil ze wel uit de fles drinken.

Zijn jullie allemaal al begonnen met fruithapjes? Ze adviseren borstvoeding tot 6 maanden en nog geen bijvoeding. Maar ik merk dat lieve toch wel erg geinterseerd is in eten. En ik ben stiekem gewoon enorm benieuwd wat ze er van vindt! Dus ik weet nog niet of ik nu begin met vier maanden of wacht tot zes

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    sorry ik zie het nu is een andere chantal:p

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    chantal die gedachte van borstvoeding herken ik, ik weet ook niet of en wanneer ik af wil bouwen geniet er nog te veel van en viktor ook.

zoe het is ook niet goedkoop dat erken ik, ik vind een spiraal geen fijne gedachte dat is voor mij de grootste reden om de pil te nemen.

leuk die fruithapjes en hoe de kids reageren.

janneke ik zit hier met grote ogen te kijken zo snel(geen verwijt) maar ik moet er nog niet aan denken en ik vind het zo genieten met dit kleine mannetje, ik zeg tegen iedereen voorlopig komt er niets in of uit bij mij:D

suzzert ook viktor geniet van zijn fruithapjes, ik geef alleen fruit of groenten als hij gepoept heeft om te voorkomen dat zijn darmen verstoppen. hij kijkt het eten uit mijn handen en ging mij gister zelfs schoppen toen ik mijn aardbei\appel shake had dus daar heeft hij ook een paar hapjes van zitten smullen. en wat geniet hij dan zeg

ik ga naar het terras lekker lunchen fijne dag iedereen probeer te genieten van de zon gaat hier helemaal goed komen.

14. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hier gaan de nachten goed maar de dagen gaan minder.
    viktor huilt vaak is heel aanhankelijk wilt vaaak drinken ik wordt er zelf en beetje sacho van. ik mis mijn oude vrolijke mannetje snik snik ik verwijt het ook aan het feit dat ik weer werk en dat doet mij zo zeer dat ik hier soms echt tranen van in mijn ogen heb.

ik ga hier hopelijk wat doen

groetjes wendy

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hallo dames!!
    Ik lees vaak mee maar had echt ff de fut en zin niet om te reageren hihi :)

Zoe, klopt jouw onderschrift wel?
    Dat J.essie op 12-4 nog maar iets meer dan 2 kilo woog? :p

Hier weinig nieuws... Meisje eet sinds vd week hele potjes fruit en halve potjes groente :) Slapen gaat tot nu weer als vanouds dus tot een uurtje of half 8 in de ochtend... Nu slaapt ze ook even... Merk nu wel dat ze soms last heeft vd hitte.. Vanuit het niets brullen om niks... Achja, wordt vanzelf weer koeler hihi :)

16. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neee dat klopt idd ook niet whahahaha

Wendy het kan ook door het weer komen, een sprong, misschien tanden? Kop op meid soms hebben ze mindere dagen helaas en dan ineens is daar de vrolijke Viktor weer.

Hier aan het werk en de kids op de camping.

[​IMG]Jessie op de Camping

Zo troffen we dr gister avond aan in bed. Ze is op dr rug dr bed in gegaan.

Links ik rechts jessie

17. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    dreamer herkenbaar dat brullen om lijkt niets ik weet natuurlijk niet wat er in zijn koppie rond gaat maar hij lijkt om niets te huilen.

zoe tanden hoop ik niet, kwijlen gaat al een tijdje maar verder geen zichtbare signalen(geen zure luiers, geen luieruitslag, geen grijpen naar oren)

leuke foto's voor al die dat ze op het luchtbed ligt.

hier nog steeds huilerig, tot overmaat van ramp heeft mijn vriend zich gesneden en moet nu 24 uur rust houden met zijn hand dus nu komt echt alles op mijn schouders neer en dat valt me zwaar tegen.
    ik zat er al doorheen eigenlijk en dit maakt het niet veel beter.

18. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy tandjes hoeven niet altijd samen te gaan met zure luiers kapotte billen etc. Jason zijn eerste 4 tanden hebben we niet eens gemerkt die waren er ineens.
    Heeft viktor nog voldoende aan de bv? En denk eens aan de warmte. Meid neem niet te veel hooi op je schouders en denk aan je zelf

19. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Miss Geul: ik kan me voorstellen dat je er soms tranen in je ogen van hebt. Ik heb het geluk dat mijn vader oppast en dat ging eigenlijk meteen goed. Maar ik heb soms ook gewoon het gevoel dat ik niet genoeg tijd kan besteden aan mijn kleine meid omdat ik moet werken. Gelukkig zijn nu de halve dagen weer begonnen voor mij.

@Dreamer: Ja dat ineens schreeuwen herken ik, dat doet Lotte ook nu het zo warm is. Ik hoop voor de kleintjes en mezelf dat het snel een beetje afkoelt. Warm weer is prima maar dit is weer een beetje extreem.

@Zoe: Leuke foto’s! En wat jij zegt is ook helemaal waar, soms hebben de kleintjes een mindere dag.

@hier: nou deze weke hadden we eindelijk weer een normale schoolweek op het werk. Nou ja normaal wel elke dag om half 2 beginnen in plaats van 2 uur omdat er eigenlijk nog helemaal niks geregeld was. We moesten nog uitzoeken welke kinderen we op welke locatie we moesten halen. Of alles goed gegaan was met de taxi enz. Dit allemaal omdat we een tijd zonder manager hebben gezeten en we alles op het laatste moment horen. Gisteren ook weer eens een bezuinigingsbrief gekregen, altijd fijn om even met je neus op de feiten gedrukt te worden. En het vooruitzicht dat je waarschijnlijk eind dit jaar op straat staat. Daar werk je dan zo hard voor, dat is toch wel jammer hoor. Ik sta mijn best te doen om deze locatie weer op de rails te krijgen samen met mijn collega’s en dan is er het vooruitzicht dat we straks bijna allemaal op straat staan en iemand anders in een gespreid bedje komt.
    Ik ga vandaag weinig doen, veelt e warm om je druk te maken haha. Fijne zondag allemaal!

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees mee... Ik leef mee... Ik heb t warm.... Phfff

Deel Deze Pagina