April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    janneke zo herkenbaar,
    we hopen bijna dat de weeën gaan komen we willen de pijn hebben.
    maar daar voor in de plaats verdwijnt er ook weer wat pijn hoop ik.
    het lijkt me heerlijk weer gewoon warm te kunnen eten en drinken zonder meteen pijn te hebben in mijn buik, te slapen zonder maagzuur, wc bezoekjes en rugpijn en niet te vergeten die leuke harde buiken.
    en gewoon op de bank te zitten zonder die harde buiken lijkt me ook leuk. ik kijk er zelfs naar uit om elke nacht meerdere keren op te staan om die kleine de borst te geven.
    nu sta ik toch ook minimaal 6 keer naast mijn bed.

baby kom maar op.

2. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney, wat een dotje! Geniet ervan.

Miss Geul, klinkt inderdaad heel herkenbaar.

Hier sinds 17.00u regelmatig (om de 10/15 minuten) harde buiken/lichte weëen. Net maar alvast even de verloskundige gebeld. Ik moet weer bellen als ze krachtiger worden en om de 5 minuten. Lig lekker op de bank nu. Spannend!!! We hebben onze dochter maar vast lekker naar opa en oma gebracht. Vind het anders zo zielig om haar vannacht wakker te moeten maken en dan weg te moeten brengen. Het geeft ons ook wel wat rust zo.
    Maar wie weet blijft het nog gewoon zo door sudderen vannacht, wat ik niet hoop. Kom maar op met die baby! Ben zo benieuwd wat het is.

Liefs

3. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hey lieve meiden met de BIB! ... Ik hoop zo verschrikkelijk hard dat jullie ook snel gaan bevallen.

Secondlife Oh meid spannend!!! Jeetje dan gaat het toch echt gebeuren.

Over mezelf: Ik zit nu in dag 3, maar ik wordt nu al verdrietig als ik denk aan het vertrek van de kraamhulp a.s woendag.
    "echte" kraamtranen

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    secondlife spannend hoor!! ben heel benieuwd

mammie patricia, heerlij khe die kraamtranen.... pff..

5. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Oooohw misschien weer 1 bevallen vannacht!! Ik herken mij ook in jullie... zit ook te wachten op pijn hihi. Eigenlijk heb ik t idee dat ik aan twachten ben op die slijmprop, maar misschien komt die wel geen eens. Ik heb al heel de middag en avond menstruatie achtige pijn..net op verjaardag geweest.. vermoeiend! Nu lekker op de bank en zo naar bed :)
    Slaap lekker allemaal :)

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    second life spannend. ik hoop dat je nu ongeveer ligt te bevallen.
    dat het allemaal snel doorzet.

mama patricia ik snap helemaal wat je bedoelt en ik heb de kraamzorg nog geen eens in huis.

sjtal ik hoop met je mee dat we snel bevallen.
    ik ben er helemaal klaar mee die kleine mag van mij liever morgen dan volgende week komen.

ik ga maandag toch echt weer vragen om actie te ondernemen omdat ik er zo doorheen zit.

7. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Goeiemorgen,
    Het gaat super goed Serenity heeft doorgeslapen van half 1 tot 5 uur vannacht!!
    En mijn stuwing is begonnen sinds gisteren.

8. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eff snel

Bib

Fijne dag

9. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Ik ook ff snel BIB melden! Wel voor het eerst pijnlijke krampen gehad vannacht.. eerst was t gevoelig.. nu dacht ik echt AUWIE... maar was maar een paar x en met goed ademhalen zakte het weer weg!
    Fijne dag allemaaaaaaal

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hier ook weer effe melden.
    nog steeds bib.

patricia fijn dat serenity het zo goed doet, en ben je blij met de stuwing dat is toch best pijnlijk begrijp ik altijd?

janneke ook een fijne dag, zo te zien een drukke dag dus veel succes.

sjtal, ook een fijne dag, ik hoop dat het voortekenen waren ook bij jou mag de baby komen qua weken dus aftellen geblazen.
    ik herken het wel die pijnlijke steken dat zijn bij mij de harde buiken die omzetten in maagzuur.

hier regelmatig wakker geweest vannacht maar weinig voor mijn doen dus ik ben tevreden.
    vandaag het huis klaar maken, ik hoop dat ze morgen wat gaan doen bij de vk om alles op gang te brengen want ik ben er helemaal klaar mee.
    vandaag de kinderkamer effe inrichten en opruimen, en daar stofzuigen meteen de ouderkamer stofzuigen, woonkamer opruimen en stofzuigen en ik heb de geboortekaarten binnen om in elkaar te knutselen alleen het gedeelte dat bedrukt moet worden heb ik nog niet dus ik kan gaan knutselen.

dus een lekkere relaxte rommeldag hier gepland.

groetjes wendy

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Secondlife heeft nog niet gemeld vandaag. Zij zal nu wel of aan het bevallen zijn of de baby al in armen hebben. Zij wist nog niet wat het ging wordjen j/m dus extra spannend.

Ik heb vandaag een heel drukke dag! Ik ben mijn bed nig nie uit geweest hshs. Gister beetje te veel die verjaardag dus vandaag lekker dagje in bed. Boekje lezen en slapen...... Heeerlijk

Ik hoop dat ze je morgen helpen wendy. Lastig om te vragen he.....
    Ik word vrijdag gestript, heel rustgevend vooruitzicht

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hoi janneke, ik zei gister nog let erop dat je niet teveel doet;)
    je doet als nel teveel met verjaardagen omdat er dan visite is en het is het instinct van de meeste vrouwen om dan wat te doen ipv stil zitten, hier nog zo een namelijk.

de verlos in het ziekenhuis vond dat het wel kon alleen mijn verlos staat er anders tegenover.
    de kinderkamer is helemaal klaar, alleen nog stofzuigen dat geld ook voor de ouderkamer.
    de geboorte kaarten zijn leuke knutsel pakketten dus die doe ik als ik effe bijkom op de bank zoals nu.
    ga zo stofzuigen en dan de volgende verdieping.
    mijn vriend is de auto aan het opruimen en doen en ook aan het rommelen in huis en zo hebben we een nuttige zondag.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Even kort vanaf mob. Het gaat goed hier. Eva heeft veel zuig behoefte, helaas vannacht ook. Vandaag wil ze elk uur drinken. Ik vind het geen probleem. De bv lijkt goed op gang te komen. Ik hoor se zelfs al slikken en dit is pas dag 2. Ze halt heel goed.
    Ik zelf heb overal spierpijn. Voornamelijk nek en armen. Ook mn bekken is erg pijnlijk. Lopen gaat bijna niet.
    Zuster is geweldig. Wat een schat.
    Tessa doet het ook goed. Is vooral heel trots. Wil steeds kusjes geven en mee helpen.
    Kan nog steeds niet geloven dat ik nu 2 kinderen heb... 2 dochters!
    Ik ga nu even slapen. Verder geen bezoek meer vandaag.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Halt is hapt

15. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niets van secondlife.

Wendy, ik heb gister alleen maar gezeten. Ik ga echt niet helpen met drinken pakken of zo. Ik weet dat ik dan na de bevalling het voor mijn kiezen krijg en er een jaar over doe om te herstellen. Dus daar begin ik helemaal niet aan. Ik heb gewoon te lang gezeten gister. Te weinig gelegen.

Boney, hoe is het met jou bekkenklachten? Voel je al verbetering?
    Fijn dat de bv zo goed gaat. Lekker vandaag geen visite.

Nou ik ga ook eff slapen

16. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden, ik meld me even hoor. Helaas nog steeds BIB.
    Gisteren wel dochter uit logeren gebracht bij opa en oma. De hele avond om de 10/15 minuten harde buiken die soms best pijnlijk waren. Om 22.15u lekker gaan slapen en toen namen de harde buiken weer af. Wel af en toe wakker geweest van harde buiken en omdraaien enzo. Om 4.30u naar de wc en toen was er wat meer bloed dus toch maar even de verlos gebeld. Die kwam om 06.00u even kijken en zei dat het bloed verlies mee viel en we gewoon nog moesten wachten op de weëen. En daar wacht ik nu nog steeds op dus. Wel weer regelmatig harde buiken maar nier super pijnlijk ofzo. Hoop niet dat dit nog dagen gaat duren. *zucht*

Mama's, wat heerlijk dat jullie zo genieten van de kleintjes. Ik kan ook niet wachten meiden!

Wendy, ik hoop dat verlos iets voor je kan doen meid.

Janneke, en nu leker bijkomen van de verjaardag hè. Standje chill zeg ik.

Liefs en ik hou jullie op de hoogte.

17. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    boney fijn die zuigbehoefte alleen jammer dat het ook in de nacht is, huilt eva dan ook vaak of neemt ze genoegen met een speen?

janneke, goed dat je gister gewoon bent gaan zitten en ook dan zijn verjaardagen toch best vermoeiend dus een lekkere chill dag is dan welkom dus chillse de rest van de dag.

secondlife balen dat het niet doorzet, ik hoop echt voor je dat het snel doorzet tot echte weeën, heeft de vk al gekeken naar ontsluiting of een weke baarmoedermond?

hier een redelijk goede dag, mijn eten lukt goed eindelijk alleen bij warm eten doet het nog pijn dus dat wordt weer appelmoes eten vanavond. allebei de slaapkamers opgeruimd en schoongemaakt ga nu alleen nog effe stofzuigen.

woonkamer kan ik nu niet doen mijn vriend is er bezig met opruimen.
    oja de geboorte kaarten zijn in elkaar geknutseld( alle 80) echt super leuk, nu wachten tot de bevalling en dan het bedrukte deel erop plakken.
    en dan kunnen ze de deur uit.

groetjes

18. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh secondlife wat een drama. Je dacht gister echt dat het zou konen, ook omdat het bij de 1e ook zo ging. Nou nog even geduld....

Er moeten er nu nog 4 bevallen. Wie zal ik 1e nu zijn?

Wendy, erg he dat maagzuur, neem jij er wat voor? Ik vergeet het de hele tijd te kopen en dan ben ik thuis en krijg ik weer een aanval..... Vooal aan het eind v d dag. Mijn man zei van de week ook , jij eet alleen maar appelmoes!!!. Ik ben dus gelukkig niet de enige. Ik vind het zo lekker fris op t moment haha

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik drink veel melk,
    en op het moment van maagzuur:
    1 glas melk, 1 theelepel met kristalsuiker en indien nodig neem ik een gaviscon tablet (maar die probeer ik te voorkomen)

ik heb er inderdaad ook mega last van het breekt mij echt op ik heb het in de middag, avond en heel erg in de nacht.

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat ga ik zo ook nemen. Bedankt voor de tip

Deel Deze Pagina