April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ja ik ben me echt dood geschrokken! Maar wij hebben helaas geen bad :( En het baby badje past ze echt niet meer in

2. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja die baby badjes zijn wel echt klein he? Ja als je geen bad hebt dan kan het niet anders natuurlijk

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    janneke wat super als het 1ste tandje.

suzzert wow dan schrik je je inderdaad helemaal rot, en dan ook nog bloed zien dan wordt dat ook niet beter.

hier een lange werkdag gehad dus nu maar even lekker naar bed gaan en morgen een korte werkdag.
    wel vind ik het heel vervelend maar morgen maar even een klacht indienen bij het kdv van viktor ik vind het erg rot maar viktor was vanavond dus weer ontroostbaar omdat hij gewoon zijn regelmaat mist, er stonden vandaag 3 invallers op zijn groep en er komt dagelijks een invaller op de groep en daar heeft hij echt last van. hij kan best wat hebben maar niet zo veel wisselingen.

het is mijn eigen werk dus ik vind het echt lastig om aan te moeten kaarten maar dit is gewoon niet meer leuk.
    andre is ruim een uur bezig geweest met in bed leggen(dit is normaal gesproken in 5 minuten gedaan.......

4. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Jeetje dat is zeker niet fijn, komt dat omdat er veel zieken zijn?

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    1 langdurig ziek, werkt alleen de ochtenden is door haar rug gegaan en kan de middagen niet lopen.
    1 loopt met een maagzweer, en 1 sportblessure overbelaste schouder en gescheurde enkelband

6. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Jeetje dat zijn erg veel zieken! Hebben ze daar geen vaste inval voor?

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja van de bso, maar die was er gister voor het eerst.
    en een invalpool van de organisatie maar daar zitten ook heel veel mensen in dus dat geeft nog niet veel vastigheid.

dus ik ga zo naar het kdv en dan stap ik ook even langs locatiemanager:x
    ik vind het moeilijk omdat het mijn eigen organisatie is maar ik krijg steeds meer moeite om viktor weg te brengen. en ik wil daar weer rust in vinden en niet in de avond met een probleem zitten:$

8. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Je hebt helemaal gelijk hoor' je moet wel met een beetje een gerust hart weggaan en in de avond kunnen genieten!

Lotte is nu bij haar vader maar die slaapt overal doorheen. Dus nu reageerd hij niet op smsjes of als ik hem bel. Dan maak ik me meteen weer zorgen. Dan ben ik bang dat zij ligt te huilen of nog geen eten heeft gehad en hij gewoon ligt te slapen. Erg he dat weinige vertrouwen in hem? Maarja het is niet de eerste keer

9. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hoi al!
    We hebben het gelukkig droog gehad op de kermis afgelopen zaterdag.
    Felicity heeft paardje gereden,botsauto,draaimolen,touwtje getrokken,eendjes gevangen)
    Serenity zat een beetje om haar heen te kijken en te slapen.
    Maar volgend jaar kan ze ook met haar zus in de draaimolen! :)

.... Ik lees nu ff terug

10. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Suzzert wij zijn zelf getrouwd toen Felicity anderhalf jaar oud was.
    vonden we zelf ook leukerder!
    Ze kon toen al lopen en had een schattig jurkje aan zelfde als wie ik aan had maar dan in het klein! <3

Wat betreft van de douche wat een schrik zeg!:$
    En dat de douchestang afbreekt onmogelijk zou je denken:(
    Felicity zat zo als baby in badje valt de kraan uit het niets:(
    gelukkig net niet op Felicity maar scheelde maar weinig:$
    Sindsdien heb ik een fobie voor die kraan.;)

miss geul wat rottig zeg van de kdv schiet niet echt op als er telkens invallers zijn!

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel je man nog te pakken gekregen ik snap die angst wel hoor, ik heb die angst ook bij mijn vriend:$

patricia wat fijn dat de kermis een succes was.

het kdv vandaag gesproken leidinggevende was er niet dus ik heb de leidsters zelf gesproken gezegd dat viktor er echt last van heeft dat er te veel verschillende gezichten zijn.
    nu hoorde ik dat als eindejaarsdoel moeten ze uitwisselen(ik zelf ook werk bij hetzelfde bedrijf maar heb dat al lang gedaan) maar gister waren er dus 2 aan het uitwisselen dus hun waren op de andere locatie en die 2 van de andere locatie stonden bij ons, en de andere inval was van de bso dus dat zien ze niet als inval:( ook al is ze niet van de hdo maar zit beneden bij de bso.

vandaag ging het gelukkig wel goed hij was wel moe toen ik hem haalde maar hij is daar afgeleid van zijn vermoeidheid want hij kan naar de andere kinderen kijken dus daar blijft hij langer op merk ik.
    want vaak als ik thuis kom is hij versleten en dan zit hij daar gewoon lekker rond te kijken.

maar nu rust en wacht op mijn zus en haar zoon die komen logeren ik ben benieuwd hoe het gaat....

12. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja ik heb hem nog te pakken gekregen gelukkig!

Maar het zou toch handig zijn als ze jou ook vertellen over die uitwisseling! Je laat wel je kind daar achter!

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel klopt ik weet ook niet wat ik nu moet.
    ik voel me er nog niet gerust onder, heb hem vandaag ook echt vroeg opgehaald hij ligt nu lekker thuis in bed te slapen hij sliep weer netjes in 5 minuten tijd zoals normaal met zijn knuffels: winnie the pooh, woezel en sterdoekje met belletje.

ben net gebeld woensdag 24 oktober komt stevig ouderschap langs ik hoop dat ze wat kunnen doen en morgen ga ik naar het maatschappelijk werk mijn zus komt vanavond al omdat ze anders heen en weer blijven slapen dus vannacht komen mijn zus en mijn neefje van 3 logeren.

groetjes wendy

14. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Vandaag precies Serenity 6 maanden!

15. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!! Geniet van deze leuke dag

16. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames ik ben dr ook nog. vergeet het hier helemaal ben helemaal in de ban van mr Grey. Zit op de helft van boek 2 dus dat wordt afkicken na boek 3. hahaha

wendy wat vervelend van het kdv zeg, je brengt je kind er toch heen om er met een goed gevoel weg te gaan en dan vele gezuchten of niet ze moeten toch mee gaan in jouw ritme? succes bij de maatschappelijk werkster.

suzzert jeetje dat is ff schrikken zeg bah hoe is het nu met je? past niet meeer? beetje rechter op zetten? jessie past nog prima.

annabel haha stressen bij geen reactie. had dit ook bij jason toen nu gelukkig niet meer

janneke een tandje leuk, hier voel je ze duidelijk

patricia gefeliciteerd jullie kleine meid alweer 6 maanden

Hier vanmoddag weer een korstje gebrobeerd t sabbelen vind ze leuk maar snapt niet dat ze t moet door slikken waardoor ze als een gek gaat kokhalzen haha dit doet ze ook met lange vingers. vanmorgen een kruip beweging 3 stukjes vooruit op handen en k ieeen de grote meid.

deze spuit lijkt te werken kan gewoon alles weer heerlijk.

in welke maat zitten jullie ukkies? hier nog 62 en soms 68

17. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Annabel26 & zoe85 bedankt!

zoe85 hier ook 62 maat kleertjes maar 68 kan ze ook
    makkelijk aan zoals vandaag ook het jurkje.
    Leuk trouwens al die ontwikkelingen!!

18. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Half jaar foto!

Bijgevoegde bestanden:

19. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Leuke foto! Jeetje zes maanden alweer, gaat hard!

Ik doe even een kort berichtje moet zo naar school voor afstudeerbespreking. Ik heb zelf nog erg last van mijn rug dus ga even een fysio bellen zeker in de avond heb ik erg veel last. :(

20. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    patricia wat een geweldige foto's
    wow al 6 maanden wat gaat dat snel zeg meiden.
    voor viktor duurt dat nog 2 weken dat lijkt heel lang maar de tijd vliegt voorbij.

zoe fijn dat je alles weer kan, schrik jij niet bij het verslikken of is ze er nog niet in blijven hangen? ik vind het soms erg lastig om hem weg te brengen als ik weet dat er inval staat op de groep.

hier trouwens wisselende maten:
    broekjes 74 truitjes 74/80.

suzzert bel inderdaad zo spoedig mogelijk naar de fysio je rug is heilig meid.

hier een achtbaandag que emoties, mijn neefje is blijven logeren en mijn zus en dat geeft toch extra werk qua afwas, was, en dingen die blijven liggen. het was wel gezellig vanmorgen lekker spelen met mijn neefje en kletsen, vanmorgen bij het maatschappelijk werk de conclusie ik moet met mijn werk in gesprek en duidelijk mijn grenzen aan gaan geven, maar vanmiddag op mijn werk weer wat stress en spanningen en toen ging ik viktor halen van het kdv weer een inval nu wel 1 die ik afgelopen weken vaker gezien heb en viktor lag buiten in de kinderwagen en lag met een poepluier tot zijn rug alles zat onder zelfs zijn jas die hij aanhad.
    dus nu had ik hem even snel verschoond en nu ligt hij lekker op bed.

groetjes wendy

Deel Deze Pagina