jeetje wendy zo breng je hem ook niet met een fijn gevoel weg. ik moet zeggen dat ik het bij jason enger vond. de vriend van me schoonmoeder bleef haast dood vanmiddag toen ze zo raar ging doen bij t kruimeltje brood haha. 9 nov eindelijk de thuis coach voor jason. ik weet t gewoon niet meer wil zo graag weer can hem genieten
zoe het is nu erg wisselend, ik heb er nu wat van gezegd en nu afwachten wat er mee gedaan gaat worden. groetjes wendy
@Zoe: Ja dat wordt zeker afkicken, je zou Verslaafd aan jou van sylvia day geloof ik kunnen proberen. Wat fijn dat de spuit werkt joh! Ik heb het nog niet echt aangedurft om Lotte brood te geven, morgen toch maar eens gaan doen. @patricia: wat een leuke foto's! En wat een vrolijk meisje heb je! Heb je een leuke dag gehad? @Suzzert: heel goed dat je gaat bellen, want je rug is wel heel belangrijk daar moet je nog je hele leven mee doen. @Wendy: Jeetje meid dan breng je je kindje ook niet fijn weg! Ik heb het ooit een keer meegemaakt dat ik nog maar alleen op de groep stond en een ouder haar baby kwam halen en die net gepoept had. ( niet tot zijn nek trouwens gewoon normale luier. ) Ik vind het zo vervelend! @hier: Nou vandaag ben ik op kraambezoek geweest bij mijn collega, was erg gezellig en ook een mooi kindje! Maar niet zo mooi als mijn eigen meisje haha. Maar jeetje wat is dat ineens weer klein zeg! En daarna werken, ik had echt ontzettende hoofdpijn en natuurlijk niks bij. Dus thuis gelijk wat ingenomen en nu gaat het gelukkig weer goed en is de hoofdpijn vrij. Ik heb nu lekker weekend dus daar ga ik lekker van genieten! Ik ga zo denk ik What to expect when you're expecting kijken is zo'n leuke film! Fijne avond allemaal.
annabel die poepluier vond ik geen probleem.... en dat het doorgelekt was was ook geen probleem ik wil gewoon van al die inval af en weer een stabiele groep. ik ken viktor die kan zo vaak door lekken en er zat geen plas in dus ik wist dat hij niet heel lang in die vieze broek heeft gezeten.
hallo zwaai ff langs! patricia gefeli met je halfjaartje dochter Wendy wat vervelend zo op dat kdv met die wisselingen zeg En hem zo laten liggen met een megapoepluier Zoe is verslaafd aan mrGrey Annabel vandaag ook geen hoofdpijn meer? suzzert hoe is het met je rug? En al een fysio gebeld? Luc gaat aardig goed.. Slapen is wisselend al moet ik t afkloppen, laatste dagen gaat ie aardig zoet slapen kledingmaten bij Lucas inmiddels 74 en sommige dingen 68 passen nog wel.. Rompers 62/68 worden echter erg krap dus maar 74 en 74/80 aan gaan jullie t weekend nog wat doen? Wij morgen mijn oma oververhuizen.. Althans Mike gaat helpen en ik ga met Lucas en mijn oma bij mijn ouders in huis zitten Oma wil niet echt verhuizen maar in der eigen huis kan ze niet meer blijven (200 meter bij mn ouders huis vandaan) en nu heeft ze een bejaardenwoningkje gekregen met slaapkamer en badkamer beneden (schuin achter mn ouders, 30 meter lopen hahaha)
suzzert hoe is het? en met je rug? annabel sssttt ik wil die film ook zien hahaha. wendy ja zo'n poepluier kan gebeuren. heb je het al aan gekaart? tazzie wow 74 al maar ja jongens zijn groter he. verslaafd aan mr grey wie ik? nee hoe kom je erbij. *zucht* ik doe hem net dicht en wil gewoon verder haha ik heb straks a afkick verschijnselen ach die tijden geniet er nogaar van voor je het weet slapen ze nog maar 1 slaapje extra per dag. oef ja boek 2 bijna uit. vandaag niet veel gedaan jessie is erg lui vandaag en slaapt veel. vanavond voor me nagels en ff boek 3 halen want boek 2 is bijna uit. heb verder ff zitten bedenken wat voor vulling ik over 2 weken in ke verjaardsgs taartje ga doen ik den cappuccino hmm
tazzie, ze hadden het niet door ze waren buiten dus dan ruik je het niet snel, en hij had geen plas dus hij heeft er niet lang gezeten met poep broek, ook al zo een grote knul heb jij wij hebben verjaardagen te vieren dus lekker druk weekend. zoe die poep luier vond ik niet erg eerder grappig ja ik heb aangegeven dat ik niet te veel inval bij mijn zoon wil hebben, ga je zelf bakken voor je verjaardag hoef je het niet meer rustig aan te doen voor je schouder? ik heb vandaag rond gekregen hij gaat minder naar de opvang maandag thuis dinsdag hele dag opvang woensdag thuis donderdag middag opvang vrijdag middag opvang groetjes wendy
Hallo dames! Ik ben dit topic soms wel eens kwijt tussen al die andere topics haha! @wendy, goed dat je grenzen aangeeft! Kan mij zo voorstellen dat Victor onrustig word van al die wisselingen. @zoe, jij en je mr. Grey! Je moet echt afkicken als je ze uit hebt! @hier, met mijn rug gaat het nog steeds niet goed. Gelukkig word het niet erger! Maar ook niet minder ik moet maandag ochten naar de fysio. We hebben hier gister Lieve voor het eerst broccoli gegeven en dat vond ze vies! Wel een schattig gezicht en wij hebben een lekker rustig weekend! Fijne avond allemaal! O en lieve zit nu in 68, 62 werd echt te klein!
suzzert, ik ben soms (net als net) ook dit topic kwijt. veel succes maandag ochtend bij de fysio. nou meiden hier is het weekend begonnen vandaag lekker druk: opening van een winkel die mijn vriend sponsort dus daar heen, boodschappen doen, en vanavond op een verjaardag van 2 neven. we hadden geen bed bij ons maar dat heb ik geweten viktor slaapt meestal rond 18.00-20.00 maar nu wou hij niet slapen met als gevolg jengelen. en mijn schoonfamilie is nogal van eten dus hun dachten hij heeft honger en elke keer als ik hem neerlegde ging iedereen aandacht geven ik zat me op te vreten. maar het toppunt: mijn sm wou patat geven aan viktor en dan raar kijken als ik zeg dat ik dat niet wil, ik gaf hem juist aan haar omdat haar bord leeg was en ik had een vol bord patat dat hij probeerde te plunderen. ik heb echt af en toe de neiging om te zeggen begrijpt dan niemand mijn zoon behalve ik!
O herkenbaar! Ik heb ook zo'n periode gehad dat het leek of iedereen dat kind maar vast voedsel wilde geven! Heel vervelend is dat, zeker als ze dan vragen of ze een snoepje of een koekje mag. Hier zijn elke nacht de nachtvoedingen weer terug. En dan vaak twee keer en niet direct willen slapen maar er rustig een uur of anderhalf over doen. Of dan net in slapen en wakker worden van de kat die op bed springt en dan kan ik beneden met der gaan zitten. Zoals nu, ze ligt lekker in de box te spelen en ik de slaap uit mijn ogen te wrijven Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik de bv aan het afbouwen was. Dus ik ben daar mee gestopt, want het ging voor geen meter omdat ze heel slecht drinkt op hele wisselende tijden. Maar ze is ook wat jengelig, boventand komt door (dat kind heeft dadelijk al een heel gebit!) en ik vermoed zes maanden sprong. Dus maar afwachten tot die voorbij is en tot die tijd lekker moe zijn!
suzzert wat balen die nachtvoedingen, sorry geen tips om te helpen. ga je nog wel afbouwen met bv of blijf je het nu gewoon geven? hier ook nog wisselend echt balen. vandaag was het ook: 3.00, 6.00, 9.00. ik ben nu dus ook versleten, gelukkig slaapt hij wel wat beter in. vaste voeding hij mag best wat zoals lange vingers, liga(zonder vulling), groenten en een beetje aardappelen, maar patat(vet...), liga met aarbeienvulling(suikers.....) , danoontje(suikers.....), ik heb in mijn familie best veel mensen die op gewicht moeten letten(ik ook) en bij mijn schoonfamilie ook en dan willen ze met 6 maanden al laten wennen aan suikers, vetten dat is niet nodig. lange vinger is ook suiker dat weet ik maar voor mijn gevoel beter dan liga met aardbeidenvulling of danoontje. groetjes wendy
Ik ga nu voorlopig weer helemaal bv geven, ik heb het idee dat er zoveel gebeurt bij der en dan om die verandering nog door te voeren. En om eerlijk te zijn, kv is wel een gedoe! Haha alles moeten klaar maken steeds ik ben gewoon lui met mijn bv En ja ik begrijp dat hij wel wat vaste voeding mag. Maar hier zijn wij ook voorzichtig met suikers en vetten. Zolang ze het niet nodig heeft. En sinds vrijdag geef ik der soms een stukje soepstengel en dat vindt ze helemaal geweldig! De hond ook, want die stofzuigt wel de gevallen stukjes op
soepstengels ga ik morgen denk ik ook halen. heeft jullie kind ook zijn stem ondekt? hier een jongen die lekker gilt bij alles het lijkt wel een gillende keukenmeid
Suzzert vervelend de nachtvoedingen weer terug.. En al een boventand op doorkomen.. Wendy nou ja zeg wat stom van je sm dat ze Viktor patat wilde geven.. Hier krijgt Lucas hooguit een stukje soepstengel of korstje brood maar alleen als ik er zelf bij ben.. Lucas zn 2e tandje is doorgebroken je ziet m nog niet echt goed maar oei wat is ie scherp haha.. Vandaar dat ie misschien ook zo slecht slaapt laatst dagen. Vandaag ook weer vanmorgen maar 3 wartier en vanmiddag een uurtje.. Nu ligt ie inmiddels al wel weer een uurtje te slapen. Straks om 8 uur de laatste fles..
Wendy vreselijk zeg, hallo patat wat denkt ze wel niet. Suzzert balen zeg van de nacht voeding, hopelijk is t snel weer bij t normale Tazzie 2 tanden al wow
tazzie 2 tanden al wow, hier alle verschijnselen van zijn 1ste tandje maarrrrr die laat zich nog niet zien. hoe gaat het slapen nu? zoe ja ik dacht ook echt zo van nee dat weet j toch allemaal wel dat een kind van 6 maanden geen patat eet. suzzert hoe gaat het met je rug? hier weer een leuke fase en dat is lippen en zijn geluid ontdekken, hij zit door kiertje te blazen met de gekste geluiden als gevolg en als je dan ook geluiden maakt vind hij helemaal geweldig. ik heb viktor vannacht toch maar in zijn slaapzak gelegd gister vond ik hem overdwars in zijn bed met zijn beentje door de spijlen tot zijn luier aan toe en het deed ook pijn dus getroost en daarna slaapzak aan en terug gelegd in 5 minuten sliep hij tot 7.30 vanmorgen vanaf 21.30 gister avond dat is de langste nacht ooit geweest
Hoi dames, Ik probeer vanaf hier weer in te haken... Tis zoooo druk steeds thuis Kleine meid doet t verder prima.. Wordt nu soms wakker in de nacht maar met speen slaapt ze dan weer lekker verder.. Zit ook geen vaste tijd aan dus zal wel toeval zijn hihi
Vannochtend bij de fysio, conclusie een gekneusde onderrug en een overbelaste schouder. Dus nu gaat dat behandelt worden, maar ze heeft er nu flink op gedrukt en dus is het allemaal erg gevoelig
hoi dreamer fijnd at het goed gaat bij jullie, en die nachten dat herkennen er meer denk ik. suzzert wat balen dat het dus toch gekneusd is en nu hopelijk snel van de pijn af al kan je het nu denk ik niet voorstellen.
Hallo Dames, Ook ik heb een prachtige dochter van april 2012 (7 april om precies te zijn) Ik ben nieuw op dit forum maar vond het leuk om te zien dat er een speciale topic is ovr baby's van april 2012. Ik las net dat veel van jullie kindjes al tandjes hebben of aan het krijgen zijn. Hier is het nog steeds een leeg mondje Ze kwijlt en kauwt wel veel maar dat doet ze al heel lang.. Kruipen jullie kleintjes ook al? Ons meisje kruipt sinds 2 weken, en gisteren zat ze ineens in de box. Weet niet of ze nu echt al is begonnen met zelf zitten of dat het toeval was. Afgelopen donderdag naar het cb geweest en ze weegt nu 6,7 kg. Wat het gaat het toch snel!