ja ik hoop het ook, ik gaf aan dat ik van het weekend zoiets had van haal het er nu maar uit, daar ging ze wel heel serieus op in zo van nou als het volgende week nog steeds zo strak dicht zit dan gaan we verder praten. mijn vermoeden is ook wel dat wel ik overtijd ga lopen, ik hoop het niet want ik wil niet weten wat voor klachten er dan nog bij gaan komen. ik ben nu in de laatste maand 1 kilo afgevallen dus dat was niet zorgwekkend. wel moet ik donderdag extra bloeddruk laten meten. ik hoop dat ze dan weer proberen te strippen, maar als het niet kan dan kan het niet
Hoi meiden, Op dit moment heb ik het veelste druk om te reageren maar ik lees mee. Hier verloopt alles goed! Vandaag hebben we de geboortekaartjes binnengekregen en ze zijn hartstikke mooi! Om 3 uur krijgt Felicity een verassing, ze weet het nog niet maar we nemen Serenity mee naar haar school/klas dus ze zou wel zo trots zijn als een pauw!!
@Wendy gedsie, nog helemaal niets!! Hoop ook dat ze snel actie ondernemen voor jou! Ik hoop dat ik morgen ander bericht krijg.. ben wel benieuwd, misschien zit hier ook nog alles potdicht. Jij nog maar een paar daagjes tot de 40wk! @Janneke Hoe is het met jou? Wanneer moet jij naar VK? Nog wat slaap in kunnen halen vanmiddag? Ik heb nog 1,5uur geslapen vanmiddag... ben nog gaar hoor, maarjah. @Patricia Wat leuk! Geboortekaartjes...bij ons heeft een vriendin ze ontworpen, ben benieuwd hoe ze eruit zien als ze gedrukt zijn En wat een leuke verrassing!! Zal ze wel heel trots zijn denk ik zo. pffff heb geloof ik net ruzie gemaakt met een vriendin... moet t ff kwijt hoor... Is de vriendin van de beste vriend van mijn vriend (snappiee) kan goed met haar overweg, maar krijg elke keer het gevoel alsof ze denkt dat ze of bij de bevalling mag zijn of gelijk in het ziekenhuis of wat dan ook.... daar werd ik een beetje zenuwachtig van en wilde gewoon weten wat haar verwachtingen nu zijn. Dat heb ik wel via whatsapp gedaan, want als ik dat face tot face moet zeggen ga ik huilen, omdat ik dat moeilijk vind om te zeggen. Ik heb haar dus gezegd dat ik niet altijd weet wat haar verwachtingen zijn, maar dat ik samen met mn vriend beval en ze pas langs kunnen komen als we daar aan toe zijn, dat dat voor iedereen geldt en dat ik hoop dat ze dat begrijpt, want wil haar niet teleurstellen. Kreeg ik een heel naar bericht terug dat ze het persoonlijk opvat en ze snapt dat ze er niet bij is, dat ze geen debiel is en dat het nu overkomt alsof we niets met ze willen delen en veel plezier met alle mensen waar we het wel mee willen delen... Ik heb mijn berichtjes wel 100x overgelezen, maar ik vind er vanuit mijn kant niets vijandigs in hoor! moest alleen even van mijn hart, omdat ik geen valse verwachtingen wilde scheppen... Nou hoop dat ze wat kalmeert, want dit was al helemaal niet mijn bedoeling. Natuurlijk wel ff flink van moeten janken.. maarjah huil nu sowieso snel. Vriendje lief is nu om boodschappen.. zouden samen gaan, maar mn rechterbeen werkt tegen.. heb ik af en toe last van de afgelopen paar dagen. Ennehm hebben jullie dat ook? Dat je je een beetje terug trekt? Niet veel zin om dingen af te spreken met mensen of om ergens naartoe te gaan!..?? ik merk dat aan mezelf. Waar blijft second life eigenlijk????? Noujah dat was het wel weer Groetjes Chantal
hoi chantal wat vervelend voor je. ik herken wat je zegt over die verwachting heb ik ook met bepaalde mensen, wij laten het daarom geeneens weten als we naar het zh moeten. die been klachten herken ik wel bij mij links dat heel vervelend is soms gewoon echt geen controle over mijn been. dat afzonderen heb ik geloof ik niet echt. ik zit niet graag alleen thuis en ga dus soms juist mee met mijn vriend zodat ik niet alleen ben, ook omdat ik bang ben de bevalling alleen te moeten beginnen. maar wij gaan nog best vaak onverwachts ergens heen, effe snel ergens buurten etc etc. groetjes
@miss geul: ik hoop dat je deze week gaat bevallen! Als je steeds meer klachten krijgt is het ook niet leuk meer om zwanger te zijn! @mama patricia: En vond je dochter het een leuke verassing? @hier: Hier gaat alles wel z'n gangetje, ik begin steeds meer te wennen aan het mama zijn en het bevalt me zo goed. Vandaag vroeg iemand wanneer ik weer aan het werk moest en om eerlijk te zijn heb ik er helemaal geen zin in! Dus ik ga niet meer aan werk denken haha. Verder is Lotte steeds vaker wakker, dus dat is wel heel erg leuk. Fijne dag nog allemaal!
@Annabel fijn dat het zo goed went en inderdaad voorlopig nog niet aan werken denken hoor!! Eerst lekker genieten
ik kreeg net de vraag wanneer ga je met verlof haha ik zo nou ik ben al 4 weken met verlof ik ben vrijdag uitgerekend hihi. ze schrok zo van dat is nel gegaan.
Felicity was zo trots dat haar kleine zus haar kwam ophalen! sjtal ontzettend vervelend dat van je vriendin! Maar weet je als mensen dat niet willen begrijpen is dat het probleem van hen en daar moet je niet druk om maken.Geniet lekker van de aanstaande geboorte en maak je vooral niet druk
Ik moet vrijdag ochtend naar de vk en dat word ik gestript, als het kan. Dus ik moet nog volhouden tot vrijdag. Ik denk echt dat het dan ook gaat beginnen en de baby zaterdag geboren wordt. Wat zal het tegenvallen als het niet zo is. op vrijdag gaat Bas altijd naar mijn moeder en blijven we daar eten. Nu zat ik al te denken dat ik maar een pyama mee moet geven voor de zekerheid. Het is nu maandag..... Ik word gek!!!!!! Ik zit het liefst ook de hele dag binnen en dan het liefst op bed. Ik kan niet langer dan een kwartier zitten en lopen gaat al helemaal niet. Donderdag moet Bas naar de psz, ik zie er nu al tegenop om hem te brengen en halen..... Morgen moet ik na het gemeentehuis want anders is mijn paspoort zo verlopen. Dus moet ik ook weer verplicht de deur uit! Gelukkig heb ik nu wel rennies is huis. Heeft mijn man net gehaald. Chantal over die vriendin. Wat jammer dat ze zo reageerd. klinkt misschien raar maar zij zal zeker geen kinderen hebben! Stuur dat je het niet persoonlijk bedoelde en probeer te vergeten en van je af te zetten. Hier kan je je nu geen zorgen om maken. Laat anders je vriend het oplossen. Jij hebt andere dingen aan je hoofd. Ik weet nog dat mijn schoonmoeder is de kraamweek echt op ruzie uit was. Echt een KUT streek, ik heb nu tegen mijn man gezegd dat als zij zich weer zo gedraagd. ze NIET welkome is!!!!!!! Een andere vriendin(geen kinderen) gaat 27 april in ondertrouw. Nu zegt zij al weken dat ik dan niet mag bevallen, dus ik zeg de hele tijd: jij hoeft er niet bij te zijn, dus ik kan gewoon bevallen die dag! Ook dat kwartje schijnt niet te vallen. Verder heb ik tegen iedereen gezegd dat ik niet van onaangekondigd visite gediend ben. (mijn tante staat hier te pas en te onpas voor de deur) en dat we alleen visite in het weekend willen. Als ik behoefte heb aan visite dan bel ik jou wel! Altijd een drama met kraamvisite. Denk hier overna en bespreek het met je man/vriend en kraamhulp zo meteen. Sorry voor de tikfouten d of t , ik ben er zo slecht in en dan wil ik eff snel tikken,..... Patricia hoe vond je dochter het?
janneke lastig is dat, mijn ouders zeggen zelf al we horen wel als we welkom zijn, mijn zus heeft daar iets meer moeite mee maar laat zich ook stoppen, mijn schoonouders komen het liefst tijdens de bevalling al in het ziekenhuis. ik heb ook tegen mijn vriend gezegd dat ik eerst zelf wil genieten van ons wonder voor iemand anders ervan gaat genieten. en hij wilt niemand in het ziekenhuis hebben tijdens de bevalling, wij lichten ook niemand in als we naar het ziekenhuis gaan ze horen het pas als het geboren is.
Patricia wat een schatje. En wat ziet ze er al goed uit. Ik bedoel, normaal zitten die pasgwboren nog helemaal in de kreukels. Hihi lief hoor
Hoi lieve meiden, Even vanaf de laptop. Eindelijk! Ik heb net m'n eten op en Peter en Tessa zitten nog beneden te eten. Het gaat goed hier. Ik zelf ben alleen nog erg slap en erg duizelig. Gewoon eng soms. Lig ik gewoon stil in bed en dan begint alles te draaien. Ook m'n schaambot heb ik veel pijn aan en door het persen lijkt m'n stuitje wat gekneusd. Pijnlijk allemaal. Maar dat neemt niet weg dat ik enorm geniet. Eva doet het zo super goed. Bijna TE goed. Ze drinkt goed. Hapt goed, alsof ze nooit ander heeft gedaan. De BV begint nu lekker te lopen en er komt nu steeds meer echte melk. Ze was, zoals altijd, wat afgevallen, maar vanmorgen was ze zelfs alweer aangekomen. Ze begon met 3400. Gisteren 3175 en vanmorgen al 3210. Ze is de 1e dag heel erg misselijk geweest. Ook dat is gelukkig over. En Tessa is een echt grote trotse zus. Komt vaak even kijken en kusjes geven. Ze was alleen teleurgesteld dat ze Eva heet. Ze had een paar weken geleden al bedacht dat ze Vlindertje moest heten. Dat viel dus even tegen. Soms heeft ze even haar buien. Erg dwars of druk, maar dat is logisch. Morgen mag ze trakteren op school. En verder kijk ik terug op een hele fijne bevalling. Alles is gegaan zoals ik wilde. Ik wilde graag zelf de navelstreng doorknippen. Eva werd geboren met haar hand/arm langs haar hoofd en de navelstreng strak om haar nek. Gelukkig heeft dit geen gevolgen gehad, maar moest de VK wel de navelstreng al doorknippen voordat ze helemaal geboren was. Er hing nog wel een heel stuk aan en dat heb ik dus later er nog af geknipt. Hier nog wat foto's. 1 van de 1e. Paar minuutjes oud. Bekijk bijlage 238396 Hier werd ze nagekeken door de VK. Ook nog in het ZH Bekijk bijlage 238398
Ze heeft haar duim ook al gevonden. Zo schattig. Dat heeft Tessa nooit gedaan. Bekijk bijlage 238399 Trotse zus. Bekijk bijlage 238401 Eva ligt naast me op bed heerlijk helder de wereld in te kijken en vreselijk te stinken Sinds vandaag gaat haar poep veranderen van kleur en dus ook van geur. Van die heerlijke borstvoedingspoep.
foto's wat zie ik hier een paar prachtige foto's voorbij komen, wat een knapperds. boney fijn dat het zoveel beter gaat met jou en met eva. fijn dat tessa het ook zo goed doet als grote zus en helemaal trots is. hier een lekkere avond na het eten meteen de keuken schoongemaakt en toen ik toch bezig was maar de badkamer en wc meegenomen. het strippen was niet mogelijk maar heb wel al de hele dag harde buiken en lichtelijk bloedverlies. ik hoop dat mijn lichaam denkt van oja ik moet wat doen daar onder maar ik ben benieuwd.
Boney wat een mooie fotos. En weer een trotse zus! De hele dag niets gehoord van secondlife....... Vanavond kreeg ik om 8 uur krampen, heel ligt. Ongeveer een uur gehad, toen zakte het weer wwg. Ny komt het weer terug....... Zal wel niks worden, maar er is beweging!
Jeetje het is pas 3 uur! Van mij mag de dag beginnen...... Af en toe krampen, duren wel 30 to 40 seconden maar nog niet echt pijnlijk. Bij bas had ik dit 4 wk voor de bevalling. Maar bij 2e kan t snel gaan....ik denk echt zaterdag. Ik hoop dat ik t mis heb en dat hih gewoon vanmiddag komt Nog meer nachtbrekers vanavond? Secondlife misschien?