April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Ik heb mijn jongens bij op en oma. we hadden een bruiloft gister. Auper mooi leul en gezellig! Vanacht wel paar x wakker geworden, hoor ik joep? Nee. Zo irri. kan k eeen x doorslapen!
    Net ook al om 7 uur wakker phffff.

Welkom alle nieuwe moeders.

Joep heeft gister trouwen in de kinderwagen bak geslapen met zijn voeten buiten boort, maar het ging prima haha

Fijne dag allemaal!

2. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal, voor het succes wensen. Ik heb vannacht gelukkig goed geslapen. Maar ik ben toch blij als het morgen is geweest.

@Tazzie: ik heb dat hier ook een tijdje gehad dat Lotte maar heel weinig sliep. Nu doet ze het weer heel goed.

@Janneke: ow herkenbaar dat wakker worden 's nachts en vroeg wakker in de ochtend. Ik heb dat ook, de laatste keer hadden we een concert gehad, sliep ze lekker bij opa en oma. Ik dacht dus ik ga lekker uitslapen morgen maar ik was gewoon om 8 uur wakker.

@hier: ik ga vandaag lekker even de stad in, mezelf even bezig houden en afleiden. Verder heb ik eigenlijk niet zo heel veel plannen. Fijne dag allemaal!

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    suzzert dat is ook lekker zo een dekentje;)

tazzie jij mocht dus ook lekker uitslapen zie ik al.
    viktor slaapt op dit moment vaak alleen maar in zijn bed niet in de kinderwagen(nouja moeilijk), niet in mijn armen en al helemaal niet als er andere mensen bij zijn.

janneke wat rot is dat kan je lekker slapen lukt het nog niet.
    wat zal je gelachen hebben met zijn voeten buiten boord.

annabel veel plezier in de stad.

hier een rustige dag, maar wel 1 die ik liever over sla.
    om 13.30 komt stevig ouderschap, 15.00 ga ik naar het ov omdat ik met mijn zus mee rijd naar mijn ouders want viktor blijft daar slapen tot vrijdag. ik zie het liever nog niet maar het moet want anders kom ik in de knel met mijn werk. ga nu even boodschappen doen met mijn manneke.

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Eerste x dat viktor gaat logeren wendy?
    Ik moet er echt nog niet aan denken dat luc uit logeren gaat. De beurs in de brabanthallen is over een paar weken en dan ben ik een heel weekend niet bij lucas. Hij is dan wel gewoon bij mike thuis maar dat vind ik al erg genoeg haha.

Janneke ha joep met de voeten buitenboord
    . Deed luc op t laatst ook gren gezicht haha. Terwijl hij nog best ruimte had in de bak

annabel veel plezier in de stad..

Luc werd vlak na mn berichtje wakker. En helaas echt uitslapen zit er niet in. Om u uur moet de kat altijd insuline hebben :(

5. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy wat vervelend zeg viktor 2 dagen moeten missen, maar aan de ene kant je komt wel even aan je rust. Hier slaapt jessie ook moeilijk in dr wagen haha.

janneke zo zie je maar wat een gewenning het is.

tazzie je hebt ff lekler kunnen uitslapen.

hier ook reageren via me mobiel en na het bij lezen vergeet ik de helft. sorry

straks naar de kapper een flink stuk van me haar laten knippen spannend. Dan richting rotterdam airport me vader heeft geld gestuurd voor me verjaardag en dan nog ff naar de stad.

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoe ga je alweer naar de kapper? Je hebt t toch net pas geverfd.

Ik heb noor herrlijk even geslapen. Nu eff gouw boodschappen doen en dan de jongens pphalen

7. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    janneke ik verf het altijd zepf met kappers verf haha kom er alleen om het te laten knippen

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie ja de 1ste keer dat viktor zonder mij gaat logeren vorige keer was ik erbij..

zoe veel plezier bij de kapper.
    rust gaat trouwens niet lukken ik moet donderdag en vrijdag werken van 9-18.30 daarom breng ik hem weg dat is geen echte wil maar moeten.

janneke veel plezier met de boys.

hier boodschappen gedaan was alleen mijn zak chips kwijt die lag boven viktor zijn hoofd zoals altijd maar toen ik thuis kwam niet meer zie foto:p

hier gaat het redelijk nu weer mega rugpijn net boven mijn rechter heup en straalt naar mijn rechter been echt zo pijnlijk ik heb het de laatste weken zo vaak last van mijn rug. viktor is nog verkouden en hoesterig dus net van zwitzal een bad\douche creme om vrij te ademen gehaald, viktor reageert vaak wel op zwitzal met uitslag maar ik vind dat hoesten en die benauwdheid erger dan huiduitslag waar hij geen last van lijkt te hebben.

zometeen stevig ouderschap nu even wat huishouden proberen te doen.

groetjes wendy

Bijgevoegde bestanden:

9. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Leuke foto Wendy! Ik heb er zo 1 met dat ze een pak voor zelf pizza maken in der handen heeft :D

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hihihi geweldig, viktor vind de grote mensen spullen veel leuker:
    chipszak, papiertje van snoep, borstel, boekje, telefoon, mijn drinken en het bierflesje van mijn vriend hihi.

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    leuke foto Wendy :D

Suzzert jij ook al van zulke foto's :D ik ook een van Lucas met een zak boerenkool haha..

Zoe lekker even naar de kapper

zie dat mn vorige berichtje ipv 7 uur u uur staat haha.. Maar ik moet er altijd iets voor 7 uur dus uit om de kat te spuiten. Dus helaas uitslapen nooit voor mij.. (nou ja op de beurs dan wel, ;) want die gaat pas om 10 uur open en dus kan ik "uitslapen"tot een uur of 9 ;) echt uitslapen is dat ook niet aangezien we altijd pas rond een uur of 1/half 2 in de caravans liggen haha.
    Nou Luc heeft vanmorgen net geen 1,5 uur geslapen..En was binnen 2 uurtjes alweer moe :( dus die ligt vanaf 10 over 1 ook weer in zn bedje. Ben benieuwd hoelang ie nu slaapt.
    Net na zn fles van 12 uur een broodkorstje gegeten.. ik vind het doodeng haha, maar goed op t kdv krijgt hij het ook sinds maandag en het gaat daar erg goed (wel in overleg met mij hoor ;) dat ze eht geven.)

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie veel plezier bij de beurs.

hier een update

stevig ouderschap is geweest.
    ik moest me van haar ziek melden want het is niet verantwoord te werken, morgen huisarts bellen en bedrijfsarts bellen.
    dus ik bellen naar mijn werk om mij ziek te melden, deze word niet aangenomen want ik moet erover in gesprek met mijn leidinggevende en bedrijfsarts een begeleidster kan dit niet zo maar zeggen etc. etc ik wordt morgen op mijn werk gebeld door mijn leidinggevende voor een doorverwijzing naar bedrijfsarts dus weer een strijd aangaan.

wanneer krijg ik nu die rust:x ik voel me zo gebroken en wil maar 2 dingen rust en hulp loop nu van hulp naar hulp en zeg ook vaak maar dan en dan heb ik weer hulp.
    ik wordt zo door mijn zus opgehaald en ga viktor naar mijn ouders brengen want ik moet dus werken morgen.

morgen ochtend 8 uur huisarts bellen voor een spoedafspraak!

groetjes wendy

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Miss Geul: Ow ik herken dat zo, ik vind het nog steeds moeilijk als Lotte gaat logeren en dat is tot nu toe toch echt al 3 keer gebeurd. Ik moet wel zeggen dat het ook anders voelt wanneer het voor werk is of wanneer je zelf even een ontspannen avond gaat hebben. Ik vind het voor werken veel moeilijker altijd, omdat werken toch minder leuk is dan bij je eigen kindje zijn vind ik. Die foto is echt super leuk! Ik had dat laatst met een chocolade letter en Lotte maar helaas geen foto van gemaakt.
    Maar jeetje meid dat schiet niet op zo! Dan word je dat geadviseerd en dan werken ze op je werk weer tegen. Ik vind het wel heel erg hoor! Hou je taai en ik hoop dat je je toch snel mag ziek melden en eindelijk een beetje rust gaat krijgen! *dikke knuffel*

@Tazzie: Vervelend dat uitslapen er toch niet in zit, al moet ik zeggen dat ik dat sinds de geboorte van Lotte gewoon niet meer kan. Ik ben altijd vroeg wakker.

@zoe: Ja je haar ziet er leuk uit! ( als dat tenminste je nieuwe kapsel is op facebook )

@hier: nou weer terug uit de stad, lekker even weg geweest. Ik heb dat gewoon echt nodig als er zo'n spannende dag aankomt, ik ben dan ook blij als het morgen half 12 is geweest dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Ik heb al de hele tijd last van hoofdpijn, dus een paracetamol ingenomen en nu maar hopen dat het zo een beetje gaat zakken.

14. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy die werk gever van jou damn die durft. nu maar hopen dat je de arbo arts mee heb.

annabel morgen een spannende dag dus.

tazzie snap het dat je het eng vind maar goed voor alles komt een eerste keer en alles is dan ff eng. gelukkig doet hij het goed.

annabel dat is idd me nieuwe kapsel ben er blij mee

15. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja het is zeker een spannende dag morgen, ik kan daar eigenlijk ook niet zo goed tegen. Ik heb de hele dag al hoofdpijn en ben misselijk en ook niet erg gezellig volgens mij. De vorige keer was het ook wel spannend, maar toen wist ik al wel voor het gesprek dat mijn contract verlengd zou worden. Omdat ik ook mijn zwangerschapsverlof moest gaan regelen. En nu weet ik helemaal niks, ik weet aan de ene kant dat tijdelijke contracten niet verlengd worden maar ik weet ook dat mijn collega die nu nog met verlof is er een half jaar bij heeft gekregen. Dus het is allemaal zo dubbel. Het enige wat ik nu wil is dat het snel morgen is en ik meer weet! Zodat ik eindelijk van die spanningen af ben.

16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel hoe is het met je hoofdpijn?

zoe ik ga morgen zo wie zo bellen naar mijn eigen huisarts voor een afspraak.

hier viktor net naar de opvang gebracht, niet mijn hobby ik mis hem nu al en ben zo geneigd in de trein te stappen en hem weer te halen.

17. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik ga zo naar mijn werk, maar ik ben net bij de ha geweest doorgestuurd naar het riagg, hij noemt het overstresst.
    want het label pnd wil je niet volgens hem.

net mijn werk gebeld ik word zsm terug gebeld ga op de groep staam tot er een collega mij kan vervangen.

groetjes wendy.

18. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy hopelijk gaan de ogen van je leiding open, je ha stuurt je niet voor niks door. ff doorbijten voor vandaag en dan lekker naar huos en naar je kleine mannetje

19. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Wendy, hou je taai tot je collega komt, ik hoop dat die je snel kan aflossen!

Nog een paar uurtjes en dan weet ik of ik op mijn werk mag blijven of niet. Ik heb vannacht slecht geslapen en ben echt op van de zenuwen. Ik ben blij als ik eindelijk weet waar ik aan toe ben, want die onzekerheid is zo moeilijk.

20. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    miss geul wat een leidinggevende heb je zeg... bleh:x
    Die doorverwijzing van je huisarts zegt nu toch genoeg dat moet nu toch wel hen ogen openen.

Deel Deze Pagina