April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Annabel26 die onzekerheid is zeker niks.
    Wat het antwoord ook mag zijn je weet tenminste dan waar je aan toe bent.
    Natuurlijk hoop ik voor je dat je mag blijven.

2. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Dank je, ja dat hoop ik natuurlijk ook! Ik ga er voor mezelf vanuit dat het niet zo is, dan is de teleurstelling niet te groot en zo bescherm ik mezelf een beetje. Vooral omdat ik daarna nog een vergadering heb en nog moet werken natuurlijk.

3. mnr

mnr Niet meer actief

@Annabel Heel veel succes!

@miss Geul In ieder geval fijn dat de huisarts aan jouw kant staat, nu hopen dat je collega komt en je naar je mannetje kan.

Ik zit dus sinds mijn verlof zonder werk en ben nog niet langer dan een uurtje zonder Emma geweest.. aan logeren moet ik dan ook helemaal niet denken (aan een dag weg bij haar al niet)

Ik zag dat veel dames een Mura 4 hebben. Ik ook.. Maar ik heb hem bij de babydump gekocht en daar kreeg ik er een luiertas, maxi cosi cabrio fix en de voetenzak van maxi cosi erbij..
    Hier zit de kleine al even in de wagen, maar ze kan dan ook al zitten. Ze ligt eigenlijk nooit meer behalve in bed. Het is of kruipen, of zitten.

Vandaag had ik ineens geen tv en internet meer, bleek dat ze aan de kabel had getrokken en die was toen uit het kastje gegaan. Maar dat zit achter de bank dus moest ik de box, en bank (hoekbank) van de kant halen om de kabel er weer in te doen. Het houd je wel bezig :)

Ik heb in de zwangerschap heel veel last van mijn rug gekregen, en heb daar nog steeds last van. Nu eindelijk besloten dat het zo niet kan en dat het echt niet vanzelf over gaat, dus nu binnenkort naar de ostheopaat.
    Ik heb er echt veel last van, kan geen grote wandelingen meer maken, en na bijvoorbeeld stofzuigen of was vouwen heb ik al veel pijn. Maar ik was na de zwangerschap zo blij dat ik even geen 'gefriemel'maar aan m'n lichaam had. Maar nu moet er toch echt iets gebeuren.

Verder hier een fikse oogontsteking, dus ik zie een beetje wazig ;) Maar dat gaat ook wel weer over.

4. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Annabel26 nee dat werkt dan niet meer lekker!
    Hopelijk goed nieuws!

mnr jij ook al een klein deugnietje, hihi:D
    Hier ook een die graag aan de kabel trekt voornamelijk die van de muis als ze
    op me schoot zit voor de computer.
    Hopelijk kan de ostheopaat iets aan de pijn doen van je rug.
    Oogontsteking ontzettend vervelend/pijnlijk heb het pas ook gehad.
    Hopelijk gaat het snel weg!

5. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    mnr wat vervelend van je rug, weet er alles van. heb bij beide met bekken instabilieteit gelopen. na jason ging het maar niet weg en dat bleek een hernia te zijn. hopelijk kan de ostheopaat wat voor je betekenen. Wat voor werk deed je?

Annabel ik duim voor positief nieiws, kan het me voorstellen dat je dan ook niet bepaald gezellig bent. Ik ben sinds september ook al niet zo heel vrolijk het os gewoon te moeilijk om wat nieiws te vinden zeker omdat ik hier me dagen zelf kan in delen.

Het doet me denken aan een uitspraak van rutte vlak voor de verkiezingen dat in nl niemand werkeloos hoeft te zijn, sorry kan zijn mening niet echt delen want toch worden er steeds meer mensen ontslagen en komen moeilijker aan het werk. bijna ieder bedrijf moet bezuinigen.

patricia haha ook al een kabel gek hihi, jessie probeert alleen me tel te pakken als ik doe vast heb als ze op schoot zit.

Net de eerste taart kapsel gebakken vanavond nog 1 dan zijn ze morgen goed afgekoeld om open te snijden en om de vullen en te bekleden. jessie slaapt nu in dr box jason ligt op de bank. dacht vanmiddag ff naar buiten te gaan maar het regent hier steeds bleg

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Wendy sterkte en hopelijk gaan nu eindelijk de ogen open van je leidinggevende... Je wordt niet voor niks doorgestuurd dus..

Annabel ik duim ook voor psoitief nieuws!

Zoe idd zo is het maar net veel mensen worden er toch uitgegooid :( (hier ook nog maar de vraag of in dec mijn contract wordt verlengd. Moet eigenlijk vast contract krijgen maar heb al viavia gehoord dat ze je dan er uit donderen voor 3 maanden zodat je daarna weer opnieuw met tijdelijke contracten kan werken.. :( komende week eens achteraan bellen hoe dat nou zit. Toch te belachelijk voor woorden dat ik dat soort dingen via mijn clienten moet horen)

mnr hoe vind jij de voetenzak van de Mura? of heb je die er nog niet in?
    (lees namelijk veel dat mensen m lelijk en niet fijn vinden)
    en hopelijk kan de osteo wat aan je rug en en is je oogontsteking snel weg

Hier ook een monstertje dat alles wil vastpakken wat ie maar te pakken kan krijgen :D Nu is ie bij oma (bah :( vind t nog steeds niet fijn maar goed) zo nog paar uurtjes werken en dan gauw hem weer ophalen..

vanmorgen allemaal politie hier voor de deur.. Pinautmotaat opgeblazen om half 5 vanmorgen.. (plofkraak, maar niks buitgemaakt geloof ik) Ik heb de knal niet eens gehoord :) dwars doorheen geslapen. Mike heeft t wel gehoord maar die dacht van ah dat zal vast de vrachtwagen van de bakker zijn die laat zn klep nog wel eens met een klap op de grond neerkomen.. boel hier voor de flat afgezet haha.. zelfs onze ingang was afgezet want in dat stuk moets helemaal sporenonderzoek gedaan worden..
    nou ik ga gauw de pc weer afsluiten en naar mn volgende client.

7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hallo dames!

@nmr, vervelend van je rug! Ik heb de maxi cosi mura ook van de baby dump, helaas geen voetenzak er bij. Wel gratis de maxi cosi en een luiertas. Maar ik heb nu dus de lodger bunker besteld

@zoe, ik zag je nieuwe kapsel op fb. Leuk!

@wendy, toch fijn dat stevig ouderschap achter je staat hier mee en de huisarts!

@Annabel, hoe is het gegaan?

@Tazzie, dat is best schrikken zo'n plofkraak! Tuig is het ook. Zat gister toevallig opsporing verzocht te kijken en dan gaan je nekharen ook overeind staan. Wat raar die roddels over jullie contract. Hopelijk komt daar snel duidelijkheid in. Wat voor werk deed je ook alweer?

@mama patricia, leuk hè die ondeugde :) hier wil ze altijd graag de afstandbediening hebben!

@hier, vandaag de hele dag door Blijdorp gesjouwd. Helaas besloot onze pretletter alleen om vier uur vannochtend 'ik ben wakker!' En ging pas weer om zeven uur slapen. Dus ik ben best verrot nu ;p maar mijn client vond het geweldig! Zeker de prairie hondjes, er kwam echt precies voor onze neus 1 op de rand zitten en dat vond die toch wel helemaal geweldig! En we hebben goed weer gehad dus dat was ook erg fijn! Maar toch weer blij als ik thuis ben ^^
    Hier is ze ook nog nooit uit logeren geweest, groot en deels omdat ik er echt nog niet aan toe ben Hahaha

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe nee die ogen gingen niet open,
    wat balen dat het weer je niet mee zat, wij hebben geen druppel gehad.

annabel wat balen dat zelfs je nacht zo belabberd was.

patricia nee hoor dat zegt nog niet genoeg

mnr wat een ondernemende dame heb je hihi.
    wat balen van je oog en je rug hopelijk voel je je snel beter.

tazzie nee hoor ogen zitten nog stijf dicht.
    dat is inderdaad vreemd dat je dat van je cliënt moet horen, dat zou niet zo mogen gaan. dat is schrikken die plofkraak hopelijk is er snel weer rust in je straat

ssuzzert ik vind het zeker fijn al die steun jammer dat niemand mij kan helpen om me echt ziek te melden. ik zag inderdaad leuke foto's op fb van blijdorp. hier dus toch weer gewerkt, ziekmelding weer niet aangenomen, eerst moet ik naar de bedrijfsarts, daarna op gesprek bij mijn leidinggevende dus morgen moet ik ook nog werken van 9.00-18.30.
    maandagochtend om 9.00 bij de bedrijfsarts en daarna waarschijnlijk meteen gesprek met mijn leidinggevende ik stond dus vandaag met 6 kids op het strand, 30 kids waren in de speeltuin bij 3 collega's en 20 kids waren bij het water met 2 collega's morgen ga ik of op de groep staan met collega's of naar het zwembad met collega's.
    ik heb aangegeven niet mee eens te zijn dat ik moet werken en dat ik zo wie zo niet alleen wil staan ivm emotionele achtbaan

mijn leidinggevende denkt dat ik mij ziek meld omdat anderen zeggen dat ik ziek ben, maar iedereen ziet het want collega's zagen het ook dus ik snap er niets van, maar ik vind het wel erg vervelend op zijn zachts gezegd.

nu mega hoofdpijn dus maar vroeg naar bed.

9. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nou meiden, helaas mijn contract word niet verlengd. Ik heb me de hele middag groot gehouden maar vanavond ben ik toch wel even echt ingestort. Natuurlijk had ik het eigenlijk al verwacht, maar om het dan toch echt te horen was heel hard. Gelukkig hebben mijn collega's me heel erg lief opgevangen! Het zijn echt schatten en ik ga ze ook ontzettend missen straks.
    Ik ben nu redelijk rustig, ik voel me wel echt helemaal leeg. Ik ga in ieder geval een beetje proberen om te genieten van mijn weekend, al moet ik morgen nog wel werken. pfff het is gewoon even echt niet mijn dag vandaag.

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel balen zeg van je werk, ik las het op fb ook al zoekse naar wat anders welke sector wil je kijken?

11. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik heb op dit moment nog even helemaal geen idee waar ik naartoe moet. Ik ben opgeleid voor de zorg, maar daar is nu gewoon echt weinig in te vinden. Of voor verpleegkundige en dat ben ik niet of 24 uurs zorg en als ik heel eerlijk ben wil ik dat niet en valt dat eigenlijk ook hier niet echt te combineren omdat peter elke dag al vroeg begint.
    Dus ik weet het even helemaal niet, in ieder geval bij mijn pgb cliënten, en bij eentje is er waarschijnlijk een mogelijkheid dat het uitgebreid wordt. Dus dat zou heel mooi zijn, al moet ik dan wel even gaan kijken voor het opbouwen van pensioen enz.

12. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy ik geloof me ogen niet, wat een achterbakse tr*t jou leiding gevende. Dr personeel interesseert haar gewoon niet. Tegenwoordig heeft een bedrijfs arts meer te in te brengen dan een eigen arts blijkt maar weer. Hoop dat hij maandag in jouw voordeel praat. en niet mee praat met je achterbakse leiding.

annabel bah wat sneu, ondanks dat je van het ergste uit gaat komt het toch rauw op je dak. Wanneer is je laatste dag? Ik hield me tegenover p&o en hoofd puplieks service heel groot toen ze vroeg wat ik er van vond antwoorde ik met verwacht je nu echt dat ik hier ga huilen ofzo haha maar eenmaal thuis. En hoe dichter bij het komt hoe ellendiger ik me ga voelen.

Sizzert werk je als gedetacheerde? dan klopt t idd dat je er na zoveel contracten 3maanden uit moet. dat je het hoort van clienten nee dat klopt niet. thanks ben er ook erg blij mee.

Vanmiddag ff snel hoer naar de Oosterhof moet spul voor me taart hebben, daar gelijk me h&m kaart gebruikt 2 setjes voor jessie en jason zag op strijk dingen van cars "mama mag ablieft die" toen gelijk me horloge gehaald eindelijk. me vader had geld gestuurd voor me verjaardag en vl heeft het laatste beetjw bij gelegd. Volgende week gaat de horloge terug omdat de namen van de kids er nog ingegraffeerd gaan worden.

13. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry spel fout oeps ik tik op me mob maar hoer moet hier zijn

14. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @zoe: Mijn laatste dag is waarschijnlijk 29 november, officieel is het 6 december maar heb echt geen zin om fijn sinterklaas te gaan vieren daar. Dat wil ik dan liever thuis met mijn eigen gezinnetje doen!
    Wanneer loopt jou contract af dan? En heb je alweer wat nieuws?

15. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel heel begrijpelijk zou je vak dagen op nemen. 23 december, maar moet het eens na vragen heb me contract namelijk op 26 sept gekregen en die is door hun op 25 sept onder tekend. nog niks nieuws het is moeilijk omdat ik van weekenden afhankelijk ben en 1 doordeweekse dag.

16. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hè klote Annabel! Je zou via je pgb idd genoeg werk kunnen vinden omdat veel mensen tegenwoordig hij eigen pgb beheren. Wat vind je van de gehandicapte zorg? Ik weet dat pameyer en Asvz soms nog aannemen.

@Zoe, ik denk dat je tazzie bedoelt. Daar ging die roddel op het werk. Mijn jaarcontract is onlangs weer verlengd. Dat hoor ik (gelukkig) volgend jaar pas of ik aangenomen word voor onbepaalde tijd of iets anders mag gaan zoeken.
    Leuk overigens van het horloge!

17. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    ja ik ken het afhankelijk zijn wel, Ik kan gewoon niet de 24 uurs zorg in, nachtdiensten draaien en vroege diensten is gewoon niet te regelen voor mij.

18. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Je kan het aangeven? Overigens misschien tijdelijke oplossing je inschrijven bij zorgwerk.nl?

19. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedoelde idd tazzie, suzzert had jou in gedachte door je blijdorp verhaal haha.

tazzie een ramkraak he bleg dat is dan wel dicht bij

20. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel veel succes met het bekijken van je opties wat is ook alweer het spreekwoord, waar een deur gesloten wordt gaat een raam open?

zoe wat gaaf van je horloge

hier nog 1 dag werken van 9-18.30 zie er nu al naar uit om mijn manneke vast te houden, ik heb hem zo gemist....

Deel Deze Pagina