April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch nog geslapen. Geen weeen:(

Bib

Blijf ik alleen tikken of zou er nog iemand tikken vsndaag? Wat een slaapkopppen hier!

2. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney mooie foto's van je meiden.

Janneke hoop dat het voor het weekend doorzet.

3. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Janneke± Inderdaad heerlijk geslapen vannacht! Wel 3x wc, maar gewoon weer in slaap kunnen vallen FIJN! Bedankt voor je reactie op dat gedoe met vriendin. Zij maakte ook steeds van dat soort opmerkingen en ik wilde nu gewoon zeker weten ze eigenlijk verwachtte. Ik had direct erna gezegd toen ik zag dat ze boos was dat het niet persoonlijk is en dat het voor iedereen geldt. Sorry gezegd voor als het zo is overgekomen etc, maar ze heeft gewoon niets meer van zich laten horen. Nu heb ik vanmoregen nog even een berichtje gestuurd of ze boos is, of dat het zo goed is. ben benieuwd (mijn tekens zitten ergens anders op mn computer...==huh= dus kan de vraagteken nergens vinden enzo..raaaarr)
    Fijn dat je vrijdag in elk geval gestript wordt! Nog even wachten inderdaad.. maar dat komt wel goed. Ik hoop dat ze bij mij vandaag ook even willen kijken of er al iets aan de hand is. Ben het ook zoooo beeeuu!! van jou kan ik het helemaal begrijpen met je bekken enzo, heb ik wel een beetje, want ik kan niet verder lopen dan een rondje door het huis en mn heup doet zeer etc etc.. lekker klagen hihi Ik hoop ook op vrijdag-zaterdag, maar ik ben iets minder ver dan jou en dan de anderen natuurlijk... maar scheelt niet zo heeeel veel.

Wendy ik hoop dat het bij jou ook bezig is, zeker als je nu krampen hebt en licht bloedverlies! We duimen voor je hoor. En anders gaan ze er volgende week iets aan doen. Weet je al wat dat iets is=

Ik ben trouwens heeel erg nieuwsgierig naar second life... iemand al contact opgenomen=

En wat een prachtige foto´s heb ik gezien zeg van Eva en Serenity!!! super lief!

Ik ga zo eerst eens even wat regel dingetjes doen en dan lekker uitgebreid douchen en vanmiddag langs de VK.. vindt het wel spannend... ze zal toch sowieso wel kijken als ik dat vraag=

Groetjes!!!

4. Hoi dames, mag ik me op de valreep nog aansluiten? Ik ben nu 39wkn zwanger en omdat ik vanacht niet kon slapen ging ik surfen en wam ik jullie tegen. Heerlijk die herkenning van laatste loodjes!
    Ik ben Sophia, 36 jaar en zwanger van de 2e. Ben met mijn eerste zoontje bevallen met 38wkn dus ik zit nu echt af te tellen.......:)
    Met hem een 5uurs bevalling gehad dus ik moet nu heel snel bellen!

SJTAL! Even over je computer dat de tekens nu ander zijn.... Rechtonderin je scherm kan je de taal aanpassen naar nl of engels. Als je hem op engels zet zijn je tekens weer waarvze moeten zijn. Ik heb dit altijd op het werk, vandaar!:)

5. Oh ja ik moet om 11.50uur naar de vk.

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    He sophia, leuknog een zwangere met slapeloze nachten. Ik zie dat je een jongen krijgt, ik ook. Ik heb al een zoon bas hij wordt 7 mei 3 jr.
    Nuzijn we met 5 meiden die nog moeten bevallen. De eertse is secondlife geloof ik, dan wendy ( miss g), dan sophia, ik en dan chantal (sjtal) het scheelt maar 2 dagen tussen ons chantal. Ik ben 25 e uitgerekend, mijn banner loopt niet goed.

Ik lig nog steeds in bed! Ik kan er niet uitkomen candaag, wel al gedoucht

7. Yep ook aan het nachtbraken geweest, enorm last van maagzuur.... Enne ik drink dan melk met honing maar dat hielp nu niet. Mijn zoontje is 30mrt 3 geworden :) maar die is erg verkouden nu en die heeft tot 1uur liggen huilen en housten, zielig. Maar om half acht was hij wakker en nu als een slappe pop met wateroogjes loopt hij rond. Fijn als je zelf ook doodmoe bent....

Ik ben de 24e uitgerekend. Heb al 2 weken voorweeen, soms houden ze 2 uur aan en de andere keer zo eentje per dag. Vind het reuze spannend. :)

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    goede morgen dames,

janneke
    wat heb je lang tegen jezelf moeten kletsen zielige jij, sorry ik sliep vannacht goed door, maar 2 x eruit gehoeven wel vaker wakker maar dan even draaien ivm rugpijn of harde buik en dan weer verder slapen. ik hoop voor je dat het snel doorzet.

chantal
    bij mij deden ze gister wel moeilijk ik heb het gister 3 keer aangegeven.
    ik denk dat ieder vk anders is. hier niets doorgezet.
    ik moet donderdag voor mijn bloeddruk,( als het goed is niet strippen) volgende week waarschijnlijk nogmaals strippen proberen mocht ik 41 weken zijn dan gaan ze kijken om in te lijden, ik moet zeggen ik heb er een hard hoofd in gekregen, als mijn lichaam zelf nog niet is begonnen zal het nu ook niet ineens vanzelf wat gaan doen ben ik bang.
    veel succes bij de vk vandaag.

sophia leuk gezellig dat je mee komt kletsen.
    en spannend en ook last van maagzuur dan hoor je er helemaal tussen dat lees je hier vaker. ik neem vaak melk met suiker en heb gaviscon, rennies slikken andere mensen ook.
    ik lig ook erg hoog met mijn hoofd lig tegenwoordig op 4 kussen( ik izt bijna) het 4de kussen is een voedingskussen en die ligt met de beide uiteinde onder mijn rug zodat ik redelijk recht lig met mijn rug en daar minder last van heb, als ik een kussen weg haal blijf ik lopen met maagzuur heel de nacht door. veel succes bij de vk vandaag.

dus het lijstje is als volgt:
    18-4 second life
    20-4 miss geul( wendy)
    23-4 sjtal(chantal)
    24-4 sophia
    25-4 janneke

er zijn er ook een hoop bevallen:
    20-3 tazzie van lucas
    29-3 zoe van jessie
    2-4 dreamer van aimée
    3-4 annabel van lotte
    11-4 mama patricia van serenity
    13-4 Boney van eva

dat waren volgens mij alle meiden of niet???

hier ga ik even boodschappen doen ze geven vanmiddag regen op blehh. en dan wil ik niet meer naar buiten.
    mijn vriend is het huis aan het opruimen dus ik kan vanmiddag leren voor een mogelijke toets, 24 april heb ik officieel een toets ik weet niet of ik ga maar ik wil het wel weten voor als ik kan gaan.

groetjes wendy

9. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, ja het mag nog zie ik haha. Wij hebben vannacht weer lekker opgezeten met Lotte, op de een of andere manier vindt ze 's nachts slapen maar niks. Maar vanochtend wel tot half 10 uitgeslapen dus dat was voor mij wel weer fijn.
    Ik ga ook eens even een foto spammen van mijn kleine meid!

10. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat stjal 27 april was?

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    dus het lijstje is als volgt:
    18-4 second life
    20-4 miss geul( wendy)
    24-4 sophia
    25-4 janneke
    27-4 sjtal(chantal)

er zijn er ook een hoop bevallen:
    20-3 tazzie van lucas
    29-3 zoe van jessie
    2-4 dreamer van aimée
    3-4 annabel van lotte
    11-4 mama patricia van serenity
    13-4 Boney van eva

dat waren volgens mij alle meiden of niet???
    dank je wel janneke. klopt het lijstje nu dames?

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel wat een super leuke foto.
    jammer die nachtelijke uren.

13. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Ik inderdaad 27e! volgens mij klopt het zo aardig ;)
    Heb nog een berichtje achtergelaten voor second life op dr profiel.

@sophia welkom! en bedankt voor de tip! hihi de tekentjes doen het weer :D

En wat is Lotte mooooi!!!! Vriendin van mij is 31januari bevallen van ook een Lotte... hippe naam he ;)

@wendy ze hoeven niet direct te strippen, maar wil weten of mijn lichaam al iets aan het doen is zeg maar.. we zullen zien hoe ze er op reageren.

Hier gelukkig nog een normaal bericht gehad van die vriendin waar ik het gisteren over had. Vrijdagavond komen ze even langs en dan kan ik het er in elk geval even met haar over hebben. hou niet van misverstanden of ruzietjes.
    Ik 14:30 naar VK! Nu even lekker op de bank met thee en ik denk dat ik er een filmpje in stop ofzo... ff hangen nog :)

14. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    chantal
    gelukkig heeft die vriendin goed gereageerd en kan het vrijdag helemaal opgehelderd worden.we horen vanmiddag wel of je lichaam het zelf op gang aan het brengen is.
    ik hoop het wel.

15. Bij de VK was alles oke, ze heeft aangeboden om volgende week te strippen. Naar dat wil ik niet ik vertrouw erop dt het vanzelf begint.
    Verder was alles prima in orde. Nu entje naar bed brengen en mama gaat fijn mee :D

SJTAL! Blij dat ik van dienst kon zijn! :)

ANNABEL! Mooi meisje hoor :)

16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    sophia blij dat alles goed was, en slaap lekker voor effe.

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hallo dames..
    nog steeds allemaal bibjes zie ik..
    poep ze eens uit ;) ik ben nieuwsgierig!!!!!!!!! haha..

sophia welkom..

sjtal fijn dat je vriendin nog gereageerd heeft en ze vrijdag even komen..
    maar begrijp ik nou goed dat ze er van uit ging dat ze bij de bevalling mag zijn?

annebel wat een leuke foto!!

Lucas groeit goed :D was afgelopen donderdag bij de kindrarts al 3595 gram en gister bij het weeguurtje 3700 gram :Dmocht toch de flessen ophogen wnt aan die 80 had ie echt niet genoeg.. ook baker ik m in overdag nu in een puckababy.. anders ligt ie de hele dag wakker..

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    had ik deze al laten zien? :D

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie wat een goed nieuws fijn dat lucas het zo goed doet, groeit goed, eet goed wat willen we nog meer behalve goed slapen;)
    wat een prachtige foto, hij is echt een knapperd.

ik wil wel dat die baby eruit komt, maar dat wilt mijn lichaam niet;)

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel wat een mooie dame! Ik dacht vandaag ineens aan dat ik bas snachts inbakerde. Hier zijn speciale doeken voor. Vergt wel wat techniek, kan je bij cb vragen.

Tazzie wat een heerlijk ventje! Fijn dat het drinken zo goed gaat. Hij ziet er gezond uit.

Chantal, goed dat die vriendin komt. Nu maar hooen dat je vrijdag niet aan t bevallen bent ;)

Sophia, wij zitten allemaal te springen om gestript te worden en jij zegt gewoon nee bedankt! Hahahahahah bizar!

Deel Deze Pagina