ja janneke dat dacht ik ook net, maar ik lees het vaker dat moeders het niet willen die willen echt de natuur het werk laten doen, ik moet zeggen ik heb weinig vertrouwen in die natuur vooral na gister
Haha wij hebben echt niks te doen he wendy....... Bij jou is ook de 1e, is ook anders dan 2de. Alles is dan al voorgeweekt. Wat dat beyreft zijn jij en chantal in t nadeel
ik heb wel wat te doen maar geen zin in namelijk leren voor een toets die 24 april is. ja bij mij is het de 1ste, en er is inderdaad niets voorgeweekt, en volgens mij moet mijn lichaam nog in de les leren wat het moet doen voor dat ik kan bevallen, mijn lichaam denkt geloof ik dat het vanzelf gaat, hoe ga ik die les eens leren aan mijn lichaam hahaha
Ja dat is lastig. ......... Komt er vanzelf uit. Ik ga nu niet meer tikken. Dan kan jij lelker leren. Ohja heeft iemand nog een leuke zwanget app? Ik heb er nu een met een timer om de weeeen te timen. Heel handig, hij heet happy pregantie, schrijf je dat zo? Kan je precies zien hoeveel min er tussen zit en hoelang hij duurt
Hallo allemaal, Janneke1982 ja ze ziet er heel mooi en gaaf uit en ze kijkt ook al heel wijs uit haar oogjes! Boney leuke foto's! Welkom Sophia! Annabel26 aah jij hebt dus ook een nachtbraakertje hier heb ik er dus ook nog zo een. Overdag slaapt ze eigenlijk alleen maar meldt zich alleen voor haar voeding/vieze luier en in de nachts gaat ze spoken. Leuke foto van Lotte! tazzie mooi manneke! De volgende keer als ik weer bij de April 2012 mama's. Het kleine clubje ga kijken moet er wel iemand al weer bevallen zijn he. Dus zet hem op second life, miss geul, sjtal, sophia, janneke!
Ff snel update via telefoon en lig in bed ze hebben idd niet gevoeld of gestript! Vinden dat ik de natuur een kans moet geven en er zit infectie gevaar aan en dat je daarna krampen krijgt of bloedverlies zonder dat t wat betekent. Kan ook dat ik bijvoorbeeld wel al ontsluiting zou hebben, maar zegt ook nog niets blijkbaar... ik wacht dus gewoon nog maar ff af dan! Kon fotootjes niet zien.. dus zal nog wel op de laptop kijken x
Het is niet zo dat ik helemaal in to nature ben hoor zit eerlijk gezegd niet zo te wachten op dat gefriemel onderin De kleine draait gemiddeld 1x per dag om zijn as en dan raakt hij onderin een zenuw en dat voelt JAKKIE dus dat strippen..... Laat maar Bij de 1e had ik om half 3 (nacht) de eerste echte wee, om 4 uur was de vk er en had ik 9cm ontsluiting.... En om 7.50 uur was hij er (wel erg lang geperst) Dus ik vertrouw er vooralsnog op dat het nu ook goed gaat komen
nou janneke daar ben ik weer. het leren heb ik helemaal gehad be ik mee gestopt. mama patricia ja dat zou ik ook wel willen chantal balen dat ze niet wilden voelen of iets dergelijks. sophia ik snap wat je bedoelt ik zag dat gefriemel ook helemaal niet zitten, ik moet zeggen het viel mij reuze mee. ego ik hoor zojuist dat mijn vriend de kost in gaat voor 1 maand vanaf 6 mei dus ik ga er deze donderdag ook op aandringen dat er eerder actie wordt ondernomen. want vanaf 6 mei sta ik er dus 5 dagen per week echt alleen voor zowel overdag als in de nacht en de bevalling mag tot 6 mei uitlopen dus dat vind ik totaal niet fijn, (info, mijn vriend is eigen baas en heeft flink wat tegenslagen gehad dus alle inkomsten zijn van harte welkom anders moet hij in loondienst end at proberen we ook te voorkomen) ik had een goede dag maar nu niet meer, ik ben totaal niet boos op hem maar ik wel bang voor wat mij te wachten staat, ik ben nu emotioneel een wrak.
MSS GEUL! Pfff dat is heftig zeg..... Mijn man is een aantal xper jaar op zakenreis voor een paar dagen maar dat vind ik echt heftig. Eind mei miet hij weer 2x en dan is de kleine er ook maa net, kijk ik ook tegenop hoor!
ja dat is toch niet makkelijk, je neemt samen een kind en ineens sta je er dan alleen voor. mijn vriend moet soms wel dagen ergens werken maar bijna nooit ind e kost, de laatste keer is 3 jaar geleden geweest, en dan nu meteen een maand, en als het project uitloopt moet hij ook in de weekenden en dat vind ik ook heel moeilijk, want ook het contact met volwassenen staat dans til.
Jeetje wendy, 6 mei is al snel. Dat wordt pittig voor jou, ik zou maar alvast hulp troepen inschakkelen. Ik wil je niet bang maken maar stel dat je met js moet bevallen. Hoe ga je dat doen dan? Ik zou hier seriues over nadenken en hulp vragen van moeders, vriendinnen enz. Patricia ik ga mijn best doen! Sophia, wat heb jij een snelle bevalling gehad v d 1e.
@Tazzie: Wat een mooi mannetje zeg! @Miss geul: jeetje dat lijkt me erg heftig, ik ben blij dat Peter ( mijn vriend ) gewoon aanwezig was bij de bevalling en dat ik ook nu vaak een beroep op hem kan doen als hij thuis is van zijn werk. Zoals al eerder gezegd is zou ik hulptroepen inschakelen zodat je in ieder geval mensen achter de hand hebt. @mama patricia: ja fijn he zo'n nachtbrakertje haha, hier is het ook zo, overdag hoor je haar niet maar als het eenmaal nacht is gaan die oogjes open en begint ze te spoken haha. Ik ga er maar vanuit dat het weer goed komt. @hier: een rustig dagje gehad, eigenlijk niks bijzonders als genieten van mijn mooie meisje.
sophia in de kost betekend: een klus op afstand waardoor het niet mogelijk is elke avond naar huis gaan en dan ga je dus maandag ochtend (of zondag avond) naar de klus toe je werkt hele dagen en slaapt ergens op locatie zoals een hotel, pension of iets dergelijks zodat je geen reistijd hebt en langer kan werken. eten en drinken is dan inbegrepen. en vrijdag avond ga je weer naar huis naar je gezin. janneke ik heb mijn ouders net gesproken die bieden hun hulp aan, en ga een buurtgenoot inschakelen die woont hier in de straat die ga ik misschien ook vragen, de rest van mijn fam weet het nog niet dus ik heb verder nog geen hulptroepen ingeschakeld. ik ga donderdag vragen om mij eerder in te leiden. mijn vriend ziet er niet echt haast in, maar ik dus echt wel. ik hoop ook dat hij donderdag mee gaat naar de vk.
JANNEKE! daarom wilen ze ook dat ik bel zodra ik maar denk dat ik een wee heb de alarmbellen staan al aan hijihihih