April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    janneke mooie buik ook, en je foto's van de kamer ook erg leuk.
    ik zal morgen kamer foto's plaatsen.

groetjes wendy

2. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje kind is wakker. Draaien, steken bij de uitgang auw. Doet echt pijn! Of je komt er nu uit, of je gaat slapen.....zou t helpen?

3. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bib
    En toch nog lekker geslapen!

4. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Zo ben je nog zwanger, en loop je te klagen over allerlei kwaaltjes,
    en zo ineens is de kleine er en ben je niet meer zwanger!
    Onze kraamweek is alweer voorbij wat vreselijk dat het zo ongelovelijk snel gaat
    Serenity is alweer een week oud.

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    janneke het heeft dus geholpen, je spruit is rustig geworden.

mama patricia ze zeggen altijd dat het zo snel gaat, ik geloof het ook best dat het heel snel gaat.

hier weer opgestaan met hoofdpijn echt storend sinds gister al hoofdpijn en zelfs pijnstillers werken niet, echt heel vervelend.
    vannacht heb ik wel een super nacht gehad van 2 tot half 7 doorgeslapen voor die tijd niet geslapen maar dat vind ik minder erg dan heel de nacht door vaak wakker worden.

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    janneke mooi kamertje!

en dikke buikenfoto's zag ik..

balen van je hoofdpijn miss geul..(wendy was t toch?)

patricia ja de tijd vliegt he! gisteren was mijn officiele uitgerekende datum.
    En was Lucas alweer 4 weken.. Apart is dat wel..

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hoi tazzei je klopt wendy is mijn eigen naam.
    dat is helemaal bijzonder als het je uitgerekende datum is en dat je kind dan 4 weken oud is.

hoe heb je dat met verlof gedaan zou je 4 weken van te voren met verlof gaan, hoe lang verlof heb je nu dan?

groetjes wendy

8. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé lieve meiden,

Hier ben ik dan eindelijk even. Zondag 15 april 2012 om 22.39uur is onze prachtige zoon Thomas Edo, roepnaam Thom, geboren.
    Hij woog 3350 gram en kwam bijna letterlijk met een knal de wereld in. De bevalling kwam zondag rond het avondeten toch echt op gang. We hebben snel nog even wat pasta gegeten en toen Lotte naar opa en oma gebracht. Toen mijn dat aan het doen was heb ik maar alvast de verloskundige gebeld wat de weëen werden toch wel wat regelmatiger en pittiger. Rond 18.30u had ik inderdaad 3cm. Dus we mochten rustig naar het ziekenhuis gaan. Daar waren we om 19.45u en de weëen gingen lekker door maar nog goed weg te ademen. Rond 21.45u voelde ik tijdens een pittige wee een plopje van binnen en toen bleek dat ik 6 cm had een heeft der verlos de vliezen door geprikt. Toen begon het oergeweld. Wat een weëen! Ik moest heel erg mijn best doen om ze weg te blazen en niet te gaan gillen. Maar heb het heel rustig toch kunnen doen en binnen 20 minuten vloog ik van 6 naar 10 cm en kreeg ik persdrang. Gelukkig hoefde ik dus maar 1 of 2 persweëen weg te blazen en toen mocht ik zelf aan de slag. Nou dat heb ik gedaan. Door de pijn heen geperst en 14 minuten later lag kleine Thom met zijn warme natte billen op mijn blubberige buik. Wat weer een wonder. Ik heb hem eruit zien komen dat blijft zo'n ongelovelijk mooi gezicht. Ik heb helaas wel weer aardig wat bloed verloren (800ml) en mijn Hb is nu dan ook 5.4 en ik ben lijkbleek en erg slap en nu na 3 nachten met gemiddeld 2/3 uur slaap heb ik het echt even zwaar. Thom doet het gelukkig super en is een tevreden rustig mannetje. We genieten met volle teugen van ons wondertje. Grote zus Lotte is ook zo trots als een pauw.
    Ik zal snel even een keer een foto plaatsen van Thom.

Zijn er al meer dames bevallen?

Sorry, maar jullie zullen begrijpen dat ik nog niet bijgelezn heb.

Dikke knuffel voor jullie allemaal en bedankt voor de bezorgde berichtjes.

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    secondlife van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! mooie vlotte bevalling wel dus! geniet rervan..

wendy ik ging 6 weken van te voren met verlof.. helaas kreeg ik toen al bloedingen. moest zelfs nog 2 dagen werken voor mn verlof eigenlijk..dus 2 dagen ziektewet (lag ook in t ziekenhuis) en de 2 weken die ik voor de bevalling had half in t ziekenhuis half thuis met bed en bankrust gelegen..2e week van mn verlof weer bloedingen en toen hebben ze Lucas maar gehaald (vooral omdat ikzelf t niet meer trok... de angst voor heftigere bloedingen met kans op nare gevolgen en had ook al lichte weeen die ik niet moht hebben) heb dus 14 weken na de geboorte.. nu nog 10 te gaan dus..

10. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Goedemorgen!
    @Wendy jeetje zeg dat je man nu ineens een maand ergens gaat werken en dan zo vaak weg is.. dat zou ik echt niet trekken! Ik zou dat ook gewoon niet willen... valt er echt niets anders te regelen? Je wilt dit toch ook samen doen? Heeft hij er zelf geen moeite mee? Hij wil toch ook kunnen genieten van het wondertje dat jullie op de wereld gaan zetten? Valt er geen compromis te maken? Dat hij bijvoorbeeld drie dagen werkt ofzo? en dan 1,5 maand? Ik hoop voor jou dat ze je in willen leiden en dat je zo snel mogelijk bevalt! Leuk je buikfoto's trouwens! En ben ook benieuwd naar je kamertje natuurlijk :)

@Sophia Dat is zeker een snelle bevalling zeg! Zo gek dat je nooit van te voren weet hoe het zal gaan. Zeker nu ik moet gaan bevallen van een eerste..ik hoop dat het meevalt, hihi, maar ik reken maar op veel pijn en nog wat daagjes ziekenhuis.... kan het misschien nog meevallen ;)

@Janneke mooi buukske :) en wat een dottig zoontje hebben jullie :)
    Het kamertje is ook leuk! En tja niet iedereen heeft een kamer over van 4x4 ;) Geeft toch niets!

@patricia Dat lijkt me ook gek ja.. dat je straks ineens niet meer zwanger bent en dan gewoon een kindje hebt.. het is bijna zover, maar ik vind het nog steeds heel onwerkelijk hoor!

@Tazzie dat is zeker wel apart! Natuurlijk 4 weken te vroeg geboren! Maar je hebt gewoon al heerlijk 4 weekjes kunnen genieten van jullie knappe kind :D

@second life! Jaaaaaah bevallen!!! Dat kon ook niet anders ;) pfff klinkt toch heftig vind ik hoor.. begin het zo spannend te vinden en dan lees ik over je pijn ..brrr... maar gelukkig staat er dan ook achter dat je met volle teugen kan genieten :) Daar doen we het voor he! Ik hoop dat je snel op knapt en je weer wat fitter voelt. Laat je lekker verwennen! In elk geval Gefeliciteerd natuurlijk en graag een fotootje van jullie wonder :D

@hier een vervelende nacht gehad. Ik heb opzich nog wel wat slaap gepakt hoor, maar had zo'n last van mn maag, zuur en ook mn darmen en dat trok heel erg aan mijn zij en dat probeerde ik weg te masseren, maar dat lukt niet echt, omdat je er niet goed bij kan. Ben wel 4x naar de wc geweest. Beebje was er druk van, want die werd telkens wakker gewreven! Vanmorgen om half 7 een warme douche genomen en toen weer terug naar mn bed gegaan. Toen nog van 8 tot half 10 geslapen. Dat was wel fijn. Nu lekker op de bank niets doen en straks nog even wat keutelen in huis. Heb mn tweede wasje er al inzitten en eigenlijk had ik zin om buiten de deur te gaan lunchen, maar iedereen is al druk bezet vandaag... jammer hoor ;)
    Al twee dagen helemaal niets van harde buiken en of menstruatiekrampen.. gedverderrie! Ik hoop dat ik van het weekend beval, maar begin nu toch steeds meer te denken dat het wel eens later zou kunnen zijn... wil ik nieeeeeeee

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    second life
    gefeliciteerd meid met je zoon
    ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat je hb snel omhoog gaat.

tazzie
    heftig zeg, gelukkig is alles goed gekomen.

chantal,
    het nadeel is mijn vriend is eigen baas en zit al een maand best veel thuis omdat er niet veel werk is in de bouw, veel eigen bazen zijn al over de kop hij gelukkig niet. maar deze klus is niet te bespreken omdat het een massa klus is hij moet allemaal gamma filialen gaan verbouwen dus het is alles of niets. hij vind het zelf ook vervelend maar hij is ook realistisch dat hij het geld wel nodig heeft want als hij kieskeurig wordt in klussen kunnen we net zo goed zijn faillissement aanvragen en dat willen we ook niet.

balen zeg van je slechte nacht, probeer vandaag nog een paar uurtjes mee te pakken meid.

nou dames even een update
    ik heb toch voor de zekerheid de vk gebeld ivm de hoofdpijn klachten en de wisselende bloeddruk afgelopen maand.
    de bloeddruk was weer gestegen 120\92 dus urine controleren, en daar zaten lichtelijk wat eiwitten in dus moet vanmiddag bij het ziekenhuis zijn voor bloed prikken, urine inleveren en ctg.

dus wordt vervolgd.

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zo hier de foto van mijn babykamer,
    op het aankleedkussen, ligt mijn grote kat lekker te liggen en alles in de gaten te houden, dat is zijn vaste plek geworden hij waakt nu al over het bed.

die kleine heeft een beschermengel en een beschermkat:D

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @mama patricia: ja gaat snel he zo'n week, onze kleine meid was gisteren alweer twee weken!

@second life: Gefeliciteerd en geniet van jullie mooie wondertje!

@Tazzie: Jij bent dus niet echt lekker je verlof in gegaan!

@sjtal: vervelend zo'n nacht en altijd jammer als er niemand tijd heeft om lekker met je te lunchen. Ik voelde me op een gegeven moment best eenzaam in mijn verlof.

@hier: Nou vannacht mochten we weer eens slapen van onze kleine meid. Dat was wel heel erg fijn moet ik zeggen. Net hadden we een poepluier tot haar nek toe vol. Dus heb ik haar even lekker in badje gedaan. Nu ligt ze weer heerlijk te slapen. Fijne dag allemaal!

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    welke luiers gebruiken de al bevallen mama's??

ik had in t ziekenhuis pampertjes maar vond die niet zo heel fijn.. heb nu kruidvat newborn en bumblies newborn in gebruik.

15. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik gebruik wel de pampers, ik vind dit van de kruitvat weer niet zo fijn.

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    kruidvat zijn wat stugger dat wel.. maar Lucas had in t ziekenhuis wat ruwe en rode billetjes.. en nu niet..de bumblies zijn weer wat zachter..

17. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Bumblies ken ik weer niet, waar kun je die dan halen?

18. #318 Sophia, 18 apr 2012
    Laatst bewerkt: 18 apr 2012
    Wij gebruiken altijd kruidvat, pampers lekt bij onze knul!
    Van vriendinnen die meisjes hebben hoor ik dat pampers beter is.

19. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Second van harte met de geboirte van jullie zoon. Mooie dag 15 april mijn uitgerekende datum.

Tazie raar is dat he om op de uitgerekende datum niet meer zwanger te zijn. Had dit zondag dat ik dacht nu pas had ik moeten bevallen. Ik had eerst pampers prematuur voor jessie, maat 1 zat onder dr oksels, maat 1 valt raar bij dr dus bumblies gehaald en wat een fijne luiers en het scheelt onwijs veel geld. Voor Jason gebruik ik al een hele tijd etos luiers maar ga voor hem ook bumblies halen. In wat voor maat kleding ziy lucas nu

Wendy balen hoor, hoop dat je dan toch eerder beval zodat jullie samen kunnen genieten.. Succes in het zh vanmiddag.

Janneke wat een toeter maar wel een mooie en een prachtig mannetje naast je.
    Ons kamertje is ook zo klein hihi.

Sjtal fijn dat ze vrij ff komen praten, lijkt me logisch dat je ze er niet bij wil toch. Hoop dat je beebje snel wil komen.

Jessie drinkt nog steeds niet meer dan 70a80 cc en soms een uitschieter naar 90 of 100... Morgen weer laten wegen. Maatje 50 zit nu goed ipv zo groot hihi. Maar t is een heerlijk meisje. Een sleeping beauty we hebben nog niet 1 foto met open ogen kunnen maken ze slaapt altijd. Mevr vindt het ook leuk om steeds in bad te poepen haha dus dan maar onder de douche. Zal vanavond ook eens een foto plaatsen

20. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Ik heb pampers, kruidvat en C1000 merk staan! Allemaal gekregen van een vriendin.. kindje was er snel uitgegroeid.

net toch nog geluncht:) met mn mams bij de intratuin hihi. Ook nog zo'n kraambezoekboek gekocht en haakjes nog voor in dr kamer. Leeuuk!!! Nu moe, dus nog ff tukken ;)

Deel Deze Pagina