Dreamer gecondoleerd Sophia dan ben ik ookwel benieuwd haha... Ik klets oook in een ander topic en daar hadden we ook al zoiets van als iemand dezelfde naam heeft jammer dan we kennen elkaar toch niet in real life. Ja eentje ken ik toevallig maar die kreeg toch een meisje.. Allemaalnog steeds bibjes trouwens?
Bib, maar wel slijmprop verloren en sinds een uur of 6 ieder kwartier een wee. Duren niet lang maar moet ze wel even flink wegzuchten. Vk komt zo, wish me luck!
@Sophia whaaaaa!!!! Ik ben gewoon jaloers haha.. ik kijk elke keer in de wc of er al iets ligt van een slijmprop, maar helemaal niets haha en ik vind het ook behoorlijk rustig in mn buik hoor. Maar natuurlijk wensen we je succes. Ik hoop dat je nog even wat kan laten weten als de VK langs geweest is. @Janneke ben ook heeel snel moe! Slaap de afgelopen week wel redelijk moet ik zeggen. Vannacht ook veel geslapen. Heb ik wel wat meer energie en meer plannen, maar voer nog geen kwart uit, want dan ben ik alweer moe haha. Van de zwangerschapsyoga is ook iedereen druppelsgewijs aan het bevallen. Er is er nu nog 1 voor mij uitgerekend, 1 dag eerder! Ik hoop dat ik eerst mag haha. Hier denk ik zelf al een poosje de 21e, een vriendin denkt de 24e (al vanaf het begin en die is wel een beetje paranormaal begaafd, die wist al dat ik zwanger was voordat ik het zelf wist, dat het een meisje zou zijn en hoe lang ik zwanger was! Tenminste.. ze zag me in roze licht en ze zag steeds het getal 4 naar voren komen, toen ben ik gaan kijken en zou ik 4 dagen daarvoor mijn eisprong gehad hebben en natuurlijk uitgerekend in april, maand 4. Maargoed..je weet maar nooit ) En mijn schoonouders denken de 28e en mn vriend roept al vanaf het begin, dat wordt Koninginnedag!!! haha dus ja.. alles is nog mogelijk natuurlijk Spannend!!!!!! @Wendy laat je even weten hoe het was bij de VK? Of je ingeleid mag worden etc? Ben benieuwd. Hoop voor jou dat je vriend nog me kan.
@Dreamer: Gecondoleerd en sterkte! @sophia ik ben ook wel heel benieuwd naar de naam en ik hoop natuurlijk dat het nu gaat doorzetten bij jou. @hier: Weer een spooknachtje gehad, nou ja niet zo heftig als anders. Ze ging rond 1 uur eindelijk slapen en na de borst om half 5 wilde ze weer niet gaan slapen. Ik weet niet wat het is, telkens als het donker is wil ze niet meer slapen. We hebben al een nachtlampje aan maar ook dat schijnt niet te helpen. Ze slaapt dan alleen maar in bij mij of mijn vriend. Net ook nog boos geworden op de kat, gooit zo alweer een hele beker melk om, begrijp me niet verkeerd ik hou van dieren. Maar deze kat kan ik af en toe wel buiten schoppen, dit is niet de eerste keer dat hij dit doet. Verder is het zowieso een kat die echt alles doet wat niet mag en alles sloopt en ik merk dat sinds ik thuis zit met verlof ik me echt erger aan die kat. Maar goed genoeg over de kat, fijne dag allemaal!
@annabel! Jullie meisje houdt gewoon zo veel van jullie dat ze lekker bij jullie wil blijven om te kroelen En van die kat begrijp ik echt heeeeel goed!! Ik erger me nl ook DOOD aan Rocky (kat van avatar) nu hij de enige in huis is heeft hij super veel aandacht nodig en dat is zo irritant. Veel miauwen, heel de tijd achter je en voor je voeten lopen. Vooral dat miauwen is hinderlijk pffff!! Sluit m soms gewoon op, omdat ik anders bang ben dat ik m wat aan doe in een opwelling als ik zelf rustig op de bank zit en hij komt erbij vind ik t goed en gezellig hoor... maar soms hihi
ow ik ben blij dat ik niet de enige ben met kat problemen haha. Ach ja en wat Lotte betreft als ze me dan aankijkt met die grote ogen van haar ben ik de nacht al lang weer vergeten haha
sophia spannend hoor ik hoop dat het doorzet en dat je vandaag nog je mannetje in je armen hebt en ons snel de naam laat weten want ik ben ook benieuwd. janneke ik heb dat ook, dan denk ik nou een goede nacht gehad dus dan kan ik vandaag dit, dat en zus doen en dan doe ik uiteindelijk bijna niets echt zo vervelend, ook omdat ik constant de deur uit moet voor de verlos, of het ziekenhuis. chantal tuurlijk laat ik het weten. het zal misschien wel wat laat zijn maar dat hangt ervan af. ik ben benieuwd wie er eerder is jij of ik annabel dat is een kind die veel om haar ouders geeft en graag bij haar ouders rond hangt. dat verhaal van je kat herken ik, ook ik heb 2 katten die constant op mijn schoot willen en voor mijn voeten lopen en aandacht vragen dat is inderdaad echt storend. ego vandaag moet ik naar de verlos, ik ben benieuwd voor de 3de keer opgestaan met hoofdpijn, ik ga weer vragen om te strippen en anders wil ik mondeling toch het inleiden gaan bespreken. want ik wil geen 2 weken meer lopen met het vooruitzicht dat mijn vriend over 2 en een halve week voor 6 weken weg is. hier wel heel raar, ik sinds 2 dagen ineens gewoon weer eten wel met appelmoes maar wel makkelijker, en ik slaap weer de nachten zonder maagzuur echt heel raar, ik loop tegen het einde het enige wat ik meer ga voelen is mijn schaamstreek. die wordt gevoeliger. vanavond heb ik een verjaardag ik weet niet zeker of ik kan ik het is 1 van mijn beste vrienden is al 24 jaar mijn beste vriend en wil ik dus graag op bezoek gaan. maar even afwachten wat de verlos gaat zeggen of doen vandaag. groetjes wendy
@wendy: Ja het lijkt er wel op ja dat ons meisje gewoon heel graag bij ons is. Nou ik ben ook heel graag bij haar haha. Goh opvallend dat we toch allemaal zo'n last hebben van de katten haha. Veel succes bij de verlos vandaag!
sophia veel succes het ziet ernaar uit dat het door gaat zetten bij jou, en dat jij de volgende bent. ik ben benieuwd naar de naam die jullie hebben voor hem.
sophia spannend en succes!! WEndy succes bij de vlos.. annabel jullie meisje heeft gewoon 'mamahonger' haha.. lekker knuffelen.. wat betreft de katten.. ik snap dat jullie het storend vinden. Maar die katten voelen heel erg goed aan dat er wat is en wat gaat veranderen!! Vandaar dat ze meer aandacht zoeken en vragen! mijn katten deden dat ook. Nu Lucas geboren is vragen ze ook nog wel aandacht maar weer normaal zoals voor ik zwanger was! Erger je niet aan die beestjes maar probeer ze te begrijpen! Ook voor hun is straks de situatie veranderd want zij moeten jullie aandacht delen met een baby.. En als de baby er is ga de katten dan zeker niet negeren. Laat ze snuffelen en wennen aan de baby (Wel erbij zijn natuurlijk) anders grote kans op jaloerse katten met misschien gevolgen die je niet wil..
tazzie ik snap het wel, maar ik vind het soms zo storend zoals elke keer als ik naar de keuken loop, loopt meneer achter mij aan, zodra ik dreig te zitten op de bank zitten er 2 katten om mij heen. en als ze om mij heen zitten vind ik het niet erg, maar op mij zitten vind ik niet constant nodig. als ze op mijn buik of borst zitten wordt ik alleen maar beroerd en dan ben ik het zat.
Nou ja bij mij is de kleine er inmiddels, ze komt ook regelmatig mee naar beneden en we laten ze snuffelen. Maar het gedrag van de kat in kwestie is al een tijdje aan de gang hoor. Toen we ze net hadden hebben we zelfs een bench in huis gehad omdat we gewoon niet normaal konden eten of zelfs een boterhammetje smeren of ze aten het gewoon op. En dat met die melk is niet de eerste keer dat heeft hij al vaker gedaan. Maar aandacht komen ze hier niet te kort ook niet nu de kleine er is. Het is alleen heel storend dat je je beker melk niet eens op tafel kan laten staan en even een blik op je laptop kan werpen zonder dat hij het gewoon omgooit.
dat is inderdaad wel heel lastig, mijn katten jatten ook wel maar wij straffen ze er ook erg hard voor. want wij hadden een periode dat de jongste kat het gewoon uit je handen jatte gelukkig is dat minder. ze jatten nog wel van het aanrecht en van tafel of als we wat eten laten staan maar het is gelukkig minder, het is hier echt aandacht vragen ze zijn ook acht heel jaloers op elkaar als de ene op schoot zit wilt de ander ook. onze oudste heeft altijd al veel aandacht te kort gehad. zo plast hij wild als we allebei werken( nu niet omdat ik thuis zit) hij plast dan over mijn schoenen heen en over de werkbroek van mijn vriend. zo van dan kunnen jullie niet weg( hij is wel mega slim) de jongste is echt veranderd nu ik zwanger ben ze wilt vaak op schoot komen is ook heel erg naar mijn vriend getrokken zei heeft een mannenfobie als er een man binnen komt is ze foetsie en verstopt ze zich. haar verandering vind ik wel heel leuk, ze heeft er vrede mee om op mijn armleuning te liggen, op mijn rugleuning, of op mijn voeten of benen, ze hoeft niet zozeer op mijn buik of borst te liggen zoals de oudste kater.
Ik geef de kat ook zeker meer aandacht! Zeker nu hij alleen is en juist een kat is die moeilijk alleen kan zijn. Hij mag zelfs mee op de slaapkamer als ik smiddags een tukje ga doen. Ook wil ik m r zeker bij betrekken straks, maar soms..... werkt ie op mn zenuwen hihi Hoe zou t met Sophia zijn