April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sophia JE KAN HET. zet m op!!!!1 go sophia go sophia...... Wat zal de naam worden?????? Ik denk BAS! Rick en Bas, dat klinkt leuk toch. Ik ken een tweeling die zo heet, daarom noemen wij onze 2e zoon geen Rick!

Verder lees ik veel over katten. Ik word er ook gek van. Dat beest loopt de hele dag te mauwen dat ik moet gaat zitten, want hij wil op schoot! Als hij die baby nou eff roept....;)

Nou ik ga weer eff slapen, ben zo moe... en vanavond komt HOUSE en dat wil ik graag kijken hihih

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    haha janneke dat proberen ze volgens mij ook wel hoor die kleine roepen maar die kleine is eigenwijs hihi.
    veel plezier bij house kijken vanavond, ik ga denk ik gewoon naar die verjaardag zolang de pijn zoals nu is, nu alleen wat gevoelige buik maat dat komt doordat iemand heeft lopen woelen in mijn buik.

ego hier bij de vk geweest, en ja joepie ze kon strippen en dus ook meteen gedaan:D wel zei ze erbij dat het bij de 1ste zwangerschappen vaak geen zin heeft maar dat ik morgen met de gyn moet bespreken of inleiden mogelijk is ivm dat mijn vriend weg gaat ze begreep helemaal dat is daarom wel snel wil bevallen:)
    mijn baarmoeder mond was al wel wat week en ik had al 2 vingers ontsluiting:D dus mijn lichaam heeft de les begrepen dat het zelf ook wat moet doen om te bevallen haha:p

3. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hoi allemaal,

Sophia ... Heel veel succes meid, zet hem op!

Ik las hier iets over katten wij zelf hebben hondjes en ik moet zeggen 1 ervan was echt niet meer weg te slaan van het kraambed.
    Toen ze het huiltje hoorde vloog ze door de schuifdeur heen om bij Serenity te wezen.
    Haar moeder instinct kwam naar boven. Het is echt een lieverd!
    Ook bij de hielprik begon ze in eens spontaan te grommen naar de vk iets wat ze normaal nooit zou doen.

4. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, wat fijn voor je! Ik zou vanavond lekker in bad gaan liggen met muziekje op. Lekker ontspannen, misschien helpt het dat het nu doorzet. 2 cm is exht al heel wat!

Patricia, wat is jullie hond beschermend naar serenity, wat schattig!

Ik mag morgen weer naar vk. Gaat ze ook strippen! Ik heb exht zo t gevoel dat hij morgen of zaterdG komt

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    nee ik ga echt naar die verjaardag lig nu lekker op de bank en ga ontspannen maak ook geen eten, of opwarm pannenkoeken( niet heel lekker en gezond wel makkelijk) of pizza( ook makkelijk en lekker en ongezond)

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat sophia nu wel bevallen is. Bij haar 1e had ze ok een snelle bevalling....

Ik kan niet slapen......

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    maar dat de eerste een snelle bevalling is hoeft bij de 2e niet zo te zij he ;) en de naam was dezlfde als een van ons dacht ik toch?

wendy fijn dat ze je gestript heeft..
    spannend hoop dat je lichaam zelf nu doorzet.

patricia wat schattig van je hondje

janneke ik ben benieuwd of je gevoel juist is :)

8. Ff snel.... Om 13.21uur is Thom geboren. Na een bevalling van een kleine 4uur is hij gezond geboren en heeft bijna direct lekker gedronken. Later meer :)))

9. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie weer een snelle bevalling.
    van harte gefelciliteerd sophia.
    en dat dacht ik al ik las thom en vlak daarna kwam jij met die opmerking haha, wel een super leuke naam.

zo ben benieuwd wie de volgende is. en of dat ook zo een snelle bevalling is

10. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Sophia Gefeliciteerd met de geboorte van Thom!

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Toch een snelle bevalling :D

van harte gefeliciteerd met Thom

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sophia gefeliciteerdmet thom! Ook een stoere naam!
    En zo snel bevallen, het is toch wat!

Geniet van je kraamdagen.

En toen waren er nog maar 3....... Wij bikkels houden vol!

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Sophia, gefeliciteerd!!

Hier vandaag nnaar t inloopspreekuur van t CB geweest... Aimée dr navelstompje is gaan ontsteken dus ze hebben dat daar gelijk aangestipt met zilvernitraat... Smerig nu, niet te filmen maar t lijkt te helpen want het stukje wild vlees zoals zij het omschreven lijkt al wat minder te zijn... Moeten volgende week sowieso terug, tenzij we zelf denken dat t eerder nodig is.. Dan ff langs de HA..

Verder echt enorm weinig tijd.. Zo'n kleintje vreet aandacht en energie hihi :) Wel genieten hoor, daar niet van... Tis nu alleen allemaal een beetje dubbel...

Weet niet meer wie het vroeg, maar mn opa heeft haar helaas niet meer echt mee mogen maken.. Zijn afgelopen zaterdag nog wel bij hem langsgeweest, maar toen was hij eigenlijk al niet meer echt bij zegmaar.. Wel wakker, maar denk niet dat hij het echt heeft mee gekregne of echt besefte.. Helaas.. Vrijdag was er nog niks aan de hand dus vind t best een beetej rot dat we niet een dagje of twee eerder geweest zijn... Verder heb ik er wel vrede mee en ben ik er eigenlijk best heel rustig onder.. Ik blijf me maar voorhouden dat t zo beter is voor hem...

14. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thom Sophia en geniet er van natuurlijk!

15. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Whaa zo snel Sophia! Gefeliciteerd hoor jeetje nog 3!!! Help hihi... ik ben vast de laatste... straks ben ik een mei mama! Dat wil ik nieeee.
    @Dreamer Snap dat je het druk hebt en wat jammer zo van je Opa, maar fijn dat je er wel vrede mee hebt.

Ik heb vandaag een wc dag!! Heb al 6x een grote boodschap gedaan sjongejonge... misschien dat mn lichaam zichzelf leeg maakt ;) Laten we t hopen hihi

16. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sophia gefeliciteerd met Thom ook al zo'n lekkere snelle bevalling.

Wendy hoop dat het strippen werkt en anders hoop ik dat de gyn wil inleiden.

Dreamer wat rot voor je meisje hopelijk is de ontsteking snel over.

Hier vandaag wat 56 voor jessie gekocht het enige maatje wat we niet veel hadden. Me vader woont in engeland en heeft geld overgemaakt van een deel koop ik kleertjes en de rest gaat op een spaarrek, hebben we bij jason toen ook zo gedaan. Wilde baby uggs kopen maar me collega kreeg haast een hartrolling toen ik het zei haha dus ik weet genoeg. Zondag nog kraamvisite voor jessie ach zo blijven we bezig.

17. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal ik wil ok niet in mei bevallen en ook niet als laatste!

Dreamer wat sneu voor je meisje, zal ook niet prettig aanvoelen voor haar.

Ik heb net weer eff lekker 2 beschuit met muisjes naar binnen gewerkt. Heerlijk.
    Ik lig nou nog eff in bed naar muziek te luisteren. Meditatie muziek, speciaal aangeschaft om te kunnen ontspannen en loslaten tijdens de.weeen. Heerlijk, ik heb er nu al zin in!
    En morgrn zit ik weer te klagen dat ik moe ben....ik ben denk ook een beetje zenuwachtig voor morgen. Man zou eerst mee gan naar vk, maar er belde een klant met gesprongen waterleiding dus werken morgen...
    Nou jullie horen t wel morgen. Weltrusten

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    dreamer wat vervelend van de navelstreng.
    en dan is het best schrikken van je opa, gelukkig heb je er vrede mee dat is het belangrijkste als we allemaal een glazen bol hadden zou het soms makkelijker maken maar ook saai denk ik zo.

chantal gezellig zo een wc dag;)

zoe leuk dat shoppen, maat 56 daar kom ik in om;) heb ik zoveel gehad ik geloof wel 100 rompers

janneke lekker die beschuit met muisjes, wil je daarmee het kind oproepen haha.en het komt wel goed hoor morgen alleen naar de verlos ontspanse met je meditatie muziek.

ego hier een super leuke verjaardag gehad, kreeg veel respect en vragende gezichten, en sommige lagen in een scheur dat ik morgen uitgerekend ben aangezien ik al sinds onze geboorte met deze buurjongen zeer goed bevriend ben( hij is 5 maanden ouder dan mij) die vonden het super leuk gepland.
    ik merk nog niet veel van het strippen op de normale pijnen na geen lasten. wel wat bloedverlies gehad maar dat is normaal dus morgen het inleiden maar bespreken.

groetjes wendy

19. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lig al 2 uur wakker. Alsof ik zo op vskantie ga, dan ben ik ook sltijd vroeg wakker en meteen fit! Ik voel wel wat krampen maar doet geen pijn.

Wendy fijn dat de verjaardag geslaagd was.jammer dat de ontsluiting niet doorzet! Ook spannend voor jou dus vandaag!

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch nog geslapen van 6 tot 7. Wordt een zware dag vandaag!

Deel Deze Pagina